Zijn ban heeft lang genoeg geduurd, #FREEHMFquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Subtop, maar als HMF terugkomt komt alles goed.
HMFquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Subtop, maar als HMF terugkomt komt alles goed.
Ja als je negatief in het leven staat bekijk je het zo. Ik heb er totaal geen spijt vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geld weggegooid en ook niet geneukt, zonde.. ik had je 14,95 kunnen besparen.
Waarom word ik altijd voor pessimist uitgemaakt terwijl ik een realist ben..quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je negatief in het leven staat bekijk je het zo. Ik heb er totaal geen spijt van.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geld weggegooid en ook niet geneukt, zonde.. ik had je 14,95 kunnen besparen.
Sorry dat ik je terecht moest wijzen trouwe onderdaan, maar soms moet je even laten zien hoe de exacte verhoudingen liggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf dan ook nooit boven jou durven plaatsen eerwaarde Onlogisch.
VBL-Messias.
Omdat het niet perse realistisch is. Het is namelijk niet zo dat ik er spijt van heb dat ik 15 euro heb uitgegeven ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd voor pessimist uitgemaakt terwijl ik een realist ben..
Nee maar het was wel goed ingeschat, dus realistisch, dat the break up er aan zat te komen en jij dus geinvesteerd hebt in een bodemloze put en ook geen seks hebt gehad (ondanks dat je der een cadeau gaf)quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het niet perse realistisch is. Het is namelijk niet zo dat ik er spijt van heb dat ik 15 euro heb uitgegeven ofzo
quote:
niet geschoten altijd misquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar het was wel goed ingeschat, dus realistisch, dat the break up er aan zat te komen en jij dus geinvesteerd hebt in een bodemloze put en ook geen seks hebt gehad (ondanks dat je der een cadeau gaf)
Wel behoorlijk team. Alleen paar dagen niet gespeeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
JR hoe is het met je FUT team heb je nou al een behoorlijk team of niet?
Ik ben er nooit vanuit gegaan dat ik seks zou krijgen. En ik heb ook nooit gedacht dat ik met dat meisje oud zou worden ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar het was wel goed ingeschat, dus realistisch, dat the break up er aan zat te komen en jij dus geinvesteerd hebt in een bodemloze put en ook geen seks hebt gehad (ondanks dat je der een cadeau gaf)
Idd, als je iemand ziet waar wel potentie in zit altijd gwn doen, je hebt toch niets te verliezen.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel behoorlijk team. Alleen paar dagen niet gespeeld.
[..]
Ik ben er nooit vanuit gegaan dat ik seks zou krijgen. En ik heb ook nooit gedacht dat ik met dat meisje oud zou worden ofzo. Was wel leuk dat daten. Niks mis mee. Nu op zoek naar de volgende
Top Gunquote:
Gewoon achter FOK!kers aangaan toch. Tjacka kan je wel helpen in het proces.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel behoorlijk team. Alleen paar dagen niet gespeeld.
[..]
Ik ben er nooit vanuit gegaan dat ik seks zou krijgen. En ik heb ook nooit gedacht dat ik met dat meisje oud zou worden ofzo. Was wel leuk dat daten. Niks mis mee. Nu op zoek naar de volgende
Ervan uitgaande dat je geen manneke bent wat snel verliefd wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, als je iemand ziet waar wel potentie in zit altijd gwn doen, je hebt toch niets te verliezen.
Die krullenbolletje zou ik wel eens willen raken ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon achter FOK!kers aangaan toch. Tjacka kan je wel helpen in het proces.
FOK!ers datenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon achter FOK!kers aangaan toch. Tjacka kan je wel helpen in het proces.
Je directheid zal gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krullenbolletje zou ik wel eens willen raken ja.
Ze komt alleen arrogant over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |