Nee, toen ze langskwam deed ze echt overdreven aardig, ging ze skeere vragen stellen van hoe hebben jullie elkaar ontmoet enzoquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:01 schreef snakelady het volgende:
Wat een verschrikkelik domme moeder heb jij.
Ze zou juist blij moeten zijn dat je het veilig wil doen.
Ik zal dat soort ouders echt nooit begrijpen, je kan je kinderen nooit tegen houden om seks te hebben, hooguit uitleggen dat het verstandig is te wachten en om het veilig te doen.
Boos worden zal echt geen een tiener tegenhouden om seks te hebben.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:47 schreef AMangold het volgende:
[..]
Niet weten dat de pil nog niet half zo groot is als een aspirine![]()
Oke, maar best naïef van je moeder dat ze het zo denkt te voorkomen.. Beter je kind een doosje condooms geven en er zeker van zijn dat als ze het willen doen ze het veilig doen.. Dan het je kind verbieden en 9 maanden later met je kleinkind in je handen zitten en ondertussen je zoon helpen van zijn soa's af te helpen komen
Dat dacht ik eerst ook, maar dat bleek toch wat gecompliceerder te liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook zeer zielig voor die vriend.
Haar kut had tanden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat bleek toch wat gecompliceerder te liggen.
Is weer veilig thuisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ga je zeggen?
En waar heb je je vriendin gelaten?
Kun je niet iets shockerends zeggen? dan gaat de acceptatie dat jij nu echt volwassen wordt wat sneller.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is weer veilig thuis![]()
Ik zeg gewoon van jaa er gaat niks gebeuren enzo, is alleen voor de zekerheid dta het iig veilig gebeurd, je wilt nu toch nog geen klein kind etc.
Of dubbele lachgasballonnenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Je kan beter zeggen dat je graag super waterballonnen wilde maken en dat condooms bekend staan om hun rekbaarheid. Je kunt daar echt HUGE-ASS waterballonnen van maken.
Ik ga toch niet zeggen dat ik dr gisternacht heb bezwangerdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je niet iets shockerends zeggen? dan gaat de acceptatie dat jij nu echt volwassen wordt wat sneller.
En dan later zeggen dat het niet waar was.
Alleen gepenetreerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat ik dr gisternacht heb bezwangerd![]()
quote:
Zeg dat je alleen even het kopje erin hebt gestopt om uit te proberen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat zeg ik wel als ze geen toestemming geeft
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef Peter het volgende:
'Nou bedankt ma, nu moet ze morgen de morning-after pil halen omdat blijkt dat ze de pil 2 dagen is vergeten en ik dus geen condooms bij me had opweg naar haar huis.'
Eens kijken of je ma schrikt
Zoiets zou best kunnen werken. Shockeren en dan later uitleggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef Peter het volgende:
'Nou bedankt ma, nu moet ze morgen de morning-after pil halen omdat blijkt dat ze de pil 2 dagen is vergeten en ik dus geen condooms bij me had opweg naar haar huis.'
Eens kijken of je ma schrikt
Niks gebeurd, je had d'r moeten zien kijken toen ik de deur open deed en haar een knuffel gafquote:
Misschien voelde ze zich ongemakkelijk, omdat je zo breed bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niks gebeurd, je had d'r moeten zien kijken toen ik de deur open deed en haar een knuffel gafAlsof het een vreemde was, like wtf.
en haar broerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef J-Q het volgende:
[..]
Misschien voelde ze zich ongemakkelijk, omdat je zo breed bent.
Nee hoe m'n ma keekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef J-Q het volgende:
[..]
Misschien voelde ze zich ongemakkelijk, omdat je zo breed bent.
Inderdaad en dat verwerkingsproces gaat dan ook veel sneller. Dan kan ze er immers echt niet meer omheen dat haar kleine jongen groot wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zoiets zou best kunnen werken. Shockeren en dan later uitleggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien.
Antwoorden met: "Daarom gebruik ik ze juist!"quote:Ineens wordt ze boos: "Nu al?!?!, je kent haar pas een paar weken!!"
Ik begon er dus weer over van of ze toch mocht komen slapen dit weekend, gelijk krijg ik een "hier hebben we het gister over gehad!!" naar m'n hoofd toe. Toen zei ik dat ik alleen die condoomd had gekocht voor het geval dat er toch wat zou gebeuren, en dat ik haar al een stuk langer ken dan dat zij haar kende. Hierop reageerde ze weer boos: "Ze komt hier niet slapen, en ik wil al helemaal geen redenen meer horen waarom ze wel zou kunnen komen, je bent er nog veel te jong voor!" Hierop reageerde ik ook wat geirriteerd: "Ik ben verdomme 16, het is geen handjes vast houden en huppelend over het schoolplein springen meer". Toen m'n ma weer: "Het gebeurt niet, klaar nu!!" Toen zei ik: "Prima wat jij wilt, dan neuk ik d'r wel ergens in een donker steegje op een zaterdagavond als ze helemaal lam is, zonder condoom, zie je het al voor je?? Oma worden??!?!" Hierop sloeg ze met een hand op de tafel en stuurde me weg. waarop ik boos wegliep en nog nariep: "Ik zou alvast maar gaan kijken naar babykleertjes"quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik begon er dus weer over van of ze toch mocht komen slapen dit weekend, gelijk krijg ik een "hier hebben we het gister over gehad!!" naar m'n hoofd toe. Toen zei ik dat ik alleen die condoomd had gekocht voor het geval dat er toch wat zou gebeuren, en dat ik haar al een stuk langer ken dan dat zij haar kende. Hierop reageerde ze weer boos: "Ze komt hier niet slapen, en ik wil al helemaal geen redenen meer horen waarom ze wel zou kunnen komen, je bent er nog veel te jong voor!" Hierop reageerde ik ook wat geirriteerd: "Ik ben verdomme 16, het is geen handjes vast houden en huppelend over het schoolplein springen meer". Toen m'n ma weer: "Het gebeurt niet, klaar nu!!" Toen zei ik: "Prima wat jij wilt, dan neuk ik d'r wel ergens in een donker steegje op een zaterdagavond als ze helemaal lam is, zonder condoom, zie je het al voor je?? Oma worden??!?!" Hierop sloeg ze met een hand op de tafel en stuurde me weg. waarop ik boos wegliep en nog nariep: "Ik zou alvast maar gaan kijken naar babykleertjes"
Hotelletje in de buurtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu mag ze alleen nog steeds niet blijven slapen
Beter beende je hier breed door weg, BredeBroeder.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik begon er dus weer over van of ze toch mocht komen slapen dit weekend, gelijk krijg ik een "hier hebben we het gister over gehad!!" naar m'n hoofd toe. Toen zei ik dat ik alleen die condoomd had gekocht voor het geval dat er toch wat zou gebeuren, en dat ik haar al een stuk langer ken dan dat zij haar kende. Hierop reageerde ze weer boos: "Ze komt hier niet slapen, en ik wil al helemaal geen redenen meer horen waarom ze wel zou kunnen komen, je bent er nog veel te jong voor!" Hierop reageerde ik ook wat geirriteerd: "Ik ben verdomme 16, het is geen handjes vast houden en huppelend over het schoolplein springen meer". Toen m'n ma weer: "Het gebeurt niet, klaar nu!!" Toen zei ik: "Prima wat jij wilt, dan neuk ik d'r wel ergens in een donker steegje op een zaterdagavond als ze helemaal lam is, zonder condoom, zie je het al voor je?? Oma worden??!?!" Hierop sloeg ze met een hand op de tafel en stuurde me weg. waarop ik boos wegliep en nog nariep: "Ik zou alvast maar gaan kijken naar babykleertjes"
Ach ja, dat komt wel joh. Ze moet gewoon paar keer bij je zijn geweest dan is je moeder haar ook gewend. Tot die tijd kan je haar alleen uit elkaar trekken voor en na thee-tijd. Daarna breng je haar weer veilig thuisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is wel een goeie iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:19 schreef J-Q het volgende:
[..]
Ach ja, dat komt wel joh. Ze moet gewoon paar keer bij je zijn geweest dan is je moeder haar ook gewend. Tot die tijd kan je haar alleen uit elkaar trekken voor en na thee-tijd. Daarna breng je haar weer veilig thuis
Slaap bij haar dan.. zie het probleem nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moeder mag dus wel plastic zakken vullen met haar rotzooi?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze heeft de zak eruit gehaald en hem dichtgeknoopt.. Waar die nu is weet ik niet en ik ga er ook niet tussen zoeken
Wingman condooms, voel je zelf niks van als je die lelijke trol ligt te naaien, maar je mattie kan wel die lekkere chimi ballenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar een Wingman proberen als je condooms gaat kopen?
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar een Wingman proberen als je condooms gaat kopen?
Mijn vader wierp mij welgeteld 3 condooms toequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef CruisinDen het volgende:
TS, mocht je dit echt tegen je moeder gezegd hebben ben je een held.
Bekrompen mama, maar hey, 16 is ook wel relatief jong. Mijn ouders kochten juist condooms voor me onder het mom: 'We kunnen je toch niet tegenhouden dus als je het doet, dan wel veilig.'
Wettelijk gezien. In de praktijk is het toch vaak "ouders wil is wet". Al vallen die wetten slecht te handhaven zoals hoop ik de TS gaat bewijzen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Zaktabak het volgende:
Maar vanaf 16 heb je geloof ik seksuele vrijheid, in de zin dat je geen toestemming meer nodig hebt van je ouders voor het hebben van geslachtsgemeenschap.
Of nouja, dat heb ik begrepen, dat kan gewijzigd zijn.
Met de instelling: 'Daar doet die de komende jaren nog wel mee'?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mijn vader wierp mij welgeteld 3 condooms toe
Die babyarm vind toch wel een weg naar z'n vochtige hamkluis. Zelfs met een in je nek hijgende cockblockende babymamma.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wettelijk gezien. In de praktijk is het toch vaak "ouders wil is wet". Al vallen die wetten slecht te handhaven zoals hoop ik de TS gaat bewijzen.
Hmm, het duurde idd nog een tijdje voordat ik ze nodig had, maar toen ik ze eenmaal nodig had gingen ze er snel doorheenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:16 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Met de instelling: 'Daar doet die de komende jaren nog wel mee'?
Je kan nog een pakje halen, heb ze nog allemaal. Nooit gebruikt eigenlijk. Wel even afstoffen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hmm, het duurde idd nog een tijdje voordat ik ze nodig had, maar toen ik ze eenmaal nodig had gingen ze er snel doorheen
Uhuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Moeder kwam excuses aanbiedenZe mag komen, op de voorwaarde dat het stil blijft
Nee dankje, heb hier nog genoeg niet verstofte liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kan nog een pakje halen, heb ze nog allemaal. Nooit gebruikt eigenlijk. Wel even afstoffen.
Oh gaat nu allemaal naturel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee dankje, heb hier nog genoeg niet verstofte liggen
Netjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Staat wel op het pakje iig "classic naturel"
Wij eisen een uitgebreid verslag van je ontmaagding, BredeBroeder.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar eigenlijk betekent dat laatste gewoon 'Geen seks in welke vorm dan ook met elkaar'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Weetikveel, deur gaat op slotquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar eigenlijk betekent dat laatste gewoon 'Geen seks in welke vorm dan ook met elkaar'.
Betekent dat dan ook dat jullie niet elkaar mogen strelen en knuffelen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij eisen een uitgebreid verslag van je ontmaagding, BredeBroeder.
Enneh over je DM, pics kan je vergetenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar eigenlijk betekent dat laatste gewoon 'Geen seks in welke vorm dan ook met elkaar'.
Betekent dat dan ook dat jullie niet elkaar mogen strelen en knuffelen?
Ok dan. Maar het was toch wat gegein, kijken of je erin zou trappen. Er zijn genoeg FOK!ers die daar zo intrappen. maar ik geloof je verder welquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef EmTheBest het volgende:
Overigens bedankt, TS, nu heb ik ook overal condoomreclames.
Zelfde hier dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef EmTheBest het volgende:
Ook al, haha.quote:
Ik hoop 'tquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef Sauslepel het volgende:
Je moeder gaat er toch wel voor zorgen dat je weer een pakje condooms hebt voordat het meisje langskomt.
Enerzijds omdat ze het pakje wat jij gekocht had weggegooid heeft, anderzijds omdat ze nog geen oma wil worden.
Wacht maar
Je zit toch niet toevallig op de PC van je moeder hè?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef EmTheBest het volgende:
geen adblocker hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef EmTheBest het volgende:
of zijn pa gaat er nog eens overheen, terwijl hij een shaggie aan het roken is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef doo. het volgende:
Ouders die denken dat seks alleen 's avonds gebeurd..
Neem d'r mee naar boven als je ouders beneden thee zitten te drinken, neuk haar dan luidruchtig en ga in je badjas naar beneden om een voorgedraaid shaggie van je pa te halen en rook die samen met haar op.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef Ponjaard het volgende:
Hou je pik gewoon een seconde of 10 in een gasbrander, dan is hij steriel. Werkt altijd.
Nee, ik wil nieuwequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef MCH het volgende:
Heb je nog wel genoeg zakgeld om nieuwe condooms te kopen?
Geen slot op de deur en kamer zit naast de woonkamerquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:49 schreef Naaaait93 het volgende:
Waarom slaap je dan niet gewoon bij haar? Of zijn die nog erger? En anders gewoon volpompen in het fietsenhok, problem solved.
Je vriendin woont in een pauperflatje drie hoog achter?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen slot op de deur en kamer zit naast de woonkamer
Neequote:Op woensdag 15 januari 2014 01:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Je vriendin woont in een pauperflatje drie hoog achter?
Weed voorraad nog, je mag best wiet zeggen hoor. Of ben je die eckte gangster?quote:Op woensdag 15 januari 2014 04:53 schreef Perico het volgende:
Na je moeder die de condooms vond, heeft je vader ook je weed voorraad gevonden. Hij ligt al een paar uur achter de bank.
Wordt vervolgdquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:58 schreef Zaktabak het volgende:
Maar nu is de grote vraag nadat ze langs is geweest: hebben jullie nog geneukt?
Oftewel: kan jij jezelf de eerste 16 jarige ontmaagde FOK!er noemen die ook daadwerkelijk ontmaagd wordt tijdens zijn FOK! carrière?
Benieuwdquote:
Ahum? Ik ben in augustus ontmaagd en was toen 15?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:58 schreef Zaktabak het volgende:
Maar nu is de grote vraag nadat ze langs is geweest: hebben jullie nog geneukt?
Oftewel: kan jij jezelf de eerste 16 jarige ontmaagde FOK!er noemen die ook daadwerkelijk ontmaagd wordt tijdens zijn FOK! carrière?
Geen 16-jarige dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ahum? Ik ben in augustus ontmaagd en was toen 15?
Zijn er dan ontmaagdings-topics op FOK! En welke is de beste opdat ik die kan lezen voor mijn vermaak.quote:
Deze, hoop ik voor TS. Anders gigantische anti-climaxquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zijn er dan ontmaagdings-topics op FOK! En welke is de beste opdat ik die kan lezen voor mijn vermaak.
Verzonnen, kind.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
TS' moeder is een hoer. Doet zoon het een keer op de juiste manier, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik doe dus ff slim om voor komend weekend alvast wat condooms in te slaan bij de lokale drogisterij. TS komt thuis en legt de verpakking op zijn bureau waarna hij van de begane grond geroepen wordt dat er iemand is voor hem die chillings wilt zetten. TS moest dus even snel haasten en vergat hierdoor zijn condooms ergens op te ruimen dus lagen ze nog steeds op het bureauTS komt een paar uur later thuis en nagenoeg doet moeder de deur open met een hele bekende verpakking in haar hand. "Wat moet dit voorstellen?" (
_!) Dus TS legt moeder met het schaamrood op zijn kaken uit waarvoor het de bedoeling is, gaat ze vragen voor wie
Dus TS legt uit dat het om dat ene meisje gaat waar TS laatst nog mee thuis kwam en hij notabene had voorgesteld aan zijn ouders.
Ineens wordt ze boos: "Nu al?!?!, je kent haar pas een paar weken!!" Wat ze natuurlijk weer niet weet is dat ik voor het "voorstellen" al een maand of 3 had gedate alleen 't was nog niet "officieel"Dus wat zegt ze, ze mag dus niet langskomen dit weekend godverdomme, en ze gooit verdomme de condooms in de vuilnisbak.
Hier verder
[..]
Nee, toen ze langskwam deed ze echt overdreven aardig, ging ze skeere vragen stellen van hoe hebben jullie elkaar ontmoet enzoZe ging ook vragen aan die meid of ze al eerder een vriendje had gehad en shit
Heb je dan ook nog steeds zweetpoten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
"Na drie abortussen ga je toch anders tegen voorbehoedsmiddelen aankijken"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat ik dr gisternacht heb bezwangerd![]()
...quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Kom ik thuis, ligt er 5 euro op m'n bureau met een briefje ernaast: "voor je weet wel"
Je 'vriendin' dacht dat je een goedkope pooier was?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Kom ik thuis, ligt er 5 euro op m'n bureau met een briefje ernaast: "voor je weet wel"
koop er glow in the dark condooms van en ga vannacht spoken door het huis.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Nee man durex performa, dan kan hij ook wat langer blijven verkennen met zijn loper.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
koop er glow in the dark condooms van en ga vannacht spoken door het huis.
DIe moet ik dus opnieuw halenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
...
waar zijn de condooms gebleven dan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
koop er glow in the dark condooms van en ga vannacht spoken door het huis.
WTF sinds wanneer zijn condooms zo goedkoop?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet die moeder veel, die staat al jaren droog.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:49 schreef Balsam het volgende:
[..]
WTF sinds wanneer zijn condooms zo goedkoop?
Told youquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Ben je nou lauw?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Denkt ze dat je "vriendin" zo goedkoop is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Joah, niet normaal. Vrouwen zijn een dure hobby.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Denkt ze dat je "vriendin" zo goedkoop is?
Nope, morgen horen jullie meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef Omnipotent. het volgende:
En heeft TS nog updates voor ons?
Ik heb gelukkig een eigen laptop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Je zit toch niet toevallig op de PC van je moeder hè?
Tomorrow on FOK!Live:
KLB / Moeder vindt condoomreclames en wordt boos
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
ik kan mij hier wel in vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:22 schreef Pharkus het volgende:
Dadelijk zijn er 3 topics volgeluld en heeft er nog niemand geneukt. Geen unicum, slechts een constatering.
Het is geen Utopia ..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:49 schreef MichaelScott het volgende:
Ik verwacht trouwens wel een livestream vanavond.
Niet weten van epische livestreamtopics op FOK!quote:
Met FOK!kers weet je nooit of er ook echt geneukt is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:22 schreef Pharkus het volgende:
Dadelijk zijn er 3 topics volgeluld en heeft er nog niemand geneukt. Geen unicum, slechts een constatering.
Oh god, de plannen die gemaakt werden om dat kreng terug te pakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet weten van epische livestreamtopics op FOK!![]()
KLB / Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
Het lijkt me sterk dat er drie topics vol staan voor 24:00 vanavond.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:22 schreef Pharkus het volgende:
Dit is deel 2 al hèquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat er drie topics vol staan voor 24:00 vanavond.
Maar kan kennelijk wel FOK!ken, dus update graag!quote:
Geduld mijn zoon, ik hoor 't zoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef trolley het volgende:
[..]
Maar kan kennelijk wel FOK!ken, dus update graag!
Wat zei je vriendinnetje dan? Zullen we ze gebruiken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef JaqenHghar het volgende:
TS held![]()
![]()
![]()
Tering mijn moeder begon juist over condooms of ze die voor me moest halen en dat ik ze wel moest gebruiken als het zo ver kwam, zelfs waar m'n vriendinnetje bij zat.
(Stiekem had ze die al in de la liggen voor mij)
Schaamde me echt dood toen. Achteraf gezien: love you mama![]()
Die zat te lachen en niet veel later flink "oefenen" inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat zei je vriendinnetje dan? Zullen we ze gebruiken?![]()
Mijn moeder kocht me altijd postzegels zou dat een hint zijn geweest dat ik maar een Russische/Filipijnse moest laten overkomen?
Wel een bazen moederquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die zat te lachen en niet veel later flink "oefenen" inderdaad.
Neuh, haar zwaar christelijke ouders konden mijn figuur als niet gelovige zijnde niet handelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wel een bazen moederEn sportieve vriendin dat ze gewoon erom kan lachen.
Nog altijd samen of dat niet?
Jammer,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neuh, haar zwaar christelijke ouders konden mijn figuur als niet gelovige zijnde niet handelen.
Geloof, brings people together
Niet vlak van te voren, maar een dag ofzo. Er moet natuurlijk wel sprake zijn van een spetterend einde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:51 schreef MCH het volgende:
Wel van te voren even je pistool ontladen.
Dag van te voren gaat een beetje moeilijk meer :pquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet vlak van te voren, maar een dag ofzo. Er moet natuurlijk wel sprake zijn van een spetterend einde.
Dan zou ik het helemaal niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dag van te voren gaat een beetje moeilijk meer :p
Van het een komt het ander, ik geef het 99% kansquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan zou ik het helemaal niet meer doen.
Maar dat is puur persoonlijk.
Je weet al zeker dat zij dat ook wel wil vandaag dan?
Nou, succes en veel plezier.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Van het een komt het ander, ik geef het 99% kans
21:00 is go-timequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, succes en veel plezier.
Hou ons op de hoogte.
Of niet, dan weet ze iig waar ze aan toe is!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:10 schreef mister.bucket het volgende:
Leest ze dit topic mee, heel de avond chagerijnig.....
Beter verstop je alle theezakjes want anders staat mamalief om de tien minuten met een pot thee voor de deurquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
Beter nog vraag je je vader of hij kan zorgen dat ze niet thuis zijn
Kaarsjes? Wat ga je daarmee doen sm of zo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neh, kaarsjes aan enzo
en reageer eens op mijn mail
Denk niet dat de vader hierop zit te wachten die is blij dat hij op vrijdag met een fles bier op de bank kan hangen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
Beter nog vraag je je vader of hij kan zorgen dat ze niet thuis zijn
Romantisch enzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kaarsjes? Wat ga je daarmee doen sm of zo?
[..]
Denk niet dat de vader hierop zit te wachten die is blij dat hij op vrijdag met een fles bier op de bank kan hangen.
Jongen romance ga je haar dan heel voorzichtig nemen, met goed voorspel en teder gezoen en geknuffel? Want ik dacht dat van alle uren porno die jij gekeken hebt, zoiets hebt van ik ram hem er gelijk in...quote:
Ik ga voor optie 1quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef Spongeboss het volgende:
gen romance ga je haar dan heel voorzichtig nemen, met goed voorspel en teder gezoen en geknuffel? Want ik dacht dat van alle uren porno die jij gekeken heb
Netjes jongen dan komt het helemaal goed. Ga wel niet beffen zonder beflapje/ opengesneden condoom. Beter veilig dan niet. Tenzij jullie beide maagd zijn dan kan het wel... Denk ik.... Hangt er vanaf want HIV kan ook via bloed zijn overgegaan maar ik geloof dat HIV niet oraal kan verspreiden maar kan het mis hebben broeder.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter verstop je alle theezakjes want anders staat mamalief om de tien minuten met een pot thee voor de deur
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Netjes jongen dan komt het helemaal goed. Ga wel niet beffen zonder beflapje/ opengesneden condoom. Beter veilig dan niet. Tenzij jullie beide maagd zijn dan kan het wel... Denk ik.... Hangt er vanaf want HIV kan ook via bloed zijn overgegaan maar ik geloof dat HIV niet oraal kan verspreiden maar kan het mis hebben broeder.
Weet niet man ik raad het hem af, ik ben er ook erg kieskeurig in.... Sowieso een lamme tong krijgen is klote.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Gewoon lekker kaal beffen mien jong, denk aan me als je klaarkomt!
gr gr
Jij bent a-seksueel dus hou opquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet niet man ik raad het hem af, ik ben er ook erg kieskeurig in.... Sowieso een lamme tong krijgen is klote.
Iemand met ADHD kan ook eens een tijdje rustig zijn. Het is niet allesbepalend Blauwe-Tijger.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent a-seksueel dus hou op
Je hebt autisme fout gespeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand met ADHD kan ook eens een tijdje rustig zijn. Het is niet allesbepalend Blauwe-Tijger.
Autisme?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt autisme fout gespeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
wat een heerlijk topic om op de vrijdagavond te volgen met een biertje..Amen en proost vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Dude, ze zijn 16. En stel je niet aan. Beffen is top. En kan zonder beflapje. Dat woord alleen alquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet niet man ik raad het hem af, ik ben er ook erg kieskeurig in.... Sowieso een lamme tong krijgen is klote.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:05 schreef H.FR het volgende:
Dude, ze zijn 16. En stel je niet aan. Beffen is top. En kan zonder beflapje. Da
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
wat een heerlijk topic om op de vrijdagavond te volgen met een biertje..Zo voel ik me momenteel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheersquote:
En altijd het laatste woord.
Je hoeft echt niet te beffen met zo'n ding ertussen hoor. Of je moet tientallen bedpartners per jaar hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We noemen het dan maar condoom.
Komt goedquote:
Ze is hier over 23 min, blijft een nacht slapen en morgen gaan we shoppen (quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je even kort samenvatten wat er precies gaat gebeuren?
Er wordt geneuktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je even kort samenvatten wat er precies gaat gebeuren?
Geen garantie op neuken dus?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze is hier over 23 min, blijft een nacht slapen en morgen gaan we shoppen (), vanavond ff filmpje opzetten
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze is hier over 23 min, blijft een nacht slapen en morgen gaan we shoppen (), vanavond ff filmpje opzetten
Nice bredebroeder! Het gaat dan gebeuren het eerste FOK! topic waarin daadwerkelijk geneukt is, of zijn er nog andere?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
99%, er is al een en ander gebeurd..
Moet ik daar elke keer een topic over openen ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nice bredebroeder! Het gaat dan gebeuren het eerste FOK! topic waarin daadwerkelijk geneukt is, of zijn er nog andere?
Thx voor de tipsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Doe luchtje op ( 1 spuit want je bent thuis
) blaas in godsnaam de kaarsjes uit want je bent toch geen hommo ofzo man
. Dat is leuk voor je vriendinnetje. Zorg voor een chille filmsetting. Als je de aftiteling van de film haalt heb je gefaald. Goodluck
Weet niet hoeveel neuk topics er zijn op FOK! waarin de daad daadwerkelijk gedaan wordt voor het eerst, laat ik me zo uitdrukken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moet ik daar elke keer een topic over openen ?
Wat als zij de film leuk vindt, en hem af wilt kijken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Doe luchtje op ( 1 spuit want je bent thuis
) blaas in godsnaam de kaarsjes uit want je bent toch geen hommo ofzo man
. Dat is leuk voor je vriendinnetje. Zorg voor een chille filmsetting. Als je de aftiteling van de film haalt heb je gefaald. Goodluck
Dan wordt het doggystyle over de salontafelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Wat als zij de film leuk vindt, en hem af wilt kijken?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dan wordt het doggystyle over de salontafel
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dan wordt het doggystyle over de salontafel
De salontafel van zijn moeder, waar zijn vader een biertje zit te zuipen?quote:
Neuk ze!quote:
Zou hij vanavond nog een update geven?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:30 schreef igi0n het volgende:
Voor een eerste keer knallen houd TS het wel aardig lang vol
Valt wel mee, TS' meisje kwam om 21:00 bij hem thuis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:30 schreef igi0n het volgende:
Voor een eerste keer knallen houd TS het wel aardig lang vol
Als hij zich als FOK!ker wil bewijzen, doet ie dat welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Bovendien mag ik hopen dat TS niet z'n mobiel ter hand pakt zodra hij klaar is, om ons hier op FOK! op de hoogte te houden.
quote:
Omgquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:12 schreef trolley het volgende:
[..]_______
Is deze echt?
Zoja, dan is TS echt eindbaas!![]()
![]()
Ik kan wel een update geven over mijn fap-sessie met de fleshlight, want de fleshlight is nu aan het drogen op de verwarming, heb hem uitgespoeld. Maar hopen dat niemand komt en dat hij voor 11 uur droog is want dan moet ik naar bed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou hij vanavond nog een update geven?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:12 schreef trolley het volgende:
[..]_______
Is deze echt?
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:12 schreef trolley het volgende:
[..]_______
Is deze echt?
![]()
Het lijkt niet eens echt, manquote:
Doe nu even kort verslag!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Meissie slaapt, ik zo ook, morgen uitgebreid verslag, btw
Dat Whatsapp gesprek_!!!
geneukt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Morgen
Die shit is intensief
Nu al gaan slapenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat Whatsapp gesprek_!!!
Naiss, ben benieuwd naar het uitgebreide verslag. Post even een foto van je slapende meisje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar weer een awkward situatie, morgen meer, slaap lekker
Verkeerde gaatje hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar weer een awkward situatie, morgen meer, slaap lekker
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Naiss, ben benieuwd naar het uitgebreide verslag. Post even een foto van je slapende meisje.
BB HEEFT GEBATST! HET IS OFFICIEELquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat Whatsapp gesprek_!!!
waarvan? haar bloedende kutje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:51 schreef Ambicioso het volgende:
Op FOK! posten 1 minuut na dat je ontmaagd bentPost pics dan
of van zijn bloedworstquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Optioneel. In ieder geval dat wij kunnen beoordelen of ze lekker genoeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |