Hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hunnie kennende lopen ze vrij hard![]()
OW yeah, we gaan gewoon ff over de records van vorig jaar heen als een MALLE!!!!!quote:
sup?quote:
alleen joden lopen altijd weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er even weg van! #lopen #tjacka
ow ja die wou ik nog ff downloadenlegaal van dvd kijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Divje het volgende:
Ik ga even Snatch kijken![]()
have fun people with whatever you're doing
Hehequote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow ja die wou ik nog ff downloadenlegaal van dvd kijken
wat een nare sneerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er even weg van! #lopen #tjacka
tuurlijk welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken je wel tegen toch, knuffeljoodje van me
Slaapze Scrumquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Hier ook, ga douchen, blowen (even volgehouden, vanavond even niet, morgen weer blowloos ) en slapen.
Dank! En wat verwacht je?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Slaapze Scrum
Ennnn foei!geniet ervan
Ik ben in staat om richting Langenhagen te fietsen en elke UPS bus tegen te houden om te inspecteren
Schoenen, ben voor 't eerst sinds ik klein was weer helemaal hyped om ietsquote:
Wat voor schoenen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Schoenen, ben voor 't eerst sinds ik klein was weer helemaal hyped om iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |