Hoezo waterbron?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh haha..
Naja misschien is ze overgestapt op een andere waterbron en is ze minder slaafs
You never know
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezo waterbron?
Misschien is ze zwanger en is haar inteligentie verdubbeld daar door.
Dit jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valium enzulks in het water toch
Ja joh. Bad Pharma doet dat overal in Amerika. Echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valium enzulks in het water toch
Is wel gebeurt, lang geledenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Bad Pharma doet dat overal in Amerika. Echt.
Was een topic over op BNW. Bleek dat het verhaal toch iets anders lag, maar dat is altijd zo met dit soort onderwerpen.quote:
Ja klopt zal vanaaf wel ff opzoeken hoe dat ook weer zat, werd vast wel erger gemaakt dan dat het wasquote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was een topic over op BNW. Bleek dat het verhaal toch iets anders lag, maar dat is altijd zo met dit soort onderwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
In Frankrijk was er ook zo'n geval.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt zal vanaaf wel ff opzoeken hoe dat ook weer zat, werd vast wel erger gemaakt dan dat het was
Das meestal zo toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt zal vanaaf wel ff opzoeken hoe dat ook weer zat, werd vast wel erger gemaakt dan dat het was
ik wil landverkiezingen dan mag ik voor het eerst stemmenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef Ferdo het volgende:
En hebben we al zin in de beide (of misschien alle drie de) verkiezingen van dit jaar?
[ afbeelding ]
Waar woon je dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil landverkiezingen dan mag ik voor het eerst stemmen
wel vanuit het buitenland dan
Ja, zo weet je zeker dat je partij geen zetel krijgt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
maar misschien ga ik wel niet stemmen, is wel veel werk (3 maanden van te voren ofzo aanmelden) voor een partij die toch geen zetel gaat krijgen.
slechte instelling ik weet het
dat welquote:Op maandag 13 januari 2014 19:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, zo weet je zeker dat je partij geen zetel krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |