Zegt hij 4 minuten later.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naast mij 1 persoon.
Dat ben je zelf.
Maar als jij er blij van wordt heb ik er niks op tegen hoor
Zo hey, nóg iemand?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt hij 4 minuten later.
[ afbeelding ]
Geeneens een microphone op je hoofd laat staan een cam.quote:
Ik moet zeggen dat het inderdaad best wel een beetje steekt als ik anderen zo'n succesvol leven zie hebben ja.quote:
Ja oké, maar juist die sociale onderklasse zijn wel de gelukszoekers die naar Nederland toekomen.quote:
Nee, die sociale onderklasse zijn niet de gelukszoekers die naar Nederland gaan. Die sociale onderklasse weet/wist niet eens dat Nederland bestaat. Bestaat uit volk dat enkel van die paar criminelen te horen kreeg : Wil je veel geld verdienen? Dan moet je even een paar dagen voor ons werken. Mee naar een land in noord-Europa, wat papieren invullen en weer terug naar huis. Vervolgens krijg je geld. Thuis gaan ze gewoon weer verder met hun armoedige bestaan. Die mensen hebben niets in Nederland te zoeken en gaan fijn verder met hun simpele bestaan op het platteland van Bulgarije.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oké, maar juist die sociale onderklasse zijn wel de gelukszoekers die naar Nederland toekomen.
En dit alles speelde dus al voordat de grenzen opengingen op 1 januari dus het blijft wel een groep om met argusogen te bekijken op vlak van sociale premies en toeslagen.
Kennelijk zijn ze in eigen land niet meer op te sporen of werkt de Bulgaarse regering niet mee aan hun opsporing.
Je doet alsof ze enkel slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, die sociale onderklasse zijn niet de gelukszoekers die naar Nederland gaan. Die sociale onderklasse weet/wist niet eens dat Nederland bestaat. Bestaat uit volk dat enkel van die paar criminelen te horen kreeg : Wil je veel geld verdienen? Dan moet je even een paar dagen voor ons werken. Mee naar een land in noord-Europa, wat papieren invullen en weer terug naar huis. Vervolgens krijg je geld. Thuis gaan ze gewoon weer verder met hun armoedige bestaan. Die mensen hebben niets in Nederland te zoeken en gaan fijn verder met hun simpele bestaan op het platteland van Bulgarije.
Ik vind het ook schandalig dat Nederland uitgerekend bij die personen die zelf in principe net zo veel de dupe zijn als dat Nederland dat is, het geld op willen halen. Mensen die godverdomme al rond moeten komen van hetgeen er op hun land groeit en een pensioentje van 75 euro per maand
Neen, die mensen krijgen net zo goed uitgelegd dat wat ze doen niet illegaal is. En wat ze in principe kwamen doen was ook helemaal niet illegaal. Enige wat ze niet wisten is dat ze in Nederland moesten blijven. Dat is er niet bij verteld. Je moet ook niet verwachten dat simpel boerenvolk van 70 jaar (waar het in de meeste gevallen immers om gaat) nog overal stil bij staat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet alsof ze enkel slachtoffer zijn.
Als iemand jou mee vraagt voor een dagtrip naar Zuid Amerika waar je met een 'klusje' anderhalf jaarsalaris kan verdienen gaat er bij normale mensen echt wel een lampje branden dat het plan wellicht niet helemaal deugt.
Het is gewoon je reinste fraude, en natuurlijk zullen er wel weer criminele kartels bij betrokken zijn geweest die net zoveel schuld hebben of alles zelfs bedacht hebben maar dat neemt niet weg dat die arme Bulgaarse boertjes zoals jij ze omschrijft er uiteindelijk heus zelf ook wel beter van geworden zijn.
Lekker tot de laatste cent terughalen dat gestolen geld.
Beter ga je gewoon naar Sunny Beach.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
Ah, weer zo'n discussie.
Dven, volgend weekend weet ik als het goed is of wij Bulgarije komen verblijden met onze aanwezigheid.
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
Ah, weer zo'n discussie.
Dven, volgend weekend weet ik als het goed is of wij Bulgarije komen verblijden met onze aanwezigheid.
Ja, ik krijg ze niet aan hun verstand gepraat dat je niet naar een Sunny Beach of Albufeira hoeft om goed te kunnen stappen op vakantie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon naar Sunny Beach.
Dven vind dit een goed idee.
Sunny Beach is voor kankermongolen dus wat dat betreft zit jij er op je plek maar Typisch schat ik wat hoger in. Alleen sommige van zijn vrienden passen helaas beter in jouw gezelschap.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon naar Sunny Beach.
Dven vind dit een goed idee.
Samen met Hristo, Vladi en Methodiquote:
Enige beetje ontwikkelde plek van dat land man, qua toerisme zeker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze niet aan hun verstand gepraat dat je niet naar een Sunny Beach of Albufeira hoeft om goed te kunnen stappen op vakantie.
Dan ga je het toch halen bij de mensen die achter die fraude zitten en niet bij die arme boertjes?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Neen, die mensen krijgen net zo goed uitgelegd dat wat ze doen niet illegaal is. En wat ze in principe kwamen doen was ook helemaal niet illegaal. Enige wat ze niet wisten is dat ze in Nederland moesten blijven. Dat is er niet bij verteld. Je moet ook niet verwachten dat simpel boerenvolk van 70 jaar (waar het in de meeste gevallen immers om gaat) nog overal stil bij staat.
Buiten dat hebben zij dat geld simpelweg niet meer. De fraudeurs in dezen zijn dus niet de mensen die gebruikt werden, maar die topcriminelen die er misbruik van hebben gemaakt. Maar die blijven zo lekker buiten schot. Daar ageer ik tegen en wat dat betreft vind ik het fantastisch nieuws dat Nederland geen cent terugkrijgt. Opkankeren dan maar. Zeker omdat wat jij aangeeft niet waar is : Die boeren hebben er geen cent van over gehouden. Lees de berichten er maar op terug. Het geld werd namelijk op het moment van overboeken al direct van de rekeningen afgehaald door de daadwerkelijke fraudeurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |