Ze zijn live echt supergoed als ik dit hoor! Kippenvel... ik wil ze live wel echt meemaken van dichtbij ooit.quote:
Als het maar goed isquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Qunix het volgende:
Voor Dakgoot:
[..]
Welk genre?
Tevens: http://imgur.com/a/4b3nL
Eens!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:15 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ze zijn live echt supergoed als ik dit hoor! Kippenvel... ik wil ze live wel echt meemaken van dichtbij ooit.
2040 ken ik alleen...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bubblegum crisis 2033 of Bubblegum crisis 2044"?
mooi, dan blijft de download aanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond hem goed. Beetje een GitS vibe.
quote:
Algemeen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als het maar goed is
Macross frontier
FLCL
Monogatari
Daily Lives of High School Boys
Lucky star
Haruhi
Ouran highschool
Sora no otoshimono
durururura
Index
ika musume
giant slayers
Zeker USA editie(Macekre versie aka cut-and-paste translation en niet 1-1 van Japan zelf)?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:04 schreef Qunix het volgende:
Ik ben gewoon Sailor Moon aan het volgend op Youtube... De Nederlandse dub![]()
![]()
!!!
7 jaar pas? pfft..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya,minasan*
Exact 7 jaar woonachtig in Den Haag(ben een blije Hagenaar)!!
....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef outcast_within het volgende:
Iemand had randjes over van wat bouwpakketten.
Zonder naar al de Koreaanse comments te kijken? Ach, ja, stereotypen zijn soms wel nuttig voor onnuttige dingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
....
Ik wist dat het een Aziaat was.
Batsu game was tofquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
De Batsu game van dit jaar
al 2:40 uur gesubt
en bubbelgum crisis is binnen
Ik ook niet...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze dachten dat 5 minuten durende afleveringen een goed idee waren bij Pupa, hier heb je toch geen kut aan. Zit je net in het verhaal, en tot volgende week dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |