Lekker weinigquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is wat ik zo kan zien, maar volgens mij is het niet alles:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk dubsquote:
Blade of the Phantom Master (Shin Angyo Onshi) en Dance in the Vampire Bund. Dat ze die hebben. Dat zijn toch wel twee van de meest afschuwwekkende anime die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is wat ik zo kan zien, maar volgens mij is het niet alles:
[ afbeelding ]
Wisselend. Samurai Champloo bijvoorbeeld, heeft beide.quote:
Is overigens alleen de Amerikaanse. Maar dat is maar een klein probleem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Leuk lijstje!
Netflix is goed bezig dus!
Dus heeft de Nederlandse hetzelfde lijstje?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is overigens alleen de Amerikaanse. Maar dat is maar een klein probleem.
Dat is minder dan...quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ika Musume bijvoorbeeld heeft alleen de dub.
Er zijn er een aantal met Japanse dub en Engelse subs ja. Nederlandse Netflix heeft dat lijstje niet maar de Amerikaanse Netflix kijken is een kwestie van de juiste browserplugin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus heeft de Nederlandse hetzelfde lijstje?
En het is wel zo dat het Japanse dub is met Engelse subs?
Zo ja dan is het toch prima?
Welk genre?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef outcast_within het volgende:
Monogatari second season gekeken. Erg mooi, heel die reeks vind ik top.
Kill la kill had ik meer van verwacht. Met zo'n mooie titel, en hoe vaak ik het voorbij zie komen dacht ik dat het iets speciaals was. Maar het is niet meer dan een nostalgische manier van tekenen, fanservice en langdradig battle geneuzel.
Iemand nog aanraders?
Mag ik eerst het winterseizoen afkijken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef Qunix het volgende:
"Miyazaki's The Wind Rises Nominated for Animated Film Oscar"
Tevens...
[ afbeelding ]
En Gen Urobutchi's Madoka dus niet. Stelletje anglofiele pretentieuze prutsers. Dat de uiteindelijke winnaar prut zal worden is niet genoeg ze kunnen nog niet eens iets redelijks tussen de nominaties tolereren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef Qunix het volgende:
"Miyazaki's The Wind Rises Nominated for Animated Film Oscar"
Tevens...
[ afbeelding ]
Ik durf niet te klikken eigenlijk.quote:
quote:
Ik ben wel wat gewendquote:
hij is aan het moorden geslagen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een ep deze week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |