neequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:37 schreef Buitendam het volgende:
Zit er eigenlijk een limiet aan downloaden? Ik heb Ziggo, maar kan alleen maar limiet vinden over nieuwsgroepen afhankelijk van je pakket, maar ik download via torrents.
Ik lees in de AV dat ze gebruik maken van een fair use policy, maar daar wordt een mens ook niet veel wijzer van.quote:
nieuwsgroepen gaat over de eigen serversquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:37 schreef Buitendam het volgende:
Zit er eigenlijk een limiet aan downloaden? Ik heb Ziggo, maar kan alleen maar limiet vinden over nieuwsgroepen afhankelijk van je pakket, maar ik download via torrents.
Wat is traffic shaping?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef Adames het volgende:
[..]
nieuwsgroepen gaat over de eigen servers
verder geen limiet, op zijn hoogst soms traffic shaping
officieel het voorrang geven van bepaald verkeer. als jij in een jonge wijk woont waar iedereen om 7 uur 's avonds de download aan slingert wordt je gelimiteerd in de snelheden voor downloaden zodat e-mailen en normaal http verkeer nauwelijks hinder ondervindt.quote:
Oké, thanks!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Adames het volgende:
[..]
officieel het voorrang geven van bepaald verkeer. als jij in een jonge wijk woont waar iedereen om 7 uur 's avonds de download aan slingert wordt je gelimiteerd in de snelheden voor downloaden zodat e-mailen en normaal http verkeer nauwelijks hinder ondervindt.
Diezelfde benaming is bij zowel Ziggo als UPC ook een tijd gebruikt om permanent nieuwsgroepen en torrents te limiteren, maar dat is volgens mij al jaren niet meer gedaan.
Veel latency en package loss in geval van kabel internet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Adames het volgende:
[..]
officieel het voorrang geven van bepaald verkeer. als jij in een jonge wijk woont waar iedereen om 7 uur 's avonds de download aan slingert wordt je gelimiteerd in de snelheden voor downloaden zodat e-mailen en normaal http verkeer nauwelijks hinder ondervindt.
Diezelfde benaming is bij zowel Ziggo als UPC ook een tijd gebruikt om permanent nieuwsgroepen en torrents te limiteren, maar dat is volgens mij al jaren niet meer gedaan.
Post dat gifje nog is dan met een dansende Katequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze intrigeert me elke keer weer als ik dit topic open.
ok.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
De groeten van knut voor: Lange_lans, Tarado, A422, Saind, Kapi, Raja, Drizt, JR, Rens, Tjaka, Twente, Elan, Dven, de rest van die PSV-ers. Happel, Caland, Muto, Cara, Adames en iedereen die hij vergeten is. Het ligt niet aan jullie maar aan mij (aan Knut dus)
Bedankt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
De groeten van knut voor: Lange_lans, Tarado, A422, Saind, Kapi, Raja, Drizt, JR, Rens, Tjaka, Twente, Elan, Dven, de rest van die PSV-ers. Happel, Caland, Muto, Cara, Adames en iedereen die hij vergeten is. Het ligt niet aan jullie maar aan mij (aan Knut dus)
huhquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
ik vind knut niet meer aardigquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
Stond op z'n kerstkaart welke ik nu binnenkrijg.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
welkom, maar zou je jezelf niet eerst eens voorstellen?
quote:
En de rest van de PSV-ers zei hij toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2006 beltquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Adames het volgende:
haha, je kan beatboxen op google translate
http://translate.google.n(...)0bschk%20kkkkkkkkkkk
dit laten uitspreken
keivet
quote:
Hij heeft deze foto niet gemaakt, dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Best wel sneu als je tijdens je vakantie nog op den foks komt en dit soort foto's maakt.
Oh, ik heb niet teruggelezen. Maar hij komt wel op fok.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft deze foto niet gemaakt, dat heb ik gedaan.
Dom varken.
Logisch nadenken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan weten dat jij die foto maakt?
Gewoon jaloers dat je niet als eerste genoemd staat.quote:
Ja, maar ik merk dat je dat niet echt lukt. Prima; gewoon niet je fout toegeven en excuses verzinnen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, logisch nadenken, dat zal het zijn ja.
Welk excuus verzin ik dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk dat je dat niet echt lukt. Prima; gewoon niet je fout toegeven en excuses verzinnen.
Dat je niet hebt teruggelezen.quote:
Oh, oke. Stop maar snel inderdaad, voordat je kinderachtige grapje niet genoeg aandacht krijgt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je niet hebt teruggelezen.
Laten we hier mee stoppen, ik zou het jammer vinden als jouw abnormale gedrag Knut z'n lieve kaart overschaduwt.
Ik weet niet op welk kinderachtig grapje je nu precies doelt, maar oke is goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oh, oke. Stop maar snel inderdaad, voordat je kinderachtige grapje niet genoeg aandacht krijgt.
quote:
De drummer is al opgestaptquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Debielen stuk voor stuk. Moge jullie actieve favoriete band uit elkaar vallen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij twijfelt nog. Al wil hij wel minder vaak optreden. Je doelt op Gestalte toch?
quote:
Dat Knut 2 ingangen heeft maakt haar niet uit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef Saind het volgende:
Wat zou z'n vriendin hier nou van vinden
Ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waren wel weer goed hoor zaterdag. Ondanks een ietwat aangeschoten gitarist. Waarna ik al zijn backstage bier kreeg.
Leuk he
Bans op FP zijn alleen voor FP dacht ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:51 schreef Dven het volgende:
Ik vermoed dat ik binnenkort een ban heb dus ik kom nog even met jullie kletsen
En je 50ste zelfs als gifje voor het nageslachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:51 schreef Dven het volgende:
Tevens heb ik bijna de 100 minnetjes gehaald op de FP. Ik moet huilen van trots
Ban komt op een forum omdat ik commentaar heb in een FB topic en iemand beticht van augurken in de schede. Als je voor een kanker al een ban krijgt, zal dat helemaal niet geapprecieerd worden. Denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Bans op FP zijn alleen voor FP dacht ik
En nu denk je dat dit ons echt boeit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ban komt op een forum omdat ik commentaar heb in een FB topic en iemand beticht van augurken in de schede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |