....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef outcast_within het volgende:
Iemand had randjes over van wat bouwpakketten.
Zonder naar al de Koreaanse comments te kijken? Ach, ja, stereotypen zijn soms wel nuttig voor onnuttige dingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
....
Ik wist dat het een Aziaat was.
Batsu game was tofquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
De Batsu game van dit jaar
al 2:40 uur gesubt
en bubbelgum crisis is binnen
Ik ook niet...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze dachten dat 5 minuten durende afleveringen een goed idee waren bij Pupa, hier heb je toch geen kut aan. Zit je net in het verhaal, en tot volgende week dan.
Niks mis met het plot. Vind ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nisekoi
De plot is dom als de pokken, maar de personages hebben wel wat en die SHAFT regie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Dat wil ik ook wel zien!quote:
http://myanimelist.net/anime/6229/Konpeki_no_Kantaiquote:Op zondag 19 januari 2014 12:19 schreef Qunix het volgende:
Hajime no Ippo
Gelukkig is het niet alleen maar vechten, maar ook theorie.
[..]
Dat wil ik ook wel zien!
twitter:IamDOTEI twitterde op zondag 19-01-2014 om 01:30:38おい警察wwwグラデーションで並べる必要はないだろwwwwww http://t.co/d7Jo1yCF3Y reageer retweet
Er is al beyblade op de nederlandse netflix.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:59 schreef robin007bond het volgende:
Iemand hier met Twitter die het account NetflixNL kan vragen of we ook anime in Nederland gaan zien?
Welke? Ja, ben te lui om het op te zoeken.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er is al beyblade op de nederlandse netflix.
maar is het nou zoveel werk om 1 browserplugin te installeren zodat je het volledige assortiment hebt>
Deze gebruik ik, https://addons.mozilla.or(...)int/?src=userprofilequote:Op zondag 19 januari 2014 18:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welke? Ja, ben te lui om het op te zoeken.
Cool ik heb weer wat te kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Algemeen.
Uchouten Kazoku
Hanasaku Iroha (de film is pas uit)
Steins; Gate (de film is pas uit)
Inferno Cop
Mushishi (een derde seizoen/tweede serie is aangekondigd)
Space Battleship Yamato 2199
Recent.
Gatchaman Crowds
Gin no Saji
Watamote - Watashi wa motenai wa do kangaetemo omaera ga warui
Inferno Cop kun je gerust mee beginnenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Cool ik heb weer wat te kijken
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik weet hoe dat moet en dat doe ik uiteraard ook, maar het ging mij meer om de acceptatie van anime in het algemeen.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er is al beyblade op de nederlandse netflix.
maar is het nou zoveel werk om 1 browserplugin te installeren zodat je het volledige assortiment hebt>
Geef het wat tijd. Het zal wel weer een DRM kwestie zijn zoals, tja, wanneer ook niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat moet en dat doe ik uiteraard ook, maar het ging mij meer om de acceptatie van anime in het algemeen.
Helaas. Dat zal wel inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geef het wat tijd. Het zal wel weer een DRM kwestie zijn zoals, tja, wanneer ook niet.
Zal vast eens geen gore zijn?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:11 schreef Qunix het volgende:
Corpse Party - Tortured Souls - 01 gg Fansubs 97608BB0 21 883
Corpse Party - Tortured Souls - 02 gg Fansubs 71B4990E 21 878
Corpse Party - Tortured Souls - 03 gg Fansubs 68BE5071 23 88
Corpse Party - Tortured Souls - 04 gg Fansubs 16E14BB6 26 885
Voor wie wilt... Ik vond het echt een toffe anime!
Beste gore die er isquote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zal vast eens geen gore zijn?
3Dquote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Qunix het volgende:
Oh en dit
http://en.rocketnews24.co(...)tures-of-girls-legs/
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:36 schreef Qunix het volgende:
Oh en dit
http://en.rocketnews24.co(...)tures-of-girls-legs/
quote:. Think of Jaws and how scary that movie was because you only rarely saw the shark. Now think about Jaws wearing a bikini
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The SEELE hoodie sells for 7,350 yen (US $73.50) on Cospa’s website, and can be purchased in medium, large, or extra large sizes. The only available color is black, of course.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |