Hoezo waterbron?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh haha..
Naja misschien is ze overgestapt op een andere waterbron en is ze minder slaafs
You never know
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezo waterbron?
Misschien is ze zwanger en is haar inteligentie verdubbeld daar door.
Dit jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valium enzulks in het water toch
Ja joh. Bad Pharma doet dat overal in Amerika. Echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valium enzulks in het water toch
Is wel gebeurt, lang geledenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Bad Pharma doet dat overal in Amerika. Echt.
Was een topic over op BNW. Bleek dat het verhaal toch iets anders lag, maar dat is altijd zo met dit soort onderwerpen.quote:
Ja klopt zal vanaaf wel ff opzoeken hoe dat ook weer zat, werd vast wel erger gemaakt dan dat het wasquote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was een topic over op BNW. Bleek dat het verhaal toch iets anders lag, maar dat is altijd zo met dit soort onderwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
In Frankrijk was er ook zo'n geval.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt zal vanaaf wel ff opzoeken hoe dat ook weer zat, werd vast wel erger gemaakt dan dat het was
Das meestal zo toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt zal vanaaf wel ff opzoeken hoe dat ook weer zat, werd vast wel erger gemaakt dan dat het was
ik wil landverkiezingen dan mag ik voor het eerst stemmenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef Ferdo het volgende:
En hebben we al zin in de beide (of misschien alle drie de) verkiezingen van dit jaar?
[ afbeelding ]
Waar woon je dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil landverkiezingen dan mag ik voor het eerst stemmen
wel vanuit het buitenland dan
Ja, zo weet je zeker dat je partij geen zetel krijgt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
maar misschien ga ik wel niet stemmen, is wel veel werk (3 maanden van te voren ofzo aanmelden) voor een partij die toch geen zetel gaat krijgen.
slechte instelling ik weet het
dat welquote:Op maandag 13 januari 2014 19:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, zo weet je zeker dat je partij geen zetel krijgt.
Alles goed verder Scrum?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:56 schreef Scrummie het volgende:
HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey sexy ladies!
Oeh ah, I wanna knoooohoohohoooohooow if you be my girl, girl, girl.
Ugh..quote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef Ferdo het volgende:
En hebben we al zin in de beide (of misschien alle drie de) verkiezingen van dit jaar?
[ afbeelding ]
Topquote:
Hoezo?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Topzat even te lurken in het feyenoord-topic en verslikte me haast in m'n broodje
Hahaha, oke. Ik moet sowieso lachen om dat topic. Briljante humor somsquote:Op maandag 13 januari 2014 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Een eh, lastig iets om te omschrijven
Dat is zeker waarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, oke. Ik moet sowieso lachen om dat topic. Briljante humor soms
Zeker zekerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is zeker waarhaha.
Nog lekker hard gelopen de laatste dagen?
Goed bezigquote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker zeker. Zo weer, lekker schema'tje zo. Jij ook weer begonnen toch?
Ja qua lopen is het heerlijk haha. Mouwtjes omhoog en gaaaaaan. Wel goed dat je dan gelijk ook stopt. Ik was waarschijnlijk dom doorgegaan. Zoals vorige week m'n hakken aan gort gelopen door die blaren, maar ja, dat heelt wel weer ;Pquote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed bezig
Ja, maar het is bij het begin gebleven helaasKreeg last van de knieën. Ga 't morgen weer proberen, hopelijk is 't weer zulk weer als vandaag. Dat bevalt me uitstekend ipv 'n barre winter
Haha, stug doorlopenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja qua lopen is het heerlijk haha. Mouwtjes omhoog en gaaaaaan. Wel goed dat je dan gelijk ook stopt. Ik was waarschijnlijk dom doorgegaan. Zoals vorige week m'n hakken aan gort gelopen door die blaren, maar ja, dat heelt wel weer ;P
Ja bij spier blessures ofzo idd niet doenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, stug doorlopenZou wel willen, maar ben dan verder van huis
Zijn je hakken alweer wat geheeld dan?
Haha lekkerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja bij spier blessures ofzo idd niet doen.
Ja hakjes zijn weer hakjes, wel een mooi korstje (lekker) erop, maar plak ze zo af, sokkies erover, en boem boem boem.
Gelezen trouwens van die losse kaarten voor Ajax uit? Gaat nergens meer over. Geloof dat er in totaal al zo'n 2000 kaarten aan Feyenoorders verkocht zijn dus dat gaat helemaal mis daar volgende week
Gaat niet goed komen idd, dus ik gok dat die wedstrijd verplaatst word, of alsnog over 2 wedstrijden gaat (da's het doel van veel supporters). Ajax komt er in elk geval nooit meer in in Rotterdam na vorige week.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha lekkerveel plezier straks
Zag het voorbij komen ja, hou m'n hart vast als er daadwerkelijk zoveel gaan
Nog een week Scrum en dan kunnen we weer genietenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat niet goed komen idd, dus ik gok dat die wedstrijd verplaatst word, of alsnog over 2 wedstrijden gaat (da's het doel van veel supporters). Ajax komt er in elk geval nooit meer in in Rotterdam na vorige week.
Omdat ik (zogenaamd) aan het lapo-hunten wasquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat niet goed komen idd, dus ik gok dat die wedstrijd verplaatst word, of alsnog over 2 wedstrijden gaat (da's het doel van veel supporters). Ajax komt er in elk geval nooit meer in in Rotterdam na vorige week.
@Lavje, pas maar op, straks is het de NSA, op zoek naar JOU!
JAaaaaaaa, kan niet wachten haha. Gister weer een heel stuk oudejaarsspecial gekekenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog een week Scrum en dan kunnen we weer genieten
En elke keer weer even leuk he? Hoe kan het tochquote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JAaaaaaaa, kan niet wachten haha. Gister weer een heel stuk oudejaarsspecial gekeken
Ben benieuwd hoe het dan gaat lopen. Hou het nieuws rondom die wedstrijd iig goed in de gatenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@Lavje, pas maar op, straks is het de NSA, op zoek naar JOU!
Ja, daar moesten we nog over filosoferen hequote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En elke keer weer even leuk he? Hoe kan het toch
Hunnie kennende lopen ze vrij hardquote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het dan gaat lopen. Hou het nieuws rondom die wedstrijd iig goed in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |