Thnxquote:
Ja zou je wel willen hè?quote:
Het geluk is met de dommen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Van 3,5 meter hoog vallen en alleen een bloedneus hebben?
Helaas viel hij niet iets gunstiger...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een idioot. Hoop dat hij een poosje de cel ingaat
http://www.nu.nl/binnenla(...)-val-van-balkon.html
Jazekerquote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar eerst even een kopje verse zwarte thee en een mandarijntje![]()
[..]
Ja zou je wel willen hè?![]()
Mensen die hulpverleners aanvallenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een idioot. Hoop dat hij een poosje de cel ingaat
http://www.nu.nl/binnenla(...)-val-van-balkon.html
Broodje warme beenham kan ook wel lekker zijn hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jazekerheb je dat niet even voor me over anders moet ik maar weer een broodje beenham bestellen.
En Volgens de politie was hij onder invloed van alcohol.
Dus dat verklaard genoeg lijkt me![]()
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen die hulpverleners aanvallen![]()
Al lees ik hier dat het om het slachtoffer gaat, nadat hij 3,5 meter naar beneden is gevallen. Ik ben dan altijd bang voor hersenletselDat lees je namelijk ook wel eens. Dat iemand dan ineens super agressief is en dan een paar uur later sterft door hersenbloedingen enzo
Dan zat er iets niet goed.
Hij had ook pepperspray in zijn zak, dus een lekkere jongen was het sowieso niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al lees ik hier dat het om het slachtoffer gaat, nadat hij 3,5 meter naar beneden is gevallen. Ik ben dan altijd bang voor hersenletselDat lees je namelijk ook wel eens. Dat iemand dan ineens super agressief is en dan een paar uur later sterft door hersenbloedingen enzo
En dit natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...
Ahja, in dat geval gaat het bovenste gedeelte van mijn post natuurlijk op:quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had ook pepperspray in zijn zak, dus een lekkere jongen was het sowieso niet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ging ik ook zonder deze kennis al vanuit, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij mij is in ieder geval wel bewezen dat ik hersenen hebhersenschudding jeweetzz
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar ging ik ook zonder deze kennis al vanuit, hoor.
Smoothie klinkt beter zeker als die met veel liefde gemaakt isquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broodje warme beenham kan ook wel lekker zijn hoor![]()
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Divje het volgende:
Ik snap niet hoe je alleen een bloedneus oploopt na zo'n val
Lijkt me toch dat je iig iéts breekt?
Misschien dat zijn dronkenschap hem heeft beschermd.. Doordat je valt span je alles aan (logisch ook natuurlijk) en daardoor breek je eigenlijk veel meer, want je lichaam is niet soepel meer..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Divje het volgende:
Ik snap niet hoe je alleen een bloedneus oploopt na zo'n val
Lijkt me toch dat je iig iéts breekt?
is het ookquote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Smoothie klinkt beter zeker als die met veel liefde gemaakt is
paar jaar geleden viel een Pool van de 2e verdieping uit mijn flat, ik zag m langs mijn raam naar beneden vallen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.
Ja oke. Iets met letterlijk lam zijn enzoquote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.
Dit jaquote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja oke. Iets met letterlijk lam zijn enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |