Je hebt autisme fout gespeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand met ADHD kan ook eens een tijdje rustig zijn. Het is niet allesbepalend Blauwe-Tijger.
Autisme?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt autisme fout gespeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
wat een heerlijk topic om op de vrijdagavond te volgen met een biertje..Amen en proost vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Dude, ze zijn 16. En stel je niet aan. Beffen is top. En kan zonder beflapje. Dat woord alleen alquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet niet man ik raad het hem af, ik ben er ook erg kieskeurig in.... Sowieso een lamme tong krijgen is klote.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:05 schreef H.FR het volgende:
Dude, ze zijn 16. En stel je niet aan. Beffen is top. En kan zonder beflapje. Da
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
wat een heerlijk topic om op de vrijdagavond te volgen met een biertje..Zo voel ik me momenteel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheersquote:
En altijd het laatste woord.
Je hoeft echt niet te beffen met zo'n ding ertussen hoor. Of je moet tientallen bedpartners per jaar hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We noemen het dan maar condoom.
Komt goedquote:
Ze is hier over 23 min, blijft een nacht slapen en morgen gaan we shoppen (quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je even kort samenvatten wat er precies gaat gebeuren?
Er wordt geneuktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je even kort samenvatten wat er precies gaat gebeuren?
Geen garantie op neuken dus?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze is hier over 23 min, blijft een nacht slapen en morgen gaan we shoppen (), vanavond ff filmpje opzetten
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze is hier over 23 min, blijft een nacht slapen en morgen gaan we shoppen (), vanavond ff filmpje opzetten
Nice bredebroeder! Het gaat dan gebeuren het eerste FOK! topic waarin daadwerkelijk geneukt is, of zijn er nog andere?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
99%, er is al een en ander gebeurd..
Moet ik daar elke keer een topic over openen ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nice bredebroeder! Het gaat dan gebeuren het eerste FOK! topic waarin daadwerkelijk geneukt is, of zijn er nog andere?
Thx voor de tipsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Doe luchtje op ( 1 spuit want je bent thuis
) blaas in godsnaam de kaarsjes uit want je bent toch geen hommo ofzo man
. Dat is leuk voor je vriendinnetje. Zorg voor een chille filmsetting. Als je de aftiteling van de film haalt heb je gefaald. Goodluck
Weet niet hoeveel neuk topics er zijn op FOK! waarin de daad daadwerkelijk gedaan wordt voor het eerst, laat ik me zo uitdrukken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moet ik daar elke keer een topic over openen ?
Wat als zij de film leuk vindt, en hem af wilt kijken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Doe luchtje op ( 1 spuit want je bent thuis
) blaas in godsnaam de kaarsjes uit want je bent toch geen hommo ofzo man
. Dat is leuk voor je vriendinnetje. Zorg voor een chille filmsetting. Als je de aftiteling van de film haalt heb je gefaald. Goodluck
Dan wordt het doggystyle over de salontafelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Wat als zij de film leuk vindt, en hem af wilt kijken?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dan wordt het doggystyle over de salontafel
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dan wordt het doggystyle over de salontafel
De salontafel van zijn moeder, waar zijn vader een biertje zit te zuipen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |