quote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangeboren afwijkingDat signaaltje dat je honger hebt komt niet aan in mijn hersenen, of wordt niet vertaald of whatever..
![]()
Point is, ik heb nog nooit honger gehad
Fruit is lekkerEn het gaat makkelijk naar binnen.
Ahhquote:Op maandag 13 januari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij rommelt alleen als ik misselijk ben door iets eigenlijk![]()
Ik eet best wel veel fruit eigenlijk
Gelukkig maar ookAnders zou ik nooit genoeg voedingsstoffen binnen krijgen
Oooohh. Al wel wat gegeten?quote:
Dat hoor ik wel vaker jaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik ken er genoeg die deze afwijking toe juichen. No offence
Ik heb een mandarijn gevonden ..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh
Gezonde etert dat je er bent
Ik ga ff een Golden Power achterover gooien voor m'n vitamientjes
[..]
Oooohh. Al wel wat gegeten?
Naja, daar was ik eigenlijk wel blij om, anders at ik helemaal niets.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:18 schreef Divje het volgende:
Heb ook wel eens geen honger gehad. Maar dan had ik een paar dagen lang niks gegeten, op wat boterhammen na
Lijkt me idd vervelend als mensen je erop gaan wijzen dat je moet eten terwijl je helemaal geen honger en zin hebt.
Ohzoquote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, daar was ik eigenlijk wel blij om, anders at ik helemaal niets.
Maar dan zat ik daar, met alle macht proberen wat eten naar binnen te werken, en dan kwamen er van die meiden langs 'Oh wat ben ik jaloers op jou, ik wou dat ik dat ook had!'
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuh, ja erg fijn als je zo ontzettend je best doet en je nichtje van 2 die al weinig eet voor haar leeftijd 2x zoveel naar binnen werkt dan jij![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb een mandarijn gevonden ..
Nee hoor dat nietquote:Op maandag 13 januari 2014 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohzodat is naar inderdaad.
Je werd er verder niet mee gepest ofzo?
[..]brrr
Lijkt me ook niet prettig idd.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, daar was ik eigenlijk wel blij om, anders at ik helemaal niets.
Maar dan zat ik daar, met alle macht proberen wat eten naar binnen te werken, en dan kwamen er van die meiden langs 'Oh wat ben ik jaloers op jou, ik wou dat ik dat ook had!'
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuh, ja erg fijn als je zo ontzettend je best doet en je nichtje van 2 die al weinig eet voor haar leeftijd 2x zoveel naar binnen werkt dan jij![]()
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor dat nietmensen begrepen het gewoon niet. En zeiden dan zulke dingen
![]()
Maar ik ben er nooit mee gepest.
M'n vrienden probeerden wel altijd goed te helpenMe herinneren dat ik wat moest eten enzo
Ohja dat heb ik ook altijd gehadquote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb ook wel eens geen honger....gek genoeg gaat dat altijd icm met geen slaap en een berg met energie.
Nummer 2 lijkt me dan beterquote:Op maandag 13 januari 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet prettig idd.
Ik zit met het volgende dilema, 1 van de 2 dames vreet alleen ongezond, en de ander juist alleen het groenvoer.
Ja I know rightquote:
Bij mij was het vrijwel altijd in het weekend. Zo'n beetje vanaf vrijdagavond tot zaterdag nacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook altijd gehad
Als ik eet --> komende 2 uur minder energie en puf en een minder goed gevoel in het algemeen.
Als ik langer niet eet --> Steeds meer energie, geen naar gevoel en overal zin in![]()
Maarja, weleens geen honger hebben is natuurlijk niet hetzelfde als nooit honger hebben
Nee dat niet bij die andere heb ik al de moeite om er een komkommer in te drukken.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nummer 2 lijkt me dan beterTenminste, zolang ze het niet aan jou opdringt
[..]
Ja I know right
M'n moeder zorgde ervoor dat ik wat ontbeet en eten mee naar school nam. Mn vrienden zorgden er op school voor dat ik dat eten in de pauzes ook daadwerkelijk opat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bij mij was het vrijwel altijd in het weekend. Zo'n beetje vanaf vrijdagavond tot zaterdag nacht.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat niet bij die andere heb ik al de moeite om er een komkommer in te drukken.Probeer je het wel bij de goede mond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Als de reden goed was dan rook die behoorlijk ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ruik een specifieke reden
[..]
Probeer je het wel bij de goede mond?![]()
Ohh nicequote:Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef essnhills het volgende:
Ja I know right
M'n moeder zorgde ervoor dat ik wat ontbeet en eten mee naar school nam. Mn vrienden zorgden er op school voor dat ik dat eten in de pauzes ook daadwerkelijk opat
Valt best mee toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh nice
Valt nu wel op dat het hier vaak over eten gaat ja, met af en toe wat andere uitspattingen
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ruik een specifieke reden
[..]
Probeer je het wel bij de goede mond?![]()
Oh dat lijkt me wel lastig jaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]whehehe
![]()
Had laatst een gevulde courgette gemaakt, zooooooo lekker maar 1 vertikte het om op te eten, en de ander had alleen de courgette opgegeten.
Best wel nadelig als je houd van experimenteren.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef Divje het volgende:
Omg verslik me net in een zoute stick, buhh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |