Truste Lquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
En nu wens ik jullie allemaal een goede nacht en tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Slaap lekker Lavquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inmiddels naar een interessante documentaire aan het kijken dus ik weet niet waar jullie het over hebben
Goeiemorgen allemaal en Tjacka , jíj succes en sterktequote:
Ah joh dan duur de dag niet zo lang.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef theguyver het volgende:
Morgen peeps, heb me behoorlijk verslapen vanochtend
Nah, ik zit nog stees met naweeen van de feestdagen het is erg rustig dus een dag als deze gaat erg sloom .quote:Op maandag 13 januari 2014 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah joh dan duur de dag niet zo lang.
Hoi!quote:
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoi!
Inmiddels hersteld van je buikgriep, mag ik hopen?
Enjoy!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan weer gewoon eten enzo![]()
Ik denk dat ik zo een smoothie ga maken van banaan, kiwi en framboos
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:59 schreef Divje het volgende:
Halloon
Ess is weer betertijd voor weer een feestje
Dank jequote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan weer gewoon eten enzo![]()
Ik denk dat ik zo 2 smoothies ga maken van banaan, kiwi en framboosen een voor Theguyver die in de haast vanochtend zijn lunch was vergeten.
Van 3,5 meter hoog vallen en alleen een bloedneus hebben?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een idioot. Hoop dat hij een poosje de cel ingaat
http://www.nu.nl/binnenla(...)-val-van-balkon.html
Thnxquote:
Ja zou je wel willen hè?quote:
Het geluk is met de dommen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Van 3,5 meter hoog vallen en alleen een bloedneus hebben?
Helaas viel hij niet iets gunstiger...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Jazekerquote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar eerst even een kopje verse zwarte thee en een mandarijntje![]()
[..]
Ja zou je wel willen hè?![]()
Mensen die hulpverleners aanvallenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Broodje warme beenham kan ook wel lekker zijn hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jazekerheb je dat niet even voor me over anders moet ik maar weer een broodje beenham bestellen.
En Volgens de politie was hij onder invloed van alcohol.
Dus dat verklaard genoeg lijkt me![]()
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen die hulpverleners aanvallen![]()
Al lees ik hier dat het om het slachtoffer gaat, nadat hij 3,5 meter naar beneden is gevallen. Ik ben dan altijd bang voor hersenletselDat lees je namelijk ook wel eens. Dat iemand dan ineens super agressief is en dan een paar uur later sterft door hersenbloedingen enzo
Dan zat er iets niet goed.
Hij had ook pepperspray in zijn zak, dus een lekkere jongen was het sowieso niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al lees ik hier dat het om het slachtoffer gaat, nadat hij 3,5 meter naar beneden is gevallen. Ik ben dan altijd bang voor hersenletselDat lees je namelijk ook wel eens. Dat iemand dan ineens super agressief is en dan een paar uur later sterft door hersenbloedingen enzo
En dit natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hersenletsel, eh...daar kon bij dit figuur natuurlijk geen sprake van zijn...
Ahja, in dat geval gaat het bovenste gedeelte van mijn post natuurlijk op:quote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had ook pepperspray in zijn zak, dus een lekkere jongen was het sowieso niet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |