Denk het ook niet, maar als finalist van SVhJ proberen hun iets extra's te doen.. Je krijgt iig wel media-aandacht hierdoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Tsja, ik zie het nut niet zo van zo'n schaatsbaan, ik denk niet dat je er ook maar iets extra's door verkoopt.. Bovendien hebben wij wél elke vierkante meter nodig voor ons assortiment.
Als je op zo'n kunstmatige manier klanten moet gaan trekken.. Ik hoop toch dat je jury hier wel doorheen kijkt, want met het concept supermarkt heeft dit weinig te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:08 schreef d4v1d het volgende:
Denk het ook niet, maar als finalist van SVhJ proberen hun iets extra's te doen.. Je krijgt iig wel media-aandacht hierdoor
Ik proef jaloeziequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als je op zo'n kunstmatige manier klanten moet gaan trekken.. Ik hoop toch dat je jury hier wel doorheen kijkt, want met het concept supermarkt heeft dit weinig te maken natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zelfs als wij deze onzin zouden willen, hebben wij er toch echt geen ruimte voor!
Ik begreep dat deze winkel door de invoering van betaald parkeren een derde van zijn omzet heeft ingeleverd, dus misschien is de winkel ingekrompen? Kan mij niet voorstellen dat het ooit zo ontworpen is in ieder geval.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:24 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit stuk vloer bekijkt zijn sommige stukken lichter, alsof daar tot voor kort gewoon schappen hadden gestaan
Jezusquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik begreep dat deze winkel door de invoering van betaald parkeren een derde van zijn omzet heeft ingeleverd, dus misschien is de winkel ingekrompen? Kan mij niet voorstellen dat het ooit zo ontworpen is in ieder geval.
Omroep Flevolandquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kak burgemeester
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkent iemand het logo van deze omroep?
[ afbeelding ]
Iemand heeft zijn lolbroek aangetrokken
Gisteren 54 afgecorrigeerd en vandaag 35. Maandag was het iets van 40 ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef Halldor het volgende:
Welke cola, die uit de bonus?
Volgens mij komt hij hier wel binnen.
Hier komt hij binnen volgens de pakbon. Gaat wel om kleine aantallen (Max 20 per soort). Staat niet op het afwijkingenblad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gisteren 54 afgecorrigeerd en vandaag 35. Maandag was het iets van 40 ofzo.
Staat hier nog allemaal door de winkel verspreid om het kwijt te rakenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:29 schreef UncleSam het volgende:
En de Red Bull dan
Om maar even het bericht te quoten:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |