Welk genre?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef outcast_within het volgende:
Monogatari second season gekeken. Erg mooi, heel die reeks vind ik top.
Kill la kill had ik meer van verwacht. Met zo'n mooie titel, en hoe vaak ik het voorbij zie komen dacht ik dat het iets speciaals was. Maar het is niet meer dan een nostalgische manier van tekenen, fanservice en langdradig battle geneuzel.
Iemand nog aanraders?
Mag ik eerst het winterseizoen afkijken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef Qunix het volgende:
"Miyazaki's The Wind Rises Nominated for Animated Film Oscar"
Tevens...
[ afbeelding ]
En Gen Urobutchi's Madoka dus niet. Stelletje anglofiele pretentieuze prutsers. Dat de uiteindelijke winnaar prut zal worden is niet genoeg ze kunnen nog niet eens iets redelijks tussen de nominaties tolereren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef Qunix het volgende:
"Miyazaki's The Wind Rises Nominated for Animated Film Oscar"
Tevens...
[ afbeelding ]
Ik durf niet te klikken eigenlijk.quote:
quote:
Ik ben wel wat gewendquote:
hij is aan het moorden geslagen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een ep deze week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wedden dat de opkomst van de zeer korte series series te maken heeft met die stomme seksie smartfeuwns.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze dachten dat 5 minuten durende afleveringen een goed idee waren bij Pupa, hier heb je toch geen kut aan. Zit je net in het verhaal, en tot volgende week dan.
Spoilerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een ep deze week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke serie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit seizoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik droomde vanacht over Paul von Oberstein van alle mogelijke dingen, mensen en personages, totdat ik gewekt werd door mijn wekkerradio waar al snel La Camisa Negra uit kwam en nu zit ik al de hele dag met het beeld van Oberstein in gewone burgerkleren(!) die omgeven door mensen(!) met La Camisa Negra op de achtergrond een wijntje drinkt.
Wat is er mis met mij en, belangrijker nog, waarom bestaat er geen fanart van Oberstein in een gebreide rode coltrui?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik heb veel k-on gerelateerde zooi, maar dit dan weer nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:27 schreef Qunix het volgende:
Heb een oude hdd aangesloten en kwam dit tegen:
, maar dan de complete concert.
Pardon!quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
FLOW vind ik ook altijd wel lekker weg luisteren![]()
ONE OK ROCK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |