abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135501703
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef exelletor het volgende:

[..]

Was 24 december, 18:00 uur. Laatste hb/vers wagens waren toen al van dc vertrokken, dus dan zou het met kerst op het dc moeten blijven denk ik... Dus kregen we om 19:15 mooi een vrachtwagen aan de deur...

[..]

Tenzij er staat dat je het via regeling retouren reststoffen moet terugsturen.
Wat niet zo was. Hier in totaal 8 verpakkingen.
pi_135501772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:49 schreef einschtein het volgende:
Wat niet zo was. Hier in totaal 8 verpakkingen.
Ik had het over het algemeen. :P
pi_135501832
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:50 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik had het over het algemeen. :P
Ah, ja, oke. Dan is het gewoon een goed plekkie zoeken waar het op kan. :P
pi_135501928
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:51 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ah, ja, oke. Dan is het gewoon een goed plekkie zoeken waar het op kan. :P
Doen jullie trouwens deksels op rolly's met reststoffen? En sturen jullie de rolcontainers(bijv. met mandarijnen of bananen) gewoon in dozen terug of niet?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:54:35 #265
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135502048
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef exelletor het volgende:

[..]

Doen jullie trouwens deksels op rolly's met reststoffen? En sturen jullie de rolcontainers(bijv. met mandarijnen of bananen) gewoon in dozen terug of niet?
Bij ons gaan er deksels op de afboekingen. Heb laatst wel ergens gelezen dat het niet mag.

Maar rolcontainers terug in dozen? Wat bedoel je?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135502102
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef exelletor het volgende:

[..]

Nee, dat mag ook niet volgens de papieren die we een maand of 2 hebben binnen gekregen, om één lijn in alle magazijnen van AH te krijgen. Ik denk ze altijd ff af met een zak voor reststoffen. Komt de zure lucht van de bovenste kratten in ieder geval niet meer zo erg vrij.

En wat bedoel je met je 2e vraag?
pi_135502169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Bij ons gaan er deksels op de afboekingen. Heb laatst wel ergens gelezen dat het niet mag.

Maar rolcontainers terug in dozen? Wat bedoel je?
Ja, hier doen we ook deksels erop, maar in de handboeken en op de posters staat dat het niet mag. Maar met rolcontainers bedoelde ik dat wij bananen en mandarijnen gewoon in dozen laten als we het terugsturen, maar weet niet of het helemaal de bedoeling is...
pi_135502224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ja, hier doen we ook deksels erop, maar in de handboeken en op de posters staat dat het niet mag. Maar met rolcontainers bedoelde ik dat wij bananen en mandarijnen gewoon in dozen laten als we het terugsturen, maar weet niet of het helemaal de bedoeling is...
Nee, dat is niet de bedoeling als je kijkt naar de reststoffen regeling. Gewoon in fust met bijbehorende zak.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:57:51 #269
378682 JohnBercow
pi_135502248
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef exelletor het volgende:

[..]

Waarom stuur je bananen of mandarijnen terug? Gewoon bij slechte kwaliteit bedoel je?

Het mag dan wel niet (deksels) maar wij boeken 's avonds af. En onze eerste verswagen komt pas om 11 uur 's ochtends. Tussen 7 en 11 lopen we nog codeboeken en dan halen we soms ook nog wat eruit. Zo is het dus duidelijk wat er afgeboekt is en wat niet.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135502415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Niet echt de bedoeling bij een code 666 hè ;)
mwah er zijn wel meer dingen die niet toegestaan zijn maar toch gebeuren ;)
Genoeg redenen daarvoor op te noemen ;)
pi_135502451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
Waarom stuur je bananen of mandarijnen terug? Gewoon bij slechte kwaliteit bedoel je?

Het mag dan wel niet (deksels) maar wij boeken 's avonds af. En onze eerste verswagen komt pas om 11 uur 's ochtends. Tussen 7 en 11 lopen we nog codeboeken en dan halen we soms ook nog wat eruit. Zo is het dus duidelijk wat er afgeboekt is en wat niet.
Ja dat, maar er gaan soms wel 100 kilo per dag terug, zeker na een actieweek en het weekend(zijn zondag dicht, heel veel zooi die het niet overleeft). Afboekingen van de avond doen wij ook 's avonds en die gaan dan overnachten in de koecel, 's ochtends verzamelen we de nieuwe voor de koelcel(die worden dan afgeboekt) en gaan op een tweede/derde etc rolly terug naar het dc...
pi_135502619
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef exelletor het volgende:

[..]

Was 24 december, 18:00 uur. Laatste hb/vers wagens waren toen al van dc vertrokken, dus dan zou het met kerst op het dc moeten blijven denk ik... Dus kregen we om 19:15 mooi een vrachtwagen aan de deur...

[..]

Tenzij er staat dat je het via regeling retouren reststoffen moet terugsturen.
Ja als het echt niet anders kan, dan word er volgens mij de afweging gemaakt of een vrachtwaggel sturen met 1/2 containers of een dag wachten.
Welke dingen daarbij worden afgewogen los van de producten die erop staan weet ik echter niet.
pi_135502664
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef Balsam het volgende:
Ja als het echt niet anders kan, dan word er volgens mij de afweging gemaakt of een vrachtwaggel sturen met 1/2 containers of een dag wachten.
Welke dingen daarbij worden afgewogen los van de producten die erop staan weet ik echter niet.
Opzich is het volgens spoorboekje iets van 12 minuten naar dc(in het echt twee minuten), dus mss dat ze het ook meenemen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door exelletor op 14-01-2014 23:13:00 ]
pi_135506344
Wij doen er geen deksels op, eerst wel. Reken je de deksels bij fust op als je hem inscant?
  woensdag 15 januari 2014 @ 01:47:51 #275
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135508173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Purdey het volgende:

[..]

Blijkbaar. Wij gaan rond 20:30 weg, en als er niemand hoeft te vullen bij/rond de kassa afdeling kon hij vrij alleen zijn slag slaan. Ik vind het wel bizar. We hadden het vermoeden, maar durfde het niet eens te uiten tegenover mijn SM.

Zit nu wel met een rotgevoel aangezien mijn ASM min of meer beledigd is dat we hem niet hadden ingelicht. Er waren drie collega's die het wisten dat er sigaretten verdwenen en we wilden er simpelweg eerst zelf vat op proberen te krijgen. Helaas wordt dit niet gewaardeerd door hem
Huh, hoe zit het bij jullie met de sigaretten dan? Bij ons staan die eigenlijk onder constant toezicht, de balie is van open tot sluit nooit onbeheerd, en het rolluik wordt gesloten met een man of 2-3 erbij. Weggaan doen we met z'n allen, en de sleutels zijn niet meer te pakken voor iedereen, die geen TL is, mocht VK een keertje érg lang door moeten. In principe moeten we dan wachten tot VK klaar is, maar ze snappen ook wel, dat dat soms onredelijk is. Niet het probleem van onze afdeling, dat zij moeten overwerken.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_135508246
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Huh, hoe zit het bij jullie met de sigaretten dan? Bij ons staan die eigenlijk onder constant toezicht, de balie is van open tot sluit nooit onbeheerd, en het rolluik wordt gesloten met een man of 2-3 erbij. Weggaan doen we met z'n allen, en de sleutels zijn niet meer te pakken voor iedereen, die geen TL is, mocht VK een keertje érg lang door moeten. In principe moeten we dan wachten tot VK klaar is, maar ze snappen ook wel, dat dat soms onredelijk is. Niet het probleem van onze afdeling, dat zij moeten overwerken.
VK ging door, VA mocht al weg maar bergt de sleutel niet goed op.
Jongen van VK wist waar de sleutel was, was verder geen zicht op de counter vanuit winkel.

Simpel toch? :o :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 01:59:35 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 02:02:44 #277
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135508266
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 01:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

VK ging door, VA mocht al weg maar bergt de sleutel niet goed op.
Jongen van VK wist waar de sleutel was, was verder geen zicht op de counter vanuit winkel.

Simpel toch? :o :P
Ah, heb denk ik over slechtslecht opbergen heen gelezen. Bij ons is sleutels opbergen een punt op de checklist en wordt het ook gecontroleerd door de beveiliging.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_135508679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:01 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ja dat, maar er gaan soms wel 100 kilo per dag terug, zeker na een actieweek en het weekend(zijn zondag dicht, heel veel zooi die het niet overleeft). Afboekingen van de avond doen wij ook 's avonds en die gaan dan overnachten in de koecel, 's ochtends verzamelen we de nieuwe voor de koelcel(die worden dan afgeboekt) en gaan op een tweede/derde etc rolly terug naar het dc...
Hier zelden dat we bananen weggooien. Bij levering moet je de zak even openmaken en 's nachts niet op een 'warme' plek laten staan. Wij zetten de container altijd voor een koeling in de winkel.
  woensdag 15 januari 2014 @ 08:37:41 #279
378682 JohnBercow
pi_135509418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef Questionmarks het volgende:
Wij doen er geen deksels op, eerst wel. Reken je de deksels bij fust op als je hem inscant?
Ja. Een deksel valt gewoon onder CBL fust
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:05:14 #280
378682 JohnBercow
pi_135512485
Op Facebook:

quote:
Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen? Maar gisteren heb ik bij Albert Hejin Voorburg boodschappen gedaan. Toen ben ik vergeten het 50 cent muntje uit mijn karretje te halen. Toen ik na 5 minuten terug kwam was mijn karretje weg. Als iemand iets heeft gezien of mijn 50 cent heeft hoor ik het graag!
_O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135512627
Je druk maken om 50 cent. :')
pi_135512949
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Op Facebook:

[..]

_O-
Ik las het gister al. Wat verwacht ie, dat aan het muntje is te zien of het van hem is? :P
pi_135513467
quote:
Hoi Piet. Het assortiment per winkel kan verschillen. De winkelmanager bepaalt welke artikelen er in het assortiment worden opgenomen of eruit worden gehaald. De basic energydrink is inderdaad uit het assortiment van deze AH. Dat je deze blikjes mist is aan de winkel doorgegeven.
;(

Zal een SM eens met cola of fanta moeten doen... Dan zijn ze in Zaandam minder blij denk ik :D
pi_135514048

Wat een kak burgemeester :')

Herkent iemand het logo van deze omroep?

Iemand heeft zijn lolbroek aangetrokken :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 12:03:06 ]
pi_135514081
Beetje jammer dat ze dan niet even spiegelen :{w :D
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:54:03 #286
375927 Halldor
like a boss
pi_135514103
Lees net dat er geen retourronde komt van Jamie Oliver :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: