Truste Lquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
En nu wens ik jullie allemaal een goede nacht en tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Slaap lekker Lavquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inmiddels naar een interessante documentaire aan het kijken dus ik weet niet waar jullie het over hebben
Goeiemorgen allemaal en Tjacka , jíj succes en sterktequote:
Ah joh dan duur de dag niet zo lang.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef theguyver het volgende:
Morgen peeps, heb me behoorlijk verslapen vanochtend
Nah, ik zit nog stees met naweeen van de feestdagen het is erg rustig dus een dag als deze gaat erg sloom .quote:Op maandag 13 januari 2014 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah joh dan duur de dag niet zo lang.
Hoi!quote:
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoi!
Inmiddels hersteld van je buikgriep, mag ik hopen?
Enjoy!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan weer gewoon eten enzo![]()
Ik denk dat ik zo een smoothie ga maken van banaan, kiwi en framboos
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:59 schreef Divje het volgende:
Halloon
Ess is weer betertijd voor weer een feestje
Dank jequote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan weer gewoon eten enzo![]()
Ik denk dat ik zo 2 smoothies ga maken van banaan, kiwi en framboosen een voor Theguyver die in de haast vanochtend zijn lunch was vergeten.
Van 3,5 meter hoog vallen en alleen een bloedneus hebben?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een idioot. Hoop dat hij een poosje de cel ingaat
http://www.nu.nl/binnenla(...)-val-van-balkon.html
Thnxquote:
Ja zou je wel willen hè?quote:
Het geluk is met de dommen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Van 3,5 meter hoog vallen en alleen een bloedneus hebben?
Helaas viel hij niet iets gunstiger...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Jazekerquote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar eerst even een kopje verse zwarte thee en een mandarijntje![]()
[..]
Ja zou je wel willen hè?![]()
Mensen die hulpverleners aanvallenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Broodje warme beenham kan ook wel lekker zijn hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jazekerheb je dat niet even voor me over anders moet ik maar weer een broodje beenham bestellen.
En Volgens de politie was hij onder invloed van alcohol.
Dus dat verklaard genoeg lijkt me![]()
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen die hulpverleners aanvallen![]()
Al lees ik hier dat het om het slachtoffer gaat, nadat hij 3,5 meter naar beneden is gevallen. Ik ben dan altijd bang voor hersenletselDat lees je namelijk ook wel eens. Dat iemand dan ineens super agressief is en dan een paar uur later sterft door hersenbloedingen enzo
Dan zat er iets niet goed.
Hij had ook pepperspray in zijn zak, dus een lekkere jongen was het sowieso niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al lees ik hier dat het om het slachtoffer gaat, nadat hij 3,5 meter naar beneden is gevallen. Ik ben dan altijd bang voor hersenletselDat lees je namelijk ook wel eens. Dat iemand dan ineens super agressief is en dan een paar uur later sterft door hersenbloedingen enzo
En dit natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...
Ahja, in dat geval gaat het bovenste gedeelte van mijn post natuurlijk op:quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had ook pepperspray in zijn zak, dus een lekkere jongen was het sowieso niet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ging ik ook zonder deze kennis al vanuit, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij mij is in ieder geval wel bewezen dat ik hersenen hebhersenschudding jeweetzz
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar ging ik ook zonder deze kennis al vanuit, hoor.
Smoothie klinkt beter zeker als die met veel liefde gemaakt isquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broodje warme beenham kan ook wel lekker zijn hoor![]()
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Divje het volgende:
Ik snap niet hoe je alleen een bloedneus oploopt na zo'n val
Lijkt me toch dat je iig iéts breekt?
Misschien dat zijn dronkenschap hem heeft beschermd.. Doordat je valt span je alles aan (logisch ook natuurlijk) en daardoor breek je eigenlijk veel meer, want je lichaam is niet soepel meer..quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Divje het volgende:
Ik snap niet hoe je alleen een bloedneus oploopt na zo'n val
Lijkt me toch dat je iig iéts breekt?
is het ookquote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Smoothie klinkt beter zeker als die met veel liefde gemaakt is
paar jaar geleden viel een Pool van de 2e verdieping uit mijn flat, ik zag m langs mijn raam naar beneden vallen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.
Ja oke. Iets met letterlijk lam zijn enzoquote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen die heel dronken zijn hebben wel vaker ongelukken waarbij ze verbazingwekkend weinig letsel hebben.
Dit jaquote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja oke. Iets met letterlijk lam zijn enzo
Oef, ineens gaat het over vliegtuigcrashesquote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ja
Overigens ook de reden dat bij vliegtuigcrashes kinderen vaker overleven dan volwassenen..
Kinderen hebben vaak nog niet de reflex om je 'voor te bereiden' op de crash en hun lichaam is dus meer ontspannen en soepel, en kan daardoor veel meer van de klap opvangen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar jaar geleden viel een Pool van de 2e verdieping uit mijn flat, ik zag m langs mijn raam naar beneden vallen.
toen ik naar buiten rende en vroeg wat er gebeurt was en of ik de politie moest bellen.
antwoorde hij vanuit de bosjes dat hij dat al aan het doen was en dat de rden was dat hij beneden lag.
Kromdronken en dik .Dan krijg je het stuiterbaleffectquote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef, ineens gaat het over vliegtuigcrashes
Zou het vet-percentage ook nog meetellen? Iemand met 3% maakt sowieso een hardere klap dan iemand met 15%Misschien was dit wel een dikke gozert die van het balkon flikkerde
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kromdronken en dik .Dan krijg je het stuiterbaleffect.
Nope.quote:
Boy, that escalated quicklyquote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef, ineens gaat het over vliegtuigcrashes
Zou het vet-percentage ook nog meetellen? Iemand met 3% maakt sowieso een hardere klap dan iemand met 15%Misschien was dit wel een dikke gozert die van het balkon flikkerde
Even nog leuk stripje .. ivm de gesprekstof van gisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kromdronken en dik .Dan krijg je het stuiterbaleffect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Even nog leuk stripje .. ivm de gesprekstof van gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha, hud hud hud hud hudquote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope.
2 weken later kom met een vriend thuis na een lange nacht en zo dronken als een kameel, zonder volgeslobberde waterbult.
Staat er een ME busje voor de deur, staan ongeveer 10 agenten voor het trappenhuis met zo'n stormram om de deur in te beuken.
Dus ik met mijn dronken hoofd,
ik: is een sleutel niet makkelijker.
Agent, Ja we zijn van de politie en we moeten op de 2e etage zijn.
Ik/en vriend teglijk : zijn jullie politie?( kogelvrijvest knuppel en schild al in de handen.)
Agent: ja en we moeten naar boven kan je de deur open doen?
Ik: ah die rare pool weer, mogen we mee, lijkt me gaaf.
Agent: zucht kan je de deur loos doen.
5 minuten later ( duurde ff dronken)
Agent, hud hud hud hud hud, knal boem.. en ze sleurden serieus 9 polen uit appartement.
No it didn't.quote:
Nee, eerder andersom hè?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaha, hud hud hud hud hud![]()
zie 't helemaal voor me.
Is wel even spannend natuurlijk zoiets, lijkt me ook wel gaaf
[..]
No it didn't.
Ik was dronken als een aap dus ik hobbelde er in eerste instantie vrolijk achteraan.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaha, hud hud hud hud hud![]()
zie 't helemaal voor me.
Is wel even spannend natuurlijk zoiets, lijkt me ook wel gaaf
ehquote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]ik ga ff de echte wereld in. Heb m'n hoodie aan om human contact te vermijden:
[ afbeelding ]
Ja dat wel, maar zo ga je toch niet over straatquote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, niet echt hoor. Maar vind 'm wel tof
Haha neequote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zo ga je toch niet over straat
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef theguyver het volgende:
Heb zo pauze en geen broodje en geen smoothie...
Verstandig welquote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]ik ga ff de echte wereld in. Heb m'n hoodie aan om human contact te vermijden:
[ afbeelding ]
Ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Multifunctioneel want tevens helm.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, niet echt hoor. Maar vind 'm wel tof
Zo rollen wij hier in BNWquote:
Brrrrrquote:Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verstandig wel![]()
Stel je voor dat iemand je aanspreekt
Voor het geval dat er teveel gedronken word is het handig jaquote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Multifunctioneel want tevens helm.
Wat een god.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar jaar geleden viel een Pool van de 2e verdieping uit mijn flat, ik zag m langs mijn raam naar beneden vallen.
toen ik naar buiten rende en vroeg wat er gebeurt was en of ik de politie moest bellen.
antwoorde hij vanuit de bosjes dat hij dat al aan het doen was en dat de rden was dat hij beneden lag.
quote:
Ik vanaf nu ook op m'n werk vanwege:quote:
In de nacht heb ik er meestal 2 bij me die ga ik dus voortaan thuislaten maar wel een zelfde hoeveelheid pure vodka mee.quote:Een voedingsdeskundige stelt dat het 'een groot chemisch, synthetisch mengsel' is met 'nul voedingswaarde'. "Ik wil jongeren niet aanzetten tot het drinken van alcohol, maar feitelijk is pure wodka minder slecht voor je dan energiedrank."
En ook lekker warm voor in de winter. Vannacht heeft het gevroren, je weet het nooitquote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Brrrrr
Hahaheb ik alleen problemen mee als ik teveel nadenk
[..]
Voor het geval dat er teveel gedronken word is het handig ja
Rode wodka redbull tochquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
In de nacht heb ik er meestal 2 bij me die ga ik dus voortaan thuislaten maar wel een zelfde hoeveelheid pure vodka mee.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Ik vanaf nu ook op m'n werk vanwege:
Zorgen om energiedrankjes
En dan met name dit stukje:
[..]
In de nacht heb ik er meestal 2 bij me die ga ik dus voortaan thuislaten maar wel een zelfde hoeveelheid pure vodka mee.
Voor die broodnodige vitamientjes B enzoquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Verder denk ik dat niemand energy drank drinkt voor zijn gezondheid
Iedereen weet toch dat het troep is
Dat ook iddquote:Op maandag 13 januari 2014 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook lekker warm voor in de winter. Vannacht heeft het gevroren, je weet het nooit
Zo dat was wel populair in de jaren 90 en koste meestal maar 10 gulden voor 1 glas.quote:
Ja echt hè?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor die broodnodige vitamientjes B enzo
Ik heb dat wel eens in een rare club besteld, stond er opeens 20 euro op het schermpje.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo dat was wel populair in de jaren 90 en koste meestal maar 10 gulden voor 1 glas.
Rode wodka redbull is wel lekker trouwens..quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo dat was wel populair in de jaren 90 en koste meestal maar 10 gulden voor 1 glas.
Ik kreeg het aangebodenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens in een rare club besteld, stond er opeens 20 euro op het schermpje.
Ik kreeg spontaan een rolberoerte.
Club vol gewillige dames neem ik aan?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens in een rare club besteld, stond er opeens 20 euro op het schermpje.
Ik kreeg spontaan een rolberoerte.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rode wodka redbull is wel lekker trouwens..
Het is allemaal een beetje vaag maar het was in warschau dus ik ben gewoon hard gescammed daar.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Club vol gewillige dames neem ik aan?
Ik heb het alleen niet in de jaren '90 gedronkenquote:
Vroeg beginnen is niet ergquote:Op maandag 13 januari 2014 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het alleen niet in de jaren '90 gedronken
Dat was toch wel erg vroeg geweestquote:
Oh haha. had het lang geleden in Roosendaal eens. Waren met werk naar 1 of andere info avond geweest en m'n collega wist nog wel een leuk cafe. uhu. Vond het er al chic uitzien voor een cafe maar goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje vaag maar het was in warschau dus ik ben gewoon hard gescammed daar.
Jaa da's wel erg jongquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was toch wel erg vroeg geweest![]()
Ik wordt over 9 dagen 24Dan was ik 9 geweest, of nog jonger, en dat is toch wel erg jong
En afstel is nóóit goed!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel zei mijn moeder altijd.
Truequote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel zei mijn moeder altijd.
Klopt, ik ben ook nog geen 24quote:Op maandag 13 januari 2014 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa da's wel erg jong, maar ik dacht dat jij jonger was dan 24
[..]
En afstel is nóóit goed!
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook nog geen 24![]()
Ik ben 23
En wat dronken die? op jullie kostenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh haha. had het lang geleden in Roosendaal eens. Waren met werk naar 1 of andere info avond geweest en m'n collega wist nog wel een leuk cafe. uhu. Vond het er al chic uitzien voor een cafe maar goed.
Ik geef eerste rondje. 3 baco's. Dat is dan 38 gulden meneer. WAT?
Toen was het wel duidelijk en niet veel later kwamen de dames binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |