Hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hunnie kennende lopen ze vrij hard![]()
OW yeah, we gaan gewoon ff over de records van vorig jaar heen als een MALLE!!!!!quote:
sup?quote:
alleen joden lopen altijd weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er even weg van! #lopen #tjacka
ow ja die wou ik nog ff downloadenlegaal van dvd kijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Divje het volgende:
Ik ga even Snatch kijken![]()
have fun people with whatever you're doing
Hehequote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow ja die wou ik nog ff downloadenlegaal van dvd kijken
wat een nare sneerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er even weg van! #lopen #tjacka
tuurlijk welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken je wel tegen toch, knuffeljoodje van me
Slaapze Scrumquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Hier ook, ga douchen, blowen (even volgehouden, vanavond even niet, morgen weer blowloos ) en slapen.
Dank! En wat verwacht je?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Slaapze Scrum
Ennnn foei!geniet ervan
Ik ben in staat om richting Langenhagen te fietsen en elke UPS bus tegen te houden om te inspecteren
Schoenen, ben voor 't eerst sinds ik klein was weer helemaal hyped om ietsquote:
Wat voor schoenen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Schoenen, ben voor 't eerst sinds ik klein was weer helemaal hyped om iets
Divje, ff tipjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Moge Lavje, ff tijd voor een heerlijk drama liedje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooi !
Goeiemorgen luitjes
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Divje, ff tipjeWolf of Wallstreet in hd al ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Captain Phillips is erg vet jaHeb Frozen nog niet gezien, dacht even dat je Freeze bedoelde
Die viel me tegen.. Ga Frozen nu even 'huren'
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooi !
Goeiemorgen luitjes
HD? eh nee Frozen ook niet alleen dvd rip, af en toe regeltje in beeld voor test publiek of voor de award shows.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Wolf of Wallstreet in hd al ja?
Captain Phillips is erg vet jaHeb Frozen nog niet gezien, dacht even dat je Freeze bedoelde
Die viel me tegen.. Ga Frozen nu even 'huren'
Ach ja some nights hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:45 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedemorgen Lav! Goed geslapen vannacht?
Ahh, dan wacht ik nog heel even. Heb Lone Survivor ook als HDScreener gekeken, dat regeltje tekst irriteerde me enormquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
HD? eh nee Frozen ook niet alleen dvd rip, af en toe regeltje in beeld voor test publiek of voor de award shows.
freeze? nooit van gehoord.
Leuk liedjequote:
Ow van dat regeltje had ik nauwelijks last kwam maar paar tellen in beeld de kwaliteit is goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, dan wacht ik nog heel even. Heb Lone Survivor ook als HDScreener gekeken, dat regeltje tekst irriteerde me enorm![]()
Bedoelde Freezer (2014) - IMDb trouwens
[..]
Leuk liedjeomdat ik met een schuin oog naar de clip keek dacht ik dat Matt Damon aan het zingen was
My Immortal..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow van dat regeltje had ik nauwelijks last kwam maar paar tellen in beeld de kwaliteit is goed.
Die freeze film, hmm misschien een keer als ik echt geen hol te doen heb.
Die andere ken ik ook nog niet.
Lekker he,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:58 schreef Divje het volgende:
[..]
My Immortal..brings a tear to my eye..
Lone Survivor is wel een goede filmBegint traag maar daarna zit je echt in spanning tot het eind.
Ga toch maar ff Wolf of Wall Street downloadenben wel erg benieuwd
en dan later nog een keer kijken als de HDrip er is
Toch ff weer die cd luisteren
Luister eigenlijk nooit naar zulk 'soort' muziekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lekker he,
[ afbeelding ]
Zo ff PC upgrade ingebouwd, hopelijk loopt ie nu wat sneller
Word er rustig van in momenten van stress.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Luister eigenlijk nooit naar zulk 'soort' muziekmaar Evanescence en bv Within Temptation vind ik dan weer erg leuk om te luisteren. Al word k er vaak verdrietig van
Komen er straks ook van die gouden muntjes uit je pc?
Dan zou ik er een Bitcoin mining pc van maken
Hmmm jammerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Word er rustig van in momenten van stress.
Nee helaas, had al eerder geprobeert met een roadrunner (kinder suprise) maar werkt voor geen meter.
Metallica altijd goedquote:
Dat zou ik ook wel willen jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Metallica altijd goedstaat nog steeds op mijn verlanglijstje samen met de Foo fighters dat ik die ooit nog live wil zien optreden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen ja
Tot het ooit zover komt hou ik me ff zoet me die nieuwe 'film' van Metallica: Metallica Through the Never (2013) - IMDb
Jaloersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Most crappy optreden ooit was van de zwarte doperwten, wat een knudde afsluiting zeg.![]()
Meest geniale was, vanachter de de schermen bij pinkpop 2009 bruce springsteen
Werchter 2011 was de eind show, het was meer (Will ben ik) die beetje aan het plaatjes draaien was voor een uur lang en paar bekende liedjes en ook nog eens zwaar beroerd gezongen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaloers
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt met die doperwten, waarom ga je naar zo'n optreden?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Werchter 2011 was de eind show, het was meer (Will ben ik) die beetje aan het plaatjes draaien was voor een uur lang en paar bekende liedjes en ook nog eens zwaar beroerd gezongen.
Jaar ervoor was Pearl Jamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar zijn mijn huisgenoten toendertijds ook heen geweest, die zeiden precies hetzelfde![]()
Faithless is wel vetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jaar ervoor was Pearl Jamen daar net voor Faithless die dude negert wist zijn muil niet te houden en verneukte alle liedjes
Ja eh mijn eigenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Faithless is wel vetmaar idd niet live. Die man moet niet denken dat ie een MC is want dat kan die niet
gewoon de tekst aanhouden van de nummers
Pearl Jam leek me zo gaaf, nooit geld gehad voor werchter
Wel 1x Lowlands geweest, helemaal los gegaan op Pendulum, om een paar uur later los te gaan bij Deadmeau5 en tussendoor nog N*E*R*D. Dat zijn ook de enige 3 optredens die ik me kan herinneren
Heb je dit jaar nog festivals in de planning?
Oh das vet!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja eh mijn eigennou jah eigen, ik regel wat bandjes en dj's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |