SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Ik wil toekomstige weebs afschrikken.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
We gaan er niet bepaald op vooruit, wat TT's betreft...
Hmmm, het beste moet nog komen voor mij denk ik dan. Jouw top 3 in ieder geval nog niet gezien.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
heeft wat langer geduurd ivm borrel
Ik volg:
Nobunagun
Wizard Barristers
Hamatora
Sekai seifuku
Nobunagun the fool
Sakura trick
Noragami
SYD
van vorig seizoen:
Nagi no asakura
Ace of Diamond
Kuroko
Lag horizon
3Ep regel:
die piloten aids serie
dropped:
Imouto pis fetish serie
Beste dit seizoen:
Nobunagun
Wizard barristers
Hamatora
Ooit eens wat gegeten in een hooters en ik denk eerlijk gezegd dat je niets mist.quote:
SIEG ZEON!quote:
Ga eens meer anime kijken manquote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
Is 6 een luier?
2 I guess? Ik ben raar geloof ik.
Danku voor de verlichting op het gebied van pantsu.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ga eens meer anime kijken man
4 is shima pantsu (shima = gestreept)
6 is kuma pantsu (kuma = beertje = bestempeld als kinderondergoed)
1:00
Nummer 9 aka nopan:
Extra:
Whahahahaha, godverdomme wat droog, met die SR71 ookquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Arashimashou het volgende:
Even kijken, wat volg ik van dit seizoen tot nu toe...
Chuunibyou (AOTY)
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik kan nauwelijks geloven dat je Chuunini niet volgt man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
O wee als je eens creatief bentquote:
Ik was het oneens met dit sentiment, toen zag ik de Japanse ED.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
O wee als je eens creatief bent
Vervangen ze ook alle borsten door hamburgers?
Nouja, ik vind die van Shinsekai toch echt mooier hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik was het oneens met dit sentiment, toen zag ik de Japanse ED.ED van het seizoen. ED van het jaar. ED van elk jaar dat niet aan dit jaar voorafging.
Ik beperkte me ook niet voor niets tot 2014 in mijn lof voor de Dandy ED.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef Kyubey het volgende:
Nouja, ik vind die van Shinsekai toch echt mooier hoor
Al is hij wel baas
Ah, ik lees het nu pas goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik beperkte me ook niet voor niets tot 2014 in mijn lof voor de Dandy ED.
Je kunt beter ''Nani'' zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef Qunix het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)by-20-thanks-to-moe/
Wat moe allemaal kan doen...
http://en.rocketnews24.co(...)have-photo-evidence/
Nami
quote:
quote:This video contains content from Victor Entertainment, Inc., who has blocked it on copyright grounds.
quote:
> 3Dquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
me toe, en ze kijkt lief fluisterd vraagt ze mij of ik nog wat sos heb
We zijn allemaal stout, en we zijn allemaal about it,
Drank op, moe shando
Kristalletjes in mijn glas, voelt net als een warm bad
Helemaal dood, slagroom spuit en een patroon
Nooit meer naar huis toe, ik ben in m'n zone
Je hoeft niet bang te zijn, oh meissie
Alleen maar bloedtoppers in mijn team van een ongekend niveau
Moe
Shit dit gaat moeilijk worden. Ik kan niet eens een top 25 van anime maken en het daar vervolgens 5 minuten later mee eens zijn. Laat staan als ik daar alle andere series die ik volg en gevolgd heb nog bij doe. En ik weeg maar heel zelden verschillende genres en verschillende media tegen elkaar af. Nah, dit wordt leuk, maar ik moet er wel eventjes over nadenken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben bezig met het organiseren van het TV / FOK! Serie Top 100 (2013). Daarbij zijn meer stemmen natuurlijk hartstikke welkom.
Natuurlijk zal die top 100 voornamelijk bestaan uit niet anime.En daarom voor de echte die-hard anime fan misschien niet heel interessant. Maar ik neem aan dat sommigen van jullie meer kijken dan alleen anime. En misschien kunnen jullie wel een goede anime-serie de top 100 instemmen
Je hebt nog wel even. Tot 7 febrquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shit dit gaat moeilijk worden. Ik kan niet eens een top 25 van anime maken en het daar vervolgens 5 minuten later mee eens zijn. Laat staan als ik daar alle andere series die ik volg en gevolgd heb nog bij doe. En ik weeg maar heel zelden verschillende genres en verschillende media tegen elkaar af. Nah, dit wordt leuk, maar ik moet er wel eventjes over nadenken.
Jammer dat de verkoop en kijkcijfers zo tegenvielen, daar had ik idd wel meer van willen zien. Nou ja, 't zij zo.quote:
*Niet weet wat de Haagse Markt is*quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Vanavond wat anime afleveringen dowloaden voor warmte*
Vandaag bij de Haagsche Markt geweest,de 1ste van het jaar!
Maar het is koud en regen buiten.
wacht jij bent nog nooit op de haagsche markt geweestquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Vanavond wat anime afleveringen dowloaden voor warmte*
Vandaag bij de Haagsche Markt geweest,de 1ste van het jaar!
Maar het is koud en regen buiten.
Ik ben nog nooit op de Haagsche markt geweest. De ene keer dat ik naar de Hofstad ging was om aapjes politici te bekijken in de Tweede kamer. Is het zo veel anders dan andere markten? Gewoon kraampjes en viswijven die schellen dat hun vis de goedkoopste is, toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wacht jij bent nog nooit op de haagsche markt geweest
Verkeerd gelezen
Ja maar als panther uit Den haag komt dan hoor je er wel te komenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de Haagsche markt geweest. De ene keer dat ik naar de Hofstad ging was om aapjes politici te bekijken in de Tweede kamer. Is het zo veel anders dan andere markten? Gewoon kraampjes en viswijven die schellen dat hun vis de goedkoopste is, toch?
O, dat BPN een Hagenaar/Hagenees is, is me ontglipt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja maar als panther uit Den haag komt dan hoor je er wel te komen
boerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef Arashimashou het volgende:
Randstadflikkers blijf van ons gas af.
ik wil niet eens levend gevonden worden in R' dam of A' Damquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik kom overigeens ook alleen maar in DH als ik moet shoppen voor de rest is het
de haagste markt is de grootste markt van nederlandquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de Haagsche markt geweest. De ene keer dat ik naar de Hofstad ging was om aapjes politici te bekijken in de Tweede kamer. Is het zo veel anders dan andere markten? Gewoon kraampjes en viswijven die schellen dat hun vis de goedkoopste is, toch?
Dit, vind DH dan ook een prettige stad. goed bereikbaar met ov/auto.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil niet eens levend gevonden worden in R' dam of A' Dam
utrecht, mja kan misschien nog net...
DH is bij uitstek de prettigste grote stad in de randstad
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deze weeks Tokyo Ravens was te powerlevel-achtig deze week. Het werkt veel beter als maffe slice of life romcom met sjinto-magie. Vooral ook omdat ze zoveel afzichtelijke CG gebruiken voor de gevechten.
Muh Buddy Syncing.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Buddy complex toch bijna gedropt na de 1e ep.
Nu de 2e ep gezien, het is net Gundam, oftewel opgepakt
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Buddy complex toch bijna gedropt na de 1e ep.
Nu de 2e ep gezien, het is net Gundam, oftewel opgepakt
Schaam jequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*Niet weet wat de Haagse Markt is*
Wat staat daar dan zoal? Dat is hier redelijk in de buurt. Als ze een beetje toffe vis hebben toch maar eens kijken.
Ik kom bijna 17 jaar bij de Haagsche Markt(sinds begin 1997)quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wacht jij bent nog nooit op de haagsche markt geweest
Verkeerd gelezen
-Er zijn niet alleen kraampjes vol met kleding/schoenen,maar ook vastgoed,keukenspullen,cosmetica, en elektronica enz enz voor een goedkoop prijs(nieuw)quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doe ik wekelijks! Sinds ik in Den Haag woon!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja maar als panther uit Den haag komt dan hoor je er wel te komen
A.s Zaterdag woon ik exact 7 jaar in Den Haag(ik was al sinds 3 januari 2007 in GBA van Den Haag,pas op de 18e januari 2007 kreeg ik de huissleutels)!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O, dat BPN een Hagenaar/Hagenees is, is me ontglipt.
er is zoveel op netflix :pquote:
quote:
SPOILER: over de aflevering zelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netflix doet aan gele ondertitels? Het lijkt haast wel alsof we terug in de tijd zijn gegaan. Wel jammer van de ondertiteling dat wat Fuu daat eet is overduidelijk een donut.quote:
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik ben er ook geen fan van. Ach, het volstaat.SPOILER: over de aflevering zelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Netflix doet aan gele ondertitels? Het lijkt haast wel alsof we terug in de tijd zijn gegaan. Wel jammer van de ondertiteling dat wat Fuu daat eet is overduidelijk een donut.Yes. Alhoewel ik de laatste tijd op Netflix begonnen ben aan oude kaiju films, de hele Godzilla reeks aan het afwerkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
er is zoveel op netflix :p
zie net dat er zelfs attack on titan op staatMannen in rare pakken die monster spelen
Stereotypisch slecht gesynchoniseerde dubs
🐙
Dit is wat ik zo kan zien, maar volgens mij is het niet alles:quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:12 schreef Qunix het volgende:
Is het aanbod echt interessant? Hoeveel anime series hebben ze?
Leuk lijstje!quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is wat ik zo kan zien, maar volgens mij is het niet alles:
[ afbeelding ]
Lekker weinigquote:Op donderdag 16 januari 2014 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk dubsquote:
Blade of the Phantom Master (Shin Angyo Onshi) en Dance in the Vampire Bund. Dat ze die hebben. Dat zijn toch wel twee van de meest afschuwwekkende anime die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wisselend. Samurai Champloo bijvoorbeeld, heeft beide.quote:
Is overigens alleen de Amerikaanse. Maar dat is maar een klein probleem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Leuk lijstje!
Netflix is goed bezig dus!
Dus heeft de Nederlandse hetzelfde lijstje?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is overigens alleen de Amerikaanse. Maar dat is maar een klein probleem.
Dat is minder dan...quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ika Musume bijvoorbeeld heeft alleen de dub.
Er zijn er een aantal met Japanse dub en Engelse subs ja. Nederlandse Netflix heeft dat lijstje niet maar de Amerikaanse Netflix kijken is een kwestie van de juiste browserplugin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus heeft de Nederlandse hetzelfde lijstje?
En het is wel zo dat het Japanse dub is met Engelse subs?
Zo ja dan is het toch prima?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |