Energydrank van 32 cent jattenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef jffry101 het volgende:
Als die zooi zoveel gejat wordt plaats je die zooi toch bij de counter (als er ruimte is)?!
ES Energy jatten snap ik nooit zo goed. Net als ES Bier trouwens. Als je dan toch de crimineel gaat uithangen, dan neem je toch gewoon RedBull en Hertog Jan mee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef jffry101 het volgende:
Als die zooi zoveel gejat wordt plaats je die zooi toch bij de counter (als er ruimte is)?!
Huh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Energydrank van 32 cent jatten
Sterke drank staat al achter een kassa. Als de reden idd diefstal is plaats je de energydrank daar lekker bij.
Ik zie dat ze 2 filialen hebben, deze foto komt uit Utrecht?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Franchiser ja.
Ik gok dat ze gewoon een bepaald publiek willen weren.. Volgens mij verkocht het helemaal niet slecht
Dan maar de bullit die 30 cent duurder is.
Ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef mujentas het volgende:
Ik zie dat ze 2 filialen hebben, deze foto komt uit Utrecht?
Denk dat hij Malibu en Smirnoff bedoelt. Wordt hier ook vaak meegenomen, maar niet afgerekend.quote:
Vraag het me af,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef mujentas het volgende:
Je kunt niet alles achter de counter zetten, maar om nou meteen de energydrank te saneren gaat wat ver. Is diefstal eigenlijk wel de werkelijke reden?
Ik zie hem af en toe ook als David reageren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef mujentas het volgende:
Doe als Piet een klacht op de AH Facebook.
Ja, maakt hij iemand uit België belachelijk omdat hij geen Nederlands spreektquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik zie hem af en toe ook als David reageren.
De huidige hype om over de herkomst van bloemkool te zeiken ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:29 schreef mujentas het volgende:
Ja, maar hij iemand uit België belachelijk omdat hij geen Nederlands spreekt
Mijn ASM zou een shotgun van de muur pakken en mij ter plekke doodschieten, mocht ik zo'n opmerking maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:45 schreef marsipilamie het volgende:
Onze nieuwe asm io wil ook graag alles achter de counter zetten bijv medicijnen vitamines, batterijen bepaalde wijnen. Ook wil hij dat wij zelf een worp bloemen maken, want hij vind de bestaande worp niet mooi staan.
Mijn reactie is Ik stuur wel een scc of ze alles in de volgende worp voor jou willen wijzigen
Hij kon er nog net om lachen
GEWERKT en je TVTquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:48 schreef Fredjes het volgende:
Hey mensen, ik had een vraagje met betrekking tot mijn salarisstrook.
Je ziet allemaal verschillende dingen staan, maar welke van deze uren heb ik nou daadwerkelijk gewerkt?
GEWERKT
TOESLAGUREN
TVT-UREN UITBETAALD KPT
ADV-UREN UITBETAALD KPT
VAKANTIE-UREN UITBET. KPT
VOORSCHOT WUK KPT
VOORSCHOT VAK.TOESLAG KPT
Voorschot wuk en vakantie toeslag neem ik aan niet.
Zou iemand mij hier een beetje bij kunnen helpen?
Franchiser heeft ook een eigen FB, maar ik denk niet dat ze daar iets mee gaan doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef mujentas het volgende:
Doe als Piet een klacht op de AH Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |