Wat de boerin niet kent eet ze niet..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel lastig ja
En ook een beetje kinderachtig van nummer 1 eigenlijkHeeft ze een groentefobie oid?
Eet ze ook geen groente-kroketten?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat de boerin niet kent eet ze niet..
Als ik voor mijn huisgenoten kook storten ze zich als een stel hongerige wolfen op het voer.
Mja, niet geheel onlogisch na 3 dagen pizza, en ander simpel voer.
Plus mijn pannenkoeken zijn legendarisch
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Net alsof er een zoutkorrel in m'n slokdarm vast zit, omg wat een kutgevoel
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat de boerin niet kent eet ze niet..
Als ik voor mijn huisgenoten kook storten ze zich als een stel hongerige wolfen op het voer.
Mja, niet geheel onlogisch na 3 dagen pizza, en ander simpel voer.
Plus mijn pannenkoeken zijn legendarisch
Ja, het helpt niet echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al wat gedronken om het te proberen weg te krijgen?
ik heb het wel eens als ik een broodje pindakaas eet, dat als ik dan niet genoeg kauw dat het net lijkt alsof het blijft plakken in m'n slokdarm. Doet best pijn en is heel ongemakkelijk. En dan kun je echt gewoon je slokdarm voelen werken en het naar beneden transporterenheel apart
Heeeeeeel herkenbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier staan mijn huisgenootjes ook altijd ongeduldig om het hoekje te gluren, met de tafel allang gedekt totdat ik het sein geef dat het eten klaar is
Dat is het enige wat ik niet weg krijg...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, het helpt niet echt.
Pindakaas met stukjes pinda islekker
maar zooooo rot als dat blijft hangen, vreselijk
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, het helpt niet echt.
Pindakaas met stukjes pinda islekker
maar zooooo rot als dat blijft hangen, vreselijk
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heeeeeeel herkenbaar.
Andere huisgenoten kunnen echt niet koken, 1 had laatst bami gemaakt, zag er goed uit.
Maar hij had het halve kruidenrekje er in gedonderd..
2 happen verder kwam ik niet...
Pindasausquote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik niet weg krijg...
Pinda saus![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, nu al wat beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Of gewoon de maandagochtendblues?
mooi om te horen.quote:
Het ruikt inderdaad niet erg lekker..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef theguyver het volgende:
Pinda saus, die lucht... had zaterdag gekookt voor goeie vriend van me , hij moest een pot pinda saus er bij hebben, heb mijn volledige wierook verzameling in de brand gezet, anders kwam ik niet van de lucht af..
Volgende keer moet je wat koffiepoeder op een schoteltje erbij leggenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef theguyver het volgende:
Pinda saus, die lucht... had zaterdag gekookt voor goeie vriend van me , hij moest een pot pinda saus er bij hebben, heb mijn volledige wierook verzameling in de brand gezet, anders kwam ik niet van de lucht af..
koffie poeder op een schoteltje? en dat dan in de brand zetten?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer moet je wat koffiepoeder op een schoteltje erbij leggen![]()
Dat neemt luchtjes enzo opDoen wij ook als we gaan gourmetten oid
Nee, gewoon koffiepoeder op een schoteltje..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
koffie poeder op een schoteltje? en dat dan in de brand zetten?
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon koffiepoeder op een schoteltje..Verder niks mee doen.
Het neemt de geurtjes op (het neutraliseert geurtjes, daarom hebben ze ook koffiepoeder staan in goede parfumzaken, zodat je daarna weer vers kunt beginnen met ruiken)
En achteraf weggooien
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]oke dit wist ik niet, doen we thnx voor the tip.
![]()
enige nadeel is...
mag niks in brand zetten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |