SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Opbouwen en er daarna een hekwerk met 100000 volt omheen zetten.
Idemquote:Op maandag 13 januari 2014 00:41 schreef mujentas het volgende:
De enige lokale acties die wij meestal hebben zijn van bijvoorbeeld waar er een droevige 10 cent van een zakje Haribo snoep afgaat
Yup.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je bedoeld dus een ondernemer met 1 filiaal waarin hij zelf de SM is?
had ik maar eerder bij ahold gewerktquote:Op maandag 13 januari 2014 00:43 schreef ikbenschipper het volgende:
We mogen inderdaad medewerkers die in het ideaal plaatje passen weer een ot geven. Vooral in het kader van de beste bijbaanwerkgever van Nederland. Loonsom en gewerkte uurloon zijn daarom dit jaar ook hoger weggezet in de budgetten.
Nee. Ook geen MVP.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:01 schreef mujentas het volgende:
Krijg je trouwens winstuitkering bij Bun?
Geen idee. Toen ik het vroeg, wisten ze het ook niet echt. Geen MVP, geen Plaza, geen WUK, niks.quote:
Je krijgt toch wel salaris hoop ik?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik het vroeg, wisten ze het ook niet echt. Geen MVP, geen Plaza, geen WUK, niks.
En een kerstgeschenk in de vorm van een cadeaubon alleen uit te geven in je eigen winkel en niet aan cadeaubonnen?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik het vroeg, wisten ze het ook niet echt. Geen MVP, geen Plaza, geen WUK, niks.
Binnen 2 dagen te bestedenquote:Op maandag 13 januari 2014 01:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En een kerstgeschenk in de vorm van een cadeaubon alleen uit te geven in je eigen winkel en niet aan cadeaubonnen?
Honden zijn het.
Dat wel!quote:Op maandag 13 januari 2014 01:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel salaris hoop ik?
Oh ja, dat ding moet ik nog ophalenquote:Op maandag 13 januari 2014 01:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En een kerstgeschenk in de vorm van een cadeaubon alleen uit te geven in je eigen winkel en niet aan cadeaubonnen?
Honden zijn het.
Is het hiervoor niet verplicht dat de persoon in kwestie moet studeren of van plan is een studie te gaan volgen om weer in aanmerking te mogen komen voor een OT?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:43 schreef ikbenschipper het volgende:
We mogen inderdaad medewerkers die in het ideaal plaatje passen weer een ot geven. Vooral in het kader van de beste bijbaanwerkgever van Nederland. Loonsom en gewerkte uurloon zijn daarom dit jaar ook hoger weggezet in de budgetten.
Is geen landelijke verplichting. Maar wel slim, weet je dat ze niet eeuwig blijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:25 schreef Balsam het volgende:
[..]
Is het hiervoor niet verplicht dat de persoon in kwestie moet studeren of van plan is een studie te gaan volgen om weer in aanmerking te mogen komen voor een OT?
Of gelden in de winkels een andere regelgeving hiervoor?
Inderdaad dat is dus het hele punt, ze willen juist dat er doorstroming is omdat het een bijbaan betreft.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is geen landelijke verplichting. Maar wel slim, weet je dat ze niet eeuwig blijven.
Wij krijgen ook geen winstuitkering. Bij ons kan ook bijna niemand op plaza komen :p Vind het niet heel slim, want als mensen vragen hebben moeten ze het meteen aan iemand vragen in plaats van dat ze eerst de handboeken kunnen raadplegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Handboeken, wazijnda.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wij krijgen ook geen winstuitkering. Bij ons kan ook bijna niemand op plaza komen :p Vind het niet heel slim, want als mensen vragen hebben moeten ze het meteen aan iemand vragen in plaats van dat ze eerst de handboeken kunnen raadplegen.
Handboeken staan op plaza. Daarin staat bijna alles uitgelegd. Opleidingsprogramma ben ik ook niet bekend mee :pquote:Op maandag 13 januari 2014 01:43 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Handboeken, wazijnda.
Het is dat ik jullie hier heb, anders had ik die hele AH terminologie en dingetjes überhaupt nooit gekend. Heb nooit kort 'opleidingsprogramma' hoeven volgen.
TL's hebben gewoon plaza zeiden ze toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:52 schreef mujentas het volgende:
Hoe kom je dan in momo en de lokale toepassingen?
Niet :p Waarom zou iedereen in momo moeten kunnen?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:52 schreef mujentas het volgende:
Plaza krijgen alleen TL's en baliemedewerkers (zouden officieel caissière B moeten zijn). Was ik even vergeten te melden.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:52 schreef mujentas het volgende:
En dit, ja. Heb niks te zoeken in momo :p.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Niet :p Waarom zou iedereen in momo moeten kunnen?
Ah, jij ook al 6:00? Same here.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:05 schreef jffry101 het volgende:
Ik begin zo om 6:00, denk niet dat dromenland nog op mij hoeft te wachten.
19:00 pas..quote:Op maandag 13 januari 2014 02:03 schreef SLP_ het volgende:
Wat zijn jullie trouwens allemaal nog laat wakkerNiemand hoeft vroeg te beginnen? :p
Nicequote:Op maandag 13 januari 2014 02:11 schreef einschtein het volgende:
Vandaag eerste shift als vervanging voor de TL die weggaat.
Succesquote:Op maandag 13 januari 2014 02:11 schreef einschtein het volgende:
Helaas nog niet. Ik doe mijn stinkende best, maar ik weet niet of het zijn vruchten af gaat werpen. Mijn favoriete collega, die toevallig achter de balie staat, zei me laatst dat het de grootste fout in de tijd dat ze daar alweer werkt zou zijn, als ze mijn contract niet zouden verlengen. Van TL VKA mag ik ook erg veel, mag veel op eigen initiatief (zonder toest. vragen dus) en allerlei dingetjes, maar goed. Ik heb de TL een motivatiebrief gestuurd wat betreft doorgroeien, beschikbaarheid flink vergroot, etc. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen, om uiteindelijk als er weer eentje weggaat bik de balie, dat gat op te mogen vullenquote:[img]http://i.fokzine.img] Op maandag 13 januari 2014 02:00 schreef mujentas het volgende:
Ah ik dacht dat je al achter de balie stond. Misschien dat ik het een keer verkeerd gelezen heb ofzo.
Ik moet vier dagen achter elkaar om 7 beginnen huilhuilquote:Op maandag 13 januari 2014 02:15 schreef d4v1d het volgende:
Wat ben ik blij dag ik nooit zo vroeg hoef
Ja, David is niet voor 10.00 uur beschikbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 02:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik moet vier dagen achter elkaar om 7 beginnen
Tenzij je een frikandellenbroodje voor zijn houdt.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, David is niet voor 10.00 uur beschikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil je me denk ik ook niet aan het werk hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, David is niet voor 10.00 uur beschikbaar
Ik vind het ook niet heel erg om vroeg te beginnen, maar na een paar dagen begint het toch op te breken :p Vooral als je wat langere dagen werkt (morgen 7-21 :p)quote:Op maandag 13 januari 2014 02:29 schreef OudeBok het volgende:
Maakt mij normaal geen zak uit wanneer ik begin. Als niet naar de uni moet, begin ik net zo goed om acht 's morgens. Vaak alleen wat minder leuk, de FT ploeg is toch flink ouder, hadden mijn ouders kunnen zijn, dus is wat anders in de omgang.
7-21? What the actual.. mag je 14u werken op een dag?quote:[img]httactualfokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 13 januari 2014 02:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet heel erg om vroeg te beginnen, maar na een paar dagen begint het toch op te breken :p Vooral als je wat langere dagen werkt (morgen 7-21 :p)
Gebeurt regelmatig dat ik die uren draai :p De asm's en sm draaien die uren ook vaak :p Is redelijk normaal bij ons hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 02:44 schreef OudeBok het volgende:
[..]
7-21? What the actual.. mag je 14u werken op een dag?
Mijn lengterecord is 9-21 overigens, bij de C1000. Ook niet geheel volgens regels, maar was in vakantie en had geld nodig ookal was ik 16.
Same.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:44 schreef OudeBok het volgende:
[..]
7-21? What the actual.. mag je 14u werken op een dag?
Mijn lengterecord is 9-21 overigens, bij de C1000. Ook niet geheel volgens regels, maar was in vakantie en had geld nodig ookal was ik 16.
Tof! Deden ze dat bij ons maar, er zou in zo'n geval meteen een andere TL uit een ander filiaal naar ons toe gestuurd worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:11 schreef einschtein het volgende:
als je een ouder iemand een contract wil geven voor 9 uur in de week en ot moet het afhankelijk van het moment dat diegene werkt wel kunnen. Maar uiteraard is het zo dat omdat het om een bijbaan gaat verstandig is als ze studeren en dus op den duur weg gaan ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:37 schreef Balsam het volgende:
[..]
Inderdaad dat is dus het hele punt, ze willen juist dat er doorstroming is omdat het een bijbaan betreft.
toch bijzonder want dan heeft jullie franchise organisatie daar dus blijkbaar allemaal een overschot in. Anders raakt die mogelijkheid toch ook wel een keer op van overplaatsingen van caissière b en teamleiders e.d.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:55 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Tof! Deden ze dat bij ons maar, er zou in zo'n geval meteen een andere TL uit een ander filiaal naar ons toe gestuurd worden.
Lijkt te kloppen, tot nu toe. Misschien, dat ze een ander filiaal als opleidingsfiliaal gebruiken, kan ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
toch bijzonder want dan heeft jullie franchise organisatie daar dus blijkbaar allemaal een overschot in. Anders raakt die mogelijkheid toch ook wel een keer op van overplaatsingen van caissière b en teamleiders e.d.
Als er een Lidl komt, berg je dan maar. Een tijdje geleden zag in het krantje wat we elke keer op het werk krijgen een foto: Lidl pal naast de AH. Je kon pijnlijk duidelijk zien wie betere zaken deedquote:Op maandag 13 januari 2014 09:08 schreef Kadooosh het volgende:
Wij gaan over 2 maanden verhuizen en worden dan 2,5x zo groot...
Alleen nu komt er een Lidl in de buurt, Vomar er zogoed als naast en Dirk vlakbij.
Ben heel benieuwd of wij het gaan "redden".
1/3 heeft nu al voor de Dirk gekozen die vorige jaar open ging...
Wat moet dat kosten?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:38 schreef UncleSam het volgende:
Iemand al het nieuwe AH Guarana energy drink al gespot?
Ik vind m net als de Basic smaken.
Hoe duur is die? Ik schrijf wel een review en stuur hem op naar de Ahá gr grquote:Op maandag 13 januari 2014 11:38 schreef UncleSam het volgende:
Iemand al het nieuwe AH Guarana energy drink al gespot?
Ik vind m net als de Basic smaken.
De dingen die Sharon heeft gedaan waren ook niet allemaal even toepasselijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze reclame is niet echt toepasselijk voor het bijbehorende nieuwsfragment
Dat meen je niet... Pasen is laat... 3 maanden aan paasspul?!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef mujentas het volgende:
Vanaf 27 januari staan de paasdisplays weer in de winkel
een container die achter de winkel staat.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is t nou de winkel of een (afval)container?
Hopelijk slaat t niet over danquote:Op maandag 13 januari 2014 15:09 schreef Loll het volgende:
[..]
een container die achter de winkel staat.
Ohja. Hier in het winkelcentrum zitten een Jumbo, een AH en een Lidl. Zowel bij de Lidl als bij de AH is het best wel druk. Vaak gaan mensen naar alle twee de supermarkten.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als er een Lidl komt, berg je dan maar. Een tijdje geleden zag in het krantje wat we elke keer op het werk krijgen een foto: Lidl pal naast de AH. Je kon pijnlijk duidelijk zien wie betere zaken deed
Ben je lid van de OR?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef vrs99 het volgende:
De Ondernemingsraad gaat volgende week maandag een enquête uitzetten over de kerstbonnen zoals die laatst zijn uitgegeven. Wil jij hier ook je mening over geven? Meld je dan aan voor het Medewerkerpanel via AH Plaza -> Organisatie -> OR tegel (rechterkant van het scherm).
Andere onderwerpen die de komende tijd voorbij zullen komen zijn o.a. 'Werkdruk' en 'AH Plaza'.
Als je vragen hebt beantwoord ik die graag.
Ja, het werd al snel duidelijk dat het intern opgelost moest worden bij ons.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:55 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Tof! Deden ze dat bij ons maar, er zou in zo'n geval meteen een andere TL uit een ander filiaal naar ons toe gestuurd worden.
Ja, dat is het eerste wat mij opviel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef monsterd. het volgende:
Je ziet dat er helemaal niets meer over is van die broodkarren
Lijkt me een papierbaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef einschtein het volgende:
Vraag me nu wel af wat er nou eigenlijk in de fik heeft gestaan.
ik denk een peuk sigaret van een van de medewerkers die in aanraking kwam met stuk kartonquote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef einschtein het volgende:
Vraag me nu wel af wat er nou eigenlijk in de fik heeft gestaan.
Nee hoor, die staat niet in de fik op de foto's. Daar is de brand misschien naar over geslagen.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef einschtein het volgende:
Het was vast Watdoeteenvulploegleider.
Welke broodkarren?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef monsterd. het volgende:
Je ziet dat er helemaal niets meer over is van die broodkarren
Aflevering nummer 5quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:
Eind februari pas weer een kan ik je helpen filmpje
Hele winkelquote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef exelletor het volgende:
Een quizvraag van de dag:
Er worden in een filiaal foto's gemaakt voor een ah(waren allemaal ah producten, dus ik denk dat het voor ah was) reclame(mogelijk ook een filmpje, maar volgens mij niet). Hoeveel wordt er gespiegeld?
450 meter.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef exelletor het volgende:
Een quizvraag van de dag:
Er worden in een filiaal foto's gemaakt voor een ah(waren allemaal ah producten, dus ik denk dat het voor ah was) reclame(mogelijk ook een filmpje, maar volgens mij niet). Hoeveel wordt er gespiegeld?
Niks?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:30 schreef exelletor het volgende:
Jullie zitten alle twee ernaast.Nog een poging wagen?
En dan zijn we ook nog eens een Baarn II winkel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Wel een eerlijk beeld van de gemiddelde winkel
Niks gehadquote:Winnaars ‘Ken jij de nieuwe Bonuskaart?’ quiz
Win1000euro.jpg
Afgelopen december konden alle medewerkers van Ahold Nederland meedoen aan de quiz over de nieuwe Bonuskaart en daarmee kans maken op een cadeaukaart van vijftig, tweehonderdvijftig of zelfs duizend euro. We willen jullie bedanken voor jullie enthousiaste deelname aan de quiz. Er is massaal meegedaan, ruim 2500 inzendingen kregen we binnen!
De winnaars van de quiz zijn bekend en zijn hiervan vandaag per e-mail op de hoogte gebracht. Zij hadden alle 15 vragen goed beantwoord en zijn getrokken uit de vele goede inzendingen. Er zijn in totaal 45 winnaars met de volgende prijzen:
1 hoofdprijs – Cadeaukaart naar keuze twv ¤ 1000,-
4 weekprijzen – Cadeaukaart naar keuze twv ¤ 250,-
40 dagprijzen – Cadeaukaart naar keuze twv ¤ 50,-
Op 21 oktober 2013 is de nieuwe Bonuskaart voor Albert Heijn geïntroduceerd. Dit jaar wordt het persoonlijke Bonuskaartprogramma van Albert Heijn nog veel meer waard. We houden je op de hoogte!
We wensen de prijswinnaars veel plezier met hun prijs!
Afzender: Afdeling Loyalty Albert Heijn
Zal ik morgen ff mijn excel sheet sturen? Binnenkort is er ook een tooltje voor maar dan moet je even bij mujentas zijn, ik heb geen motivatiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:39 schreef OudeBok het volgende:
Ben er eindelijk achter, wat die kerstcheques precies waren. Inderdaad eigen cheques, van de franchiser zelf. Zagen er wel fancy uit, trouwens.
Pfft. Werk nu aan m'n urenadministratie in Excel en het ding tript als de malle. Voeg uren voor donderdag toe, springt m'n totaal teller uit het niets op 0:00 -_-. Voordat ik dit heb uitgevogeld..
Zou wel chill zijn. Ik ga mijn bestandje ook wel even laten checken in het Excel-topic, maar er eentje achter de hand hebben is nooit verkeerd. Zou het waarderen, in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal ik morgen ff mijn excel sheet sturen? Binnenkort is er ook een tooltje voor maar dan moet je even bij mujentas zijn, ik heb geen motivatie
zie DMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn. Ik ga mijn bestandje ook wel even laten checken in het Excel-topic, maar er eentje achter de hand hebben is nooit verkeerd. Zou het waarderen, in ieder geval.
Moet deze periode even goed in de gaten houden (v.a 30-12 tm 27-1 bij ons ongeveer). Zal uiteindelijk zo rond de 32 uur moeten krijgen, maar ik hoor dat salarissen nog wel eens fout willen gaan bij veel invaldiensten. Ben echt alle ruilbevestigingen e.d. aan het bewaren, zodat ik het kan laten rechttreken, mocht dat nodig zijn.
yes thanks!quote:
Ik ben benieuwd of ze nu eindelijk wel binnen komen. Vanaf afgelopen zaterdag zouden ze al geleverd moeten zijn, maar we hebben er +- 0 binnengekregen tot op heden.quote:814023 pedigree adult rund 15kg Vandaag beperkt leverbaar, vanaf morgen volledig leverbaar
813969 pedigree adult lam 15kg Vandaag beperkt leverbaar, vanaf morgen volledig leverbaar
Wij hadden zondag 3 karren initieel binnen gekregenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:20 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nu eindelijk wel binnen komen. Vanaf afgelopen zaterdag zouden ze al geleverd moeten zijn, maar we hebben er +- 0 binnengekregen tot op heden.
Anders maar wat anders neergooien.
Ruilen tegen 5 karren lotusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wij hadden zondag 3 karren initieel binnen gekregen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef mujentas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n vent zijn hele winkelwagen volgeladen met Mona toetjes, vraagt hij 'deze zijn toch 3 cent?' Umm nee![]()
Alles weer eruit en weer terug
Het gewoon ook proberen hèquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef mujentas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n vent zijn hele winkelwagen volgeladen met Mona toetjes, vraagt hij 'deze zijn toch 3 cent?' Umm nee![]()
Er staat niet eens 3 cent. Er staat 30 cent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef mujentas het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, indd!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Er staat niet eens 3 cent. Er staat 30 cent.
Wat is er zo leuk aan openen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef SLP_ het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik morgen voor het eerst ga openenBeetje onverwachts, maar wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan openen?Ja datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat je gewoon gezellig je ding kan doen (werken, maar ook socializen) zonder dat je op hoeft te letten of sm/asm in de buurt rondloopt
![]()
Geef je weinig kans, zeker als je het op je werk doet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef Nickskuh het volgende:
Vanavond loonheffingsformulier inleveren, is dat bij de eerst volgende uitbetaling al geregeld denken jullie?
En krijg ik dan het geld van deze maand met terugwerkende kracht nog terug of volgend jaar pas weer?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Geef je weinig kans, zeker als je het op je werk doet.
Iets zegt me, dat je het pas bij belastingaangifte terugkrijgt. Loonheffing gaat via de Belastingdienst, niet via AH.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
En krijg ik dan het geld van deze maand met terugwerkende kracht nog terug of volgend jaar pas weer?
Ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef OudeBok het volgende:
Is er een limiet aan het aantal dagen, dat je achtereenvolgens mag werken?
Jij was al 18, toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef OudeBok het volgende:
Is er een limiet aan het aantal dagen, dat je achtereenvolgens mag werken?
Ik wilde vandaag weer invallen voor een collega, die ziek geworden is, maar het mocht niet. Tot en met gisteren heb ik zes dagen achter elkaar gewerkt, en morgen, donderdag, vrijdag en zaterdag mag ik ook weer aan de bak. Ik heb echter geen moer te doen, en heb het naar me zin.
Ik heb nu niet echt een duidelijke, concrete reden gekregen, behalve dat ze het echt niet willen. Apart, voor mijn gevoel.
Ik heb het een paar jaar geleden allemaal in 1x gekregen nadat het formulier was verstuurd. Dus als dat niet veranderd is zou dat nog steeds zo moeten gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:23 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Iets zegt me, dat je het pas bij belastingaangifte terugkrijgt. Loonheffing gaat via de Belastingdienst, niet via AH.
- of zeg ik nu iets TOTAAL verkeerds *kruipt in hoekje*?-
Ook dan mag je geen 11 dagen op rij werken.quote:
Toch verplicht 1 dag per week vrij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ook dan mag je geen 11 dagen op rij werken.
Franchiser ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:11 schreef mujentas het volgende:
Is dat een franchiser?
Best wel treurig om als enigste AH in Nederland geen es energy te verkopen
Kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Dat is die franchiser op de straatweg toch?
Energydrank van 32 cent jattenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef jffry101 het volgende:
Als die zooi zoveel gejat wordt plaats je die zooi toch bij de counter (als er ruimte is)?!
ES Energy jatten snap ik nooit zo goed. Net als ES Bier trouwens. Als je dan toch de crimineel gaat uithangen, dan neem je toch gewoon RedBull en Hertog Jan mee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef jffry101 het volgende:
Als die zooi zoveel gejat wordt plaats je die zooi toch bij de counter (als er ruimte is)?!
Huh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Energydrank van 32 cent jatten
Sterke drank staat al achter een kassa. Als de reden idd diefstal is plaats je de energydrank daar lekker bij.
Ik zie dat ze 2 filialen hebben, deze foto komt uit Utrecht?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Franchiser ja.
Ik gok dat ze gewoon een bepaald publiek willen weren.. Volgens mij verkocht het helemaal niet slecht
Dan maar de bullit die 30 cent duurder is.
Ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef mujentas het volgende:
Ik zie dat ze 2 filialen hebben, deze foto komt uit Utrecht?
Denk dat hij Malibu en Smirnoff bedoelt. Wordt hier ook vaak meegenomen, maar niet afgerekend.quote:
Vraag het me af,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef mujentas het volgende:
Je kunt niet alles achter de counter zetten, maar om nou meteen de energydrank te saneren gaat wat ver. Is diefstal eigenlijk wel de werkelijke reden?
Ik zie hem af en toe ook als David reageren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef mujentas het volgende:
Doe als Piet een klacht op de AH Facebook.
Ja, maakt hij iemand uit België belachelijk omdat hij geen Nederlands spreektquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik zie hem af en toe ook als David reageren.
De huidige hype om over de herkomst van bloemkool te zeiken ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:29 schreef mujentas het volgende:
Ja, maar hij iemand uit België belachelijk omdat hij geen Nederlands spreekt
Mijn ASM zou een shotgun van de muur pakken en mij ter plekke doodschieten, mocht ik zo'n opmerking maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:45 schreef marsipilamie het volgende:
Onze nieuwe asm io wil ook graag alles achter de counter zetten bijv medicijnen vitamines, batterijen bepaalde wijnen. Ook wil hij dat wij zelf een worp bloemen maken, want hij vind de bestaande worp niet mooi staan.
Mijn reactie is Ik stuur wel een scc of ze alles in de volgende worp voor jou willen wijzigen
Hij kon er nog net om lachen
GEWERKT en je TVTquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:48 schreef Fredjes het volgende:
Hey mensen, ik had een vraagje met betrekking tot mijn salarisstrook.
Je ziet allemaal verschillende dingen staan, maar welke van deze uren heb ik nou daadwerkelijk gewerkt?
GEWERKT
TOESLAGUREN
TVT-UREN UITBETAALD KPT
ADV-UREN UITBETAALD KPT
VAKANTIE-UREN UITBET. KPT
VOORSCHOT WUK KPT
VOORSCHOT VAK.TOESLAG KPT
Voorschot wuk en vakantie toeslag neem ik aan niet.
Zou iemand mij hier een beetje bij kunnen helpen?
Franchiser heeft ook een eigen FB, maar ik denk niet dat ze daar iets mee gaan doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef mujentas het volgende:
Doe als Piet een klacht op de AH Facebook.
Gewerkt + tvt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:48 schreef Fredjes het volgende:
Hey mensen, ik had een vraagje met betrekking tot mijn salarisstrook.
Je ziet allemaal verschillende dingen staan, maar welke van deze uren heb ik nou daadwerkelijk gewerkt?
GEWERKT
TOESLAGUREN
TVT-UREN UITBETAALD KPT
ADV-UREN UITBETAALD KPT
VAKANTIE-UREN UITBET. KPT
VOORSCHOT WUK KPT
VOORSCHOT VAK.TOESLAG KPT
Voorschot wuk en vakantie toeslag neem ik aan niet.
Zou iemand mij hier een beetje bij kunnen helpen?
Tip de politie voor verboden wapenbezitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mijn ASM zou een shotgun van de muur pakken en mij ter plekke doodschieten, mocht ik zo'n opmerking maken.
Hij heeft vergunning.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:52 schreef mujentas het volgende:
Tip de politie voor verboden wapenbezit
Haha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:54 schreef mujentas het volgende:
Voor een shotgun? Lijkt mij sterk
Te zwaar kaliber.
Yes, bijna 19.quote:
Ook niet, met eigen goedkeuring?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ook dan mag je geen 11 dagen op rij werken.
Opmerking was wel volledig terecht..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mijn ASM zou een shotgun van de muur pakken en mij ter plekke doodschieten, mocht ik zo'n opmerking maken.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:03 schreef mujentas het volgende:
Piet heeft gepost op Facebook.
Is het vak half leeg, of half vol?
Maar hoe krijg ik mijn energy dan terug?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:06 schreef exelletor het volgende:
Die Piet bakt er ook niks van, zeg! Echte klagers vermelden geen filiaal om vervolgens te zeggen dat ze het personeel niet willen naaien.
Je krijgt het sws niet. Of ga klagen zodat ze elke dag een tray'tje voor je opzij zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:08 schreef d4v1d het volgende:
Maar hoe krijg ik mijn energy dan terug?
Mijn energyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar hoe krijg ik mijn energy dan terug?Ze kunnen moeilijk 900+ winkels aflopen
Zit nu bij 1:25 en ik vraag me nogsteeds af waarom ze lachenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef exelletor het volgende:
Even een leuk ah video tussendoor:
Is niet mijn winkel, maar wel heel herkenbaar.
Dan heb jij een verkeerde (A)SM.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:14 schreef d4v1d het volgende:
Zit nu bij 1:25 en ik vraag me nogsteeds af waarom ze lachen
Ach joh, een XL of een Large, wat maakt het nou uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef mujentas het volgende:
Hij zit sinds dit jaar in 1649. Hij moest weg uit Leidschendam.
Maar is die jongen er dan in zijn eentje? Hoe valt het niemand anders op?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:33 schreef Purdey het volgende:
Kleine update; We hebben de sigaretten dief. Ik heb met mijn SM overlegd, en die heeft de beelden terug gekeken. Wat we al dachten, jongen van VK opende elke avond dat hij werkte na sluitingstijd het luik weer om sigaretten weg te halen, sloot het luik en borg de sleutel weer op. Hij hangt dus. In elk geval geen slordige caissières, helaas wel een dief..
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ach joh, een XL of een Large, wat maakt het nou uit.Onze vorige SM is daar ook SM geweest, wel een jaartje of drie terug. In de tijd van dit soort filmpjes dus:
Heeft je werk toch geloond en gelukkig niet een van je eigen caissieresquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:33 schreef Purdey het volgende:
Kleine update; We hebben de sigaretten dief. Ik heb met mijn SM overlegd, en die heeft de beelden terug gekeken. Wat we al dachten, jongen van VK opende elke avond dat hij werkte na sluitingstijd het luik weer om sigaretten weg te halen, sloot het luik en borg de sleutel weer op. Hij hangt dus. In elk geval geen slordige caissières, helaas wel een dief..
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:33 schreef Purdey het volgende:
Ik ken zijn opvolger, prima SMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij zit sinds dit jaar in 1649. Hij moest weg uit Leidschendam.
Blijkbaar. Wij gaan rond 20:30 weg, en als er niemand hoeft te vullen bij/rond de kassa afdeling kon hij vrij alleen zijn slag slaan. Ik vind het wel bizar. We hadden het vermoeden, maar durfde het niet eens te uiten tegenover mijn SM.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar is die jongen er dan in zijn eentje? Hoe valt het niemand anders op?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel begrip voor heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Purdey het volgende:
Zit nu wel met een rotgevoel aangezien mijn ASM min of meer beledigd is dat we hem niet hadden ingelicht. Er waren drie collega's die het wisten dat er sigaretten verdwenen en we wilden er simpelweg eerst zelf vat op proberen te krijgen. Helaas wordt dit niet gewaardeerd door hem
Wanneer je met hem in gesprek gaat, kun je dit toch gewoon zeggen. Het was toch niet jou insteek om hem/haar erbuiten te laten. En dat je er vanuit ging dat het binnen het MT bekent was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Purdey het volgende:
Zit nu wel met een rotgevoel aangezien mijn ASM min of meer beledigd is dat we hem niet hadden ingelicht. Er waren drie collega's die het wisten dat er sigaretten verdwenen en we wilden er simpelweg eerst zelf vat op proberen te krijgen. Helaas wordt dit niet gewaardeerd door hem
Nee absoluut niet. Ik ben juist heel erg van de communicatie, omdat dit een hoop ellende kan besparen. Deze ASM hebben we nu sinds een half jaar en niemand lijkt het echt goed met hem te kunnen vinden, het is een moeilijk persoon door zijn persoonlijkheid en karakter. Maar ik vind het ook wel fijn om dingen uit te praten en mijn hart te luchten anders blijf ik er mee rondlopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:57 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Wanneer je met hem in gesprek gaat, kun je dit toch gewoon zeggen. Het was toch niet jou insteek om hem/haar erbuiten te laten. En dat je er vanuit ging dat het binnen het MT bekent was.
Hij kan alleen maar trots zijn over de goede afhandeling.
Kijk, resultaat van goed werk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wij gaan rond 20:30 weg, en als er niemand hoeft te vullen bij/rond de kassa afdeling kon hij vrij alleen zijn slag slaan. Ik vind het wel bizar. We hadden het vermoeden, maar durfde het niet eens te uiten tegenover mijn SM.
Bij ons zou iemand, in principe, ook vrijuit kunnen gaan. Wij hebben de servicebalie ook aan de 'buiten' kant van de winkel. Heeft geen zich in de winkel en als je rustig/stilletjes bent, is er geen hond die het opvalt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef UncleSam het volgende:
Mooi sketch dat filmpje, heb m helemaal uitgekeken.
Top dat de dief is gepakt! Vraag me alleen af waar de TL VK was als die jongen dat zomaar kon doen.
Als ik tegen mijn ASM zou zeggen 'joh, loop niet zo te huilen' dan zou hij naar Amerika gaan, daar net zo lang wonen tot ie een wapenvergunnning krijgen kan, een shotgun kopen, een boot huren om weer terug naar Nederland te komen en mijn kapot schieten met zijn pipa.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef exelletor het volgende:
Gewoon zeggen dat de ASM niet je directe leidinggevende is en dat die niet zo moet huilen. Het is verder ook niet jou probleem.
Wij ook, maar laten de sleutel ten minste niet rondslingeren. Ja, wel een beetje, maar een willekeurig vulploegert/caissiere weet echt niet waar die ligt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef einschtein het volgende:
Bij ons zou iemand, in principe, ook vrijuit kunnen gaan. Wij hebben de servicebalie ook aan de 'buiten' kant van de winkel. Heeft geen zich in de winkel en als je rustig/stilletjes bent, is er geen hond die het opvalt.
Het is meer zo van "Wat jullie kunnen, kunnen wij ook."quote:Als ik tegen mijn ASM zou zeggen 'joh, loop niet zo te huilen' dan zou hij naar Amerika gaan, daar net zo lang wonen tot ie een wapenvergunnning krijgen kan, een shotgun kopen, een boot huren om weer terug naar Nederland te komen en mijn kapot schieten met zijn pipa.
Hebben wij ook, wel idioot eigenlijk. Wel leuk en aardig overal een slot op hebben maar dan de sleutelbos op een plek neer hangen/leggen waar iedereen in principe bij kan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij ook, maar laten de sleutel ten minste niet rondslingeren. Ja, wel een beetje, maar een willekeurig vulploegert/caissiere weet echt niet waar die ligt.
[..]
Het is meer zo van "Wat jullie kunnen, kunnen wij ook."
Inderdaad, best raar. Ik heb ook ooit een filiaal overgenomen met een soortgelijk gebruik. Had nog best wat voeten in de aarde voordat ik iedereen (en met name de hoka) ervan had overtuigd dat dat echt niet zo handig was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef einschtein het volgende:
Hebben wij ook, wel idioot eigenlijk. Wel leuk en aardig overal een slot op hebben maar dan de sleutelbos op een plek neer hangen/leggen waar iedereen in principe bij kan.
Gegokt? Die codes waren zó simpel? En de achterlijkheid er dan ook nog niet van inzien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Inderdaad, best raar. Ik heb ook ooit een filiaal overgenomen met een soortgelijk gebruik. Had nog best wat voeten in de aarde voordat ik iedereen (en met name de hoka) ervan had overtuigd dat dat echt niet zo handig was.
Maar het kan nog erger. Ik heb mezelf in twee verschillende winkels de kluis in gegokt.
Nieuwe SM kwam met het idee om al die dingen in een speciaal kluisje te leggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:42 schreef einschtein het volgende:
Ik zou trouwens niet zo 1, 2, 3, een oplossing kunnen bedenken voor die sleutels. Ja, een extra kluis waar de sleutels in komen te liggen. Maar dat zou nog een extra code of extra sleutel betekenen.
Dat gaat bij ons geheid fout denk ik. Extra sleutel of extra code. Als ze nu al niet fatsoenlijk met hun sleutels om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nieuwe SM kwam met het idee om al die dingen in een speciaal kluisje te leggen.En dat wordt nu ook gedaan...
Ah, ja, het sleutelkluisje. Ook die staat altijd wagenwijd bij ons open.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
Hokabos op het telkantoor, sleutel telkantoor alleen in bezit van SM, ASM en de ft-TLVA en de laatste in het sleutelkluisje op het SMM-kantoor. Teamleiders die openen of sluiten op kassa krijgen de sleutel van het sleutelkluisje.
Niet waterdicht, maar wel afdoende en goedkoop.
Herkenbaar. Of de sleutels van sleutelkastjes zitten er gewoon in.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:56 schreef einschtein het volgende:
Ah, ja, het sleutelkluisje. Ook die staat altijd wagenwijd bij ons open.![]()
Mijn functie is caissière A, maar in de praktijk doe ik veel B dingen. Ik werd op de hoogte gesteld door een caissière B die 1 TL inlichtte. Uiteindelijk wisten er dus 3 mensen van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kijk, resultaat van goed werk.
Dat van je ASM begrijp ik wel. Mag ik vragen wat jouw functie is? TL, nee toch? Deze hele actie, was daar wel een TL bij, of?
Dat komt dan omdat mensen hun verantwoordelijkheid niet nemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:56 schreef einschtein het volgende:
Ben bang dat we daar nog een extra sleutel voor gaan geven, dat we binnen de kortste keren niet fatsoenlijk open kunnen omdat de lades er niet zijn omdat ze de sleutel vergeten zijn.
He, he, wat dacht je van beide?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Herkenbaar. Of de sleutels van sleutelkastjes zitten er gewoon in.
Ik vind het dan niet meer dan logisch dat jij de (A)SM niet persoonlijk hebt ingelicht. Jij bent niet diegene die moet communiceren met je (A)SM over dat soort onderwerpen, maar je TL.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn functie is caissière A, maar in de praktijk doe ik veel B dingen. Ik werd op de hoogte gesteld door een caissière B die 1 TL inlichtte. Uiteindelijk wisten er dus 3 mensen van.
Ik denk nu dat dit vorige week gebeurd is, terwijl deze asm aanwezig was, en dat hij deels baalt dat het hem niet is opgevallen. Waar de TL was steeds vraag ik me ook af, maar je kunt nu eenmaal niet bij je hele team tegelijk staan.
Ah, dat, ja. Erg herkenbaar. TLVKK maakte ondanks nog de opmerking tijdens een 'slecht nieuws'-gesprek: 'ja, er zijn genoeg mensen die je weg willen zien gaan'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat komt dan omdat mensen hun verantwoordelijkheid niet nemen.
Euhm, ik snap even niet wat dat te maken heeft met de post van mij die je quote.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef einschtein het volgende:
Ah, dat, ja. Erg herkenbaar. TLVKK maakte ondanks nog de opmerking tijdens een 'slecht nieuws'-gesprek: 'ja, er zijn genoeg mensen die je weg willen zien gaan'.
Dat noem ik gewoon schijnheilig gedrag. Hij stond op nummer 1 die de collega weg wilde, voor de rest kan ik mij niet iemand bedenken. Wees dan eerlijk en zeg dan dat ie zijn werk niet goed doet.
Verantwoordelijkheid nemen. Vind ik er mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Euhm, ik snap even niet wat dat te maken heeft met de post van mij die je quote.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef einschtein het volgende:
De loonstroken werken trouwens ook weer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Nog leuker als ze iets op DC laten staan en dan vervolgens een vrachtwagen met twee rolcontainers naar je filiaal sturen(was bij ons op kerstavond gebeurd). Geen deelleveringen enzo in.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Over retouren gesproken. Vanavond een opdracht verwerkt en klaargezet voor 1 doosje Ariel pods. Hele rolcontainer, 1 23cm fust, blauwe zak en dat voor 1 doosje
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Over retouren gesproken. Vanavond een opdracht verwerkt en klaargezet voor 1 doosje Ariel pods. Hele rolcontainer, 1 23cm fust, blauwe zak en dat voor 1 doosje
1 doosje kost minder dan 7 euro. De kosten van het doosje en de kosten voor het klaarmaken en transporteren van dit doosje staan niet echt in verhouding met elkaarquote:
Jup. Rest hebben we vorige week (?) op verzoek van HK allemaal uitverkocht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef UncleSam het volgende:
1 doosje maar? Denk dat ik er n stuk of 30 heb klaargezet.
Dit gebeurd er als wij missende lading dragers hebben in het DC en deze niet meer mee kunnen met een andere levering door houdbaar of vers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nog leuker als ze iets op DC laten staan en dan vervolgens een vrachtwagen met twee rolcontainers naar je filiaal sturen(was bij ons op kerstavond gebeurd). Geen deelleveringen enzo in.
Niet echt de bedoeling bij een code 666 hèquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef Balsam het volgende:
[..]
Luiheid van overstapelen op een andere rolcontainer
Was 24 december, 18:00 uur. Laatste hb/vers wagens waren toen al van dc vertrokken, dus dan zou het met kerst op het dc moeten blijven denk ik... Dus kregen we om 19:15 mooi een vrachtwagen aan de deur...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Balsam het volgende:
Dit gebeurd er als wij missende lading dragers hebben in het DC en deze niet meer mee kunnen met een andere levering door houdbaar of vers.
Tenzij er staat dat je het via regeling retouren reststoffen moet terugsturen.quote:Niet echt de bedoeling bij een code 666 hè
Dan gaat het inderdaad gewoon in een random krat bij de vernietigingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Was 24 december, 18:00 uur. Laatste hb/vers wagens waren toen al van dc vertrokken, dus dan zou het met kerst op het dc moeten blijven denk ik... Dus kregen we om 19:15 mooi een vrachtwagen aan de deur...
[..]
Tenzij er staat dat je het via regeling retouren reststoffen moet terugsturen.
Wat niet zo was. Hier in totaal 8 verpakkingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Was 24 december, 18:00 uur. Laatste hb/vers wagens waren toen al van dc vertrokken, dus dan zou het met kerst op het dc moeten blijven denk ik... Dus kregen we om 19:15 mooi een vrachtwagen aan de deur...
[..]
Ik had het over het algemeen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:49 schreef einschtein het volgende:
Wat niet zo was. Hier in totaal 8 verpakkingen.
Doen jullie trouwens deksels op rolly's met reststoffen? En sturen jullie de rolcontainers(bijv. met mandarijnen of bananen) gewoon in dozen terug of niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, ja, oke. Dan is het gewoon een goed plekkie zoeken waar het op kan.
Bij ons gaan er deksels op de afboekingen. Heb laatst wel ergens gelezen dat het niet mag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Doen jullie trouwens deksels op rolly's met reststoffen? En sturen jullie de rolcontainers(bijv. met mandarijnen of bananen) gewoon in dozen terug of niet?
Nee, dat mag ook niet volgens de papieren die we een maand of 2 hebben binnen gekregen, om één lijn in alle magazijnen van AH te krijgen. Ik denk ze altijd ff af met een zak voor reststoffen. Komt de zure lucht van de bovenste kratten in ieder geval niet meer zo erg vrij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Doen jullie trouwens deksels op rolly's met reststoffen? En sturen jullie de rolcontainers(bijv. met mandarijnen of bananen) gewoon in dozen terug of niet?
Ja, hier doen we ook deksels erop, maar in de handboeken en op de posters staat dat het niet mag. Maar met rolcontainers bedoelde ik dat wij bananen en mandarijnen gewoon in dozen laten als we het terugsturen, maar weet niet of het helemaal de bedoeling is...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Bij ons gaan er deksels op de afboekingen. Heb laatst wel ergens gelezen dat het niet mag.
Maar rolcontainers terug in dozen? Wat bedoel je?
Nee, dat is niet de bedoeling als je kijkt naar de reststoffen regeling. Gewoon in fust met bijbehorende zak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, hier doen we ook deksels erop, maar in de handboeken en op de posters staat dat het niet mag. Maar met rolcontainers bedoelde ik dat wij bananen en mandarijnen gewoon in dozen laten als we het terugsturen, maar weet niet of het helemaal de bedoeling is...
Waarom stuur je bananen of mandarijnen terug? Gewoon bij slechte kwaliteit bedoel je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, hier doen we ook deksels erop, maar in de handboeken en op de posters staat dat het niet mag. Maar met rolcontainers bedoelde ik dat wij bananen en mandarijnen gewoon in dozen laten als we het terugsturen, maar weet niet of het helemaal de bedoeling is...
mwah er zijn wel meer dingen die niet toegestaan zijn maar toch gebeurenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Niet echt de bedoeling bij een code 666 hè
Ja dat, maar er gaan soms wel 100 kilo per dag terug, zeker na een actieweek en het weekend(zijn zondag dicht, heel veel zooi die het niet overleeft). Afboekingen van de avond doen wij ook 's avonds en die gaan dan overnachten in de koecel, 's ochtends verzamelen we de nieuwe voor de koelcel(die worden dan afgeboekt) en gaan op een tweede/derde etc rolly terug naar het dc...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
Waarom stuur je bananen of mandarijnen terug? Gewoon bij slechte kwaliteit bedoel je?
Het mag dan wel niet (deksels) maar wij boeken 's avonds af. En onze eerste verswagen komt pas om 11 uur 's ochtends. Tussen 7 en 11 lopen we nog codeboeken en dan halen we soms ook nog wat eruit. Zo is het dus duidelijk wat er afgeboekt is en wat niet.
Ja als het echt niet anders kan, dan word er volgens mij de afweging gemaakt of een vrachtwaggel sturen met 1/2 containers of een dag wachten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
[..]
Opzich is het volgens spoorboekje iets van 12 minuten naar dc(in het echt twee minuten), dus mss dat ze het ook meenemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef Balsam het volgende:
Ja als het echt niet anders kan, dan word er volgens mij de afweging gemaakt of een vrachtwaggel sturen met 1/2 containers of een dag wachten.
Welke dingen daarbij worden afgewogen los van de producten die erop staan weet ik echter niet.
Huh, hoe zit het bij jullie met de sigaretten dan? Bij ons staan die eigenlijk onder constant toezicht, de balie is van open tot sluit nooit onbeheerd, en het rolluik wordt gesloten met een man of 2-3 erbij. Weggaan doen we met z'n allen, en de sleutels zijn niet meer te pakken voor iedereen, die geen TL is, mocht VK een keertje érg lang door moeten. In principe moeten we dan wachten tot VK klaar is, maar ze snappen ook wel, dat dat soms onredelijk is. Niet het probleem van onze afdeling, dat zij moeten overwerken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wij gaan rond 20:30 weg, en als er niemand hoeft te vullen bij/rond de kassa afdeling kon hij vrij alleen zijn slag slaan. Ik vind het wel bizar. We hadden het vermoeden, maar durfde het niet eens te uiten tegenover mijn SM.
VK ging door, VA mocht al weg maar bergt de sleutel niet goed op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Huh, hoe zit het bij jullie met de sigaretten dan? Bij ons staan die eigenlijk onder constant toezicht, de balie is van open tot sluit nooit onbeheerd, en het rolluik wordt gesloten met een man of 2-3 erbij. Weggaan doen we met z'n allen, en de sleutels zijn niet meer te pakken voor iedereen, die geen TL is, mocht VK een keertje érg lang door moeten. In principe moeten we dan wachten tot VK klaar is, maar ze snappen ook wel, dat dat soms onredelijk is. Niet het probleem van onze afdeling, dat zij moeten overwerken.
Ah, heb denk ik over slechtslecht opbergen heen gelezen. Bij ons is sleutels opbergen een punt op de checklist en wordt het ook gecontroleerd door de beveiliging.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
VK ging door, VA mocht al weg maar bergt de sleutel niet goed op.
Jongen van VK wist waar de sleutel was, was verder geen zicht op de counter vanuit winkel.
Simpel toch?![]()
Hier zelden dat we bananen weggooien. Bij levering moet je de zak even openmaken en 's nachts niet op een 'warme' plek laten staan. Wij zetten de container altijd voor een koeling in de winkel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja dat, maar er gaan soms wel 100 kilo per dag terug, zeker na een actieweek en het weekend(zijn zondag dicht, heel veel zooi die het niet overleeft). Afboekingen van de avond doen wij ook 's avonds en die gaan dan overnachten in de koecel, 's ochtends verzamelen we de nieuwe voor de koelcel(die worden dan afgeboekt) en gaan op een tweede/derde etc rolly terug naar het dc...
Ja. Een deksel valt gewoon onder CBL fustquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef Questionmarks het volgende:
Wij doen er geen deksels op, eerst wel. Reken je de deksels bij fust op als je hem inscant?
quote:Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen? Maar gisteren heb ik bij Albert Hejin Voorburg boodschappen gedaan. Toen ben ik vergeten het 50 cent muntje uit mijn karretje te halen. Toen ik na 5 minuten terug kwam was mijn karretje weg. Als iemand iets heeft gezien of mijn 50 cent heeft hoor ik het graag!
quote:Hoi Piet. Het assortiment per winkel kan verschillen. De winkelmanager bepaalt welke artikelen er in het assortiment worden opgenomen of eruit worden gehaald. De basic energydrink is inderdaad uit het assortiment van deze AH. Dat je deze blikjes mist is aan de winkel doorgegeven.
Denk het ook niet, maar als finalist van SVhJ proberen hun iets extra's te doen.. Je krijgt iig wel media-aandacht hierdoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Tsja, ik zie het nut niet zo van zo'n schaatsbaan, ik denk niet dat je er ook maar iets extra's door verkoopt.. Bovendien hebben wij wél elke vierkante meter nodig voor ons assortiment.
Als je op zo'n kunstmatige manier klanten moet gaan trekken.. Ik hoop toch dat je jury hier wel doorheen kijkt, want met het concept supermarkt heeft dit weinig te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:08 schreef d4v1d het volgende:
Denk het ook niet, maar als finalist van SVhJ proberen hun iets extra's te doen.. Je krijgt iig wel media-aandacht hierdoor
Ik proef jaloeziequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als je op zo'n kunstmatige manier klanten moet gaan trekken.. Ik hoop toch dat je jury hier wel doorheen kijkt, want met het concept supermarkt heeft dit weinig te maken natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zelfs als wij deze onzin zouden willen, hebben wij er toch echt geen ruimte voor!
Ik begreep dat deze winkel door de invoering van betaald parkeren een derde van zijn omzet heeft ingeleverd, dus misschien is de winkel ingekrompen? Kan mij niet voorstellen dat het ooit zo ontworpen is in ieder geval.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:24 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit stuk vloer bekijkt zijn sommige stukken lichter, alsof daar tot voor kort gewoon schappen hadden gestaan
Jezusquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik begreep dat deze winkel door de invoering van betaald parkeren een derde van zijn omzet heeft ingeleverd, dus misschien is de winkel ingekrompen? Kan mij niet voorstellen dat het ooit zo ontworpen is in ieder geval.
Omroep Flevolandquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kak burgemeester
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkent iemand het logo van deze omroep?
[ afbeelding ]
Iemand heeft zijn lolbroek aangetrokken
Gisteren 54 afgecorrigeerd en vandaag 35. Maandag was het iets van 40 ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef Halldor het volgende:
Welke cola, die uit de bonus?
Volgens mij komt hij hier wel binnen.
Hier komt hij binnen volgens de pakbon. Gaat wel om kleine aantallen (Max 20 per soort). Staat niet op het afwijkingenblad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gisteren 54 afgecorrigeerd en vandaag 35. Maandag was het iets van 40 ofzo.
Staat hier nog allemaal door de winkel verspreid om het kwijt te rakenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:29 schreef UncleSam het volgende:
En de Red Bull dan
Om maar even het bericht te quoten:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |