Klinkt positief. Jammer van die paar dagen, maar beter dan als het serieus was geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bezoekje aan de fysio gebracht ivm enkel die toch wat aan het opspelen is na de toeschouwer-botsing. Het lijkt mee te vallen. De banden aan de binnenkant hebben een tik gekregen. Met een paar dagen rust zou het beter moeten gaan.
Dat is goed om te horen! Had je het van het weekend nog gekoeld, of helemaal niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bezoekje aan de fysio gebracht ivm enkel die toch wat aan het opspelen is na de toeschouwer-botsing. Het lijkt mee te vallen. De banden aan de binnenkant hebben een tik gekregen. Met een paar dagen rust zou het beter moeten gaan.
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen! Had je het van het weekend nog gekoeld, of helemaal niet?Ik heb er eerst 18km mee doorgelopen en daarna 2,5 uur in bus en auto doorgebracht, dus koelen had niet heel veel zin meer. Maar de zwelling viel eigenlijk ook wel mee, het is alleen wat pijnlijk bij belasting.SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las hem ook net en schrok toch wel even van "over iets minder dan 8 weken..". Nog maar 8 weken!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Quoi het volgende:
Beste Q,
Ben jij klaar voor 2014? Het nieuwe jaar zit namelijk weer vol met sportieve loopuitdagingen. Zo sta jij over iets minder dan 8 weken aan de start van de ABN AMRO halve marathon tijdens het 40-jarig jubileum van de CPC Loop Den Haag. Samen gaan we van deze speciale editie een uniek feestje maken. Veel succes met trainen!
Whieeeh![]()
![]()
![]()
Gaat opschietenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Quoi het volgende:
Beste Q,
Ben jij klaar voor 2014? Het nieuwe jaar zit namelijk weer vol met sportieve loopuitdagingen. Zo sta jij over iets minder dan 8 weken aan de start van de ABN AMRO halve marathon tijdens het 40-jarig jubileum van de CPC Loop Den Haag. Samen gaan we van deze speciale editie een uniek feestje maken. Veel succes met trainen!
Whieeeh![]()
![]()
![]()
Je schrikt van iets dat je niet leest?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik las hem ook niet en schrok toch wel even van "over iets minder dan 8 weken..". Nog maar 8 weken!
Mja, daar ga ik eens naar vragen bij een sportarts ofzo. Mijn hartslag is altijd zo hoog (of hoger) geweest bij hardlopen. Zakt wel heel snel als ik rust, dus dat is wel een goed teken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:01 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Wow, je hartslag! Is dat wel gezond?
En dit ja!quote:
Net*quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Je schrikt van iets dat je niet leest?![]()
Ik hoop dat vooral voor het publiek. Al lopend heb ik van kou niet zo veel last.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dit ja!
Hoop voor de lopers op iets minder kou dan vorig jaar
Mocht het zo koud worden als vorig jaar dan moet je wel een beetje doorlopen hoor. Anders sta ik zo lang te blauwbekken tussen mijn en jouw finish.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik hoop dat vooral voor het publiek. Al lopend heb ik van kou niet zo veel last.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de week de training weer oppakken.Lange tijd last gehad van m'n achillespees sinds de Bruggenloop, nu weer trainen richting de Petzl-nighttrail en CPC de komende maanden.
Jack does it in real time...
Welke dans doet die man? Het inlevingsvermogen ook, de emotie in zijn gezicht: perfect gedaan!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hmm. Vreemd genoeg spierpijnen in mijn rug na het lopen afgelopen weekend.
Morgen weer een voorzichtig loopje doen, nog een dagje rust kan geen kwaad.
Wel auw
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |