Één meter verderop was het inderdaad veel erger.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef pijll het volgende:Maar misschien was het waar jij liep wel veel erger dan waar ik liep.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik was dit topic helemaal kwijt uit m'n MyAt.
Hup, terug in m'n lijst, jij! En zometeen even bijlezen.
Afgelopen zaterdag heb ik m'n socially awkward stoute hardloopschoenen aangetrokken en me aangesloten bij een loopgroep, om te kijken of het wat is. Ik had verwacht dat het een rondje van 5km zou zijn maar het bleken er haast 10, maar ik heb het volgehouden en het was echt erg leuk! Voor het eerst dus ook gelopen met coaches en die merkten meteen op dat ik met kromme poten loop. Ik zet niet goed af, ik strek m'n benen niet, alles komt nog harder op m'n knie terecht en da's funest op de lange termijn. Maar wat is het wennen om na 8 maanden m'n eigen kromme stijltje ontwikkeld te hebben, dat ineens aan te passen zeg. Alsof ik bij iedere stap moet springen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, dat is net als die kerel hierboven. Anders moet stream het maar even vertellen, die zag me beter lopen dan ik.
Stukje uit mijn verslag hoe het voelde..
Dan ben je ver gegaan, wel knap, de meeste haken eerder af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net even de Salland trail weer eens opgezocht, wat en mooie loop lijkt me dat en ook veel lof over de verzorging. Ooit.....
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik was dit topic helemaal kwijt uit m'n MyAt.
Hup, terug in m'n lijst, jij! En zometeen even bijlezen.
Afgelopen zaterdag heb ik m'n socially awkward stoute hardloopschoenen aangetrokken en me aangesloten bij een loopgroep, om te kijken of het wat is. Ik had verwacht dat het een rondje van 5km zou zijn maar het bleken er haast 10, maar ik heb het volgehouden en het was echt erg leuk! Voor het eerst dus ook gelopen met coaches en die merkten meteen op dat ik met kromme poten loop. Ik zet niet goed af, ik strek m'n benen niet, alles komt nog harder op m'n knie terecht en da's funest op de lange termijn. Maar wat is het wennen om na 8 maanden m'n eigen kromme stijltje ontwikkeld te hebben, dat ineens aan te passen zeg. Alsof ik bij iedere stap moet springen.
Waarschijnlijk toch te snel. Probeer het de volgende keer eens met dribbelen, voor je gevoel echt langzaam. Van daaruit kun je opbouwen. Je niet er wel plezier in blijven houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja voor mijn gevoel niet super hard maar vrees dat het toch te hard was.
Om uur of kwart over 6 3 bruine boterhammen kaas.
Blijf doorzettenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Toekito het volgende:
nou ja voor mijn gevoel niet super hard maar vrees dat het toch te hard was.
*boks*quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Zo liep ik de laatste 500 meter van de Trail des Fantomes ook ongeveer, met streamnl naast mijn zij![]()
Meteen opstaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef electronique het volgende:
Als avond/nachtmens ga ik morgenvroeg een rondje hardlopen.. ben benieuwdiemand nog tips om mn bed uit te komen?
Gewoon morgenavond lopen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef electronique het volgende:
Als avond/nachtmens ga ik morgenvroeg een rondje hardlopen.. ben benieuwdiemand nog tips om mn bed uit te komen?
[..]
Haha, dat is net als die kerel hierboven. Anders moet stream het maar even vertellen, die zag me beter lopen dan ik.
En dit jaar mag je 2 keer zo ver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wekker ver weg zetten zodat je op moet staan, je hardloopkleren bij je wekker leggen en die dan gelijk aandoen. En...... NIET MIEPEN MAAR LOPEN!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef electronique het volgende:
Het vroeg opstaan of het hardlopen?quote:
Ik voelde met je mee, wat lijkt me dat frustrerend om met de finish in zicht zo dicht op instorten te zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook ondervonden dat je al snel te hard loopt. Had je misschien nog (veel) gedronken (als in water o.i.d.) voor je ging lopen? Als dat gaat 'klotsen' loop je ook niet lekker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:31 schreef Toekito het volgende:
Les 1 van Evy op de helft ongeveer afgebroken. Had gevoel dat ik moest kotsen dus leek me verstandiger te stoppen.
Donderdag weer een dag.Dat heb ik soms zelfs op rustdagen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier vandaag een dagje extra rust ivm achillespees. Het voelt als spijbelenIk merk dat het hardlopen voor mij een soort van verslaving aan het worden is.
Mijn man kwam vandaag met deze thuis. Normaal rete-duur maar veroudert model dus wie weet valt er nog over de prijs te praten. Met oranje en spiegelglazen en er is een op sterkte inzet voor te bestellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Heb je het daarna niet meer gehad dan? Goed dat je even de fysio opzoektquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik weet trouwens, na wat googelen, 80% zeker dat het gevoel in mijn bovenbeen in het bos toen met kerst een "External snapping hip" is. Het klinkt erger dan het is geloof ik, en moet met rust en oefeningen beter gaan, al is het wel chronisch. Ik ga morgen de fysio bellen voor een afspraak.
klinkt inderdaad naar! Ben benieuwd wat je fysio ervan zegt. Maar wat ik lees is iets wat dan regelmatig voorkomt, of niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik weet trouwens, na wat googelen, 80% zeker dat het gevoel in mijn bovenbeen in het bos toen met kerst een "External snapping hip" is. Het klinkt erger dan het is geloof ik, en moet met rust en oefeningen beter gaan, al is het wel chronisch. Ik ga morgen de fysio bellen voor een afspraak.
Gaaf! Zin in!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En dit jaar mag je 2 keer zo ver!
3 pils naar binnen hakken voor een training is doorgaans wel voldoende.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Om uur of kwart over 6 3 bruine boterhammen kaas.
Nu begrijp ik wat ik al die tijd verkeerd deed....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
3 pils naar binnen hakken voor een training is doorgaans wel voldoende.
Als je nog nooit eerder een half uur hebt gelopen/gejogd, gebruik je ineens spieren op een andere manier, langer dan je gewend bent, en dat kan je voelen ja. Da's een kwestie van wennen. En van goed schoeisel en een goede houding natuurlijk. Dat komt vanzelf. Gewoon goed naar Evy blijven luisteren!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef LompeWorst het volgende:
Eerste rondje zit er op.
Is het normaal dat ik na 1 les van Evy pijn in mijn scheenbenen heb?
Allebei, vroeg opstaan en dan hardlopen hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het vroeg opstaan of het hardlopen?
Hoe dan ook: gewoon opstaan. Discipline, je hebt het of je hebt het niet
Het scherm van de 620 is overdag prima af te lezen, zeker vergelijkbaar als de 610. De kleuren die ze beloven op de verpakking komen ze niet eens in de buurt dat dan weer wel. Kunnen die kleuren je gestolen worden dan is het prima. Voor de rest ben ik tevreden met de 620.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Één meter verderop was het inderdaad veel erger.
Voor de mensen met een Forerunner 220 of 620, ik lees gemengde reacties over het scherm. Is het overdag net zo goed leesbaar als van de voorgaande Forerunners?
Ik heb ooit ergens gelezen (maar de link ben ik kwijt) dat voor een echt optimale sportprestatie minstens drie uur tussen wakkerworden en sporten moet zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ben ook nog steeds geen ochtendloper. /care wat een ander daar van vindt.
Zal me soms, ivm loopjes, er maar doorheen moeten zeulen, maar als ik de keuze heb loop ik pas na 14.00uur. Dan is m'n lichaam tenminste lekker op gang!
Avondloopjes
www.mijnhardloopschoen.nlquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef E.T. het volgende:
Wat was ook alweer die site met al die reviews en vergelijkingen van schoenen?
Dit! Sterkte!quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Klinkt als een verrekt spiertje Gup, dagje rust en je bent "good as gold"
Wie weetquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
ZH-mensen die nog Delftse Hout Loop gaan doen op 20 april? Het ziet er naar uit dat we de pasen (in plaats van op Isle of Man) doorbrengen in NL ivm verjaardag van Wolve's Pa (
).
Kan alleen zo snel geen starttijd vinden... iemand die dat toevallig wel weet?
Ik heb er een van Nike, zit heel fijn en houdt m'n benen warm genoegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg hardlopers, ik weet dat het nog niet zo koud is dat het nodig gaat zijn, maar wat is een beetje een fijne/aan te raden tight voor straks als het wel koud is?![]()
Heb het hardlopen/start to run gelaten voor wat het is & nooit meer zou worden, maar mag nu wel even melden dat ik laatst tijdens een bootcamptraining de 5.5km hardlopen heb gehaald. De 4.5 vandaag was ook weer een eitje.
Dat was niet degene waar ik naar op zoek was, maar wel ook een fijne sitequote:Op woensdag 15 januari 2014 06:40 schreef Arquero het volgende:
[..]
www.mijnhardloopschoen.nl
Deze bedoel je?
weet Swets dat je stiekum naar nieuwe schoenen zit te kijken??!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat was niet degene waar ik naar op zoek was, maar wel ook een fijne siteTnx
Yep!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:28 schreef Nanook24 het volgende:
Dan blijft er geen ander advies over dan rustig aan beginnen. Als een halve les voor jou al zwaar is dan doe je les 1/2/3 (in de 2011 versie zijn ze gelijk) net zo lang tot je wel redelijk makkelijk een hele les kunt lopen en kun je daarna verder opbouwen.
Gaat helemaal goedkomen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Klinkt als een verrekt spiertje Gup, dagje rust en je bent "good as gold"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |