quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:13 schreef theguyver het volgende:
[..]Vind ik niet zo lekker. Dropshot daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UHU!![]()
Nou ja, dat gaat nu niet dus neem ik maar second best: dubbelzout dropje.
Jaaaquote:
Morgen Guyvie vs krat grolsch, heb nog steeds huis verbodquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
En ze hebben krombacher vervangen door warsteiner![]()
Sorry guyvik proost op jou
Dat gaat guyvie winnen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Morgen Guyvie vs krat grolsch, heb nog steeds huis verbod
Guyvie vs hele kip van de jumbo won ik ook, metquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat gaat guyvie winnen natuurlijk
Hoezo huisverbod?
Omg n hele kipquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Guyvie vs hele kip van de jumbo won ik ook, meten wimpel.
nou jah huisg=verbod, er word iets in elkaar gespijkert en ik mag niet weten wat het is. ben heel nieuwsgierig. geen idee wat je kan maken van 10 pallets..
Haar huis nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg n hele kip
Je mag het huis niet meer in? Zou ook niet weten wat je van pallets kan maken
Ik zou maar oppassen de komende tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Guyvie vs hele kip van de jumbo won ik ook, meten wimpel.
nou jah huisg=verbod, er word iets in elkaar gespijkert en ik mag niet weten wat het is. ben heel nieuwsgierig. geen idee wat je kan maken van 10 pallets..
Hoi Lquote:
Voor ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen de komende tijd
Guyvie krijgt een shag-padquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haar huis niet![]()
Nu al bijna een week.
Een watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Ja, het is een gezellige boel hier tegenwoordig. Leuk hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
Hoe ist?
Je bent wel in je nopjes zeker met de snelheid waar de SC nu mee gaat? Op deze maniet zitten we dit jaar nog op 300![]()
(Nadeel is wel dat er veel terug te lezen is als ik wakker wordt....)
Altijd voorzichtig zijn als men met hout, spijkers en hamers aan de gang is. Vraag Jezus maar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voor ?
Echt ik heb werkelijk waar geen idee wat ze aan het doen is.
Oh maar dat boeit mij persoonlijk nooit zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is bijna tijd voor de hunt hoor!
Haha nou tot later ik ben ook weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar dat boeit mij persoonlijk nooit zo
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een wat![]()
Hahaha, dat weet je dondersgoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of die van pallets zo stevig is hoor!
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeps,mn wandeling ging onverwachts richting kroeg
ja gaat wel, naar tandarts geweest net. En dat was het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Inso, hoe gaat het?
Hele dag regen hier, blegh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |