quote:
Ik vanaf nu ook op m'n werk vanwege:quote:
In de nacht heb ik er meestal 2 bij me die ga ik dus voortaan thuislaten maar wel een zelfde hoeveelheid pure vodka mee.quote:Een voedingsdeskundige stelt dat het 'een groot chemisch, synthetisch mengsel' is met 'nul voedingswaarde'. "Ik wil jongeren niet aanzetten tot het drinken van alcohol, maar feitelijk is pure wodka minder slecht voor je dan energiedrank."
En ook lekker warm voor in de winter. Vannacht heeft het gevroren, je weet het nooitquote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Brrrrr
Hahaheb ik alleen problemen mee als ik teveel nadenk
[..]
Voor het geval dat er teveel gedronken word is het handig ja
Rode wodka redbull tochquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
In de nacht heb ik er meestal 2 bij me die ga ik dus voortaan thuislaten maar wel een zelfde hoeveelheid pure vodka mee.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Ik vanaf nu ook op m'n werk vanwege:
Zorgen om energiedrankjes
En dan met name dit stukje:
[..]
In de nacht heb ik er meestal 2 bij me die ga ik dus voortaan thuislaten maar wel een zelfde hoeveelheid pure vodka mee.
Voor die broodnodige vitamientjes B enzoquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Verder denk ik dat niemand energy drank drinkt voor zijn gezondheid
Iedereen weet toch dat het troep is
Dat ook iddquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook lekker warm voor in de winter. Vannacht heeft het gevroren, je weet het nooit
Zo dat was wel populair in de jaren 90 en koste meestal maar 10 gulden voor 1 glas.quote:
Ja echt hè?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor die broodnodige vitamientjes B enzo
Ik heb dat wel eens in een rare club besteld, stond er opeens 20 euro op het schermpje.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo dat was wel populair in de jaren 90 en koste meestal maar 10 gulden voor 1 glas.
Rode wodka redbull is wel lekker trouwens..quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo dat was wel populair in de jaren 90 en koste meestal maar 10 gulden voor 1 glas.
Ik kreeg het aangebodenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens in een rare club besteld, stond er opeens 20 euro op het schermpje.
Ik kreeg spontaan een rolberoerte.
Club vol gewillige dames neem ik aan?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens in een rare club besteld, stond er opeens 20 euro op het schermpje.
Ik kreeg spontaan een rolberoerte.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rode wodka redbull is wel lekker trouwens..
Het is allemaal een beetje vaag maar het was in warschau dus ik ben gewoon hard gescammed daar.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Club vol gewillige dames neem ik aan?
Ik heb het alleen niet in de jaren '90 gedronkenquote:
Vroeg beginnen is niet ergquote:Op maandag 13 januari 2014 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het alleen niet in de jaren '90 gedronken
Dat was toch wel erg vroeg geweestquote:
Oh haha. had het lang geleden in Roosendaal eens. Waren met werk naar 1 of andere info avond geweest en m'n collega wist nog wel een leuk cafe. uhu. Vond het er al chic uitzien voor een cafe maar goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje vaag maar het was in warschau dus ik ben gewoon hard gescammed daar.
Jaa da's wel erg jongquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was toch wel erg vroeg geweest![]()
Ik wordt over 9 dagen 24Dan was ik 9 geweest, of nog jonger, en dat is toch wel erg jong
En afstel is nóóit goed!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel zei mijn moeder altijd.
Truequote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel zei mijn moeder altijd.
Klopt, ik ben ook nog geen 24quote:Op maandag 13 januari 2014 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa da's wel erg jong, maar ik dacht dat jij jonger was dan 24
[..]
En afstel is nóóit goed!
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook nog geen 24![]()
Ik ben 23
En wat dronken die? op jullie kostenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh haha. had het lang geleden in Roosendaal eens. Waren met werk naar 1 of andere info avond geweest en m'n collega wist nog wel een leuk cafe. uhu. Vond het er al chic uitzien voor een cafe maar goed.
Ik geef eerste rondje. 3 baco's. Dat is dan 38 gulden meneer. WAT?
Toen was het wel duidelijk en niet veel later kwamen de dames binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |