SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Ik wil toekomstige weebs afschrikken.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
We gaan er niet bepaald op vooruit, wat TT's betreft...
Hmmm, het beste moet nog komen voor mij denk ik dan. Jouw top 3 in ieder geval nog niet gezien.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
heeft wat langer geduurd ivm borrel
Ik volg:
Nobunagun
Wizard Barristers
Hamatora
Sekai seifuku
Nobunagun the fool
Sakura trick
Noragami
SYD
van vorig seizoen:
Nagi no asakura
Ace of Diamond
Kuroko
Lag horizon
3Ep regel:
die piloten aids serie
dropped:
Imouto pis fetish serie
Beste dit seizoen:
Nobunagun
Wizard barristers
Hamatora
Ooit eens wat gegeten in een hooters en ik denk eerlijk gezegd dat je niets mist.quote:
SIEG ZEON!quote:
Ga eens meer anime kijken manquote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
Is 6 een luier?
2 I guess? Ik ben raar geloof ik.
Danku voor de verlichting op het gebied van pantsu.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ga eens meer anime kijken man
4 is shima pantsu (shima = gestreept)
6 is kuma pantsu (kuma = beertje = bestempeld als kinderondergoed)
1:00
Nummer 9 aka nopan:
Extra:
Whahahahaha, godverdomme wat droog, met die SR71 ookquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Arashimashou het volgende:
Even kijken, wat volg ik van dit seizoen tot nu toe...
Chuunibyou (AOTY)
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik kan nauwelijks geloven dat je Chuunini niet volgt man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
O wee als je eens creatief bentquote:
Ik was het oneens met dit sentiment, toen zag ik de Japanse ED.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
O wee als je eens creatief bent
Vervangen ze ook alle borsten door hamburgers?
Nouja, ik vind die van Shinsekai toch echt mooier hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik was het oneens met dit sentiment, toen zag ik de Japanse ED.ED van het seizoen. ED van het jaar. ED van elk jaar dat niet aan dit jaar voorafging.
Ik beperkte me ook niet voor niets tot 2014 in mijn lof voor de Dandy ED.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef Kyubey het volgende:
Nouja, ik vind die van Shinsekai toch echt mooier hoor
Al is hij wel baas
Ah, ik lees het nu pas goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik beperkte me ook niet voor niets tot 2014 in mijn lof voor de Dandy ED.
Je kunt beter ''Nani'' zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef Qunix het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)by-20-thanks-to-moe/
Wat moe allemaal kan doen...
http://en.rocketnews24.co(...)have-photo-evidence/
Nami
quote:
quote:This video contains content from Victor Entertainment, Inc., who has blocked it on copyright grounds.
quote:
> 3Dquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
me toe, en ze kijkt lief fluisterd vraagt ze mij of ik nog wat sos heb
We zijn allemaal stout, en we zijn allemaal about it,
Drank op, moe shando
Kristalletjes in mijn glas, voelt net als een warm bad
Helemaal dood, slagroom spuit en een patroon
Nooit meer naar huis toe, ik ben in m'n zone
Je hoeft niet bang te zijn, oh meissie
Alleen maar bloedtoppers in mijn team van een ongekend niveau
Moe
Shit dit gaat moeilijk worden. Ik kan niet eens een top 25 van anime maken en het daar vervolgens 5 minuten later mee eens zijn. Laat staan als ik daar alle andere series die ik volg en gevolgd heb nog bij doe. En ik weeg maar heel zelden verschillende genres en verschillende media tegen elkaar af. Nah, dit wordt leuk, maar ik moet er wel eventjes over nadenken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben bezig met het organiseren van het TV / FOK! Serie Top 100 (2013). Daarbij zijn meer stemmen natuurlijk hartstikke welkom.
Natuurlijk zal die top 100 voornamelijk bestaan uit niet anime.En daarom voor de echte die-hard anime fan misschien niet heel interessant. Maar ik neem aan dat sommigen van jullie meer kijken dan alleen anime. En misschien kunnen jullie wel een goede anime-serie de top 100 instemmen
Je hebt nog wel even. Tot 7 febrquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shit dit gaat moeilijk worden. Ik kan niet eens een top 25 van anime maken en het daar vervolgens 5 minuten later mee eens zijn. Laat staan als ik daar alle andere series die ik volg en gevolgd heb nog bij doe. En ik weeg maar heel zelden verschillende genres en verschillende media tegen elkaar af. Nah, dit wordt leuk, maar ik moet er wel eventjes over nadenken.
Jammer dat de verkoop en kijkcijfers zo tegenvielen, daar had ik idd wel meer van willen zien. Nou ja, 't zij zo.quote:
*Niet weet wat de Haagse Markt is*quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Vanavond wat anime afleveringen dowloaden voor warmte*
Vandaag bij de Haagsche Markt geweest,de 1ste van het jaar!
Maar het is koud en regen buiten.
wacht jij bent nog nooit op de haagsche markt geweestquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Vanavond wat anime afleveringen dowloaden voor warmte*
Vandaag bij de Haagsche Markt geweest,de 1ste van het jaar!
Maar het is koud en regen buiten.
Ik ben nog nooit op de Haagsche markt geweest. De ene keer dat ik naar de Hofstad ging was om aapjes politici te bekijken in de Tweede kamer. Is het zo veel anders dan andere markten? Gewoon kraampjes en viswijven die schellen dat hun vis de goedkoopste is, toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wacht jij bent nog nooit op de haagsche markt geweest
Verkeerd gelezen
Ja maar als panther uit Den haag komt dan hoor je er wel te komenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de Haagsche markt geweest. De ene keer dat ik naar de Hofstad ging was om aapjes politici te bekijken in de Tweede kamer. Is het zo veel anders dan andere markten? Gewoon kraampjes en viswijven die schellen dat hun vis de goedkoopste is, toch?
O, dat BPN een Hagenaar/Hagenees is, is me ontglipt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja maar als panther uit Den haag komt dan hoor je er wel te komen
boerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef Arashimashou het volgende:
Randstadflikkers blijf van ons gas af.
ik wil niet eens levend gevonden worden in R' dam of A' Damquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik kom overigeens ook alleen maar in DH als ik moet shoppen voor de rest is het
de haagste markt is de grootste markt van nederlandquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de Haagsche markt geweest. De ene keer dat ik naar de Hofstad ging was om aapjes politici te bekijken in de Tweede kamer. Is het zo veel anders dan andere markten? Gewoon kraampjes en viswijven die schellen dat hun vis de goedkoopste is, toch?
Dit, vind DH dan ook een prettige stad. goed bereikbaar met ov/auto.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil niet eens levend gevonden worden in R' dam of A' Dam
utrecht, mja kan misschien nog net...
DH is bij uitstek de prettigste grote stad in de randstad
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deze weeks Tokyo Ravens was te powerlevel-achtig deze week. Het werkt veel beter als maffe slice of life romcom met sjinto-magie. Vooral ook omdat ze zoveel afzichtelijke CG gebruiken voor de gevechten.
Muh Buddy Syncing.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Buddy complex toch bijna gedropt na de 1e ep.
Nu de 2e ep gezien, het is net Gundam, oftewel opgepakt
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Buddy complex toch bijna gedropt na de 1e ep.
Nu de 2e ep gezien, het is net Gundam, oftewel opgepakt
Schaam jequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*Niet weet wat de Haagse Markt is*
Wat staat daar dan zoal? Dat is hier redelijk in de buurt. Als ze een beetje toffe vis hebben toch maar eens kijken.
Ik kom bijna 17 jaar bij de Haagsche Markt(sinds begin 1997)quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wacht jij bent nog nooit op de haagsche markt geweest
Verkeerd gelezen
-Er zijn niet alleen kraampjes vol met kleding/schoenen,maar ook vastgoed,keukenspullen,cosmetica, en elektronica enz enz voor een goedkoop prijs(nieuw)quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doe ik wekelijks! Sinds ik in Den Haag woon!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja maar als panther uit Den haag komt dan hoor je er wel te komen
A.s Zaterdag woon ik exact 7 jaar in Den Haag(ik was al sinds 3 januari 2007 in GBA van Den Haag,pas op de 18e januari 2007 kreeg ik de huissleutels)!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O, dat BPN een Hagenaar/Hagenees is, is me ontglipt.
er is zoveel op netflix :pquote:
quote:
SPOILER: over de aflevering zelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netflix doet aan gele ondertitels? Het lijkt haast wel alsof we terug in de tijd zijn gegaan. Wel jammer van de ondertiteling dat wat Fuu daat eet is overduidelijk een donut.quote:
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik ben er ook geen fan van. Ach, het volstaat.SPOILER: over de aflevering zelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Netflix doet aan gele ondertitels? Het lijkt haast wel alsof we terug in de tijd zijn gegaan. Wel jammer van de ondertiteling dat wat Fuu daat eet is overduidelijk een donut.Yes. Alhoewel ik de laatste tijd op Netflix begonnen ben aan oude kaiju films, de hele Godzilla reeks aan het afwerkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
er is zoveel op netflix :p
zie net dat er zelfs attack on titan op staatMannen in rare pakken die monster spelen
Stereotypisch slecht gesynchoniseerde dubs
🐙
Dit is wat ik zo kan zien, maar volgens mij is het niet alles:quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:12 schreef Qunix het volgende:
Is het aanbod echt interessant? Hoeveel anime series hebben ze?
Leuk lijstje!quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is wat ik zo kan zien, maar volgens mij is het niet alles:
[ afbeelding ]
Lekker weinigquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk dubsquote:
Blade of the Phantom Master (Shin Angyo Onshi) en Dance in the Vampire Bund. Dat ze die hebben. Dat zijn toch wel twee van de meest afschuwwekkende anime die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wisselend. Samurai Champloo bijvoorbeeld, heeft beide.quote:
Is overigens alleen de Amerikaanse. Maar dat is maar een klein probleem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Leuk lijstje!
Netflix is goed bezig dus!
Dus heeft de Nederlandse hetzelfde lijstje?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is overigens alleen de Amerikaanse. Maar dat is maar een klein probleem.
Dat is minder dan...quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ika Musume bijvoorbeeld heeft alleen de dub.
Er zijn er een aantal met Japanse dub en Engelse subs ja. Nederlandse Netflix heeft dat lijstje niet maar de Amerikaanse Netflix kijken is een kwestie van de juiste browserplugin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus heeft de Nederlandse hetzelfde lijstje?
En het is wel zo dat het Japanse dub is met Engelse subs?
Zo ja dan is het toch prima?
Welk genre?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef outcast_within het volgende:
Monogatari second season gekeken. Erg mooi, heel die reeks vind ik top.
Kill la kill had ik meer van verwacht. Met zo'n mooie titel, en hoe vaak ik het voorbij zie komen dacht ik dat het iets speciaals was. Maar het is niet meer dan een nostalgische manier van tekenen, fanservice en langdradig battle geneuzel.
Iemand nog aanraders?
Mag ik eerst het winterseizoen afkijken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef Qunix het volgende:
"Miyazaki's The Wind Rises Nominated for Animated Film Oscar"
Tevens...
[ afbeelding ]
En Gen Urobutchi's Madoka dus niet. Stelletje anglofiele pretentieuze prutsers. Dat de uiteindelijke winnaar prut zal worden is niet genoeg ze kunnen nog niet eens iets redelijks tussen de nominaties tolereren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef Qunix het volgende:
"Miyazaki's The Wind Rises Nominated for Animated Film Oscar"
Tevens...
[ afbeelding ]
Ik durf niet te klikken eigenlijk.quote:
quote:
Ik ben wel wat gewendquote:
hij is aan het moorden geslagen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een ep deze week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wedden dat de opkomst van de zeer korte series series te maken heeft met die stomme seksie smartfeuwns.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze dachten dat 5 minuten durende afleveringen een goed idee waren bij Pupa, hier heb je toch geen kut aan. Zit je net in het verhaal, en tot volgende week dan.
Spoilerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een ep deze week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke serie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit seizoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik droomde vanacht over Paul von Oberstein van alle mogelijke dingen, mensen en personages, totdat ik gewekt werd door mijn wekkerradio waar al snel La Camisa Negra uit kwam en nu zit ik al de hele dag met het beeld van Oberstein in gewone burgerkleren(!) die omgeven door mensen(!) met La Camisa Negra op de achtergrond een wijntje drinkt.
Wat is er mis met mij en, belangrijker nog, waarom bestaat er geen fanart van Oberstein in een gebreide rode coltrui?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik heb veel k-on gerelateerde zooi, maar dit dan weer nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:27 schreef Qunix het volgende:
Heb een oude hdd aangesloten en kwam dit tegen:
, maar dan de complete concert.
Pardon!quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
FLOW vind ik ook altijd wel lekker weg luisteren![]()
ONE OK ROCK
ahhh Sambomasterquote:
Gaan we dit topic nog een keer vol spammen met Nurutu?quote:
Binnenkort op zoek naar wat anders dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een niet veranderende avatar heeft ook wel wat hoor. Zo zie ik meteen dat jij het bent.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gaan we dit topic nog een keer vol spammen met Nurutu?
[..]
Binnenkort op zoek naar wat anders dus.
Natuurlijk, ben al een tijd bezig met het inzamelen van Naruto / bleach wallpapers en zooiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gaan we dit topic nog een keer vol spammen met Nurutu?
Oh!?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:53 schreef Qunix het volgende:
Ik ga nu ep 5 kijken van Ergo Proxy... Animatie en tekenstijl is heel mooi, de intro lijkt wel next-gen-anime. Het verhaal slaat me niet aan. Als ik klaar ben zal ik diep moeten nadenken of ik het wil volgen. En als ik het ga volgen is het door omdat het mooi eruit ziet maar niet voor het verhaal.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Qunix het volgende:
Ff een check-up van en voor mezelf:
Dit volg ik nu:
Naruto (187 gezien)
Bleach (82 gezien)
Blood+ (32 gezien)
One Piece (258 gezien)
Noein (laatste ep (23) moet nog gesubt worden)
TOKKO (6 gezien)
Disgaea (3 gezien, wil niet opschieten)
Films bekeken:
Akira
Ghost In The Shell
Blood the last Vampire
Cardcaptor Sakura 1
Cardcaptor Sakura 2
Rurouni Kenshin - Reminiscence
Naruto 1
Naruto 2
Series uitgekeken:
Cardcaptor Sakura
Chobits
Lain
Midori no Hibi
Tenjou Tenge
Noir
Ebichu
Elfen Lied
GTO - Great Teacher Onizuka
Mai HiME
AIR TV
Series gestopt:
Mai HiME - Otome
Samurai 7
Ergo Proxy
Gokusen
Series die ik nog moet kijken:
InuYasha
Mijn top 10:
01. ???
02. Bleach
03. One Piece
04. GTO
05. TOKKO
06. Midori No Hibi
07. Noir
08. Elfen Lied
09. Blood+
10. Naruto
Als ik nu de stats erbij haal:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is haast een minitijdmachine te noemen.
Ehm, nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
KEIKUMEI WOOO LETS SHOOOOUUUUUUUTTTTTTTT!!!!!!!
T.M.Revolution
Maus Season 3 when?
quote:
Werd tijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Over Sailor Moon gesproken... Die komt dit jaar! Nieuwe serie!
Ace of Diamondquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef De_Ilias het volgende:
Is er nog nieuwe goede ongoing anime? Kuroto kijk ik al!
Achja, Buddy complex is ervoor in de plaatst gekomen, ben benieuwd wat Sunrise nog meer klaar heeft staan.quote:
Compleet met een gare wereldmap van Glapzap vs Babidaba, syncing mecha's en schreeuwende piloten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Achja, Buddy complex is ervoor in de plaatst gekomen, ben benieuwd wat Sunrise nog meer klaar heeft staan.
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Compleet met een gare wereldmap van Glapzap vs Babidaba, syncing mecha's en schreeuwende piloten.
Ik vind dat gekreun ook niet echt leuk om te horen hoor. De fujoshi misschien wel natuurlijk. Daarom ook de Relena-haat. Ik vond haar altijd alleen nutteloos, zelfs toen ze koningin van de wereld werd kreeg ze het voor elkaar nutteloos te zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom
Muh gundam
muh epic battles
muh no screaming
muh 90's
Wing zeroquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom
Muh gundam
muh epic battles
muh no screaming
muh 90's
Nutteloos wel, maar haar karakter vond ik best sterk eigenlijk als ik het mij goed herinner.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind dat gekreun ook niet echt leuk om te horen hoor. De fujoshi misschien wel natuurlijk. Daarom ook de Relena-haat. Ik vond haar altijd alleen nutteloos, zelfs toen ze koningin van de wereld werd kreeg ze het voor elkaar nutteloos te zijn.
Ze zijn live echt supergoed als ik dit hoor! Kippenvel... ik wil ze live wel echt meemaken van dichtbij ooit.quote:
Als het maar goed isquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Qunix het volgende:
Voor Dakgoot:
[..]
Welk genre?
Tevens: http://imgur.com/a/4b3nL
Eens!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:15 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ze zijn live echt supergoed als ik dit hoor! Kippenvel... ik wil ze live wel echt meemaken van dichtbij ooit.
2040 ken ik alleen...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bubblegum crisis 2033 of Bubblegum crisis 2044"?
mooi, dan blijft de download aanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond hem goed. Beetje een GitS vibe.
quote:
Algemeen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als het maar goed is
Macross frontier
FLCL
Monogatari
Daily Lives of High School Boys
Lucky star
Haruhi
Ouran highschool
Sora no otoshimono
durururura
Index
ika musume
giant slayers
Zeker USA editie(Macekre versie aka cut-and-paste translation en niet 1-1 van Japan zelf)?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:04 schreef Qunix het volgende:
Ik ben gewoon Sailor Moon aan het volgend op Youtube... De Nederlandse dub![]()
![]()
!!!
7 jaar pas? pfft..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya,minasan*
Exact 7 jaar woonachtig in Den Haag(ben een blije Hagenaar)!!
....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef outcast_within het volgende:
Iemand had randjes over van wat bouwpakketten.
Zonder naar al de Koreaanse comments te kijken? Ach, ja, stereotypen zijn soms wel nuttig voor onnuttige dingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
....
Ik wist dat het een Aziaat was.
Batsu game was tofquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
De Batsu game van dit jaar
al 2:40 uur gesubt
en bubbelgum crisis is binnen
Ik ook niet...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze dachten dat 5 minuten durende afleveringen een goed idee waren bij Pupa, hier heb je toch geen kut aan. Zit je net in het verhaal, en tot volgende week dan.
Niks mis met het plot. Vind ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nisekoi
De plot is dom als de pokken, maar de personages hebben wel wat en die SHAFT regie.
Dat wil ik ook wel zien!quote:
http://myanimelist.net/anime/6229/Konpeki_no_Kantaiquote:Op zondag 19 januari 2014 12:19 schreef Qunix het volgende:
Hajime no Ippo
Gelukkig is het niet alleen maar vechten, maar ook theorie.
[..]
Dat wil ik ook wel zien!
twitter:IamDOTEI twitterde op zondag 19-01-2014 om 01:30:38おい警察wwwグラデーションで並べる必要はないだろwwwwww http://t.co/d7Jo1yCF3Y reageer retweet
Er is al beyblade op de nederlandse netflix.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:59 schreef robin007bond het volgende:
Iemand hier met Twitter die het account NetflixNL kan vragen of we ook anime in Nederland gaan zien?
Welke? Ja, ben te lui om het op te zoeken.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er is al beyblade op de nederlandse netflix.
maar is het nou zoveel werk om 1 browserplugin te installeren zodat je het volledige assortiment hebt>
Deze gebruik ik, https://addons.mozilla.or(...)int/?src=userprofilequote:Op zondag 19 januari 2014 18:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welke? Ja, ben te lui om het op te zoeken.
Cool ik heb weer wat te kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Algemeen.
Uchouten Kazoku
Hanasaku Iroha (de film is pas uit)
Steins; Gate (de film is pas uit)
Inferno Cop
Mushishi (een derde seizoen/tweede serie is aangekondigd)
Space Battleship Yamato 2199
Recent.
Gatchaman Crowds
Gin no Saji
Watamote - Watashi wa motenai wa do kangaetemo omaera ga warui
Inferno Cop kun je gerust mee beginnenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Cool ik heb weer wat te kijken
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik weet hoe dat moet en dat doe ik uiteraard ook, maar het ging mij meer om de acceptatie van anime in het algemeen.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er is al beyblade op de nederlandse netflix.
maar is het nou zoveel werk om 1 browserplugin te installeren zodat je het volledige assortiment hebt>
Geef het wat tijd. Het zal wel weer een DRM kwestie zijn zoals, tja, wanneer ook niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat moet en dat doe ik uiteraard ook, maar het ging mij meer om de acceptatie van anime in het algemeen.
Helaas. Dat zal wel inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geef het wat tijd. Het zal wel weer een DRM kwestie zijn zoals, tja, wanneer ook niet.
Zal vast eens geen gore zijn?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:11 schreef Qunix het volgende:
Corpse Party - Tortured Souls - 01 gg Fansubs 97608BB0 21 883
Corpse Party - Tortured Souls - 02 gg Fansubs 71B4990E 21 878
Corpse Party - Tortured Souls - 03 gg Fansubs 68BE5071 23 88
Corpse Party - Tortured Souls - 04 gg Fansubs 16E14BB6 26 885
Voor wie wilt... Ik vond het echt een toffe anime!
Beste gore die er isquote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zal vast eens geen gore zijn?
3Dquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Qunix het volgende:
Oh en dit
http://en.rocketnews24.co(...)tures-of-girls-legs/
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Qunix het volgende:
Oh en dit
http://en.rocketnews24.co(...)tures-of-girls-legs/
quote:. Think of Jaws and how scary that movie was because you only rarely saw the shark. Now think about Jaws wearing a bikini
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The SEELE hoodie sells for 7,350 yen (US $73.50) on Cospa’s website, and can be purchased in medium, large, or extra large sizes. The only available color is black, of course.
Als het nou iets was met het nerf logo achterop dan hmmmquote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The SEELE hoodie sells for 7,350 yen (US $73.50) on Cospa’s website, and can be purchased in medium, large, or extra large sizes. The only available color is black, of course.
Maar dit is juist de grap. Omdat het hoofd van die SEELE-gasten niet zichtbaar is.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als het nou iets was met het nerf logo achterop dan hmmm
Wacht maar, straks komt 4.44 uit en dan zien we al hun koppenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dit is juist de grap. Omdat het hoofd van die SEELE-gasten niet zichtbaar is.
yep is nobunaga zaaa fooolquote:Op zondag 19 januari 2014 23:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die laatste twee, Nobunaga the fool? Moet ik nog ff inhalen dan
De eerste ep wel gekeken, daarna glad vergeten.
Ik kwam het tegen terwijl ik leren voor twee tentamens op dinsdag aan het uitstellen wasquote:
Inari Konkon is ook een niet verschrikkelijke shoujo, en die draait nuquote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat is het trouwens voor een onzin dat er geen aflevering van Sugar * Soldier te vinden is? Er komen maar heel weinig Shoujo series uit en de series die uitkomen zijn meestal engig of troep of Diabolik Lovers. En als de paar series die er op eerste aanzicht niet verschrikkelijk uitzien dan vervolgens nergens te vinden zijn weet ik niet wat er staat te gebeuren.
Beste maakt die lul eerst het laatste gedeelte van fairy tail af.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)art-new-manga-series
Beterpeter.
Stond op anichart en MAL niet als Shoujo aangemerkt en lijkt visueel op een serie uit het vorige seizoen die ik wat saai vond. Vandaar dat ik hem gemist heb. De beknopte samenvatting ziet er wel goed uit. Wat vind jij er vooralsnog van?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inari Konkon is ook een niet verschrikkelijke shoujo, en die draait nu
Heeft hij al besloten of feen staarten hebben?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beste maakt die lul eerst het laatste gedeelte van fairy tail af.
Kijkonquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stond op anichart en MAL niet als Shoujo aangemerkt en lijkt visueel op een serie uit het vorige seizoen die ik wat saai vond. Vandaar dat ik hem gemist heb. De beknopte samenvatting ziet er wel goed uit. Wat vind jij er vooralsnog van?
[Anime-Koi] Inari, Konkon, Koi Iroha – 01 [h264-720p][433F99AB].mkv
[..]
Heeft hij al besloten of feen staarten hebben?
Maar een van de redenen dat ik de blogs en fora afstruin is om geen goede series te missen en ook geen --pak hem beet-- 36 series per seizoen uit te hoeven proberen.quote:
Heb je Magical Warfare al gezien?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit seizoen heeft weer lekker veel actie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste eps was weer erg goedquote:Op maandag 20 januari 2014 09:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is trouwens op met Magi? Die gebruiken nu echt zwaar dope achtergrondmuziek enzo, was al erg mooi maar het is alleen maar beter geworden.
Anime of the decade
Magical warfare heb ik beide eps al van gezienquote:Op maandag 20 januari 2014 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je Magical Warfare al gezien?
Lijkt me van niet want dan had je minimaal 1 scene toegevoegd
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar een van de redenen dat ik de blogs en fora afstruin is om geen goede series te missen en ook geen --pak hem beet-- 36 series per seizoen uit te hoeven proberen.
Altijd leuk, goden die zich bezighouden met otaku cultuur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Altijd leuk, goden die zich bezighouden met otaku cultuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehhh, pardon, heb je misschien niet doorgekeken tot Sasami's moeder...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
BASED YAMAKAN HEILIGE MAKER VAN HARUHI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit er best wel eng uitzien eigenlijk.
Anime start binnenkort weer, de manga zit alweer twee arcs verder ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beste maakt die lul eerst het laatste gedeelte van fairy tail af.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]tsja, als je een idol wilt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit er best wel eng uitzien eigenlijk.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ehhh, pardon, heb je misschien niet doorgekeken tot Sasami's moeder...?Minst of meest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gestopt bij episode 4.Helemaal super.
uh, wat?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijd gre manga meer gezen.
Manga moest je toxh vn rechts baar l linkska l eszebn?
mangs moet je toxh van rechgs naars links lezen kut teldfoonquote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:37 schreef zquing het volgende:
Is die nieuwe Miyazaki ergens in goede kwaliteit te krijgen eigenlijk?
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
mangs moet je toxh van rechgs naars links lezen kut teldfoon
quote:
Sinds wanneer komen Miyazaki films hier in de bios?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef zquing het volgende:
[..]Ik wil niet wachten tot 1 mei, dan komt hij pas in de bios
Wtf!?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen Miyazaki films hier in de bios?
*hopelijk niet al te lang onder een steen gelegen heeft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |