ahhh Sambomasterquote:
Gaan we dit topic nog een keer vol spammen met Nurutu?quote:
Binnenkort op zoek naar wat anders dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een niet veranderende avatar heeft ook wel wat hoor. Zo zie ik meteen dat jij het bent.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gaan we dit topic nog een keer vol spammen met Nurutu?
[..]
Binnenkort op zoek naar wat anders dus.
Natuurlijk, ben al een tijd bezig met het inzamelen van Naruto / bleach wallpapers en zooiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gaan we dit topic nog een keer vol spammen met Nurutu?
Oh!?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:53 schreef Qunix het volgende:
Ik ga nu ep 5 kijken van Ergo Proxy... Animatie en tekenstijl is heel mooi, de intro lijkt wel next-gen-anime. Het verhaal slaat me niet aan. Als ik klaar ben zal ik diep moeten nadenken of ik het wil volgen. En als ik het ga volgen is het door omdat het mooi eruit ziet maar niet voor het verhaal.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Qunix het volgende:
Ff een check-up van en voor mezelf:
Dit volg ik nu:
Naruto (187 gezien)
Bleach (82 gezien)
Blood+ (32 gezien)
One Piece (258 gezien)
Noein (laatste ep (23) moet nog gesubt worden)
TOKKO (6 gezien)
Disgaea (3 gezien, wil niet opschieten)
Films bekeken:
Akira
Ghost In The Shell
Blood the last Vampire
Cardcaptor Sakura 1
Cardcaptor Sakura 2
Rurouni Kenshin - Reminiscence
Naruto 1
Naruto 2
Series uitgekeken:
Cardcaptor Sakura
Chobits
Lain
Midori no Hibi
Tenjou Tenge
Noir
Ebichu
Elfen Lied
GTO - Great Teacher Onizuka
Mai HiME
AIR TV
Series gestopt:
Mai HiME - Otome
Samurai 7
Ergo Proxy
Gokusen
Series die ik nog moet kijken:
InuYasha
Mijn top 10:
01. ???
02. Bleach
03. One Piece
04. GTO
05. TOKKO
06. Midori No Hibi
07. Noir
08. Elfen Lied
09. Blood+
10. Naruto
Als ik nu de stats erbij haal:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is haast een minitijdmachine te noemen.
Ehm, nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
KEIKUMEI WOOO LETS SHOOOOUUUUUUUTTTTTTTT!!!!!!!
T.M.Revolution
Maus Season 3 when?
quote:
Werd tijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Over Sailor Moon gesproken... Die komt dit jaar! Nieuwe serie!
Ace of Diamondquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef De_Ilias het volgende:
Is er nog nieuwe goede ongoing anime? Kuroto kijk ik al!
Achja, Buddy complex is ervoor in de plaatst gekomen, ben benieuwd wat Sunrise nog meer klaar heeft staan.quote:
Compleet met een gare wereldmap van Glapzap vs Babidaba, syncing mecha's en schreeuwende piloten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Achja, Buddy complex is ervoor in de plaatst gekomen, ben benieuwd wat Sunrise nog meer klaar heeft staan.
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Compleet met een gare wereldmap van Glapzap vs Babidaba, syncing mecha's en schreeuwende piloten.
Ik vind dat gekreun ook niet echt leuk om te horen hoor. De fujoshi misschien wel natuurlijk. Daarom ook de Relena-haat. Ik vond haar altijd alleen nutteloos, zelfs toen ze koningin van de wereld werd kreeg ze het voor elkaar nutteloos te zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom
Muh gundam
muh epic battles
muh no screaming
muh 90's
Wing zeroquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom
Muh gundam
muh epic battles
muh no screaming
muh 90's
Nutteloos wel, maar haar karakter vond ik best sterk eigenlijk als ik het mij goed herinner.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind dat gekreun ook niet echt leuk om te horen hoor. De fujoshi misschien wel natuurlijk. Daarom ook de Relena-haat. Ik vond haar altijd alleen nutteloos, zelfs toen ze koningin van de wereld werd kreeg ze het voor elkaar nutteloos te zijn.
Ze zijn live echt supergoed als ik dit hoor! Kippenvel... ik wil ze live wel echt meemaken van dichtbij ooit.quote:
Als het maar goed isquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Qunix het volgende:
Voor Dakgoot:
[..]
Welk genre?
Tevens: http://imgur.com/a/4b3nL
Eens!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:15 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ze zijn live echt supergoed als ik dit hoor! Kippenvel... ik wil ze live wel echt meemaken van dichtbij ooit.
2040 ken ik alleen...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bubblegum crisis 2033 of Bubblegum crisis 2044"?
mooi, dan blijft de download aanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond hem goed. Beetje een GitS vibe.
quote:
Algemeen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als het maar goed is
Macross frontier
FLCL
Monogatari
Daily Lives of High School Boys
Lucky star
Haruhi
Ouran highschool
Sora no otoshimono
durururura
Index
ika musume
giant slayers
Zeker USA editie(Macekre versie aka cut-and-paste translation en niet 1-1 van Japan zelf)?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:04 schreef Qunix het volgende:
Ik ben gewoon Sailor Moon aan het volgend op Youtube... De Nederlandse dub![]()
![]()
!!!
7 jaar pas? pfft..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya,minasan*
Exact 7 jaar woonachtig in Den Haag(ben een blije Hagenaar)!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |