neequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:37 schreef Buitendam het volgende:
Zit er eigenlijk een limiet aan downloaden? Ik heb Ziggo, maar kan alleen maar limiet vinden over nieuwsgroepen afhankelijk van je pakket, maar ik download via torrents.
Ik lees in de AV dat ze gebruik maken van een fair use policy, maar daar wordt een mens ook niet veel wijzer van.quote:
nieuwsgroepen gaat over de eigen serversquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:37 schreef Buitendam het volgende:
Zit er eigenlijk een limiet aan downloaden? Ik heb Ziggo, maar kan alleen maar limiet vinden over nieuwsgroepen afhankelijk van je pakket, maar ik download via torrents.
Wat is traffic shaping?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef Adames het volgende:
[..]
nieuwsgroepen gaat over de eigen servers
verder geen limiet, op zijn hoogst soms traffic shaping
officieel het voorrang geven van bepaald verkeer. als jij in een jonge wijk woont waar iedereen om 7 uur 's avonds de download aan slingert wordt je gelimiteerd in de snelheden voor downloaden zodat e-mailen en normaal http verkeer nauwelijks hinder ondervindt.quote:
Oké, thanks!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Adames het volgende:
[..]
officieel het voorrang geven van bepaald verkeer. als jij in een jonge wijk woont waar iedereen om 7 uur 's avonds de download aan slingert wordt je gelimiteerd in de snelheden voor downloaden zodat e-mailen en normaal http verkeer nauwelijks hinder ondervindt.
Diezelfde benaming is bij zowel Ziggo als UPC ook een tijd gebruikt om permanent nieuwsgroepen en torrents te limiteren, maar dat is volgens mij al jaren niet meer gedaan.
Veel latency en package loss in geval van kabel internet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Adames het volgende:
[..]
officieel het voorrang geven van bepaald verkeer. als jij in een jonge wijk woont waar iedereen om 7 uur 's avonds de download aan slingert wordt je gelimiteerd in de snelheden voor downloaden zodat e-mailen en normaal http verkeer nauwelijks hinder ondervindt.
Diezelfde benaming is bij zowel Ziggo als UPC ook een tijd gebruikt om permanent nieuwsgroepen en torrents te limiteren, maar dat is volgens mij al jaren niet meer gedaan.
Post dat gifje nog is dan met een dansende Katequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze intrigeert me elke keer weer als ik dit topic open.
ok.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
De groeten van knut voor: Lange_lans, Tarado, A422, Saind, Kapi, Raja, Drizt, JR, Rens, Tjaka, Twente, Elan, Dven, de rest van die PSV-ers. Happel, Caland, Muto, Cara, Adames en iedereen die hij vergeten is. Het ligt niet aan jullie maar aan mij (aan Knut dus)
Bedankt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
De groeten van knut voor: Lange_lans, Tarado, A422, Saind, Kapi, Raja, Drizt, JR, Rens, Tjaka, Twente, Elan, Dven, de rest van die PSV-ers. Happel, Caland, Muto, Cara, Adames en iedereen die hij vergeten is. Het ligt niet aan jullie maar aan mij (aan Knut dus)
huhquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
ik vind knut niet meer aardigquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
Stond op z'n kerstkaart welke ik nu binnenkrijg.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
welkom, maar zou je jezelf niet eerst eens voorstellen?
quote:
En de rest van de PSV-ers zei hij toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2006 beltquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Adames het volgende:
haha, je kan beatboxen op google translate
http://translate.google.n(...)0bschk%20kkkkkkkkkkk
dit laten uitspreken
keivet
quote:
Hij heeft deze foto niet gemaakt, dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Best wel sneu als je tijdens je vakantie nog op den foks komt en dit soort foto's maakt.
Oh, ik heb niet teruggelezen. Maar hij komt wel op fok.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft deze foto niet gemaakt, dat heb ik gedaan.
Dom varken.
Logisch nadenken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan weten dat jij die foto maakt?
Gewoon jaloers dat je niet als eerste genoemd staat.quote:
Ja, maar ik merk dat je dat niet echt lukt. Prima; gewoon niet je fout toegeven en excuses verzinnen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, logisch nadenken, dat zal het zijn ja.
Welk excuus verzin ik dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk dat je dat niet echt lukt. Prima; gewoon niet je fout toegeven en excuses verzinnen.
Dat je niet hebt teruggelezen.quote:
Oh, oke. Stop maar snel inderdaad, voordat je kinderachtige grapje niet genoeg aandacht krijgt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je niet hebt teruggelezen.
Laten we hier mee stoppen, ik zou het jammer vinden als jouw abnormale gedrag Knut z'n lieve kaart overschaduwt.
Ik weet niet op welk kinderachtig grapje je nu precies doelt, maar oke is goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oh, oke. Stop maar snel inderdaad, voordat je kinderachtige grapje niet genoeg aandacht krijgt.
quote:
De drummer is al opgestaptquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Debielen stuk voor stuk. Moge jullie actieve favoriete band uit elkaar vallen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij twijfelt nog. Al wil hij wel minder vaak optreden. Je doelt op Gestalte toch?
quote:
Dat Knut 2 ingangen heeft maakt haar niet uit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef Saind het volgende:
Wat zou z'n vriendin hier nou van vinden
Ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waren wel weer goed hoor zaterdag. Ondanks een ietwat aangeschoten gitarist. Waarna ik al zijn backstage bier kreeg.
Leuk he
Bans op FP zijn alleen voor FP dacht ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:51 schreef Dven het volgende:
Ik vermoed dat ik binnenkort een ban heb dus ik kom nog even met jullie kletsen
En je 50ste zelfs als gifje voor het nageslachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:51 schreef Dven het volgende:
Tevens heb ik bijna de 100 minnetjes gehaald op de FP. Ik moet huilen van trots
Ban komt op een forum omdat ik commentaar heb in een FB topic en iemand beticht van augurken in de schede. Als je voor een kanker al een ban krijgt, zal dat helemaal niet geapprecieerd worden. Denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Bans op FP zijn alleen voor FP dacht ik
En nu denk je dat dit ons echt boeit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ban komt op een forum omdat ik commentaar heb in een FB topic en iemand beticht van augurken in de schede
Gelieve de correcte quote te gebruiken daar je anders echt gewoon helemaal niemand weet te boeien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu denk je dat dit ons echt boeit?
Heb je ze al een beetje getraind? Kunnen ze kunstjes?quote:
Ja, Johannes_vermeer kan heel goed mensen uit VI nadoen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je ze al een beetje getraind? Kunnen ze kunstjes?
Haha al je reacties zijn van de FP gehaald en mijne mag uiteraard weer blijven staanquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ban komt op een forum omdat ik commentaar heb in een FB topic en iemand beticht van augurken in de schede. Als je voor een kanker al een ban krijgt, zal dat helemaal niet geapprecieerd worden. Denk ik.
De eerste staat er nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha al je reacties zijn van de FP gehaald en mijne mag uiteraard weer blijven staan
Ik heb talent.
Ik heb mijn best gedaan maar er is geen enkele manier waarop ik dit niet heel erg gay op kan vattenquote:
Bij mij niet. Wel mooi dat je ook daadwerkelijk de eerste post hadquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
De eerste staat er nog
Als die weg was had ik kanjerboos geworden. WIl wel erkenning voor mijn werk
Brede mannelijke kaak, een zekere en vastberaden blik in de ogen. Nonchalant baardje. Ik zie het stoere wel in je hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij niet. Wel mooi dat je ook daadwerkelijk de eerste post had
Tot zover deze stoere uiting op de FP.
Jij bent waarschijnlijk de eerste die mij van een stoer uiterlijk heeft beticht
Geef linkjequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef Dven het volgende:
En uitjes naar de FP zijn altijd leuk op het juiste moment. Mensen zijn daar onwijs dom en nemen zichzelf en alles en iedereen rondom zich enorm serieus.
Nu is de grote vraag, hoe komt Knut aan jouw adres?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even zodat Sjaak het ook begrijpt: dit heb ik niet zelf getekend.
Hopelijk gaat dat kut land van de aardbol verdwijnen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even zodat Sjaak het ook begrijpt: dit heb ik niet zelf getekend.
Hij vroeg het per DM, en ik gaf hem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu is de grote vraag, hoe komt Knut aan jouw adres?
ik zie je post nergensquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef Dven het volgende:
[..]
'Groepsverkrachting Deense toeriste in India'
jij durft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg het per DM, en ik gaf hem.
Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus wij hebben binnenkort een Project X feestje in jouw wijk?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we ons voortplanten? Ik heb zelden zoiets liefs gehoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Brede mannelijke kaak, een zekere en vastberaden blik in de ogen. Nonchalant baardje. Ik zie het stoere wel in je hoor
Bovenaan, lul.quote:
Nee hoor, m'n kaart is immers prachtig.quote:
Nee, dat was iets heel anders.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus wij hebben binnenkort een Project X feestje in jouw wijk?
Sorry, ik ontvang niet graag. Maar we kunnen samen iemand bevruchten. Met een beetje geluk fuseren onze manschappen zich tot genetisch superzaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we ons voortplanten? Ik heb zelden zoiets liefs gehoord.
Ik zie waarom gaan mensen naar dit land dit had je kunnen weten als 1ste reactie. Niet van JOU!quote:
Ik moet nog een beeldscherm hebben eigenlijk, kan jij niet wat regelen op het woonwagenkamp?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef Dven het volgende:
Straks met z'n allen dingen naar GGMM versturenBloemen, vissenvoer, laptops en concertkaartjes
Waarschijnlijk staat het dan bij jou zo ingesteld dat je negatieve reacties niet kan zienquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie waarom gaan mensen naar dit land dit had je kunnen weten als 1ste reactie. Niet van JOU!
Goede cocktail maken toch. Ik heb sterk zaad, beetje discipline om gezamenlijk met het jouwe de eindstreep te halen moet ik er wel in krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ik ontvang niet graag. Maar we kunnen samen iemand bevruchten. Met een beetje geluk fuseren onze manschappen zich tot genetisch superzaad.
Hoeveel inch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet nog een beeldscherm hebben eigenlijk, kan jij niet wat regelen op het woonwagenkamp?
Oh, wat zou er moeten staan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat het dan bij jou zo ingesteld dat je negatieve reacties niet kan zien
Dat van mij is watervlug dus ik zal eerst wel even zuipen, dan moet het zeker goedkomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede cocktail maken toch. Ik heb sterk zaad, beetje discipline om gezamenlijk met het jouwe de eindstreep te halen moet ik er wel in krijgen.
Doe even instellen dat je het wel kan zien, ik wil de 100 minnetjes halen en daarvoor heb ik jouw hulp nodigquote:
Ik zal zo Todor even bellenquote:
Gooien we paar druppels pure wodka in onze sperma cocktail. Nu nog de juiste baarmoeder vinden, geen Roma's of kebab hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat van mij is watervlug dus ik zal eerst wel even zuipen, dan moet het zeker goedkomen
Dan moet ik mijn laptop aandoen, daar ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe even instellen dat je het wel kan zien, ik wil de 100 minnetjes halen en daarvoor heb ik jouw hulp nodig
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn laptop aandoen, daar ben ik te lui voor.
En nee GGMM je bent zelf dik.
quote:Zal wel zo'n blonde hoer zijn geweest. Pas je dan ook een keertje aan voor je 'jezelf gaat leren kennen' en 'Spiritueel zo veel gaat groeien' aan de andere kant van de wereld.
Net nog stukje over geschrevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:23 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne mensen die Bulgaren.
quote:Een handvol criminelen met een Bulgaarse achtergrond pleegt fraude in Nederland. Schade : Enkele miljoenen. Tonnen zullen hun weg terug vinden maar velen zullen verdwijnen in een mooi vakantiehuisje ergens aan de Zwarte of Middellandse zee.
Gevolg van dit alles: Kamervragen. En debatten. Héél véél dure kamervragen en debatten. Hoe zo'n goor volk het lef kan hebben de mooie Nederlandse sociale vangnetten op zulke grove wijze te misbruiken. En waarom dat geld niet allang in de spaarpotten van vadertje staat is wedergekeerd. Waarom de daarvoor verantwoordelijken zelf niet op hun vrije middag ergens in een vervallen dorp op het balkangebergte is gaan zoeken naar deze afschuwelijke criminelen met fraaie oranje ING-kaartjes in hun vale en met koeienstront besmeurde kapotte broeken. Je kan die Bulgaren toch één voor één opspeuren?
Dat juist de Bulgaarse onderklasse misbruikt is door een internationale bende van een aantal Turksnederlanders en Turksbulgaren en zelf nooit een euro van de toeslagen hebben gezien, vergeten we voor het gemak even en liggen we verder ook niet van wakker. Die kale kip moet en zal geplukt worden, al trekken we het vel er van af.
Laten we ook met z'n allen - en zeker binnen de politiek - de fixatie op die Bulgaren houden, ook al komt de daadwerkelijke fraude eigenlijk van een internationaal opererende bende die een stel onwetende Bulgaren onder valse voorwendselen een berg gratis geld heeft beloofd. Nieuw volk is altijd een zondebok bij uitstek, ook al opereren die groepen slechts in de marge. De Turken, Marokkanen en inmiddels ook Polen weten er alles van. Wat we in ieder geval niet moeten doen, is onze focus plaatsen op de miljardenfraude die er jaar in jaar uit al is geweest. Dit wordt namelijk door witte boordjes én tegenwoordig zelfs de Henk en Ingridjes van het gedaan.
In tegenstelling tot Bulgaren, moeten zij wél ongestoord hun gang kunnen gaan.
Tevens maak ik me zorgen over alle Bulgaren die naar Nederland trekken. Wilde vandeweek nog koffie drinken bij de buurman. Maar die is opeens nergens meer te bekennen. En zo is er nog wel meer.
Afgelopen maandagmiddag bijvoorbeeld nog. Na het uitlaten van de hond eventjes naar de stad gestapt om een paar lappen vlees bij mijn favoriete slager te halen. Tot mijn grote schrik loop ik met mijn neus tegen de deur omdat deze in tegenstelling tot wat ik gewoon ben, gesloten was. Recht voor mij zie ik geschreven
"Преместен в Холандия"
Oké, dacht ik nog. Mensen verhuizen wel eens. Soms binnen eigen land. Soms gaan Nederlanders naar Bulgarije. En soms gaan Bulgaren naar Nederland. Kan gebeuren. En gelukkig zijn er meerdere slagers dus zonder er bij stil te staan, loop ik door naar de eerstvolgende slager om daar wat hamlappen en biefstukken in te slaan.
Gistermiddag eenzelfde ervaring gehad al betrof het ditmaal de lokale sigarenboer daar ik op zoek was naar wat fijne Cubanen. Wederom een A4-tje op de deur. Ditmaal stond er :
"Пари за нищо в Холандия! Елате бързо!" Wat zo veel wil zeggen als 'Gratis geld in Nederland! Snel, schiet op!'
Gelukkig zijn er hier in de stad meerdere sigarenboeren en heel erg vond ik het om daar naartoe te moeten lopen want alhoewel verder, het meisje achter de balie maakt daar veel goed dus vol geile moed zette ik mijn pas voort.
Vanmorgen de derde situatie. Er was een probleem met de keramische kookplaat waardoor ik een reparatiedienst wilde bellen. Het enige wat ik kreeg te horen was een automatisch bandje :
"Izvinete. Poradi biznes, nie se premastva v Holandia"
Sorry. Wegens zaken, zijn wij naar Nederland.
Ik word hier dus heel erg moe van. Inmiddels lijkt het hele land leeg te stromen in een eindeloze tsunami richting Nederland en de daar omringende landen.
Dus nu als laatst nog een vraag voor jullie :Hebben jullie nu ook al zulke last van die gigantische toestroom Bulgaren en waarschijnlijk dan ook Roemenen of zijn ze er nog niet omdat paard-en-wagen nu eenmaal niet het vlotste vervoersmiddel zijn?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.twitch.tv/vizardnl
Tijd om te shinen
quote:
Zegt hij 4 minuten later.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naast mij 1 persoon.
Dat ben je zelf.
Maar als jij er blij van wordt heb ik er niks op tegen hoor
Zo hey, nóg iemand?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt hij 4 minuten later.
[ afbeelding ]
Geeneens een microphone op je hoofd laat staan een cam.quote:
Ik moet zeggen dat het inderdaad best wel een beetje steekt als ik anderen zo'n succesvol leven zie hebben ja.quote:
Ja oké, maar juist die sociale onderklasse zijn wel de gelukszoekers die naar Nederland toekomen.quote:
Nee, die sociale onderklasse zijn niet de gelukszoekers die naar Nederland gaan. Die sociale onderklasse weet/wist niet eens dat Nederland bestaat. Bestaat uit volk dat enkel van die paar criminelen te horen kreeg : Wil je veel geld verdienen? Dan moet je even een paar dagen voor ons werken. Mee naar een land in noord-Europa, wat papieren invullen en weer terug naar huis. Vervolgens krijg je geld. Thuis gaan ze gewoon weer verder met hun armoedige bestaan. Die mensen hebben niets in Nederland te zoeken en gaan fijn verder met hun simpele bestaan op het platteland van Bulgarije.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oké, maar juist die sociale onderklasse zijn wel de gelukszoekers die naar Nederland toekomen.
En dit alles speelde dus al voordat de grenzen opengingen op 1 januari dus het blijft wel een groep om met argusogen te bekijken op vlak van sociale premies en toeslagen.
Kennelijk zijn ze in eigen land niet meer op te sporen of werkt de Bulgaarse regering niet mee aan hun opsporing.
Je doet alsof ze enkel slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, die sociale onderklasse zijn niet de gelukszoekers die naar Nederland gaan. Die sociale onderklasse weet/wist niet eens dat Nederland bestaat. Bestaat uit volk dat enkel van die paar criminelen te horen kreeg : Wil je veel geld verdienen? Dan moet je even een paar dagen voor ons werken. Mee naar een land in noord-Europa, wat papieren invullen en weer terug naar huis. Vervolgens krijg je geld. Thuis gaan ze gewoon weer verder met hun armoedige bestaan. Die mensen hebben niets in Nederland te zoeken en gaan fijn verder met hun simpele bestaan op het platteland van Bulgarije.
Ik vind het ook schandalig dat Nederland uitgerekend bij die personen die zelf in principe net zo veel de dupe zijn als dat Nederland dat is, het geld op willen halen. Mensen die godverdomme al rond moeten komen van hetgeen er op hun land groeit en een pensioentje van 75 euro per maand
Neen, die mensen krijgen net zo goed uitgelegd dat wat ze doen niet illegaal is. En wat ze in principe kwamen doen was ook helemaal niet illegaal. Enige wat ze niet wisten is dat ze in Nederland moesten blijven. Dat is er niet bij verteld. Je moet ook niet verwachten dat simpel boerenvolk van 70 jaar (waar het in de meeste gevallen immers om gaat) nog overal stil bij staat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet alsof ze enkel slachtoffer zijn.
Als iemand jou mee vraagt voor een dagtrip naar Zuid Amerika waar je met een 'klusje' anderhalf jaarsalaris kan verdienen gaat er bij normale mensen echt wel een lampje branden dat het plan wellicht niet helemaal deugt.
Het is gewoon je reinste fraude, en natuurlijk zullen er wel weer criminele kartels bij betrokken zijn geweest die net zoveel schuld hebben of alles zelfs bedacht hebben maar dat neemt niet weg dat die arme Bulgaarse boertjes zoals jij ze omschrijft er uiteindelijk heus zelf ook wel beter van geworden zijn.
Lekker tot de laatste cent terughalen dat gestolen geld.
Beter ga je gewoon naar Sunny Beach.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
Ah, weer zo'n discussie.
Dven, volgend weekend weet ik als het goed is of wij Bulgarije komen verblijden met onze aanwezigheid.
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
Ah, weer zo'n discussie.
Dven, volgend weekend weet ik als het goed is of wij Bulgarije komen verblijden met onze aanwezigheid.
Ja, ik krijg ze niet aan hun verstand gepraat dat je niet naar een Sunny Beach of Albufeira hoeft om goed te kunnen stappen op vakantie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon naar Sunny Beach.
Dven vind dit een goed idee.
Sunny Beach is voor kankermongolen dus wat dat betreft zit jij er op je plek maar Typisch schat ik wat hoger in. Alleen sommige van zijn vrienden passen helaas beter in jouw gezelschap.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon naar Sunny Beach.
Dven vind dit een goed idee.
Samen met Hristo, Vladi en Methodiquote:
Enige beetje ontwikkelde plek van dat land man, qua toerisme zeker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze niet aan hun verstand gepraat dat je niet naar een Sunny Beach of Albufeira hoeft om goed te kunnen stappen op vakantie.
Dan ga je het toch halen bij de mensen die achter die fraude zitten en niet bij die arme boertjes?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Neen, die mensen krijgen net zo goed uitgelegd dat wat ze doen niet illegaal is. En wat ze in principe kwamen doen was ook helemaal niet illegaal. Enige wat ze niet wisten is dat ze in Nederland moesten blijven. Dat is er niet bij verteld. Je moet ook niet verwachten dat simpel boerenvolk van 70 jaar (waar het in de meeste gevallen immers om gaat) nog overal stil bij staat.
Buiten dat hebben zij dat geld simpelweg niet meer. De fraudeurs in dezen zijn dus niet de mensen die gebruikt werden, maar die topcriminelen die er misbruik van hebben gemaakt. Maar die blijven zo lekker buiten schot. Daar ageer ik tegen en wat dat betreft vind ik het fantastisch nieuws dat Nederland geen cent terugkrijgt. Opkankeren dan maar. Zeker omdat wat jij aangeeft niet waar is : Die boeren hebben er geen cent van over gehouden. Lees de berichten er maar op terug. Het geld werd namelijk op het moment van overboeken al direct van de rekeningen afgehaald door de daadwerkelijke fraudeurs
Bulgarije loopt nu eenmaal voor op Nederlandquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
Dat is wel een heel vreemd avondeten Dven
Die Milka's zie er trouwens wel lekker uit. Die smaken ken ik niet.
Ik vertrouw Dven toch iets meer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige beetje ontwikkelde plek van dat land man, qua toerisme zeker.
Tenzij je er een culturele trip van wil maken, en ene neuk geeft om de prachtige natuur en berggeiten natuurlijk.
In dat geval kan je beter een potje voetballen gaan op het lokale Cruijff-courtje met Dven.
Al heb je dat soort pleintjes ook in de achterbuurten van Rotterdam dus misschien wat omslachtig om daar nou direct een vakantie voor te boeken.
Blijkbaar jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije loopt nu eenmaal voor op Nederland
Sunny Beach een ontwikkelde plek noemenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige beetje ontwikkelde plek van dat land man, qua toerisme zeker.
Tenzij je er een culturele trip van wil maken, en ene neuk geeft om de prachtige natuur en berggeiten natuurlijk.
In dat geval kan je beter een potje voetballen gaan op het lokale Cruijff-courtje met Dven.
Al heb je dat soort pleintjes ook in de achterbuurten van Rotterdam dus misschien wat omslachtig om daar nou direct een vakantie voor te boeken.
Dat zou je wel willen hequote:
Die vond ik vroeger wel leuk ja. Nu ziet hij er iets minder goed uit maar nog steeds wel redelijk voor zijn leeftijdquote:
Gewoon Sunny Beach kapot zuipen en wat Engelse hoeren neuken meer heeft dat kutland niet te bieden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vertrouw Dven toch iets meer.
Maar mijn maten zijn nu andere dingen aan het zoeken, dus we zien het wel.
Ik heb deze post vertaald in het Bulgaars en doorgezonden naar de lokale mafia in Sunny Beach.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon Sunny Beach kapot zuipen en wat Engelse hoeren neuken meer heeft dat kutland niet te bieden.
Stiekem weet je dat best.
Eerst pakken ze je geld en bitch, daarna trappen ze je eruit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb deze post vertaald in het Bulgaars en doorgezonden naar de lokale mafia in Sunny Beach.
1 tip : Loop als toerist sowieso niet de verkeerde barretjes in. Dus die met de meeste lekkere wijven. Want de mafia trapt je eruit
Vaak heb je nog één zo'n dronken ventje. Meestal degene die net vier maanden z'n bicepjes aan het trainen is in de sportschool. Die gaat dan een grote bek opzetten. Die ligt de dag erop in het ziekenhuis terwijl z'n vriendjes in de zwarte zee naar z'n tandjes aan het duiken zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerst pakken ze je geld en bitch, daarna trappen ze je eruit.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Sunny Beach een ontwikkelde plek noemen
Je weet niets !Dat is de plek waar al het uitschot en ongewenste volk van Bulgarije samenkomt. Letterlijk de goot van het land.
Niet wanneer je jong bent. Wel wanneer je kansloos bent. En graag fatsige Engelse wijven neukt aangezien je de Bulgaarse en Zweedse chickies niet scoren kanquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Man dat is toch juist wat je wil meemaken of niet als je jong bent.
Daarbij zullen zijn maten het daar ook reuze naar de zin hebben als je zijn verhalen mag geloven over die gasten.
Wel problemen in Duitsland, of het wel natuurlijk aroma bezit of toch chemisch. Lekker boeiend allemaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar jaIn Duitsland hebben ze ook altijd veel meer smaken, van Ritter Sport bijvoorbeeld ook.
Jij overdrijft altijd en met alles dus dit zal ook wel weer zo'n verhaal zijn wat we met een flinke schep zout kunnen nemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Vaak heb je nog één zo'n dronken ventje. Meestal degene die net vier maanden z'n bicepjes aan het trainen is in de sportschool. Die gaat dan een grote bek opzetten. Die ligt de dag erop in het ziekenhuis terwijl z'n vriendjes in de zwarte zee naar z'n tandjes aan het duiken zijn.
Nouja, je overleeft het wel. Maar loop niet het verkeerde barretje in. Gewoon een tip. Je herkent ze wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij overdrijft altijd en met alles dus dit zal ook wel weer zo'n verhaal zijn wat we met een flinke schep zout kunnen nemen.
Als het daar echt zo levensgevaarlijk was dan was er allang een negatief reisadvies uitgebracht voor Sunny Beach.
En dat soort malafide toestanden die jij omschrijft heb je in Thailand nog drie keer erger gewoon je als gast gedragen en opletten wat je doet.
Want die Bulgaarse en Zweedse mokkeltjes zijn veel kieskeuriger zeker, schei toch uit man iedereen komt daar met één doel en dat is zuipen en plezier maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet wanneer je jong bent. Wel wanneer je kansloos bent. En graag fatsige Engelse wijven neukt aangezien je de Bulgaarse en Zweedse chickies niet scoren kan
ja het is niet alsof je de hele dag door die dingen zit te vreten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel problemen in Duitsland, of het wel natuurlijk aroma bezit of toch chemisch. Lekker boeiend allemaal
Hi babequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Engelse hoeren.. sowieso al een pleonasme maar als dat je advies is Elan dan is jouw niveau behoorlijk laag..
Gast, lees anders even wat fora over Sunny Beach. Zelfs hier op FOK! heb je ze. Iedereen geeft al aan dat Zweedse chickies niet te scoren zijn daar. Scheelt ook niet echt dat je met 100 dronken mannen op 10 chickies aan het geilen bent want zo liggen de verhoudingen. En de lokale meisjes gaan niet voor dronken toeristen maar gewoon voor de rijke lokale mannen, als ze er al voor iets anders komen als werken. En de lokale meisjes doen dat niet als hoer. Behalve die gore zigeuners dan. Maar zelfs GGMM wil je het niet aandoen daar z'n lul in te laten steken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Want die Bulgaarse en Zweedse mokkeltjes zijn veel kieskeuriger zeker, schei toch uit man iedereen komt daar met één doel en dat is zuipen en plezier maken.
Sunny Beach hoef je je geen zorgen over te maken. Integendeelquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij overdrijft altijd en met alles dus dit zal ook wel weer zo'n verhaal zijn wat we met een flinke schep zout kunnen nemen.
Als het daar echt zo levensgevaarlijk was dan was er allang een negatief reisadvies uitgebracht voor Sunny Beach.
En dat soort malafide toestanden die jij omschrijft heb je in Thailand nog drie keer erger gewoon je als gast gedragen en opletten wat je doet.
Geef hem nu geen hoop, jij bent pro.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sunny Beach hoef je je geen zorgen over te maken. Integendeel
Tuurlijk lieverd. Wat heb je?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey schat, wil je een lekker kopje thee zetten voor me? Ben behoorlijk ziek
Ja, dat is algemeen bekendquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Geef hem nu geen hoop, jij bent pro.
Zullen we anders even knuffelen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef Dven het volgende:
Maar goed ik ga chagrijnig voor me uit staren dat er mensen op de wereld bestaan die naar plekken als Sunny Beach willen gaan
Griep, hoofdpijn, keelpijn, pijn bij het slikken in de keel+oorgangen, zweetbuien, flink over moeten geven en vermoeidheid.quote:
Neequote:
Ow dan kom ik maar niet te dicht in de buurt. Zometeen heb ik het ook nog.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Griep, hoofdpijn, keelpijn, pijn bij het slikken in de keel+oorgangen, zweetbuien, flink over moeten geven en vermoeidheid.
Kom maar gewoon een dagje op visite bij mij, dan weet ik zeker waar jouw vakantie in 2015 plaats zal vindenquote:
Of je gedraagt je gewoon niet als een idiootquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Als je de taal een beetje leert en hiermee doel ik op bedragen, paar woordjes, begroeten, danken, etc etc Aangezien als ze weten dat je het een beetje begrijpt kunnen ze ook niet geroezemoezen met elkaar als ze je willen oplichten.
Verstandigquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan kom ik maar niet te dicht in de buurt. Zometeen heb ik het ook nog.
En waar is dat precies?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom maar gewoon een dagje op visite bij mij, dan weet ik zeker waar jouw vakantie in 2015 plaats zal vinden
Ze horen aan mij nog dat ik de taal alles behalve volledig spreek terwijl ik hier al twee jaar woon. Laat staan als er zo'n dronken boer met z'n zatte kop op vakantie rondlooptquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Als je de taal een beetje leert en hiermee doel ik op bedragen, paar woordjes, begroeten, danken, etc etc Aangezien als ze weten dat je het een beetje begrijpt kunnen ze ook niet geroezemoezen met elkaar als ze je willen oplichten.
Beetje gezond verstand gebruiken. Geen geld wisselen bij vage figuren of meegaan naar louche kroegjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Dit is inderdaad het belangrijkste maar voor de meeste mensen ook direct het grootste probleem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of je gedraagt je gewoon niet als een idioot
Die kut azië-lover vergeet mij gewoonquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
Ah dat scheelt jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstandigmaar gelukkig was het na de vakantie
Kan is er altijd natuurlijk maar ze kiezen liever analfabeten a la GGMM als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze horen aan mij nog dat ik de taal alles behalve volledig spreek terwijl ik hier al twee jaar woon. Laat staan als er zo'n dronken boer met z'n zatte kop op vakantie rondlooptGeloof me, iedereen weet : Die snappen er geen reet van.
Daarom moet je ook niet op vakantie gaan met als doel om elke avond adje van 't padje te gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het belangrijkste maar voor de meeste mensen ook direct het grootste probleem.
Gewoon rustig kijken man beetje bier drinken er zitten daar leuke clubs waar je goed los kan gaan en de drank is goedkoop wijven scoren zijn bijzaak.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Gast, lees anders even wat fora over Sunny Beach. Zelfs hier op FOK! heb je ze. Iedereen geeft al aan dat Zweedse chickies niet te scoren zijn daar. Scheelt ook niet echt dat je met 100 dronken mannen op 10 chickies aan het geilen bent want zo liggen de verhoudingen. En de lokale meisjes gaan niet voor dronken toeristen maar gewoon voor de rijke lokale mannen, als ze er al voor iets anders komen als werken. En de lokale meisjes doen dat niet als hoer. Behalve die gore zigeuners dan. Maar zelfs GGMM wil je het niet aandoen daar z'n lul in te laten steken.
Veliko Tarnovo.quote:
Ja dan pak je ook wel een uiterste. Maar als je tot tien kan tellen, chao kan roepen en zdrasti kan zeggen kom je nog niet ver hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan is er altijd natuurlijk maar ze kiezen liever analfabeten a la GGMM als je begrijpt wat ik bedoel.
Nooit gedaan. Wel een tijdje in Lloret gewerkt toen ik in Spanje op reis was en geen doekoe had. Al die chickies wilde mij. En alle vakantieboys maar jaloers zijn omdat al die chicks op die barboii afstappenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet op vakantie gaan met als doel om elke avond adje van 't padje te gaan.
quote:Bars, Clubs and Discos
The proliferation of students and younger tourists makes for a healthy bar and club scene in Veliko Turnovo. Several of the bars are owned by British or Irish expats, while the nightclubs seem to be in the hands of a couple of local businesses.
Generally speaking, this is a quiet town and there is not much trouble or danger, even late at night. Drugs are sold in some of the bars and there may be occasional police raids. There are no strip clubs here and no overt advertising of escort services. Turnovo nightclubs charge between 3 and 5 leva entry, or it may be free for women on certain nights. Drink prices are reasonable, no higher than in most bars.
Waarom doe jij zoveel moeite om FOK!kers na je toe te krijgen?quote:
Geen stripclubs?quote:
Mij FOK!leven is gewoon niet volledig als ik nooit een FOK!ker op visite heb gehadquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe jij zoveel moeite om FOK!kers na je toe te krijgen?Mis je Nederlanders of wil je ze gewoon druggen en in de kont neuken?
Hoe groot zijn die nightclubs dan btw? Hoeveel man +/-.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen stripclubs?Dat is vreemd. Ik ken er genoeg
Geen idee, ik kom er zelden. Groot zat in ieder gevalquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die nightclubs dan btw? Hoeveel man +/-.
Nou, FOK! meet op jouw kosten dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Mij FOK!leven is gewoon niet volledig als ik nooit een FOK!ker op visite heb gehad
Ik heb me hier anders een jaar lang dagelijks een flink gat in m'n geheugen gezopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
Waar Dven zit lijkt me best een mooie plek trouwens maar gewoon niet voor een zuipvakantie met vrienden.
inb4 Dven die nu alle barren, hotels en biermerken uit de regio gaat opnoemen.
Volgensmij zit jij al over het maximale gewicht als je gaat vliegen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou, FOK! meet op jouw kosten dan.
Nee, je hebt een compleet verkeerd beeld van mij. 65 kilo, niet meer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zit jij al over de maximale gewicht als je gaat vliegen.
Hoezo eet je in de nacht frikandellen broodjes?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, je hebt een compleet verkeerd beeld van mij. 65 kilo, niet meer.
Mensen die frikandellen broodjes eten in plaats van broodjes frikandelquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo eet je in de nacht frikandellen broodjes?
Oh. Dat is licht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij bent ook wat langer, dan mag het ook wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weeg nog meer dan j0rdiiii joh.
Dunnequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je uitleggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo eet je in de nacht frikandellen broodjes?
Gast, er zijn nog veel langere mensen van mijn leeftijd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent ook wat langer, dan mag het ook wel.
Kort en bondig. Goed antwoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je uitleggen.
Ik had honger.
oh, duidelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je uitleggen.
Ik had honger.
En allemaal stokjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, er zijn nog veel langere mensen van mijn leeftijd.
Hoe oud/lang ben je?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, er zijn nog veel langere mensen van mijn leeftijd.
ik heb liever foto's van je moederquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een spierbundel RAWR!!!!
Foto's zijn te bestellen voor 5 euro.
Hoeveel zou Knut voor het adres van GGMM hebben gekregen? Die heeft hij ongetwijfeld doorverkocht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Rawrquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben je echt nog 15? Denk altijd dat dat een grapje isquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In maart word ik 16, ben nu ong. 183cm
Wat, zo klein, ik dacht dat je 1m91 was ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut heeft mij geeneens op zijn kaart gezet. Het is dat ik hem nog als referentie nodig hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel zou Knut voor het adres van GGMM hebben gekregen? Die heeft hij ongetwijfeld doorverkocht.
Liever niet. Toch bedankt voor je getoonde interesse.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik heb liever foto's van je moeder
Oh, ik was toen ook ongeveer die lengte. Ben over 4 maanden 19 en ben precies 2 meterquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe groot ik ben hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat, zo klein, ik dacht dat je 1m91 was ofzo
Veel te fucking langquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh, ik was toen ook ongeveer die lengte. Ben over 4 maanden 19 en ben precies 2 meter
Echt een talentje. Al heel vroeg in de FOK! jeugdopleiding opgenomen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ben je echt nog 15? Denk altijd dat dat een grapje is
Net een tandenstokertje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nog even lang en zwaar als een halfjaar terug.
Is je vriendinnetje al je vriendin>?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tering, op je 15de al zoveel op FOKquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echt een talentje. Al heel vroeg in de FOK! jeugdopleiding opgenomen.
Ik ben 3 kilo zwaarder. Op naar de onderkinquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je moet eens gezond eten, dan kan je misschien nog een beetje groeien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
november 2010, hooligan hier.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tering, op je 15de al zoveel op FOK
Hij heeft er nu nog tijd voorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tering, op je 15de al zoveel op FOK
Dit was episch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit maakt het toch wel tragisch.
Als ik TV-programma's terugkijk, is dat brak in bed.
Je mag niet eens drinkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook van 2010 wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mei 2012 overigens, maar daarvoor een ander account gehad.
Ik ben van VBL SC rel generatie. 2012quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook van 2010 was
Fucked up van de kindercola?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds 2010 groeide VBL tot een top forumdeel. Daarvoor was het echt niks.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
2007, staan jullie even voor lul.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds 2010 groeide VBL tot een top forumdeel. Daarvoor was het echt niks.
Jimbo ook en Jimbo is bijna 40, tel uit je winst.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
Wow wacht Stijn post hier al vanaf zijn 11e?
Zitten we momenteel in een dip?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds 2010 groeide VBL tot een top forumdeel. Daarvoor was het echt niks.
jeetjequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
2003 hier, amateur.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is overquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is je vriendinnetje al je vriendin>?
Groeien doe ik niet meer hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens gezond eten, dan kan je misschien nog een beetje groeien.
Zijn ban heeft lang genoeg geduurd, #FREEHMFquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Subtop, maar als HMF terugkomt komt alles goed.
HMFquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Subtop, maar als HMF terugkomt komt alles goed.
Ja als je negatief in het leven staat bekijk je het zo. Ik heb er totaal geen spijt vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geld weggegooid en ook niet geneukt, zonde.. ik had je 14,95 kunnen besparen.
Waarom word ik altijd voor pessimist uitgemaakt terwijl ik een realist ben..quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je negatief in het leven staat bekijk je het zo. Ik heb er totaal geen spijt van.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geld weggegooid en ook niet geneukt, zonde.. ik had je 14,95 kunnen besparen.
Sorry dat ik je terecht moest wijzen trouwe onderdaan, maar soms moet je even laten zien hoe de exacte verhoudingen liggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf dan ook nooit boven jou durven plaatsen eerwaarde Onlogisch.
VBL-Messias.
Omdat het niet perse realistisch is. Het is namelijk niet zo dat ik er spijt van heb dat ik 15 euro heb uitgegeven ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd voor pessimist uitgemaakt terwijl ik een realist ben..
Nee maar het was wel goed ingeschat, dus realistisch, dat the break up er aan zat te komen en jij dus geinvesteerd hebt in een bodemloze put en ook geen seks hebt gehad (ondanks dat je der een cadeau gaf)quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het niet perse realistisch is. Het is namelijk niet zo dat ik er spijt van heb dat ik 15 euro heb uitgegeven ofzo
quote:
niet geschoten altijd misquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar het was wel goed ingeschat, dus realistisch, dat the break up er aan zat te komen en jij dus geinvesteerd hebt in een bodemloze put en ook geen seks hebt gehad (ondanks dat je der een cadeau gaf)
Wel behoorlijk team. Alleen paar dagen niet gespeeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
JR hoe is het met je FUT team heb je nou al een behoorlijk team of niet?
Ik ben er nooit vanuit gegaan dat ik seks zou krijgen. En ik heb ook nooit gedacht dat ik met dat meisje oud zou worden ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar het was wel goed ingeschat, dus realistisch, dat the break up er aan zat te komen en jij dus geinvesteerd hebt in een bodemloze put en ook geen seks hebt gehad (ondanks dat je der een cadeau gaf)
Idd, als je iemand ziet waar wel potentie in zit altijd gwn doen, je hebt toch niets te verliezen.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel behoorlijk team. Alleen paar dagen niet gespeeld.
[..]
Ik ben er nooit vanuit gegaan dat ik seks zou krijgen. En ik heb ook nooit gedacht dat ik met dat meisje oud zou worden ofzo. Was wel leuk dat daten. Niks mis mee. Nu op zoek naar de volgende
Top Gunquote:
Gewoon achter FOK!kers aangaan toch. Tjacka kan je wel helpen in het proces.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel behoorlijk team. Alleen paar dagen niet gespeeld.
[..]
Ik ben er nooit vanuit gegaan dat ik seks zou krijgen. En ik heb ook nooit gedacht dat ik met dat meisje oud zou worden ofzo. Was wel leuk dat daten. Niks mis mee. Nu op zoek naar de volgende
Ervan uitgaande dat je geen manneke bent wat snel verliefd wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, als je iemand ziet waar wel potentie in zit altijd gwn doen, je hebt toch niets te verliezen.
Die krullenbolletje zou ik wel eens willen raken ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon achter FOK!kers aangaan toch. Tjacka kan je wel helpen in het proces.
FOK!ers datenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon achter FOK!kers aangaan toch. Tjacka kan je wel helpen in het proces.
Je directheid zal gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krullenbolletje zou ik wel eens willen raken ja.
Ze komt alleen arrogant over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |