Zelfde hier dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef EmTheBest het volgende:
Overigens bedankt, TS, nu heb ik ook overal condoomreclames.
Ook al, haha.quote:
Ik hoop 'tquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef Sauslepel het volgende:
Je moeder gaat er toch wel voor zorgen dat je weer een pakje condooms hebt voordat het meisje langskomt.
Enerzijds omdat ze het pakje wat jij gekocht had weggegooid heeft, anderzijds omdat ze nog geen oma wil worden.
Wacht maar
Je zit toch niet toevallig op de PC van je moeder hè?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef EmTheBest het volgende:
geen adblocker hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef EmTheBest het volgende:
of zijn pa gaat er nog eens overheen, terwijl hij een shaggie aan het roken is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef doo. het volgende:
Ouders die denken dat seks alleen 's avonds gebeurd..
Neem d'r mee naar boven als je ouders beneden thee zitten te drinken, neuk haar dan luidruchtig en ga in je badjas naar beneden om een voorgedraaid shaggie van je pa te halen en rook die samen met haar op.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef Ponjaard het volgende:
Hou je pik gewoon een seconde of 10 in een gasbrander, dan is hij steriel. Werkt altijd.
Nee, ik wil nieuwequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef MCH het volgende:
Heb je nog wel genoeg zakgeld om nieuwe condooms te kopen?
Geen slot op de deur en kamer zit naast de woonkamerquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:49 schreef Naaaait93 het volgende:
Waarom slaap je dan niet gewoon bij haar? Of zijn die nog erger? En anders gewoon volpompen in het fietsenhok, problem solved.
Je vriendin woont in een pauperflatje drie hoog achter?quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen slot op de deur en kamer zit naast de woonkamer
Neequote:Op woensdag 15 januari 2014 01:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Je vriendin woont in een pauperflatje drie hoog achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |