ik kan mij hier wel in vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:22 schreef Pharkus het volgende:
Dadelijk zijn er 3 topics volgeluld en heeft er nog niemand geneukt. Geen unicum, slechts een constatering.
Het is geen Utopia ..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:49 schreef MichaelScott het volgende:
Ik verwacht trouwens wel een livestream vanavond.
Niet weten van epische livestreamtopics op FOK!quote:
Met FOK!kers weet je nooit of er ook echt geneukt is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:22 schreef Pharkus het volgende:
Dadelijk zijn er 3 topics volgeluld en heeft er nog niemand geneukt. Geen unicum, slechts een constatering.
Oh god, de plannen die gemaakt werden om dat kreng terug te pakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet weten van epische livestreamtopics op FOK!![]()
KLB / Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
Het lijkt me sterk dat er drie topics vol staan voor 24:00 vanavond.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:22 schreef Pharkus het volgende:
Dit is deel 2 al hèquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat er drie topics vol staan voor 24:00 vanavond.
Maar kan kennelijk wel FOK!ken, dus update graag!quote:
Geduld mijn zoon, ik hoor 't zoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef trolley het volgende:
[..]
Maar kan kennelijk wel FOK!ken, dus update graag!
Wat zei je vriendinnetje dan? Zullen we ze gebruiken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef JaqenHghar het volgende:
TS held![]()
![]()
![]()
Tering mijn moeder begon juist over condooms of ze die voor me moest halen en dat ik ze wel moest gebruiken als het zo ver kwam, zelfs waar m'n vriendinnetje bij zat.
(Stiekem had ze die al in de la liggen voor mij)
Schaamde me echt dood toen. Achteraf gezien: love you mama![]()
Die zat te lachen en niet veel later flink "oefenen" inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat zei je vriendinnetje dan? Zullen we ze gebruiken?![]()
Mijn moeder kocht me altijd postzegels zou dat een hint zijn geweest dat ik maar een Russische/Filipijnse moest laten overkomen?
Wel een bazen moederquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die zat te lachen en niet veel later flink "oefenen" inderdaad.
Neuh, haar zwaar christelijke ouders konden mijn figuur als niet gelovige zijnde niet handelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wel een bazen moederEn sportieve vriendin dat ze gewoon erom kan lachen.
Nog altijd samen of dat niet?
Jammer,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neuh, haar zwaar christelijke ouders konden mijn figuur als niet gelovige zijnde niet handelen.
Geloof, brings people together
Niet vlak van te voren, maar een dag ofzo. Er moet natuurlijk wel sprake zijn van een spetterend einde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:51 schreef MCH het volgende:
Wel van te voren even je pistool ontladen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |