Ik vind dat gekreun ook niet echt leuk om te horen hoor. De fujoshi misschien wel natuurlijk. Daarom ook de Relena-haat. Ik vond haar altijd alleen nutteloos, zelfs toen ze koningin van de wereld werd kreeg ze het voor elkaar nutteloos te zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom
Muh gundam
muh epic battles
muh no screaming
muh 90's
Wing zeroquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom
Muh gundam
muh epic battles
muh no screaming
muh 90's
Nutteloos wel, maar haar karakter vond ik best sterk eigenlijk als ik het mij goed herinner.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind dat gekreun ook niet echt leuk om te horen hoor. De fujoshi misschien wel natuurlijk. Daarom ook de Relena-haat. Ik vond haar altijd alleen nutteloos, zelfs toen ze koningin van de wereld werd kreeg ze het voor elkaar nutteloos te zijn.
Ze zijn live echt supergoed als ik dit hoor! Kippenvel... ik wil ze live wel echt meemaken van dichtbij ooit.quote:
Als het maar goed isquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Qunix het volgende:
Voor Dakgoot:
[..]
Welk genre?
Tevens: http://imgur.com/a/4b3nL
Eens!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:15 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ze zijn live echt supergoed als ik dit hoor! Kippenvel... ik wil ze live wel echt meemaken van dichtbij ooit.
2040 ken ik alleen...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bubblegum crisis 2033 of Bubblegum crisis 2044"?
mooi, dan blijft de download aanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond hem goed. Beetje een GitS vibe.
quote:
Algemeen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als het maar goed is
Macross frontier
FLCL
Monogatari
Daily Lives of High School Boys
Lucky star
Haruhi
Ouran highschool
Sora no otoshimono
durururura
Index
ika musume
giant slayers
Zeker USA editie(Macekre versie aka cut-and-paste translation en niet 1-1 van Japan zelf)?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:04 schreef Qunix het volgende:
Ik ben gewoon Sailor Moon aan het volgend op Youtube... De Nederlandse dub![]()
![]()
!!!
7 jaar pas? pfft..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya,minasan*
Exact 7 jaar woonachtig in Den Haag(ben een blije Hagenaar)!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |