SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb jou nog niet eens gezien. Vraag me echt af hoe ik er dan bij komquote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat denken mensen ook als ze me zien
Soms nog jonger
Dank, hahaquote:
Helemaal niksquote:Op maandag 13 januari 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat dronken die? op jullie kosten
lapo hunterquote:
Ja, daar sta ik echt om bekendquote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Helemaal niks
[..]
lapo hunter![]()
Gewoon door het slotje om maar laatste te zijn. haha
Geen ideequote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet eens gezien. Vraag me echt af hoe ik er dan bij kom
[..]
Dank, haha
Die liet je gewoon lekker aan mij overquote:Op maandag 13 januari 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ik jatte het nieuwe topic niet
hihiquote:Op maandag 13 januari 2014 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb zelf maar alvast ja gestemd .
Je bent niet de enige zo te zienquote:Op maandag 13 januari 2014 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb zelf maar alvast ja gestemd .
Thanksquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik ga zo een pantosti maken denk ik.
Alleen een smoothie gehad nog vandaag.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]tuurlijk... maak het nog erger..
Weer wezen hardlopen?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Divje het volgende:
Tegendraads
Wat een weer buiten, zweet me kapot!
Ik denk dat je tegen die tijd al aan het avondeten zitquote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weer wezen hardlopen?
Hier staat best koud windje..
@ess hoe laat ben je hier?
Zet ik een lekker bakje koffie
Nee, ging boodschappen doen. Alleen ging ik in m'n winter outfit naar buitenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weer wezen hardlopen?
Hier staat best koud windje..
@ess hoe laat ben je hier?
Zet ik een lekker bakje koffie
quote:
Hehequote:
L is niet blij met ons.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik niet, ik heb gewoon volledig naar waarheid 'Ja' ingevuld
Daar ging het ook om natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
HeheNou ja dan weten we iig dat ik de poll niet gemanipuleerd heb.
kunnen we alsnog doen natuurlijk...
Ik ruik een complot.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Geloof dat ik in totaal ooit 2x door een slotje heengepost heb.
Maar goed, dat is natuurlijk wel hééééél verdacht.
Het is een complot zeg ik je..quote:
Blijft wel BNW waar we zitten natuurlijk! Open er een topic overquote:Op maandag 13 januari 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een complot zeg ik je..
1 nee stem om ons te doen geloven dat de poll niet gemanipuleerd is.. Maar ondertussen..
De poll is gewoon ontzettend corrupt, het is met de computer gemaakt ik zweer het jequote:Op maandag 13 januari 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een complot zeg ik je..
1 nee stem om ons te doen geloven dat de poll niet gemanipuleerd is.. Maar ondertussen..
Damn hoe ontrafel jij dat zo snel?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
De poll is gewoon ontzettend corrupt, het is met de computer gemaakt ik zweer het je
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Damn hoe ontrafel jij dat zo snel?
Huhquote:Op maandag 13 januari 2014 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]zit te lang op dit forum, realiteit en bedrog vind je dan snel uit.
DIVJE
jij hebt op Nee geklikt.quote:
Dat mag ik niet zeggenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
jij hebt op Nee geklikt.
ben je omgekocht zo jaar door wie.
Dat zei Jimmy Hoffa ook..quote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen
Hoor al hud hud hud hud in de verte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat zei Jimmy Hoffa ook..
En we weten allemaal wat er met hem gebeurt is.Die is door de varkens opgegeten denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat zei Jimmy Hoffa ook..
En we weten allemaal wat er met hem gebeurt is.Oh damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan doe ik even snel alles dreidoebel op slot hier.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is door de varkens opgegeten denk ik.Ik ga vanavond Snitch kijken.
oh ah toma toma vem vem vem vem
snitch? bedoel je niet snatchquote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh damndan doe ik even snel alles dreidoebel op slot hier.
[..]Ik ga vanavond Snitch kijken.
Ik zou juist als de wiedeweerga naar een openbare drukbezochte plaats gaan. Liefst met veel camera's en toeristen met camera's..quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh damndan doe ik even snel alles dreidoebel op slot hier.
[..]Ik ga vanavond Snitch kijken.
Dat heb je hier niet in 't pittoreske emmenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou juist als de wiedeweerga naar een openbare drukbezochte plaats gaan. Liefst met veel camera's en toeristen met camera's..
Kwam die niet op tv vanaaf?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Crap. Snatch iddSnitch heb ik vorige week gekeken
Klopt hoe laat kom je?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou juist als de wiedeweerga naar een openbare drukbezochte plaats gaan. Liefst met veel camera's en toeristen met camera's..
in de dierentuin welquote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat heb je hier niet in 't pittoreske emmen
Oh dat is wel lastig dan..quote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat heb je hier niet in 't pittoreske emmen
Geen idee, kijk nooit tvquote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kwam die niet op tv vanaaf?
Als ik jou was zou ik snel gaan kijken.. de varkens krijgen honger
Ja maar ben 1 van de weinige Emmenaren zonder abo van de dierentuin denk ikquote:
Ik ga eerst even mijn pantosti opetenquote:
Kan ik geen bescherming bij jou krijgen, jij hebt toch zo'n stoere & sterke vriend?quote:
Mijn stoere sterke vriend zit momenteel 9500km verderopquote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan ik geen bescherming bij jou krijgen, jij hebt toch zo'n stoere & sterke vriend?
Awwwwquote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn stoere sterke vriend zit momenteel 9500km verderop
En lekker koken kan ik wel ja![]()
uhuhquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn stoere sterke vriend zit momenteel 9500km verderop
Laat mij u de hand schudden vanwege antwoord 1quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee, kijk nooit tv
[..]
Ja maar ben 1 van de weinige Emmenaren zonder abo van de dierentuin denk iken om nou ~20,- te betalen om tussen de dieren en toeristen te lopen voor bescherming..
Dan zit ik liever Snatch te kijken, lekker warm op 't bankie
Ja dat zal wel jaquote:
quote:
Heb vanaf 1 februari niet eens tv meerquote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laat mij u de hand schudden vanwege antwoord 1
En tja na 2 a 3 x heb je dat wel een keer gezien dacht ik zo.
quote:
Taipeiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:47 schreef theguyver het volgende:
[..]maare zit hij ook in hong kong of zo
Ik ook, maar ik eet ze bijna nooitquote:
O. Dat is dan weer jammerquote:Op maandag 13 januari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik eet ze bijna nooit
quote:
Later op de avond dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik een normaal portie avondeten eet dan zit ik te vol voor een toetje
Naja ik heb sowieso nooit hongerquote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Later op de avond dan?
Krijg áltijd rond 20.00 weer honger, eerste wat ik pak is een toetje
Hoe doe je dat, nooit honger hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja ik heb sowieso nooit honger
Maar als ik nog wat eet dan neem ik nog een stuk fruit ofzo
Aangeboren afwijkingquote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, nooit honger hebben
Doe lekker gezond met je fruit!
Ahh afwijkingen zijn kutquote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangeboren afwijkingDat signaaltje dat je honger hebt komt niet aan in mijn hersenen, of wordt niet vertaald of whatever..
![]()
Point is, ik heb nog nooit honger gehad
Fruit is lekkerEn het gaat makkelijk naar binnen.
Hij rommelt alleen als ik misselijk ben door iets eigenlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh afwijkingen zijn kut, maar je maag rommelt wel?
Eet alleen een appeltje soms, 1 a 2x in 't jaar
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef Divje het volgende:
theguyver is weg omdat het over eten gaat?![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangeboren afwijkingDat signaaltje dat je honger hebt komt niet aan in mijn hersenen, of wordt niet vertaald of whatever..
![]()
Point is, ik heb nog nooit honger gehad
Fruit is lekkerEn het gaat makkelijk naar binnen.
Ahhquote:Op maandag 13 januari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij rommelt alleen als ik misselijk ben door iets eigenlijk![]()
Ik eet best wel veel fruit eigenlijk
Gelukkig maar ookAnders zou ik nooit genoeg voedingsstoffen binnen krijgen
Oooohh. Al wel wat gegeten?quote:
Dat hoor ik wel vaker jaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik ken er genoeg die deze afwijking toe juichen. No offence
Ik heb een mandarijn gevonden ..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh
Gezonde etert dat je er bent
Ik ga ff een Golden Power achterover gooien voor m'n vitamientjes
[..]
Oooohh. Al wel wat gegeten?
Naja, daar was ik eigenlijk wel blij om, anders at ik helemaal niets.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:18 schreef Divje het volgende:
Heb ook wel eens geen honger gehad. Maar dan had ik een paar dagen lang niks gegeten, op wat boterhammen na
Lijkt me idd vervelend als mensen je erop gaan wijzen dat je moet eten terwijl je helemaal geen honger en zin hebt.
Ohzoquote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, daar was ik eigenlijk wel blij om, anders at ik helemaal niets.
Maar dan zat ik daar, met alle macht proberen wat eten naar binnen te werken, en dan kwamen er van die meiden langs 'Oh wat ben ik jaloers op jou, ik wou dat ik dat ook had!'
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuh, ja erg fijn als je zo ontzettend je best doet en je nichtje van 2 die al weinig eet voor haar leeftijd 2x zoveel naar binnen werkt dan jij![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb een mandarijn gevonden ..
Nee hoor dat nietquote:Op maandag 13 januari 2014 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohzodat is naar inderdaad.
Je werd er verder niet mee gepest ofzo?
[..]brrr
Lijkt me ook niet prettig idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, daar was ik eigenlijk wel blij om, anders at ik helemaal niets.
Maar dan zat ik daar, met alle macht proberen wat eten naar binnen te werken, en dan kwamen er van die meiden langs 'Oh wat ben ik jaloers op jou, ik wou dat ik dat ook had!'
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuh, ja erg fijn als je zo ontzettend je best doet en je nichtje van 2 die al weinig eet voor haar leeftijd 2x zoveel naar binnen werkt dan jij![]()
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor dat nietmensen begrepen het gewoon niet. En zeiden dan zulke dingen
![]()
Maar ik ben er nooit mee gepest.
M'n vrienden probeerden wel altijd goed te helpenMe herinneren dat ik wat moest eten enzo
Ohja dat heb ik ook altijd gehadquote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb ook wel eens geen honger....gek genoeg gaat dat altijd icm met geen slaap en een berg met energie.
Nummer 2 lijkt me dan beterquote:Op maandag 13 januari 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet prettig idd.
Ik zit met het volgende dilema, 1 van de 2 dames vreet alleen ongezond, en de ander juist alleen het groenvoer.
Ja I know rightquote:
Bij mij was het vrijwel altijd in het weekend. Zo'n beetje vanaf vrijdagavond tot zaterdag nacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook altijd gehad
Als ik eet --> komende 2 uur minder energie en puf en een minder goed gevoel in het algemeen.
Als ik langer niet eet --> Steeds meer energie, geen naar gevoel en overal zin in![]()
Maarja, weleens geen honger hebben is natuurlijk niet hetzelfde als nooit honger hebben
Nee dat niet bij die andere heb ik al de moeite om er een komkommer in te drukken.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nummer 2 lijkt me dan beterTenminste, zolang ze het niet aan jou opdringt
[..]
Ja I know right
M'n moeder zorgde ervoor dat ik wat ontbeet en eten mee naar school nam. Mn vrienden zorgden er op school voor dat ik dat eten in de pauzes ook daadwerkelijk opat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bij mij was het vrijwel altijd in het weekend. Zo'n beetje vanaf vrijdagavond tot zaterdag nacht.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat niet bij die andere heb ik al de moeite om er een komkommer in te drukken.Probeer je het wel bij de goede mond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Als de reden goed was dan rook die behoorlijk ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ruik een specifieke reden
[..]
Probeer je het wel bij de goede mond?![]()
Ohh nicequote:Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef essnhills het volgende:
Ja I know right
M'n moeder zorgde ervoor dat ik wat ontbeet en eten mee naar school nam. Mn vrienden zorgden er op school voor dat ik dat eten in de pauzes ook daadwerkelijk opat
Valt best mee toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh nice
Valt nu wel op dat het hier vaak over eten gaat ja, met af en toe wat andere uitspattingen
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ruik een specifieke reden
[..]
Probeer je het wel bij de goede mond?![]()
Oh dat lijkt me wel lastig jaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]whehehe
![]()
Had laatst een gevulde courgette gemaakt, zooooooo lekker maar 1 vertikte het om op te eten, en de ander had alleen de courgette opgegeten.
Best wel nadelig als je houd van experimenteren.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef Divje het volgende:
Omg verslik me net in een zoute stick, buhh![]()
Net alsof er een zoutkorrel in m'n slokdarm vast zit, omg wat een kutgevoelquote:
Wat de boerin niet kent eet ze niet..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel lastig ja
En ook een beetje kinderachtig van nummer 1 eigenlijkHeeft ze een groentefobie oid?
Eet ze ook geen groente-kroketten?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat de boerin niet kent eet ze niet..
Als ik voor mijn huisgenoten kook storten ze zich als een stel hongerige wolfen op het voer.
Mja, niet geheel onlogisch na 3 dagen pizza, en ander simpel voer.
Plus mijn pannenkoeken zijn legendarisch
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Net alsof er een zoutkorrel in m'n slokdarm vast zit, omg wat een kutgevoel
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat de boerin niet kent eet ze niet..
Als ik voor mijn huisgenoten kook storten ze zich als een stel hongerige wolfen op het voer.
Mja, niet geheel onlogisch na 3 dagen pizza, en ander simpel voer.
Plus mijn pannenkoeken zijn legendarisch
Ja, het helpt niet echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al wat gedronken om het te proberen weg te krijgen?
ik heb het wel eens als ik een broodje pindakaas eet, dat als ik dan niet genoeg kauw dat het net lijkt alsof het blijft plakken in m'n slokdarm. Doet best pijn en is heel ongemakkelijk. En dan kun je echt gewoon je slokdarm voelen werken en het naar beneden transporterenheel apart
Heeeeeeel herkenbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier staan mijn huisgenootjes ook altijd ongeduldig om het hoekje te gluren, met de tafel allang gedekt totdat ik het sein geef dat het eten klaar is
Dat is het enige wat ik niet weg krijg...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, het helpt niet echt.
Pindakaas met stukjes pinda islekker
maar zooooo rot als dat blijft hangen, vreselijk
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, het helpt niet echt.
Pindakaas met stukjes pinda islekker
maar zooooo rot als dat blijft hangen, vreselijk
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heeeeeeel herkenbaar.
Andere huisgenoten kunnen echt niet koken, 1 had laatst bami gemaakt, zag er goed uit.
Maar hij had het halve kruidenrekje er in gedonderd..
2 happen verder kwam ik niet...
Pindasausquote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik niet weg krijg...
Pinda saus![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, nu al wat beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Of gewoon de maandagochtendblues?
mooi om te horen.quote:
Het ruikt inderdaad niet erg lekker..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef theguyver het volgende:
Pinda saus, die lucht... had zaterdag gekookt voor goeie vriend van me , hij moest een pot pinda saus er bij hebben, heb mijn volledige wierook verzameling in de brand gezet, anders kwam ik niet van de lucht af..
Volgende keer moet je wat koffiepoeder op een schoteltje erbij leggenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef theguyver het volgende:
Pinda saus, die lucht... had zaterdag gekookt voor goeie vriend van me , hij moest een pot pinda saus er bij hebben, heb mijn volledige wierook verzameling in de brand gezet, anders kwam ik niet van de lucht af..
koffie poeder op een schoteltje? en dat dan in de brand zetten?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer moet je wat koffiepoeder op een schoteltje erbij leggen![]()
Dat neemt luchtjes enzo opDoen wij ook als we gaan gourmetten oid
Nee, gewoon koffiepoeder op een schoteltje..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
koffie poeder op een schoteltje? en dat dan in de brand zetten?
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon koffiepoeder op een schoteltje..Verder niks mee doen.
Het neemt de geurtjes op (het neutraliseert geurtjes, daarom hebben ze ook koffiepoeder staan in goede parfumzaken, zodat je daarna weer vers kunt beginnen met ruiken)
En achteraf weggooien
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]oke dit wist ik niet, doen we thnx voor the tip.
![]()
enige nadeel is...
mag niks in brand zetten.....
Doe ik altijd met wat azijnquote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Nog een random huishoudtip.. Als je waterkoker aangekalkt en vies is geworden, doe er dan citroensap in (zo'n flesje uit de super voor 80 ct oid), even in laten weken, water erbij doen (liefst helemaal vol dan) en laten koken.
als er nog wat restjes zijn dit nog eens doen.
Waterkoker is schoon en geen chemische troep in je eten/drinken![]()
![]()
Misschien de eerste keer waterkoken nog een lichte citroensmaak maar voor bijvoorbeeld thee oid is dat helemaal neit erg natuurlijk
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die azijnsmaak blijft veel langer hangen en is totaal niet prettig vind ikquote:
Geen ervaring mee eigenlijk, na het schoonmaken nog 2x met schoon water koken en dan is 't wel goedquote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die azijnsmaak blijft veel langer hangen en is totaal niet prettig vind ik
Echt? Mazzel danquote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk, na het schoonmaken nog 2x met schoon water koken en dan is 't wel goed
Teveel gebruikt misschien?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Mazzel dan
Of ik had pech![]()
Bij mij was de azijnsmaak en geur in de waterkoker getrokken
Cola gebruiken om de wc schoon te maken kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk, na het schoonmaken nog 2x met schoon water koken en dan is 't wel goedDat water in een emmer doen en gebruiken om de wc of douche schoon te maken
Misschien was dat hetquote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Teveel gebruikt misschien?
Doe er echt heel weinig in, zo'n dopje van een Extran flesje ongeveer..
uit mijn keuken kraan komt kokend water..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Nog een random huishoudtip.. Als je waterkoker aangekalkt en vies is geworden, doe er dan citroensap in (zo'n flesje uit de super voor 80 ct oid), even in laten weken, water erbij doen (liefst helemaal vol dan) en laten koken.
als er nog wat restjes zijn dit nog eens doen.
Waterkoker is schoon en geen chemische troep in je eten/drinken![]()
![]()
Misschien de eerste keer waterkoken nog een lichte citroensmaak maar voor bijvoorbeeld thee oid is dat helemaal neit erg natuurlijk
Zonde van die colaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cola gebruiken om de wc schoon te maken kan ook
's avonds oid als je voorhet laatst gaat een fles cola leeg kieperen in de wc en dan 's ochtends doorspoelen, vastzittende troep is dan allemaal weggevreten
Doe datquote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien was dat het![]()
Maar gewoon voor he tgeval dat gebruik ik wel gewoon weer citroensap
Doe maar luxequote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
uit mijn keuken kraan komt kokend water..
dus, water koker heb ik niet nodig.
Ik lust geen colaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Zonde van die coladoe dat gewoon met een beetje bleek
[..]
Doe dat
Nah luxe, lol nee klote boiler eerder, wel handig als vrienden een kopje thee willen. is binnen 2,5 sec klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe maar luxe
[..]
Ik lust geen cola
hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah luxe, lol nee klote boiler eerder, wel handig als vrienden een kopje thee willen. is binnen 2,5 sec klaar.
Ach, als er vrienden zijn geweest en er blijft cola over kan ik het door de gootsteen spoelen of de wc er mee schoonmakenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Divje het volgende:
Oh vandaar.. Alsnog zonde van de cola, bleek is toch goedkoper?
Dan kan het wel jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, als er vrienden zijn geweest en er blijft cola over kan ik het door de gootsteen spoelen of de wc er mee schoonmaken
Kokend water he uit mijn kraan.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha
Wij hebben ook superheet water uit de kraan hier, maar toch vind ik een kopje thee lekkerder als het gekookt heeft
[..]
Ach, als er vrienden zijn geweest en er blijft cola over kan ik het door de gootsteen spoelen of de wc er mee schoonmaken
Echt kokend kokend?quote:
Ja kokend, vriend van me beweerde vingers te hebben van asbest.. ( hitte bestendige vingers)quote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt kokend kokend?
Hier is het gewoon gloeiend heet
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja kokend, vriend van me beweerde vingers te hebben van asbest.. ( hitte bestendige vingers)
hij hield het nog geen 2 seconden vol, en had na poging 2 blaar op zijn vinger, had m gewaarschuwd..
Nadeel is wel als ik moet afwassen moet ik goed opletten dat ik hem dus goed zet..quote:
Hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nadeel is wel als ik moet afwassen moet ik goed opletten dat ik hem dus goed zet..
anders....
Hoelang is ze al in Nederland?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef theguyver het volgende:
oke, de wereld gaat er aan..
Amerikaanse blonde doos die ik normaal 20x iets uit moet leggen met pijltjes kleurtjes en plaatjes snapt mijn vraag in 1 x de wereld is kapot...
in nederland?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoelang is ze al in Nederland?
Misschien is ze aan het ontgiften omdat het drinkwater hier niet zo vergiftigd wordt met chloor enzo zoals in Amerika en wordt ze nu niet meer zo mindcontrolled als eerst.
Oh haha..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
in nederland?
Nee stuur die miep altijd mails moet 20x uitleggen bellen etc, voor iets heel simpels.
Bijvoorbeeld
Let op het onderdeel nummer van deze sprinkler is voor een type in CHROOM maar ik moet er 1 hebben in STAAL!!!!!!
Voor de stalen versie heb ik geen onderdeel nummer!!!!!
en dan krijg je alsnog de informatie van de chrome versie![]()
Hoezo waterbron?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh haha..
Naja misschien is ze overgestapt op een andere waterbron en is ze minder slaafs
You never know
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezo waterbron?
Misschien is ze zwanger en is haar inteligentie verdubbeld daar door.
Dit jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valium enzulks in het water toch
Ja joh. Bad Pharma doet dat overal in Amerika. Echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valium enzulks in het water toch
Is wel gebeurt, lang geledenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Bad Pharma doet dat overal in Amerika. Echt.
Was een topic over op BNW. Bleek dat het verhaal toch iets anders lag, maar dat is altijd zo met dit soort onderwerpen.quote:
Ja klopt zal vanaaf wel ff opzoeken hoe dat ook weer zat, werd vast wel erger gemaakt dan dat het wasquote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was een topic over op BNW. Bleek dat het verhaal toch iets anders lag, maar dat is altijd zo met dit soort onderwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
In Frankrijk was er ook zo'n geval.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt zal vanaaf wel ff opzoeken hoe dat ook weer zat, werd vast wel erger gemaakt dan dat het was
Das meestal zo toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt zal vanaaf wel ff opzoeken hoe dat ook weer zat, werd vast wel erger gemaakt dan dat het was
ik wil landverkiezingen dan mag ik voor het eerst stemmenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef Ferdo het volgende:
En hebben we al zin in de beide (of misschien alle drie de) verkiezingen van dit jaar?
[ afbeelding ]
Waar woon je dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil landverkiezingen dan mag ik voor het eerst stemmen
wel vanuit het buitenland dan
Ja, zo weet je zeker dat je partij geen zetel krijgt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
maar misschien ga ik wel niet stemmen, is wel veel werk (3 maanden van te voren ofzo aanmelden) voor een partij die toch geen zetel gaat krijgen.
slechte instelling ik weet het
dat welquote:Op maandag 13 januari 2014 19:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, zo weet je zeker dat je partij geen zetel krijgt.
Alles goed verder Scrum?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:56 schreef Scrummie het volgende:
HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey sexy ladies!
Oeh ah, I wanna knoooohoohohoooohooow if you be my girl, girl, girl.
Ugh..quote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef Ferdo het volgende:
En hebben we al zin in de beide (of misschien alle drie de) verkiezingen van dit jaar?
[ afbeelding ]
Topquote:
Hoezo?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Topzat even te lurken in het feyenoord-topic en verslikte me haast in m'n broodje
Hahaha, oke. Ik moet sowieso lachen om dat topic. Briljante humor somsquote:Op maandag 13 januari 2014 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Een eh, lastig iets om te omschrijven
Dat is zeker waarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, oke. Ik moet sowieso lachen om dat topic. Briljante humor soms
Zeker zekerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is zeker waarhaha.
Nog lekker hard gelopen de laatste dagen?
Goed bezigquote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker zeker. Zo weer, lekker schema'tje zo. Jij ook weer begonnen toch?
Ja qua lopen is het heerlijk haha. Mouwtjes omhoog en gaaaaaan. Wel goed dat je dan gelijk ook stopt. Ik was waarschijnlijk dom doorgegaan. Zoals vorige week m'n hakken aan gort gelopen door die blaren, maar ja, dat heelt wel weer ;Pquote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed bezig
Ja, maar het is bij het begin gebleven helaasKreeg last van de knieën. Ga 't morgen weer proberen, hopelijk is 't weer zulk weer als vandaag. Dat bevalt me uitstekend ipv 'n barre winter
Haha, stug doorlopenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja qua lopen is het heerlijk haha. Mouwtjes omhoog en gaaaaaan. Wel goed dat je dan gelijk ook stopt. Ik was waarschijnlijk dom doorgegaan. Zoals vorige week m'n hakken aan gort gelopen door die blaren, maar ja, dat heelt wel weer ;P
Ja bij spier blessures ofzo idd niet doenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, stug doorlopenZou wel willen, maar ben dan verder van huis
Zijn je hakken alweer wat geheeld dan?
Haha lekkerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja bij spier blessures ofzo idd niet doen.
Ja hakjes zijn weer hakjes, wel een mooi korstje (lekker) erop, maar plak ze zo af, sokkies erover, en boem boem boem.
Gelezen trouwens van die losse kaarten voor Ajax uit? Gaat nergens meer over. Geloof dat er in totaal al zo'n 2000 kaarten aan Feyenoorders verkocht zijn dus dat gaat helemaal mis daar volgende week
Gaat niet goed komen idd, dus ik gok dat die wedstrijd verplaatst word, of alsnog over 2 wedstrijden gaat (da's het doel van veel supporters). Ajax komt er in elk geval nooit meer in in Rotterdam na vorige week.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha lekkerveel plezier straks
Zag het voorbij komen ja, hou m'n hart vast als er daadwerkelijk zoveel gaan
Nog een week Scrum en dan kunnen we weer genietenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat niet goed komen idd, dus ik gok dat die wedstrijd verplaatst word, of alsnog over 2 wedstrijden gaat (da's het doel van veel supporters). Ajax komt er in elk geval nooit meer in in Rotterdam na vorige week.
Omdat ik (zogenaamd) aan het lapo-hunten wasquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat niet goed komen idd, dus ik gok dat die wedstrijd verplaatst word, of alsnog over 2 wedstrijden gaat (da's het doel van veel supporters). Ajax komt er in elk geval nooit meer in in Rotterdam na vorige week.
@Lavje, pas maar op, straks is het de NSA, op zoek naar JOU!
JAaaaaaaa, kan niet wachten haha. Gister weer een heel stuk oudejaarsspecial gekekenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog een week Scrum en dan kunnen we weer genieten
En elke keer weer even leuk he? Hoe kan het tochquote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JAaaaaaaa, kan niet wachten haha. Gister weer een heel stuk oudejaarsspecial gekeken
Ben benieuwd hoe het dan gaat lopen. Hou het nieuws rondom die wedstrijd iig goed in de gatenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@Lavje, pas maar op, straks is het de NSA, op zoek naar JOU!
Ja, daar moesten we nog over filosoferen hequote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En elke keer weer even leuk he? Hoe kan het toch
Hunnie kennende lopen ze vrij hardquote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het dan gaat lopen. Hou het nieuws rondom die wedstrijd iig goed in de gaten
Hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hunnie kennende lopen ze vrij hard![]()
OW yeah, we gaan gewoon ff over de records van vorig jaar heen als een MALLE!!!!!quote:
sup?quote:
alleen joden lopen altijd weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er even weg van! #lopen #tjacka
ow ja die wou ik nog ff downloadenlegaal van dvd kijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Divje het volgende:
Ik ga even Snatch kijken![]()
have fun people with whatever you're doing
Hehequote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow ja die wou ik nog ff downloadenlegaal van dvd kijken
wat een nare sneerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er even weg van! #lopen #tjacka
tuurlijk welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken je wel tegen toch, knuffeljoodje van me
Slaapze Scrumquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Hier ook, ga douchen, blowen (even volgehouden, vanavond even niet, morgen weer blowloos ) en slapen.
Dank! En wat verwacht je?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Slaapze Scrum
Ennnn foei!geniet ervan
Ik ben in staat om richting Langenhagen te fietsen en elke UPS bus tegen te houden om te inspecteren
Schoenen, ben voor 't eerst sinds ik klein was weer helemaal hyped om ietsquote:
Wat voor schoenen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Schoenen, ben voor 't eerst sinds ik klein was weer helemaal hyped om iets
Divje, ff tipjequote:
Moge Lavje, ff tijd voor een heerlijk drama liedje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooi !
Goeiemorgen luitjes
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Divje, ff tipjeWolf of Wallstreet in hd al ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Captain Phillips is erg vet jaHeb Frozen nog niet gezien, dacht even dat je Freeze bedoelde
Die viel me tegen.. Ga Frozen nu even 'huren'
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooi !
Goeiemorgen luitjes
HD? eh nee Frozen ook niet alleen dvd rip, af en toe regeltje in beeld voor test publiek of voor de award shows.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Wolf of Wallstreet in hd al ja?
Captain Phillips is erg vet jaHeb Frozen nog niet gezien, dacht even dat je Freeze bedoelde
Die viel me tegen.. Ga Frozen nu even 'huren'
Ach ja some nights hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:45 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedemorgen Lav! Goed geslapen vannacht?
Ahh, dan wacht ik nog heel even. Heb Lone Survivor ook als HDScreener gekeken, dat regeltje tekst irriteerde me enormquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
HD? eh nee Frozen ook niet alleen dvd rip, af en toe regeltje in beeld voor test publiek of voor de award shows.
freeze? nooit van gehoord.
Leuk liedjequote:
Ow van dat regeltje had ik nauwelijks last kwam maar paar tellen in beeld de kwaliteit is goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, dan wacht ik nog heel even. Heb Lone Survivor ook als HDScreener gekeken, dat regeltje tekst irriteerde me enorm![]()
Bedoelde Freezer (2014) - IMDb trouwens
[..]
Leuk liedjeomdat ik met een schuin oog naar de clip keek dacht ik dat Matt Damon aan het zingen was
My Immortal..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow van dat regeltje had ik nauwelijks last kwam maar paar tellen in beeld de kwaliteit is goed.
Die freeze film, hmm misschien een keer als ik echt geen hol te doen heb.
Die andere ken ik ook nog niet.
Lekker he,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:58 schreef Divje het volgende:
[..]
My Immortal..brings a tear to my eye..
Lone Survivor is wel een goede filmBegint traag maar daarna zit je echt in spanning tot het eind.
Ga toch maar ff Wolf of Wall Street downloadenben wel erg benieuwd
en dan later nog een keer kijken als de HDrip er is
Toch ff weer die cd luisteren
Luister eigenlijk nooit naar zulk 'soort' muziekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lekker he,
[ afbeelding ]
Zo ff PC upgrade ingebouwd, hopelijk loopt ie nu wat sneller
Word er rustig van in momenten van stress.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Luister eigenlijk nooit naar zulk 'soort' muziekmaar Evanescence en bv Within Temptation vind ik dan weer erg leuk om te luisteren. Al word k er vaak verdrietig van
Komen er straks ook van die gouden muntjes uit je pc?
Dan zou ik er een Bitcoin mining pc van maken
Hmmm jammerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Word er rustig van in momenten van stress.
Nee helaas, had al eerder geprobeert met een roadrunner (kinder suprise) maar werkt voor geen meter.
Metallica altijd goedquote:
Dat zou ik ook wel willen jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Metallica altijd goedstaat nog steeds op mijn verlanglijstje samen met de Foo fighters dat ik die ooit nog live wil zien optreden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen ja
Tot het ooit zover komt hou ik me ff zoet me die nieuwe 'film' van Metallica: Metallica Through the Never (2013) - IMDb
Jaloersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Most crappy optreden ooit was van de zwarte doperwten, wat een knudde afsluiting zeg.![]()
Meest geniale was, vanachter de de schermen bij pinkpop 2009 bruce springsteen
Werchter 2011 was de eind show, het was meer (Will ben ik) die beetje aan het plaatjes draaien was voor een uur lang en paar bekende liedjes en ook nog eens zwaar beroerd gezongen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaloers
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt met die doperwten, waarom ga je naar zo'n optreden?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Werchter 2011 was de eind show, het was meer (Will ben ik) die beetje aan het plaatjes draaien was voor een uur lang en paar bekende liedjes en ook nog eens zwaar beroerd gezongen.
Jaar ervoor was Pearl Jamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar zijn mijn huisgenoten toendertijds ook heen geweest, die zeiden precies hetzelfde![]()
Faithless is wel vetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jaar ervoor was Pearl Jamen daar net voor Faithless die dude negert wist zijn muil niet te houden en verneukte alle liedjes
Ja eh mijn eigenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Faithless is wel vetmaar idd niet live. Die man moet niet denken dat ie een MC is want dat kan die niet
gewoon de tekst aanhouden van de nummers
Pearl Jam leek me zo gaaf, nooit geld gehad voor werchter
Wel 1x Lowlands geweest, helemaal los gegaan op Pendulum, om een paar uur later los te gaan bij Deadmeau5 en tussendoor nog N*E*R*D. Dat zijn ook de enige 3 optredens die ik me kan herinneren
Heb je dit jaar nog festivals in de planning?
Oh das vet!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja eh mijn eigennou jah eigen, ik regel wat bandjes en dj's
Ik heb geen idee nog, ik wacht nog steeds op een schatting van het budget dit jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh das vet!
Zie een paar toffe bands staan in de geschiedenisWat wordt het dit jaar?
Ah okequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee nog, ik wacht nog steeds op een schatting van het budget dit jaar.
Als ik die heb gaan we ff om de tafel zitten en ff wat contacten leggen.
Vrijwilligers werkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah okeDat is ook wel een toffe job om te doen of niet?
Ja oke, maar vrijwilligerswerk kan ook erg leuk zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vrijwilligers werk
Als het weer morgen ook zo is kan ik best wel ff terras pakken
Daar noem je dan ook watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Most crappy optreden ooit was van de zwarte doperwten, wat een knudde afsluiting zeg.![]()
Meest geniale was, vanachter de de schermen bij pinkpop 2009 bruce springsteen
Haha handig als je zoiets binnen krijgt inderdaad, op dit bedrijf gaat dat soort dingen gelijk weer retour afzender.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja oke, maar vrijwilligerswerk kan ook erg leuk zijndat was meer wat ik bedoelde
Het is idd mooi weerga zo even een wandeling maken. Net een half uur bezig geweest om verpakkingsmateriaal te verwijderen, zit er nóg een doos om de schoenendoos, helemaal dicht getapet
Heb toen zijn gitaar snaren gekregen, wist ik ff niet wat ik er mee aanmoest dus gedoneerd aan vriend van me , grote fanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook wat
en mooi weer? Hier regent het![]()
Haha, nouja. Het pakketje was wel goed beschermd hierdoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha handig als je zoiets binnen krijgt inderdaad, op dit bedrijf gaat dat soort dingen gelijk weer retour afzender.
Ik moet nog een goeie band bedenken voor over half jaar voor mijn feestje nog tips?
heb niet een al te groot budget en heb al een leuk bandje op het oog maar, tips zijn altijd welkom
Ik had ze ingelijst en aan de muur gehangenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb toen zijn gitaar snaren gekregen, wist ik ff niet wat ik er mee aanmoest dus gedoneerd aan vriend van me , grote fan
hahaha Heb nog de drum stokjes van Steven Adler (guns & rozes) en Chad Gracey (live), plectrum van Patrick Dahlheimer (live)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had ze ingelijst en aan de muur gehangen
Ja echt toffe gast heb heel even met hem mogen praten achter de schermenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had ze ingelijst en aan de muur gehangen
Het is echt een enorm aardige vent he? Helemaal geen sterallures.
geniet er van toedelsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef Divje het volgende:
Even een lange wandeling makenfijne middag mensen
Dat gaat zeker lukken, echt heerlijk weer. Ook al is t maar 7 gradenquote:
Wandel ze Div en tot laterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken, echt heerlijk weer. Ook al is t maar 7 graden
Jooaaah genoeg werk vandaagquote:
Dat zijn de beste wandelingenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeps,mn wandeling ging onverwachts richting kroeg
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UHU!
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:13 schreef theguyver het volgende:
[..]Vind ik niet zo lekker. Dropshot daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UHU!![]()
Nou ja, dat gaat nu niet dus neem ik maar second best: dubbelzout dropje.
Jaaaquote:
Morgen Guyvie vs krat grolsch, heb nog steeds huis verbodquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
En ze hebben krombacher vervangen door warsteiner![]()
Sorry guyvik proost op jou
Dat gaat guyvie winnen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Morgen Guyvie vs krat grolsch, heb nog steeds huis verbod
Guyvie vs hele kip van de jumbo won ik ook, metquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat gaat guyvie winnen natuurlijk
Hoezo huisverbod?
Omg n hele kipquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Guyvie vs hele kip van de jumbo won ik ook, meten wimpel.
nou jah huisg=verbod, er word iets in elkaar gespijkert en ik mag niet weten wat het is. ben heel nieuwsgierig. geen idee wat je kan maken van 10 pallets..
Haar huis nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg n hele kip
Je mag het huis niet meer in? Zou ook niet weten wat je van pallets kan maken
Ik zou maar oppassen de komende tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Guyvie vs hele kip van de jumbo won ik ook, meten wimpel.
nou jah huisg=verbod, er word iets in elkaar gespijkert en ik mag niet weten wat het is. ben heel nieuwsgierig. geen idee wat je kan maken van 10 pallets..
Hoi Lquote:
Voor ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen de komende tijd
Guyvie krijgt een shag-padquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haar huis niet![]()
Nu al bijna een week.
Een watquote:
Ja, het is een gezellige boel hier tegenwoordig. Leuk hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
Hoe ist?
Je bent wel in je nopjes zeker met de snelheid waar de SC nu mee gaat? Op deze maniet zitten we dit jaar nog op 300![]()
(Nadeel is wel dat er veel terug te lezen is als ik wakker wordt....)
Altijd voorzichtig zijn als men met hout, spijkers en hamers aan de gang is. Vraag Jezus maar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voor ?
Echt ik heb werkelijk waar geen idee wat ze aan het doen is.
Oh maar dat boeit mij persoonlijk nooit zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is bijna tijd voor de hunt hoor!
Haha nou tot later ik ben ook weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar dat boeit mij persoonlijk nooit zo
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een wat![]()
Hahaha, dat weet je dondersgoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of die van pallets zo stevig is hoor!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
ja gaat wel, naar tandarts geweest net. En dat was het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Inso, hoe gaat het?
Hele dag regen hier, blegh
Lekker gewerkt wel. Gelukkig niet naar de tandarts. Vind dat nooit zo'n pretje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel, naar tandarts geweest net. En dat was het wel eigenlijk
daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |