Ik heb geen idee nog, ik wacht nog steeds op een schatting van het budget dit jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh das vet!
Zie een paar toffe bands staan in de geschiedenisWat wordt het dit jaar?
Ah okequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee nog, ik wacht nog steeds op een schatting van het budget dit jaar.
Als ik die heb gaan we ff om de tafel zitten en ff wat contacten leggen.
Vrijwilligers werkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah okeDat is ook wel een toffe job om te doen of niet?
Ja oke, maar vrijwilligerswerk kan ook erg leuk zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vrijwilligers werk
Als het weer morgen ook zo is kan ik best wel ff terras pakken
Daar noem je dan ook watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Most crappy optreden ooit was van de zwarte doperwten, wat een knudde afsluiting zeg.![]()
Meest geniale was, vanachter de de schermen bij pinkpop 2009 bruce springsteen
Haha handig als je zoiets binnen krijgt inderdaad, op dit bedrijf gaat dat soort dingen gelijk weer retour afzender.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja oke, maar vrijwilligerswerk kan ook erg leuk zijndat was meer wat ik bedoelde
Het is idd mooi weerga zo even een wandeling maken. Net een half uur bezig geweest om verpakkingsmateriaal te verwijderen, zit er nóg een doos om de schoenendoos, helemaal dicht getapet
Heb toen zijn gitaar snaren gekregen, wist ik ff niet wat ik er mee aanmoest dus gedoneerd aan vriend van me , grote fanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook wat
en mooi weer? Hier regent het![]()
Haha, nouja. Het pakketje was wel goed beschermd hierdoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha handig als je zoiets binnen krijgt inderdaad, op dit bedrijf gaat dat soort dingen gelijk weer retour afzender.
Ik moet nog een goeie band bedenken voor over half jaar voor mijn feestje nog tips?
heb niet een al te groot budget en heb al een leuk bandje op het oog maar, tips zijn altijd welkom
Ik had ze ingelijst en aan de muur gehangenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb toen zijn gitaar snaren gekregen, wist ik ff niet wat ik er mee aanmoest dus gedoneerd aan vriend van me , grote fan
hahaha Heb nog de drum stokjes van Steven Adler (guns & rozes) en Chad Gracey (live), plectrum van Patrick Dahlheimer (live)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had ze ingelijst en aan de muur gehangen
Ja echt toffe gast heb heel even met hem mogen praten achter de schermenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had ze ingelijst en aan de muur gehangen
Het is echt een enorm aardige vent he? Helemaal geen sterallures.
geniet er van toedelsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef Divje het volgende:
Even een lange wandeling makenfijne middag mensen
Dat gaat zeker lukken, echt heerlijk weer. Ook al is t maar 7 gradenquote:
Wandel ze Div en tot laterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken, echt heerlijk weer. Ook al is t maar 7 graden
Jooaaah genoeg werk vandaagquote:
Dat zijn de beste wandelingenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeps,mn wandeling ging onverwachts richting kroeg
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UHU!
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:13 schreef theguyver het volgende:
[..]Vind ik niet zo lekker. Dropshot daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UHU!![]()
Nou ja, dat gaat nu niet dus neem ik maar second best: dubbelzout dropje.
Jaaaquote:
Morgen Guyvie vs krat grolsch, heb nog steeds huis verbodquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
En ze hebben krombacher vervangen door warsteiner![]()
Sorry guyvik proost op jou
Dat gaat guyvie winnen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Morgen Guyvie vs krat grolsch, heb nog steeds huis verbod
Guyvie vs hele kip van de jumbo won ik ook, metquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat gaat guyvie winnen natuurlijk
Hoezo huisverbod?
Omg n hele kipquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Guyvie vs hele kip van de jumbo won ik ook, meten wimpel.
nou jah huisg=verbod, er word iets in elkaar gespijkert en ik mag niet weten wat het is. ben heel nieuwsgierig. geen idee wat je kan maken van 10 pallets..
Haar huis nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg n hele kip
Je mag het huis niet meer in? Zou ook niet weten wat je van pallets kan maken
Ik zou maar oppassen de komende tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Guyvie vs hele kip van de jumbo won ik ook, meten wimpel.
nou jah huisg=verbod, er word iets in elkaar gespijkert en ik mag niet weten wat het is. ben heel nieuwsgierig. geen idee wat je kan maken van 10 pallets..
Hoi Lquote:
Voor ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen de komende tijd
Guyvie krijgt een shag-padquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haar huis niet![]()
Nu al bijna een week.
Een watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Ja, het is een gezellige boel hier tegenwoordig. Leuk hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
Hoe ist?
Je bent wel in je nopjes zeker met de snelheid waar de SC nu mee gaat? Op deze maniet zitten we dit jaar nog op 300![]()
(Nadeel is wel dat er veel terug te lezen is als ik wakker wordt....)
Altijd voorzichtig zijn als men met hout, spijkers en hamers aan de gang is. Vraag Jezus maar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voor ?
Echt ik heb werkelijk waar geen idee wat ze aan het doen is.
Oh maar dat boeit mij persoonlijk nooit zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is bijna tijd voor de hunt hoor!
Haha nou tot later ik ben ook weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar dat boeit mij persoonlijk nooit zo
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een wat![]()
Hahaha, dat weet je dondersgoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of die van pallets zo stevig is hoor!
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
ja gaat wel, naar tandarts geweest net. En dat was het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Inso, hoe gaat het?
Hele dag regen hier, blegh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |