Oef, ineens gaat het over vliegtuigcrashesquote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ja
Overigens ook de reden dat bij vliegtuigcrashes kinderen vaker overleven dan volwassenen..
Kinderen hebben vaak nog niet de reflex om je 'voor te bereiden' op de crash en hun lichaam is dus meer ontspannen en soepel, en kan daardoor veel meer van de klap opvangen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar jaar geleden viel een Pool van de 2e verdieping uit mijn flat, ik zag m langs mijn raam naar beneden vallen.
toen ik naar buiten rende en vroeg wat er gebeurt was en of ik de politie moest bellen.
antwoorde hij vanuit de bosjes dat hij dat al aan het doen was en dat de rden was dat hij beneden lag.
Kromdronken en dik .Dan krijg je het stuiterbaleffectquote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef, ineens gaat het over vliegtuigcrashes
Zou het vet-percentage ook nog meetellen? Iemand met 3% maakt sowieso een hardere klap dan iemand met 15%Misschien was dit wel een dikke gozert die van het balkon flikkerde
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kromdronken en dik .Dan krijg je het stuiterbaleffect.
Nope.quote:
Boy, that escalated quicklyquote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef, ineens gaat het over vliegtuigcrashes
Zou het vet-percentage ook nog meetellen? Iemand met 3% maakt sowieso een hardere klap dan iemand met 15%Misschien was dit wel een dikke gozert die van het balkon flikkerde
Even nog leuk stripje .. ivm de gesprekstof van gisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kromdronken en dik .Dan krijg je het stuiterbaleffect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Even nog leuk stripje .. ivm de gesprekstof van gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha, hud hud hud hud hudquote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope.
2 weken later kom met een vriend thuis na een lange nacht en zo dronken als een kameel, zonder volgeslobberde waterbult.
Staat er een ME busje voor de deur, staan ongeveer 10 agenten voor het trappenhuis met zo'n stormram om de deur in te beuken.
Dus ik met mijn dronken hoofd,
ik: is een sleutel niet makkelijker.
Agent, Ja we zijn van de politie en we moeten op de 2e etage zijn.
Ik/en vriend teglijk : zijn jullie politie?( kogelvrijvest knuppel en schild al in de handen.)
Agent: ja en we moeten naar boven kan je de deur open doen?
Ik: ah die rare pool weer, mogen we mee, lijkt me gaaf.
Agent: zucht kan je de deur loos doen.
5 minuten later ( duurde ff dronken)
Agent, hud hud hud hud hud, knal boem.. en ze sleurden serieus 9 polen uit appartement.
No it didn't.quote:
Nee, eerder andersom hè?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaha, hud hud hud hud hud![]()
zie 't helemaal voor me.
Is wel even spannend natuurlijk zoiets, lijkt me ook wel gaaf
[..]
No it didn't.
Ik was dronken als een aap dus ik hobbelde er in eerste instantie vrolijk achteraan.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaha, hud hud hud hud hud![]()
zie 't helemaal voor me.
Is wel even spannend natuurlijk zoiets, lijkt me ook wel gaaf
ehquote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]ik ga ff de echte wereld in. Heb m'n hoodie aan om human contact te vermijden:
[ afbeelding ]
Ja dat wel, maar zo ga je toch niet over straatquote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, niet echt hoor. Maar vind 'm wel tof
Haha neequote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zo ga je toch niet over straat
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef theguyver het volgende:
Heb zo pauze en geen broodje en geen smoothie...
Verstandig welquote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]ik ga ff de echte wereld in. Heb m'n hoodie aan om human contact te vermijden:
[ afbeelding ]
Ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.
Multifunctioneel want tevens helm.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, niet echt hoor. Maar vind 'm wel tof
Zo rollen wij hier in BNWquote:
Brrrrrquote:Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandig wel![]()
Stel je voor dat iemand je aanspreekt
Voor het geval dat er teveel gedronken word is het handig jaquote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Multifunctioneel want tevens helm.
Wat een god.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar jaar geleden viel een Pool van de 2e verdieping uit mijn flat, ik zag m langs mijn raam naar beneden vallen.
toen ik naar buiten rende en vroeg wat er gebeurt was en of ik de politie moest bellen.
antwoorde hij vanuit de bosjes dat hij dat al aan het doen was en dat de rden was dat hij beneden lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |