Ik heb die serie nooit gekeken. Misschien vindt men het leuk als nostalgie.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is Shingeki wel handig om te doen? Duurt het niet fakking lang voor ze het volgende seizoen maken?
Dragonball zou ik persoonlijk ook niet uitzenden aangezien iedereen en zijn moeder dat al kent maar zal wel een leuke cashcow voor ze zijn.
Begin er nu aan, joh, de serie was na de eerste drie afleveringen toch wel echt over het hoogtepunt heen en de tweede herhaling aflevering herhaalde grotendeels de eerste aflevering.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is Shingeki wel handig om te doen? Duurt het niet fakking lang voor ze het volgende seizoen maken?
Dragonball zou ik persoonlijk ook niet uitzenden aangezien iedereen en zijn moeder dat al kent maar zal wel een leuke cashcow voor ze zijn.
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echt? Van alles dat ik dit seizoen gezien heb overstijgt alleen Soniani: Super Sonico de verwachtingen en die waren ondanks de verbondenheid aan White Fox best wel een een beetje laag.
Maar ik ga nog wel minstens 7 andere series uitproberen.
heeft wat langer geduurd ivm borrelquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
heeft wat langer geduurd ivm borrel
Ik volg:
Nobunagun
Wizard Barristers
Hamatora
Sekai seifuku
Nobunagun the fool
Sakura trick
Noragami
SYD
van vorig seizoen:
Nagi no asakura
Ace of Diamond
Kuroko
Lag horizon
3Ep regel:
die piloten aids serie
dropped:
Imouto pis fetish serie
Beste dit seizoen:
Nobunagun
Wizard barristers
Hamatora
Okay, ik vind het alleszins reuzegoedquote:Op zondag 12 januari 2014 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfde wereld, zelfde nummer, zelfde school, andere mensen.
Compleet losstaand verhaal.
quote:
Oh, je bent al bijquote:Op maandag 13 januari 2014 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
Kyubey, het laatste panel van chapter 21, ehh
Weegt mooi op tegen al die aanvallen die op 1 stilstaande shot plaatsvinden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
hele budget in een paar seconden weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zvezda heeft potentie, als het geen harem wordt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef Smoofie het volgende:
Dit seizoen veel average anime, gewoon een 7, maar niet echt een die er echt uit springt, nog niet dan.
Ik heb eigenlijk nog niets echt van dichtbij bekeken. Behalve Space Dandy.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef Smoofie het volgende:
Dit seizoen veel average anime, gewoon een 7, maar niet echt een die er echt uit springt, nog niet dan.
Wie had ooit verwacht dat de achilleshiel van een honderd meter hoge Ent zuigen aan d'r tetten zou zijn.quote:
Hoe vind je de manga verder?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie had ooit verwacht dat de achilleshiel van een honderd meter hoge Ent zuigen aan d'r tetten zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |