Wat de boerin niet kent eet ze niet..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel lastig ja
En ook een beetje kinderachtig van nummer 1 eigenlijkHeeft ze een groentefobie oid?
Eet ze ook geen groente-kroketten?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat de boerin niet kent eet ze niet..
Als ik voor mijn huisgenoten kook storten ze zich als een stel hongerige wolfen op het voer.
Mja, niet geheel onlogisch na 3 dagen pizza, en ander simpel voer.
Plus mijn pannenkoeken zijn legendarisch
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Net alsof er een zoutkorrel in m'n slokdarm vast zit, omg wat een kutgevoel
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat de boerin niet kent eet ze niet..
Als ik voor mijn huisgenoten kook storten ze zich als een stel hongerige wolfen op het voer.
Mja, niet geheel onlogisch na 3 dagen pizza, en ander simpel voer.
Plus mijn pannenkoeken zijn legendarisch
Ja, het helpt niet echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al wat gedronken om het te proberen weg te krijgen?
ik heb het wel eens als ik een broodje pindakaas eet, dat als ik dan niet genoeg kauw dat het net lijkt alsof het blijft plakken in m'n slokdarm. Doet best pijn en is heel ongemakkelijk. En dan kun je echt gewoon je slokdarm voelen werken en het naar beneden transporterenheel apart
Heeeeeeel herkenbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier staan mijn huisgenootjes ook altijd ongeduldig om het hoekje te gluren, met de tafel allang gedekt totdat ik het sein geef dat het eten klaar is
Dat is het enige wat ik niet weg krijg...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, het helpt niet echt.
Pindakaas met stukjes pinda islekker
maar zooooo rot als dat blijft hangen, vreselijk
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, het helpt niet echt.
Pindakaas met stukjes pinda islekker
maar zooooo rot als dat blijft hangen, vreselijk
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heeeeeeel herkenbaar.
Andere huisgenoten kunnen echt niet koken, 1 had laatst bami gemaakt, zag er goed uit.
Maar hij had het halve kruidenrekje er in gedonderd..
2 happen verder kwam ik niet...
Pindasausquote:Op maandag 13 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik niet weg krijg...
Pinda saus![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, nu al wat beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Of gewoon de maandagochtendblues?
mooi om te horen.quote:
Het ruikt inderdaad niet erg lekker..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef theguyver het volgende:
Pinda saus, die lucht... had zaterdag gekookt voor goeie vriend van me , hij moest een pot pinda saus er bij hebben, heb mijn volledige wierook verzameling in de brand gezet, anders kwam ik niet van de lucht af..
Volgende keer moet je wat koffiepoeder op een schoteltje erbij leggenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef theguyver het volgende:
Pinda saus, die lucht... had zaterdag gekookt voor goeie vriend van me , hij moest een pot pinda saus er bij hebben, heb mijn volledige wierook verzameling in de brand gezet, anders kwam ik niet van de lucht af..
koffie poeder op een schoteltje? en dat dan in de brand zetten?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer moet je wat koffiepoeder op een schoteltje erbij leggen![]()
Dat neemt luchtjes enzo opDoen wij ook als we gaan gourmetten oid
Nee, gewoon koffiepoeder op een schoteltje..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
koffie poeder op een schoteltje? en dat dan in de brand zetten?
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon koffiepoeder op een schoteltje..Verder niks mee doen.
Het neemt de geurtjes op (het neutraliseert geurtjes, daarom hebben ze ook koffiepoeder staan in goede parfumzaken, zodat je daarna weer vers kunt beginnen met ruiken)
En achteraf weggooien
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]oke dit wist ik niet, doen we thnx voor the tip.
![]()
enige nadeel is...
mag niks in brand zetten.....
Doe ik altijd met wat azijnquote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Nog een random huishoudtip.. Als je waterkoker aangekalkt en vies is geworden, doe er dan citroensap in (zo'n flesje uit de super voor 80 ct oid), even in laten weken, water erbij doen (liefst helemaal vol dan) en laten koken.
als er nog wat restjes zijn dit nog eens doen.
Waterkoker is schoon en geen chemische troep in je eten/drinken![]()
![]()
Misschien de eerste keer waterkoken nog een lichte citroensmaak maar voor bijvoorbeeld thee oid is dat helemaal neit erg natuurlijk
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die azijnsmaak blijft veel langer hangen en is totaal niet prettig vind ikquote:
Geen ervaring mee eigenlijk, na het schoonmaken nog 2x met schoon water koken en dan is 't wel goedquote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die azijnsmaak blijft veel langer hangen en is totaal niet prettig vind ik
Echt? Mazzel danquote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk, na het schoonmaken nog 2x met schoon water koken en dan is 't wel goed
Teveel gebruikt misschien?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Mazzel dan
Of ik had pech![]()
Bij mij was de azijnsmaak en geur in de waterkoker getrokken
Cola gebruiken om de wc schoon te maken kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk, na het schoonmaken nog 2x met schoon water koken en dan is 't wel goedDat water in een emmer doen en gebruiken om de wc of douche schoon te maken
Misschien was dat hetquote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Teveel gebruikt misschien?
Doe er echt heel weinig in, zo'n dopje van een Extran flesje ongeveer..
uit mijn keuken kraan komt kokend water..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Nog een random huishoudtip.. Als je waterkoker aangekalkt en vies is geworden, doe er dan citroensap in (zo'n flesje uit de super voor 80 ct oid), even in laten weken, water erbij doen (liefst helemaal vol dan) en laten koken.
als er nog wat restjes zijn dit nog eens doen.
Waterkoker is schoon en geen chemische troep in je eten/drinken![]()
![]()
Misschien de eerste keer waterkoken nog een lichte citroensmaak maar voor bijvoorbeeld thee oid is dat helemaal neit erg natuurlijk
Zonde van die colaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cola gebruiken om de wc schoon te maken kan ook
's avonds oid als je voorhet laatst gaat een fles cola leeg kieperen in de wc en dan 's ochtends doorspoelen, vastzittende troep is dan allemaal weggevreten
Doe datquote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien was dat het![]()
Maar gewoon voor he tgeval dat gebruik ik wel gewoon weer citroensap
Doe maar luxequote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
uit mijn keuken kraan komt kokend water..
dus, water koker heb ik niet nodig.
Ik lust geen colaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Zonde van die coladoe dat gewoon met een beetje bleek
[..]
Doe dat
Nah luxe, lol nee klote boiler eerder, wel handig als vrienden een kopje thee willen. is binnen 2,5 sec klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe maar luxe
[..]
Ik lust geen cola
hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah luxe, lol nee klote boiler eerder, wel handig als vrienden een kopje thee willen. is binnen 2,5 sec klaar.
Ach, als er vrienden zijn geweest en er blijft cola over kan ik het door de gootsteen spoelen of de wc er mee schoonmakenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Divje het volgende:
Oh vandaar.. Alsnog zonde van de cola, bleek is toch goedkoper?
Dan kan het wel jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, als er vrienden zijn geweest en er blijft cola over kan ik het door de gootsteen spoelen of de wc er mee schoonmaken
Kokend water he uit mijn kraan.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha
Wij hebben ook superheet water uit de kraan hier, maar toch vind ik een kopje thee lekkerder als het gekookt heeft
[..]
Ach, als er vrienden zijn geweest en er blijft cola over kan ik het door de gootsteen spoelen of de wc er mee schoonmaken
Echt kokend kokend?quote:
Ja kokend, vriend van me beweerde vingers te hebben van asbest.. ( hitte bestendige vingers)quote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt kokend kokend?
Hier is het gewoon gloeiend heet
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja kokend, vriend van me beweerde vingers te hebben van asbest.. ( hitte bestendige vingers)
hij hield het nog geen 2 seconden vol, en had na poging 2 blaar op zijn vinger, had m gewaarschuwd..
Nadeel is wel als ik moet afwassen moet ik goed opletten dat ik hem dus goed zet..quote:
Hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nadeel is wel als ik moet afwassen moet ik goed opletten dat ik hem dus goed zet..
anders....
Hoelang is ze al in Nederland?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef theguyver het volgende:
oke, de wereld gaat er aan..
Amerikaanse blonde doos die ik normaal 20x iets uit moet leggen met pijltjes kleurtjes en plaatjes snapt mijn vraag in 1 x de wereld is kapot...
in nederland?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoelang is ze al in Nederland?
Misschien is ze aan het ontgiften omdat het drinkwater hier niet zo vergiftigd wordt met chloor enzo zoals in Amerika en wordt ze nu niet meer zo mindcontrolled als eerst.
Oh haha..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
in nederland?
Nee stuur die miep altijd mails moet 20x uitleggen bellen etc, voor iets heel simpels.
Bijvoorbeeld
Let op het onderdeel nummer van deze sprinkler is voor een type in CHROOM maar ik moet er 1 hebben in STAAL!!!!!!
Voor de stalen versie heb ik geen onderdeel nummer!!!!!
en dan krijg je alsnog de informatie van de chrome versie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |