Beste gore die er isquote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zal vast eens geen gore zijn?
3Dquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Qunix het volgende:
Oh en dit
http://en.rocketnews24.co(...)tures-of-girls-legs/
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Qunix het volgende:
Oh en dit
http://en.rocketnews24.co(...)tures-of-girls-legs/
quote:. Think of Jaws and how scary that movie was because you only rarely saw the shark. Now think about Jaws wearing a bikini
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The SEELE hoodie sells for 7,350 yen (US $73.50) on Cospa’s website, and can be purchased in medium, large, or extra large sizes. The only available color is black, of course.
Als het nou iets was met het nerf logo achterop dan hmmmquote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The SEELE hoodie sells for 7,350 yen (US $73.50) on Cospa’s website, and can be purchased in medium, large, or extra large sizes. The only available color is black, of course.
Maar dit is juist de grap. Omdat het hoofd van die SEELE-gasten niet zichtbaar is.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als het nou iets was met het nerf logo achterop dan hmmm
Wacht maar, straks komt 4.44 uit en dan zien we al hun koppenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dit is juist de grap. Omdat het hoofd van die SEELE-gasten niet zichtbaar is.
yep is nobunaga zaaa fooolquote:Op zondag 19 januari 2014 23:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die laatste twee, Nobunaga the fool? Moet ik nog ff inhalen dan
De eerste ep wel gekeken, daarna glad vergeten.
Ik kwam het tegen terwijl ik leren voor twee tentamens op dinsdag aan het uitstellen wasquote:
Inari Konkon is ook een niet verschrikkelijke shoujo, en die draait nuquote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat is het trouwens voor een onzin dat er geen aflevering van Sugar * Soldier te vinden is? Er komen maar heel weinig Shoujo series uit en de series die uitkomen zijn meestal engig of troep of Diabolik Lovers. En als de paar series die er op eerste aanzicht niet verschrikkelijk uitzien dan vervolgens nergens te vinden zijn weet ik niet wat er staat te gebeuren.
Beste maakt die lul eerst het laatste gedeelte van fairy tail af.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)art-new-manga-series
Beterpeter.
Stond op anichart en MAL niet als Shoujo aangemerkt en lijkt visueel op een serie uit het vorige seizoen die ik wat saai vond. Vandaar dat ik hem gemist heb. De beknopte samenvatting ziet er wel goed uit. Wat vind jij er vooralsnog van?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inari Konkon is ook een niet verschrikkelijke shoujo, en die draait nu
Heeft hij al besloten of feeën staarten hebben?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beste maakt die lul eerst het laatste gedeelte van fairy tail af.
Kijkonquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stond op anichart en MAL niet als Shoujo aangemerkt en lijkt visueel op een serie uit het vorige seizoen die ik wat saai vond. Vandaar dat ik hem gemist heb. De beknopte samenvatting ziet er wel goed uit. Wat vind jij er vooralsnog van?
[Anime-Koi] Inari, Konkon, Koi Iroha – 01 [h264-720p][433F99AB].mkv
[..]
Heeft hij al besloten of feeën staarten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |