abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2014 @ 23:32:10 #1
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_135462998

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  maandag 13 januari 2014 @ 23:35:46 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135463183
Dankzij Finland is m'n rentree in het nieuwe topic :D

Na mijn eerste buiten-km's van gisteren (teststukje van 2,5 km en het was heerlijk! O+ ), vond ik het hoog tijd om m'n Garmin weer eens af te stoffen, op te laden en klaar te maken voor gebruik.

Planning: morgenochtend 6:00 de wekker, om vóór werk een rondje te kunnen lopen.
Als dat net zo lekker gaat als gisteravond, denk ik dat ik weinig loopband km's meer maak en beschouw ik mezelf als écht hersteld :s)

/liefdagboek
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_135463268
Dat zou fijn zijn Yuki :) wat had je?
  maandag 13 januari 2014 @ 23:38:49 #4
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_135463318
Goed, na flink (en dan ook flink) veel aanmodderen met een knieblessure heb ik vandaag weer gelopen. De vorige keer was 1 januari, dus dat kan beter. Moet eens leren er tijd voor vrij te maken, want ik merk dat zeker tijdens drukke tentamenweken het wel lekker is om even te hobbelen, ook al is het maar twintig minuten.

En ik heb me van het weekend niet al te nuchter toegezegd om mee te doen aan de Batavierenrace :7
  maandag 13 januari 2014 @ 23:50:55 #5
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135463923
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:38 schreef Finland. het volgende:
En ik heb me van het weekend niet al te nuchter toegezegd om mee te doen aan de Batavierenrace
^O^

Een van de leukste wedstrijden. En als je niet zo lekker gaat loop je gewoon een korte pussy etappe ;)
pi_135464049
Nog 4 maanden om je voor te bereiden dus. Welke afstand ga je voor je rekening nemen?
En ik weer niet wat voor knieblessure je hebt (gehad), maar bouw niet te snel op :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:27:29 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135465373
Omfg, ik heb een vrijwel onhaalbare Hm voor op mijn bucketlist. Maar wát een omgeving O+
http://www.angkormarathon.org/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 14 januari 2014 @ 01:18:20 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135466635
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef SEMTEX het volgende:
Omfg, ik heb een vrijwel onhaalbare Hm voor op mijn bucketlist. Maar wát een omgeving O+
prachtige omgeving maar WTF heeft die site vertaald? :D a little bit stone coal english
en jammer dat het een HM is, ik zou voor een HM niet helemaal die kant op reizen terwijl ik dat misschien wel gedaan zou hebben voor een hele, zoals je al zegt Semmie, als bucket list item
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 14 januari 2014 @ 06:10:12 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135468308
Goedemorgen *O*
Hardlooptijd! *O*

@Nirak
SPOILER
pi_135468478
Succes met buiten opbouwen! Moet je daar dan weer opnieuw met minuten opbouwen ondanks dat op de band een half uur al gaat?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 07:20:11 #11
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135468493
Het. Was. Heerlijk. *O*
http://www.endomondo.com/workouts/286198509
https://connect.garmin.com/activity/429773743

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 07:15 schreef Gogo83 het volgende:
Succes met buiten opbouwen! Moet je daar dan weer opnieuw met minuten opbouwen ondanks dat op de band een half uur al gaat?
Dank je!! :)
En nee, ik heb niet het idee dat de (schok)belasting dermate anders is dan in de sportschool op de band. Enige dat wennen is, is koude lucht om me heen ( O+ ) en groter risico op verstappen. Dat laatste was ook de reden dat ik zo lang gewacht heb met naar buiten gaan :')
pi_135468519
Gisteren met een huisgenoot een intervaltraining gedaan :)

Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 14 januari 2014 @ 07:42:06 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135468590
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 07:20 schreef Yuki het volgende:
Het. Was. Heerlijk. *O*

Prachtige berichten Yuki!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 07:58:24 #14
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_135468671
quote:
Het. Was. Heerlijk. *O*

[..]

En nee, ik heb niet het idee dat de (schok)belasting dermate anders is dan in de sportschool op de band. Enige dat wennen is, is koude lucht om me heen ( O+ ) en groter risico op verstappen. Dat laatste was ook de reden dat ik zo lang gewacht heb met naar buiten gaan :')
^O^
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:00:45 #15
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_135468684
Vraagje. Het valt me op dat ik op de loopband na +/- 20 minuten flinke pijn krijg in het holle gedeelte van de onderzijde van mijn rechtervoet. Vervolgens ben ik eens goed gaan opletten wat mijn voeten nu eigenlijk doen en ben ik wat geschrokken.
Mijn rechtervoet/been gedraagt zich behoorlijk anders dan de linker en maakt een soort slingerbeweging naar buiten. Ook staat mijn rechtervoet zo'n 30 graden verder naar buiten gedraaid dan de linker. Het ziet er dus niet uit en blijkbaar levert het blessures op. Waarschijnlijk loop ik al heel mijn leven zo, maar valt het pas op sinds ik hardloop.

Het lijkt me dus iets wat erg moeilijk te corrigeren is. Ik probeer het wel op de loopband (dan kan je ook lekker kijken naar je voeten zonder tegen een boom te lopen) door mijn rechterbeen naar binnen gedraaid te houden, maar heb dan het gevoel mijn been te forceren.

Kan een fysio hier iets mee of moet ik elders zijn?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:01:49 #16
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_135468695
quote:
Het. Was. Heerlijk. *O*

[..]

Wow, je hartslag! Is dat wel gezond?
pi_135468767
Kijken wat de pijn veroorzaakt en je eventueel helpen bij het bijschaven van jertechniek lijkt mij wel iets voor een fysiotherapeut.. Heb je er buiten geen last van?

Heb trouwens dit keer nauwelijks spierpijn van de training gisteren! Terwijl ik dacht dat ik veel te hard ging. *G*
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:15:07 #18
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_135468780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Vraagje. Het valt me op dat ik op de loopband na +/- 20 minuten flinke pijn krijg in het holle gedeelte van de onderzijde van mijn rechtervoet. Vervolgens ben ik eens goed gaan opletten wat mijn voeten nu eigenlijk doen en ben ik wat geschrokken.
Mijn rechtervoet/been gedraagt zich behoorlijk anders dan de linker en maakt een soort slingerbeweging naar buiten. Ook staat mijn rechtervoet zo'n 30 graden verder naar buiten gedraaid dan de linker. Het ziet er dus niet uit en blijkbaar levert het blessures op. Waarschijnlijk loop ik al heel mijn leven zo, maar valt het pas op sinds ik hardloop.

Het lijkt me dus iets wat erg moeilijk te corrigeren is. Ik probeer het wel op de loopband (dan kan je ook lekker kijken naar je voeten zonder tegen een boom te lopen) door mijn rechterbeen naar binnen gedraaid te houden, maar heb dan het gevoel mijn been te forceren.

Fysio :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:24:42 #19
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_135468831
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:13 schreef Gogo83 het volgende:
Kijken wat de pijn veroorzaakt en je eventueel helpen bij het bijschaven van jertechniek lijkt mij wel iets voor een fysiotherapeut.. Heb je er buiten geen last van?

Heb trouwens dit keer nauwelijks spierpijn van de training gisteren! Terwijl ik dacht dat ik veel te hard ging. *G*
Ik heb er verder niet of nauwelijks last van, maar vraag me wel af hoe zoiets kan ontstaan. Ik snap nu ook waarom mijn finishfilmpjes er zo lachwekkend uit zien :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:47:27 #20
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_135469067
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:24 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ik heb er verder niet of nauwelijks last van, maar vraag me wel af hoe zoiets kan ontstaan. Ik snap nu ook waarom mijn finishfilmpjes er zo lachwekkend uit zien :P
quote:
Vraagje. Het valt me op dat ik op de loopband na +/- 20 minuten flinke pijn krijg in het holle gedeelte van de onderzijde van mijn rechtervoet.
lijkt mij dat je dan nog raarder gaat lopen omdat je je voet wil ontlasten.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:58:44 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135469244
quote:

ik zou eerder naar een podoloog gaan dan naar een fysio
pi_135469796
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef SEMTEX het volgende:
Deze is ook wel aardig, maar voor mij nog te hoog gegrepen.

http://www.everestmarathon.com/

SPOILER
pi_135469846
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:24 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

De complete ministry of silly walks zie je bij een willekeurige marathon voorbijkomen en ze lopen hem gewoon uit zonder problemen.
pi_135470002
quote:
Vraagje. Het valt me op dat ik op de loopband na +/- 20 minuten flinke pijn krijg in het holle gedeelte van de onderzijde van mijn rechtervoet.
De locatie klinkt als plantaire fasciitis (hielspoor).
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:44:03 #25
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_135470058
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De locatie klinkt als plantaire fasciitis (hielspoor).
Ik lees daar net iets over op een site van een podoloog :) Het lijkt of ze met deze klachten wat kunnen, maar ik schrik een beetje van hun tarieven...
pi_135470517
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ik lees daar net iets over op een site van een podoloog :) Het lijkt of ze met deze klachten wat kunnen, maar ik schrik een beetje van hun tarieven...
Vaak ben je er niet eens voor verzekerd. Ik ben op het einde van het jaar nog snel overgestapt qua zorgverzekering omdat ik met het maximale aanvullende pakket van mijn oude zorgverzekeraar nog niets vergoed zou krijgen qua steunzolen -O-
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:04:51 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135471856
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef Devv het volgende:

[..]

SPOILER
Damn O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135472496
Het probleem met die hardloopfoto's vind ik altijd dat ik er 15 kg zwaarder uit zie dan op andere foto's.. :o Weet niet hoe dat komt..

Groen shirt en roze sokken dus.

http://www.noordhollandsd(...)l=NL&gotostream=true

Het filmpje vind ik dan wel weer leuk, je ziet mij ook nog klappen voor de winnares, die kwam voorbij toen ik net 2 km aan het lopen was. Verder loop ik nog redelijk fris langs iedereen heen, hoewel het misschien niet zo voelde :P Alleen vanaf 18,5 km heeft mijn hoofd wel een ongezonde kleur.

Ik snap nu wel waarom ik spierpijn in mijn armen en rug had, mijn bovenlichaam fladdert echt alle kanten op. En ik doe een raar zwiepje met mijn rechterbeen voor elke stap, misschien is dat wel de oorzaak van die liesblessure :? En ik kijk veel teveel op mijn horloge :P

Voel me vandaag wel weer een stuk beter, gisteren voelde het echt alsof ik een kater had terwijl ik niets gedronken had. Misschien ook wel deels uitdroging of zo. Vandaag nog wel gevoelige spieren, maar verder prima.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135472640
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:32 schreef Devv het volgende:

[..]

SPOILER
Le fuck:
http://everestmarathon.com/article-FullMarathon_brief
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:49:36 #30
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135473039
Dit lijkt mij wel wat. :o

http://www.easterfestival.info/EFeventsinfo.htm

Mogelijkheden, mogelijkheden... er zijn meer leuke loopjes dan dagen in een jaar. ;(
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_135473417
Eerlijk gezegd verwachtte ik vanochtend wakker te worden en de pijn in mijn linker onderbeen weer te voelen, na de training van gisterenavond, die eigenlijk toch wel een stuk harder ging dan ik had gepland. (dom dom dom, eigenwijze Levitas!)
Maar, geen centje pijn aan het onderbeen vandaag! *O*

Wel wat spierpijn in de schuine buikspieren (dat is ook voor 't eerst geloof ik!) en de hamstrings, maar niks geks of zorgwekkend.
Ik denk overigens wel dat ik voorlopig maar één keer met de groep ga trainen, op de baan. Donderdags gaan ze ook de weg op voor een loopje tot 14-15 km. Op de baan legden we gisteren in totaal zo`n 10km af, wat al neer zou komen op 24-25 km in twee dagen. Dat loop ik nu in een redelijk zware week.. Lijkt me niet verstandig om in één klap m`n weektotaal met 10 km omhoog te gooien. Daarnaast gaat het op de weg duurlopen me prima alleen af. Vind het eigenlijk wel lekker alleen. Maar, volgende week donderdag ga ik wel mee met de groep, gewoon om even te kijken hoe het is en misschien word ik dan alsnog van gedachte veranderd :P
pi_135473427
quote:
Jezus, je legt al bijna een hele marathon af in de dagen voor de daadwerkelijke marathon :o

WTB chopperZ
pi_135474781
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef Levitas het volgende:
rigens wel dat ik voorlopig maar één keer met de groep ga trainen, op de baan. Donderdags gaan ze ook de weg op voor een loopje tot 14-15 km. Op de baan legden we gisteren in totaal zo`n 10km af, wat al neer zou komen op 24-25 km in twee dagen. Dat loop ik nu in een redelijk zware week.. Lijkt me niet verstandig om in één klap m`n weektotaal met 10 km omhoog te gooien. Daarnaast gaat het op de weg duurlopen me prima alleen af. Vind het eigenlijk wel l
Volgende week donderdag mag je lekker 5x 8 minuten in D3 met opauzes van 3 minuten ;)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_135474842
Iemand ervaring met beginnen met hardlopen na shin splint en achillespees blessure? Ik wil niet dat evy les 1 al te zwaar wordt en dat ik nog langer met blessures zit -O-
pi_135474875
Hallo, pas dit leuke forum ontdekt en aangemeld. Ren zo'n 3x in de week (gemiddeld 8 km, 4,5 min/km). Vaak aan het begin van een afstand heb ik het vrij fris, ren ook vaak met een muts op, halverwege wordt dit echter snel te warm. Hoe lossen jullie dit op?
pi_135474897
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:00 schreef BartvdHo het volgende:
Hallo, pas dit leuke forum ontdekt en aangemeld. Ren zo'n 3x in de week (gemiddeld 8 km, 4,5 min/km). Vaak aan het begin van een afstand heb ik het vrij fris, ren ook vaak met een muts op, halverwege wordt dit echter snel te warm. Hoe lossen jullie dit op?
Muts afdoen.
Ja doei.
pi_135474943
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand ervaring met beginnen met hardlopen na shin splint en achillespees blessure? Ik wil niet dat evy les 1 al te zwaar wordt en dat ik nog langer met blessures zit -O-
Ben je niet bij een fysio geweest voor die blessures?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135474944
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Muts afdoen.
Haha zal dit onthouden!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:02:46 #39
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135474957
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Muts afdoen.
:') _O-
pi_135475144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:00 schreef BartvdHo het volgende:
Gewoon minder aandoen, ik vind het niet erg als het in het begin iets te koud is. Dan vind ik het nog vervelender als het te warm is. Muts eigenlijk sowieso nooit behalve als het echt goed vriest. Handschoentjes ook niet zoveel dit jaar.
pi_135475950
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ben je niet bij een fysio geweest voor die blessures?
Daar loop ik nog steeds, maar hij zegt dat ik rustig moet beginnen, dus ik heb Evy voorgelegd en hoeveel dat dan is zo'n eerste les. Ik heb niet echt een sluitend antwoord gekregen of dat teveel is, vandaar dat ik vraag naar ervaringen. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:41:57 #42
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_135476461
quote:

[..]

Muts afdoen.
_O- ik moest lachen :@.

Maar wel waar - ik loop vaak met handschoentjes en die gaan na een minuut of 10 gewoon uit. Hang ze dan aan m'n spibelt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_135476464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Daar loop ik nog steeds, maar hij zegt dat ik rustig moet beginnen, dus ik heb Evy voorgelegd en hoeveel dat dan is zo'n eerste les. Ik heb niet echt een sluitend antwoord gekregen of dat teveel is, vandaar dat ik vraag naar ervaringen. :)
Dat is ook moeilijk te zeggen. Denk dat jij zelf het beste voelt wanneer het teveel wordt. Bij pijn stoppen, zou ik zeggen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:45:07 #44
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_135476581
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef Nirak het volgende:
Nog 4 maanden om je voor te bereiden dus. Welke afstand ga je voor je rekening nemen?
En ik weer niet wat voor knieblessure je hebt (gehad), maar bouw niet te snel op :)
Oh, dat moeten we nog allemaal uit gaan zoeken. Het hele team is nog niet compleet en ze weten ook dat ik problemen heb met mijn knie (op hoge hakken naar de bus rennen op Arnhem Centraal was niet een te beste keuze). Ben al weer een tijdje aan het lopen en ik bouw het op met de C25K app. Als ik die gedaan heb wil ik afwisselend de C210K en de 5K4Ever gaan gebruiken. Ben al weer een tijdje aan het lopen, maar geen tijd vrij maken is wel even de belangrijkste reden waarom ik minder loop dan dat ik wil haha.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:46:02 #45
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135476614
quote:

[..]

Muts afdoen.
_O- _O_

Iemand trouwens een idee hoelang je nog rust moet houden bij scheenpijnen op het moment de pijn echt volledig weg is bij je dagelijkse doen en laten?
Ik heb nu al bijna 2 weken rust gehouden sinds het laatste loopje, voel nu een dag of 3 echt niets meer van de pijn maar heb nu eigenlijk geen flauw idee wat nu, want ik heb geen zin dat het bij het eerstvolgende loopje weer de kop op steekt natuurlijk. _O-
pi_135476979
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef Lastpost het volgende:

[..]

_O- _O_

Iemand trouwens een idee hoelang je nog rust moet houden bij scheenpijnen op het moment de pijn echt volledig weg is bij je dagelijkse doen en laten?
Ik heb nu al bijna 2 weken rust gehouden sinds het laatste loopje, voel nu een dag of 3 echt niets meer van de pijn maar heb nu eigenlijk geen flauw idee wat nu, want ik heb geen zin dat het bij het eerstvolgende loopje weer de kop op steekt natuurlijk. _O-
Je zal het toch ooit weer moeten proberen.. en misschien oefeningen doen?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:57:45 #47
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135477160
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je zal het toch ooit weer moeten proberen.. en misschien oefeningen doen?
Die oefeningen doe ik al sinds ik er last van kreeg en dat hou ik er ook gewoon in. Snap dat ik een keer weer moet gaan lopen maar wil niets forceren dus ik hoopte dat iemand hier een idee heeft hoelang je nog 'rust' moet houden nadat de pijn echt weg is. :P
pi_135477418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Die oefeningen doe ik al sinds ik er last van kreeg en dat hou ik er ook gewoon in. Snap dat ik een keer weer moet gaan lopen maar wil niets forceren dus ik hoopte dat iemand hier een idee heeft hoelang je nog 'rust' moet houden nadat de pijn echt weg is. :P
Ik heb nog een week rust gehouden nadat de pijn in mijn scheenbeen niet meer te voelen was in het dagelijkse leven, of als ik op de pijnlijke plek drukte. Ben toen begonnen met korte intervallen (200 en 400 meter, later gecombineerd). Toen dat goed ging begonnen met 10 min. rustig tempo lopen, om dat met 10 min. uit te bouwen tot ik weer een uur kon lopen. In de tussentijd ook wel weer begonnen met voorzichtige tempo trainingen en dat ging allemaal prima, heb nu dan ook geen last meer van die pijnlijke plek (de andere scheen begon wel op te spelen though)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:05:52 #49
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135477554
Bedankt, dan ga ik dat ook maar aanhouden en eind van de week rustig weer beginnen want mis het lopen. ;( :D
pi_135477805
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:05 schreef Lastpost het volgende:
Bedankt, dan ga ik dat ook maar aanhouden en eind van de week rustig weer beginnen want mis het lopen. ;( :D
Je zou misschien eind deze week wat rustige 200 meters, met 200 meter wandelpauze kunnen doen en kijken hoe dat gaat. Als het niet gaat stop je meteen, als het goed gaat kun je 6x 200m doen, bijvoorbeeld.
pi_135480423
Bezoekje aan de fysio gebracht ivm enkel die toch wat aan het opspelen is na de toeschouwer-botsing. Het lijkt mee te vallen. De banden aan de binnenkant hebben een tik gekregen. Met een paar dagen rust zou het beter moeten gaan.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:14:58 #52
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135480527
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bezoekje aan de fysio gebracht ivm enkel die toch wat aan het opspelen is na de toeschouwer-botsing. Het lijkt mee te vallen. De banden aan de binnenkant hebben een tik gekregen. Met een paar dagen rust zou het beter moeten gaan.
Klinkt positief. Jammer van die paar dagen, maar beter dan als het serieus was geweest. ^O^
pi_135481199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is goed om te horen! Had je het van het weekend nog gekoeld, of helemaal niet?

SPOILER: offtopic
pi_135481291
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:34 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat is goed om te horen! Had je het van het weekend nog gekoeld, of helemaal niet?

SPOILER: offtopic
Ik heb er eerst 18km mee doorgelopen en daarna 2,5 uur in bus en auto doorgebracht, dus koelen had niet heel veel zin meer. Maar de zwelling viel eigenlijk ook wel mee, het is alleen wat pijnlijk bij belasting.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:50:49 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135483786
Beste Q,

Ben jij klaar voor 2014? Het nieuwe jaar zit namelijk weer vol met sportieve loopuitdagingen. Zo sta jij over iets minder dan 8 weken aan de start van de ABN AMRO halve marathon tijdens het 40-jarig jubileum van de CPC Loop Den Haag. Samen gaan we van deze speciale editie een uniek feestje maken. Veel succes met trainen!

Whieeeh |:( :'( :X
pi_135483833
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Quoi het volgende:
Beste Q,

Ben jij klaar voor 2014? Het nieuwe jaar zit namelijk weer vol met sportieve loopuitdagingen. Zo sta jij over iets minder dan 8 weken aan de start van de ABN AMRO halve marathon tijdens het 40-jarig jubileum van de CPC Loop Den Haag. Samen gaan we van deze speciale editie een uniek feestje maken. Veel succes met trainen!

Ik las hem ook net en schrok toch wel even van "over iets minder dan 8 weken..". Nog maar 8 weken! :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Levitas op 14-01-2014 17:07:59 ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:52:56 #57
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135483860
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:57:07 #58
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_135484043
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Quoi het volgende:
Beste Q,

Gaat opschieten *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:57:14 #59
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_135484049
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik las hem ook niet en schrok toch wel even van "over iets minder dan 8 weken..". Nog maar 8 weken! :o
Je schrikt van iets dat je niet leest? :6 8-)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_135484130
8 weken. Pfff. Snel!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:05:25 #61
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135484376
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:01 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Wow, je hartslag! Is dat wel gezond?
Mja, daar ga ik eens naar vragen bij een sportarts ofzo. Mijn hartslag is altijd zo hoog (of hoger) geweest bij hardlopen. Zakt wel heel snel als ik rust, dus dat is wel een goed teken.

Ik ondervind er overigens totaal geen hinder van en ik zit nog (iets :P ) onder m'n max-hartslag (196).
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:07:23 #62
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135484436
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef mosselmossel het volgende:
8 weken. Pfff. Snel!
En dit ja!
Hoop voor de lopers op iets minder kou dan vorig jaar :X
pi_135484472
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Je schrikt van iets dat je niet leest? :6 8-)
Net*
pi_135484483
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

En dit ja!
Hoop voor de lopers op iets minder kou dan vorig jaar :X
Ik hoop dat vooral voor het publiek. Al lopend heb ik van kou niet zo veel last.
pi_135484506
Dus ook nog 8 weken tot 't Sallandtrail :o
Ja doei.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:18:23 #66
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_135484801
Mijn arme studentenbudget ;(
Maarja,
Ik heb nu een paar Gel Pulse 5 :)
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_135485459
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik hoop dat vooral voor het publiek. Al lopend heb ik van kou niet zo veel last.
Mocht het zo koud worden als vorig jaar dan moet je wel een beetje doorlopen hoor. Anders sta ik zo lang te blauwbekken tussen mijn en jouw finish. :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:43:34 #68
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135485687
Ik hoop dat het heel koud wordt. Mr Q komt mij verdikkeme een keertje aanmoedigen en ik denk aan al die keren dat ik in de kou sta te wachten.

Zeer Frustrerende Werkdag nummer 1 dit jaar lijkt een feit. En dan ook nog eens niet kunnen trainen = ;(
pi_135486718
Het ging niet van harte vanmiddag, maar toch weer meer dan 13 km afgelegd :) Weer op het begin was wel heel fijn met een lekker zonnetje, kreeg het er zelfs nog warm van.

http://www.endomondo.com/workouts/286342935/5539573
pi_135486792
Zo koud was het toch niet vorig jaar p de CPC?

Hoop wel dat ze het veld iets beter prepareren ipv die bagger van vorig jaar.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_135487804
Vorig jaar was het echt flink koud met de CPC. 2/3 graden en windkracht 5/6, maakten het niet aangenaam. :D

Vorige week ook aardig wat getraild en hoogtemeters gemaakt:

SPOILER
Van de week de training weer oppakken. :) Lange tijd last gehad van m'n achillespees sinds de Bruggenloop, nu weer trainen richting de Petzl-nighttrail en CPC de komende maanden. :)
Jack does it in real time...
pi_135488840
Hmm. Vreemd genoeg spierpijnen in mijn rug na het lopen afgelopen weekend.
Morgen weer een voorzichtig loopje doen, nog een dagje rust kan geen kwaad. :)

Wel auw :X

[ Bericht 54% gewijzigd door De_kluizenaar op 14-01-2014 19:41:46 ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_135491011
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:13 schreef De_kluizenaar het volgende:

[ afbeelding ]

Welke dans doet die man? Het inlevingsvermogen ook, de emotie in zijn gezicht: perfect gedaan!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:52:44 #74
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_135491200
Ik ga naar buiten om de coopertest optie van Endomondo uit te proberen ^O^
pi_135493047
Zeg hardlopers, ik weet dat het nog niet zo koud is dat het nodig gaat zijn, maar wat is een beetje een fijne/aan te raden tight voor straks als het wel koud is? :P

Heb het hardlopen/start to run gelaten voor wat het is & nooit meer zou worden, maar mag nu wel even melden dat ik laatst tijdens een bootcamptraining de 5.5km hardlopen heb gehaald. De 4.5 vandaag was ook weer een eitje.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:44:02 #76
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135493699
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Dus ook nog 8 weken tot 't Sallandtrail :o
Komt wel mooi uit, want nu ik weer werk heb, heb ik ook loon.. en met je eerste loon moet je altijd iets leuks kopen zeggen ze. En ik wil nog graag een spiegelreflex, dus die kan ik dan mooi kopen en een beetje uitproberen en dan kan ik jullie superdeluxe op de foto zetten :7
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:47:18 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135493891
Oh, en omdat de benen redelijk fris zijn na de HM heb ik vandaag met 2 vrienden en een vriendin meegelopen met hun Evy lesje. Ik liep met de dame mee, die altijd wat achter de jongens aanloopt, lekker keuvelen :D

http://www.endomondo.com/workouts/286452270/7102294
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_135494154
En weer 15,33k in 5:09/km. Ging heerlijk! *O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:55:37 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135494267
Ik ga 't morgen weer proberen, volgens mij kan mijn achillespees wel weer. Geen enorme afstand, beetje taperen voor de abdijcross :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:56:31 #80
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_135494310
Een keer moeten draaien vanwege een wegafsluiting :{
Uiteindelijk 2.92 KM gelopen in 12 minuten.

Erna nog lekker 5 KM op 5.14/Km. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:57:57 #81
92409 Twinky
Little star.
pi_135494386
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:13 schreef De_kluizenaar het volgende:

[ afbeelding ]

:X auwie! Wie/wat is dat :o wat gebeurt er :o
pi_135494584
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Twinky het volgende:

[..]

:X auwie! Wie/wat is dat :o wat gebeurt er :o
Het ziet eruit als een beste vorm van kramp, in beide benen :P. Dat loopt niet meer zo fijn.

Zo liep ik de laatste 500 meter van de Trail des Fantomes ook ongeveer, met streamnl naast mijn zij ^O^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:03:26 #83
92409 Twinky
Little star.
pi_135494706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het ziet eruit als een beste vorm van kramp, in beide benen :P. Dat loopt niet meer zo fijn.

Zo liep ik de laatste 500 meter van de Trail des Fantomes ook ongeveer, met streamnl naast mijn zij ^O^
AH GOSSIE :o wat naar!! zijn benen doen echt niks meer :o
pi_135494933
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:03 schreef Twinky het volgende:

[..]

AH GOSSIE :o wat naar!! zijn benen doen echt niks meer :o
Filmpje ervan :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:07:52 #85
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_135494977
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh, en omdat de benen redelijk fris zijn na de HM heb ik vandaag met 2 vrienden en een vriendin meegelopen met hun Evy lesje. Ik liep met de dame mee, die altijd wat achter de jongens aanloopt, lekker keuvelen :D

http://www.endomondo.com/workouts/286452270/7102294
vind ik ook leuk om te doen met mn vriendin. Gewoon een beetje mee hobbelen. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:09:48 #86
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_135495087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat ziet er echt gek uit. :{
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:10:22 #87
92409 Twinky
Little star.
pi_135495133
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

brr :o en wat doe je dan op zo'n moment? Jij moest dus nog VIJFHONDERD meter?
pi_135495197
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef Twinky het volgende:

[..]

brr :o en wat doe je dan op zo'n moment? Jij moest dus nog VIJFHONDERD meter?
Bij mij was het gelukkig nog niet zo erg :P , maar liep wel heel apart omdat er het elk moment inschoot/kon schieten.
pi_135495249
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:49 schreef DeeBee het volgende:
Vorig jaar was het echt flink koud met de CPC. 2/3 graden en windkracht 5/6, maakten het niet aangenaam.
Vergeet de sneeuwbuien niet in het begin. Op de boulevard was het afzien omdat toen de wind recht in je giechel blies. Gelukkig had ik toen toch al geen zin meer.

In 2012 was het bloedmooi weer tijdens de CPC, echt helemaal perfect. Maar toen ging ik naar de bioscoop in Scheveningen en kon ik niet bevroeden dat ik een jaar later zelf mee zou doen onder heel andere omstandigheden.
pi_135495447
Yuki!!! :W fijn dat je weer loopt!
pi_135495484
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Vergeet de sneeuwbuien niet in het begin. Op de boulevard was het afzien omdat toen de wind recht in je giechel blies. Gelukkig had ik toen toch al geen zin meer.

In 2012 was het bloedmooi weer tijdens de CPC, echt helemaal perfect. Maar toen ging ik naar de bioscoop in Scheveningen en kon ik niet bevroeden dat ik een jaar later zelf mee zou doen onder heel andere omstandigheden.
Na een kilometer of 8 dwarrelden er een of twee sneeuwvlokjes naar beneden. Ik weet nog dat ik toen zei, da's fijn want nu kunnen we zeggen dat we door een sneeuwbui gelopen zijn. Maar 't was echt helemaal niks.

Maar misschien was het waar jij liep wel veel erger dan waar ik liep.
pi_135495515
En wat ik gelezen heb van het afgelopen weekend... _O_ _O_
Jammer dat er alleen niet zo heel veel verslagen zijn geschreven.
  FOK!fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 21:17:01 #93
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_135495587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Bij mij was het gelukkig nog niet zo erg :P , maar liep wel heel apart omdat er het elk moment inschoot/kon schieten.

Zoals die man die na 1 minuut aan komt gelopen?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_135495841
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Haha, dat is net als die kerel hierboven. Anders moet stream het maar even vertellen, die zag me beter lopen dan ik :P.

Stukje uit mijn verslag hoe het voelde.. ;(
SPOILER

[ Bericht 55% gewijzigd door Jero_nimo op 14-01-2014 21:28:10 ]
pi_135495874
Rennen door de sneeuw! *O*
Ja doei.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:23:47 #96
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135496027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Mascleta het volgende:

[..]

dinsdag 14 januari 2014 @ 21:31:20 #97
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135496430
Les 1 van Evy op de helft ongeveer afgebroken. Had gevoel dat ik moest kotsen dus leek me verstandiger te stoppen.

Donderdag weer een dag.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_135496571
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:31 schreef Toekito het volgende:
Les 1 van Evy op de helft ongeveer afgebroken. Had gevoel dat ik moest kotsen dus leek me verstandiger te stoppen.

Donderdag weer een dag.
Hoe hard liep je dan? En wat had je ervoor gegeten? Het is niet de bedoeling dat je de hardloopstukken sprintend aflegt he? Gewoon rustig joggen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:36:54 #99
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135496757
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoe hard liep je dan? En wat had je ervoor gegeten? Het is niet de bedoeling dat je de hardloopstukken sprintend aflegt he? Gewoon rustig joggen.
nou ja voor mijn gevoel niet super hard maar vrees dat het toch te hard was.

Om uur of kwart over 6 3 bruine boterhammen kaas.
Sporten voor Sophia
pi_135496788
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha, dat is net als die kerel hierboven. Anders moet stream het maar even vertellen, die zag me beter lopen dan ik :P.

SPOILER
Ik begon (bijna) medelijden te krijgen.
  ESF Reporter dinsdag 14 januari 2014 @ 21:38:21 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_135496846
:W Ik was dit topic helemaal kwijt uit m'n MyAt. :@ Hup, terug in m'n lijst, jij! En zometeen even bijlezen.

Afgelopen zaterdag heb ik m'n socially awkward stoute hardloopschoenen aangetrokken en me aangesloten bij een loopgroep, om te kijken of het wat is. Ik had verwacht dat het een rondje van 5km zou zijn maar het bleken er haast 10, maar ik heb het volgehouden en het was echt erg leuk! Voor het eerst dus ook gelopen met coaches en die merkten meteen op dat ik met kromme poten loop. Ik zet niet goed af, ik strek m'n benen niet, alles komt nog harder op m'n knie terecht en da's funest op de lange termijn. Maar wat is het wennen om na 8 maanden m'n eigen kromme stijltje ontwikkeld te hebben, dat ineens aan te passen zeg. Alsof ik bij iedere stap moet springen. :D
pi_135496867
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef pijll het volgende:Maar misschien was het waar jij liep wel veel erger dan waar ik liep.
Één meter verderop was het inderdaad veel erger.

Voor de mensen met een Forerunner 220 of 620, ik lees gemengde reacties over het scherm. Is het overdag net zo goed leesbaar als van de voorgaande Forerunners?
pi_135497433
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Cee het volgende:
:W Ik was dit topic helemaal kwijt uit m'n MyAt. :@ Hup, terug in m'n lijst, jij! En zometeen even bijlezen.

Afgelopen zaterdag heb ik m'n socially awkward stoute hardloopschoenen aangetrokken en me aangesloten bij een loopgroep, om te kijken of het wat is. Ik had verwacht dat het een rondje van 5km zou zijn maar het bleken er haast 10, maar ik heb het volgehouden en het was echt erg leuk! Voor het eerst dus ook gelopen met coaches en die merkten meteen op dat ik met kromme poten loop. Ik zet niet goed af, ik strek m'n benen niet, alles komt nog harder op m'n knie terecht en da's funest op de lange termijn. Maar wat is het wennen om na 8 maanden m'n eigen kromme stijltje ontwikkeld te hebben, dat ineens aan te passen zeg. Alsof ik bij iedere stap moet springen. :D
^O^ Top dat je die stap gezet hebt! Een andere stijl aanleren is wel lastig inderdaad, maar als je het even volhoudt gaat het zo weer als vanzelf. En dan loop je straks gewoon iedereen voorbij!
pi_135497630
quote:

[..]

SPOILER
Dan ben je ver gegaan, wel knap, de meeste haken eerder af.

Ik heb net even de Salland trail weer eens opgezocht, wat en mooie loop lijkt me dat en ook veel lof over de verzorging. Ooit.....
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:58:24 #105
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_135498003
Wat was ook alweer die site met al die reviews en vergelijkingen van schoenen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_135498097
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Cee het volgende:

:W het duurt even maar het is mogelijk. Ik ben nu 3 maanden bezig met mijn loopstijl en het gaat beter. Baby steps ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Toekito het volgende:

[..]

Om uur of kwart over 6 3 bruine boterhammen kaas.
Waarschijnlijk toch te snel. Probeer het de volgende keer eens met dribbelen, voor je gevoel echt langzaam. Van daaruit kun je opbouwen. Je niet er wel plezier in blijven houden :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:02:11 #107
92409 Twinky
Little star.
pi_135498252
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Toekito het volgende:

Blijf doorzetten :) een halve les Evy is al meer dan niets! Je had ook op de bank kunnen blijven zitten ;)
Rustig aandoen dus, probeer het leuk te houden voor jezelf. Je eerste doel is de eerste les van Evy uitlopen, en dat gaat je lukken. Misschien donderdag, misschien van het weekend, misschien volgende weke. Evy's lessen zijn een opbouw naar 30 minuten lopen, maar voor mij was de eerste les ook al teveel en moest ik iets lager nog beginnen dan haar eerste les.

Hou vol.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:02:47 #108
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135498287
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Jero_nimo het volgende:

*boks*
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 januari 2014 @ 22:02:49 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135498290
Hier vandaag een dagje extra rust ivm achillespees. Het voelt als spijbelen :D
pi_135498730
Als avond/nachtmens ga ik morgenvroeg een rondje hardlopen.. ben benieuwd :') iemand nog tips om mn bed uit te komen?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:10:20 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135498756
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef electronique het volgende:
Als avond/nachtmens ga ik morgenvroeg een rondje hardlopen.. ben benieuwd :') iemand nog tips om mn bed uit te komen?
Meteen opstaan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 januari 2014 @ 22:11:29 #112
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135498818
quote:
Gewoon morgenavond lopen?
pi_135498819
quote:

[..]

SPOILER
En dit jaar mag je 2 keer zo ver!
pi_135499021
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gewoon morgenavond lopen?
Advies van de dokter :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:15:41 #115
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135499098
quote:
Je wekker ver weg zetten zodat je op moet staan, je hardloopkleren bij je wekker leggen en die dan gelijk aandoen. En...... NIET MIEPEN MAAR LOPEN!!! ~O>
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 januari 2014 @ 22:16:53 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135499184
Hats, had jij die decathlon foot pod nog besteld?
pi_135499286
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef electronique het volgende:

[..]

Advies van de dokter :')
Het vroeg opstaan of het hardlopen?
Hoe dan ook: gewoon opstaan. Discipline, je hebt het of je hebt het niet ;)
pi_135499346
quote:

SPOILER
Ik voelde met je mee, wat lijkt me dat frustrerend om met de finish in zicht zo dicht op instorten te zitten!

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:31 schreef Toekito het volgende:

Donderdag weer een dag.
Ik heb ook ondervonden dat je al snel te hard loopt. Had je misschien nog (veel) gedronken (als in water o.i.d.) voor je ging lopen? Als dat gaat 'klotsen' loop je ook niet lekker.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier vandaag een dagje extra rust ivm achillespees. Het voelt als spijbelen :D
Dat heb ik soms zelfs op rustdagen. :@ Ik merk dat het hardlopen voor mij een soort van verslaving aan het worden is.

Mijn man kwam vandaag met deze thuis. Normaal rete-duur maar veroudert model dus wie weet valt er nog over de prijs te praten. Met oranje en spiegelglazen en er is een op sterkte inzet voor te bestellen:

SPOILER
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:21:18 #119
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_135499474
Ik ben vanmiddag een rondje gaan lopen, in plaats van 1.6 km intervallen maar gewoon 4 km gelopen. Was een liter water kwijt ofzo, 30+ graden, jukkes!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:23:11 #120
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135499588
Ik weet trouwens, na wat googelen, 80% zeker dat het gevoel in mijn bovenbeen in het bos toen met kerst een "External snapping hip" is. Het klinkt erger dan het is geloof ik, en moet met rust en oefeningen beter gaan, al is het wel chronisch. Ik ga morgen de fysio bellen voor een afspraak.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:24:29 #121
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135499679
Nee niet xtreem veel gedronken nanook. Maar is echt voor eerst sinds 2008 dat ik hardloop. Bovendien was dat suf cardiotraining in een sportzaaltje.
Sporten voor Sophia
pi_135499984
Dan blijft er geen ander advies over dan rustig aan beginnen. Als een halve les voor jou al zwaar is dan doe je les 1/2/3 (in de 2011 versie zijn ze gelijk) net zo lang tot je wel redelijk makkelijk een hele les kunt lopen en kun je daarna verder opbouwen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_135500225
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik weet trouwens, na wat googelen, 80% zeker dat het gevoel in mijn bovenbeen in het bos toen met kerst een "External snapping hip" is. Het klinkt erger dan het is geloof ik, en moet met rust en oefeningen beter gaan, al is het wel chronisch. Ik ga morgen de fysio bellen voor een afspraak.
Heb je het daarna niet meer gehad dan? Goed dat je even de fysio opzoekt :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:30:51 #124
92409 Twinky
Little star.
pi_135500231
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
klinkt inderdaad naar! Ben benieuwd wat je fysio ervan zegt. Maar wat ik lees is iets wat dan regelmatig voorkomt, of niet?
pi_135501032
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En dit jaar mag je 2 keer zo ver!
Gaaf! Zin in! *O*

Maar dat gaat wel iets rustiger natuurlijk en nu wat meer krachttraining.
Doe jij ook mee? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')