...quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Kom ik thuis, ligt er 5 euro op m'n bureau met een briefje ernaast: "voor je weet wel"
Je 'vriendin' dacht dat je een goedkope pooier was?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Kom ik thuis, ligt er 5 euro op m'n bureau met een briefje ernaast: "voor je weet wel"
koop er glow in the dark condooms van en ga vannacht spoken door het huis.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Nee man durex performa, dan kan hij ook wat langer blijven verkennen met zijn loper.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
koop er glow in the dark condooms van en ga vannacht spoken door het huis.
DIe moet ik dus opnieuw halenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
...
waar zijn de condooms gebleven dan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
koop er glow in the dark condooms van en ga vannacht spoken door het huis.
WTF sinds wanneer zijn condooms zo goedkoop?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet die moeder veel, die staat al jaren droog.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:49 schreef Balsam het volgende:
[..]
WTF sinds wanneer zijn condooms zo goedkoop?
Told youquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Ben je nou lauw?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ahum? Ik ben in augustus ontmaagd en was toen 15?
Denkt ze dat je "vriendin" zo goedkoop is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Joah, niet normaal. Vrouwen zijn een dure hobby.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Denkt ze dat je "vriendin" zo goedkoop is?
Nope, morgen horen jullie meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef Omnipotent. het volgende:
En heeft TS nog updates voor ons?
Ik heb gelukkig een eigen laptop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Je zit toch niet toevallig op de PC van je moeder hè?
Tomorrow on FOK!Live:
KLB / Moeder vindt condoomreclames en wordt boos
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:05 schreef BredeBroeder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |