Gelieve de correcte quote te gebruiken daar je anders echt gewoon helemaal niemand weet te boeien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu denk je dat dit ons echt boeit?
Heb je ze al een beetje getraind? Kunnen ze kunstjes?quote:
Ja, Johannes_vermeer kan heel goed mensen uit VI nadoen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je ze al een beetje getraind? Kunnen ze kunstjes?
Haha al je reacties zijn van de FP gehaald en mijne mag uiteraard weer blijven staanquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ban komt op een forum omdat ik commentaar heb in een FB topic en iemand beticht van augurken in de schede. Als je voor een kanker al een ban krijgt, zal dat helemaal niet geapprecieerd worden. Denk ik.
De eerste staat er nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha al je reacties zijn van de FP gehaald en mijne mag uiteraard weer blijven staan
Ik heb talent.
Ik heb mijn best gedaan maar er is geen enkele manier waarop ik dit niet heel erg gay op kan vattenquote:
Bij mij niet. Wel mooi dat je ook daadwerkelijk de eerste post hadquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:58 schreef Dven het volgende:
[..]
De eerste staat er nog
Als die weg was had ik kanjerboos geworden. WIl wel erkenning voor mijn werk
Brede mannelijke kaak, een zekere en vastberaden blik in de ogen. Nonchalant baardje. Ik zie het stoere wel in je hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij niet. Wel mooi dat je ook daadwerkelijk de eerste post had
Tot zover deze stoere uiting op de FP.
Jij bent waarschijnlijk de eerste die mij van een stoer uiterlijk heeft beticht
Geef linkjequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef Dven het volgende:
En uitjes naar de FP zijn altijd leuk op het juiste moment. Mensen zijn daar onwijs dom en nemen zichzelf en alles en iedereen rondom zich enorm serieus.
Nu is de grote vraag, hoe komt Knut aan jouw adres?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even zodat Sjaak het ook begrijpt: dit heb ik niet zelf getekend.
Hopelijk gaat dat kut land van de aardbol verdwijnen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even zodat Sjaak het ook begrijpt: dit heb ik niet zelf getekend.
Hij vroeg het per DM, en ik gaf hem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu is de grote vraag, hoe komt Knut aan jouw adres?
ik zie je post nergensquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef Dven het volgende:
[..]
'Groepsverkrachting Deense toeriste in India'
jij durft.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg het per DM, en ik gaf hem.
Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus wij hebben binnenkort een Project X feestje in jouw wijk?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we ons voortplanten? Ik heb zelden zoiets liefs gehoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Brede mannelijke kaak, een zekere en vastberaden blik in de ogen. Nonchalant baardje. Ik zie het stoere wel in je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |