VK ging door, VA mocht al weg maar bergt de sleutel niet goed op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Huh, hoe zit het bij jullie met de sigaretten dan? Bij ons staan die eigenlijk onder constant toezicht, de balie is van open tot sluit nooit onbeheerd, en het rolluik wordt gesloten met een man of 2-3 erbij. Weggaan doen we met z'n allen, en de sleutels zijn niet meer te pakken voor iedereen, die geen TL is, mocht VK een keertje érg lang door moeten. In principe moeten we dan wachten tot VK klaar is, maar ze snappen ook wel, dat dat soms onredelijk is. Niet het probleem van onze afdeling, dat zij moeten overwerken.
Ah, heb denk ik over slechtslecht opbergen heen gelezen. Bij ons is sleutels opbergen een punt op de checklist en wordt het ook gecontroleerd door de beveiliging.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
VK ging door, VA mocht al weg maar bergt de sleutel niet goed op.
Jongen van VK wist waar de sleutel was, was verder geen zicht op de counter vanuit winkel.
Simpel toch?![]()
Hier zelden dat we bananen weggooien. Bij levering moet je de zak even openmaken en 's nachts niet op een 'warme' plek laten staan. Wij zetten de container altijd voor een koeling in de winkel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja dat, maar er gaan soms wel 100 kilo per dag terug, zeker na een actieweek en het weekend(zijn zondag dicht, heel veel zooi die het niet overleeft). Afboekingen van de avond doen wij ook 's avonds en die gaan dan overnachten in de koecel, 's ochtends verzamelen we de nieuwe voor de koelcel(die worden dan afgeboekt) en gaan op een tweede/derde etc rolly terug naar het dc...
Ja. Een deksel valt gewoon onder CBL fustquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef Questionmarks het volgende:
Wij doen er geen deksels op, eerst wel. Reken je de deksels bij fust op als je hem inscant?
quote:Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen? Maar gisteren heb ik bij Albert Hejin Voorburg boodschappen gedaan. Toen ben ik vergeten het 50 cent muntje uit mijn karretje te halen. Toen ik na 5 minuten terug kwam was mijn karretje weg. Als iemand iets heeft gezien of mijn 50 cent heeft hoor ik het graag!
quote:Hoi Piet. Het assortiment per winkel kan verschillen. De winkelmanager bepaalt welke artikelen er in het assortiment worden opgenomen of eruit worden gehaald. De basic energydrink is inderdaad uit het assortiment van deze AH. Dat je deze blikjes mist is aan de winkel doorgegeven.
Denk het ook niet, maar als finalist van SVhJ proberen hun iets extra's te doen.. Je krijgt iig wel media-aandacht hierdoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Tsja, ik zie het nut niet zo van zo'n schaatsbaan, ik denk niet dat je er ook maar iets extra's door verkoopt.. Bovendien hebben wij wél elke vierkante meter nodig voor ons assortiment.
Als je op zo'n kunstmatige manier klanten moet gaan trekken.. Ik hoop toch dat je jury hier wel doorheen kijkt, want met het concept supermarkt heeft dit weinig te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:08 schreef d4v1d het volgende:
Denk het ook niet, maar als finalist van SVhJ proberen hun iets extra's te doen.. Je krijgt iig wel media-aandacht hierdoor
Ik proef jaloeziequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als je op zo'n kunstmatige manier klanten moet gaan trekken.. Ik hoop toch dat je jury hier wel doorheen kijkt, want met het concept supermarkt heeft dit weinig te maken natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zelfs als wij deze onzin zouden willen, hebben wij er toch echt geen ruimte voor!
Ik begreep dat deze winkel door de invoering van betaald parkeren een derde van zijn omzet heeft ingeleverd, dus misschien is de winkel ingekrompen? Kan mij niet voorstellen dat het ooit zo ontworpen is in ieder geval.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:24 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit stuk vloer bekijkt zijn sommige stukken lichter, alsof daar tot voor kort gewoon schappen hadden gestaan
Jezusquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik begreep dat deze winkel door de invoering van betaald parkeren een derde van zijn omzet heeft ingeleverd, dus misschien is de winkel ingekrompen? Kan mij niet voorstellen dat het ooit zo ontworpen is in ieder geval.
Omroep Flevolandquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kak burgemeester
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkent iemand het logo van deze omroep?
[ afbeelding ]
Iemand heeft zijn lolbroek aangetrokken
Gisteren 54 afgecorrigeerd en vandaag 35. Maandag was het iets van 40 ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:13 schreef Halldor het volgende:
Welke cola, die uit de bonus?
Volgens mij komt hij hier wel binnen.
Hier komt hij binnen volgens de pakbon. Gaat wel om kleine aantallen (Max 20 per soort). Staat niet op het afwijkingenblad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gisteren 54 afgecorrigeerd en vandaag 35. Maandag was het iets van 40 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |