Dan heb jij een verkeerde (A)SM.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:14 schreef d4v1d het volgende:
Zit nu bij 1:25 en ik vraag me nogsteeds af waarom ze lachen
Ach joh, een XL of een Large, wat maakt het nou uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef mujentas het volgende:
Hij zit sinds dit jaar in 1649. Hij moest weg uit Leidschendam.
Maar is die jongen er dan in zijn eentje? Hoe valt het niemand anders op?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:33 schreef Purdey het volgende:
Kleine update; We hebben de sigaretten dief. Ik heb met mijn SM overlegd, en die heeft de beelden terug gekeken. Wat we al dachten, jongen van VK opende elke avond dat hij werkte na sluitingstijd het luik weer om sigaretten weg te halen, sloot het luik en borg de sleutel weer op. Hij hangt dus. In elk geval geen slordige caissières, helaas wel een dief..
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ach joh, een XL of een Large, wat maakt het nou uit.Onze vorige SM is daar ook SM geweest, wel een jaartje of drie terug. In de tijd van dit soort filmpjes dus:
Heeft je werk toch geloond en gelukkig niet een van je eigen caissieresquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:33 schreef Purdey het volgende:
Kleine update; We hebben de sigaretten dief. Ik heb met mijn SM overlegd, en die heeft de beelden terug gekeken. Wat we al dachten, jongen van VK opende elke avond dat hij werkte na sluitingstijd het luik weer om sigaretten weg te halen, sloot het luik en borg de sleutel weer op. Hij hangt dus. In elk geval geen slordige caissières, helaas wel een dief..
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:33 schreef Purdey het volgende:
Ik ken zijn opvolger, prima SMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij zit sinds dit jaar in 1649. Hij moest weg uit Leidschendam.
Blijkbaar. Wij gaan rond 20:30 weg, en als er niemand hoeft te vullen bij/rond de kassa afdeling kon hij vrij alleen zijn slag slaan. Ik vind het wel bizar. We hadden het vermoeden, maar durfde het niet eens te uiten tegenover mijn SM.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar is die jongen er dan in zijn eentje? Hoe valt het niemand anders op?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel begrip voor heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Purdey het volgende:
Zit nu wel met een rotgevoel aangezien mijn ASM min of meer beledigd is dat we hem niet hadden ingelicht. Er waren drie collega's die het wisten dat er sigaretten verdwenen en we wilden er simpelweg eerst zelf vat op proberen te krijgen. Helaas wordt dit niet gewaardeerd door hem
Wanneer je met hem in gesprek gaat, kun je dit toch gewoon zeggen. Het was toch niet jou insteek om hem/haar erbuiten te laten. En dat je er vanuit ging dat het binnen het MT bekent was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Purdey het volgende:
Zit nu wel met een rotgevoel aangezien mijn ASM min of meer beledigd is dat we hem niet hadden ingelicht. Er waren drie collega's die het wisten dat er sigaretten verdwenen en we wilden er simpelweg eerst zelf vat op proberen te krijgen. Helaas wordt dit niet gewaardeerd door hem
Nee absoluut niet. Ik ben juist heel erg van de communicatie, omdat dit een hoop ellende kan besparen. Deze ASM hebben we nu sinds een half jaar en niemand lijkt het echt goed met hem te kunnen vinden, het is een moeilijk persoon door zijn persoonlijkheid en karakter. Maar ik vind het ook wel fijn om dingen uit te praten en mijn hart te luchten anders blijf ik er mee rondlopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:57 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Wanneer je met hem in gesprek gaat, kun je dit toch gewoon zeggen. Het was toch niet jou insteek om hem/haar erbuiten te laten. En dat je er vanuit ging dat het binnen het MT bekent was.
Hij kan alleen maar trots zijn over de goede afhandeling.
Kijk, resultaat van goed werk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wij gaan rond 20:30 weg, en als er niemand hoeft te vullen bij/rond de kassa afdeling kon hij vrij alleen zijn slag slaan. Ik vind het wel bizar. We hadden het vermoeden, maar durfde het niet eens te uiten tegenover mijn SM.
Bij ons zou iemand, in principe, ook vrijuit kunnen gaan. Wij hebben de servicebalie ook aan de 'buiten' kant van de winkel. Heeft geen zich in de winkel en als je rustig/stilletjes bent, is er geen hond die het opvalt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:32 schreef UncleSam het volgende:
Mooi sketch dat filmpje, heb m helemaal uitgekeken.
Top dat de dief is gepakt! Vraag me alleen af waar de TL VK was als die jongen dat zomaar kon doen.
Als ik tegen mijn ASM zou zeggen 'joh, loop niet zo te huilen' dan zou hij naar Amerika gaan, daar net zo lang wonen tot ie een wapenvergunnning krijgen kan, een shotgun kopen, een boot huren om weer terug naar Nederland te komen en mijn kapot schieten met zijn pipa.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef exelletor het volgende:
Gewoon zeggen dat de ASM niet je directe leidinggevende is en dat die niet zo moet huilen. Het is verder ook niet jou probleem.
Wij ook, maar laten de sleutel ten minste niet rondslingeren. Ja, wel een beetje, maar een willekeurig vulploegert/caissiere weet echt niet waar die ligt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef einschtein het volgende:
Bij ons zou iemand, in principe, ook vrijuit kunnen gaan. Wij hebben de servicebalie ook aan de 'buiten' kant van de winkel. Heeft geen zich in de winkel en als je rustig/stilletjes bent, is er geen hond die het opvalt.
Het is meer zo van "Wat jullie kunnen, kunnen wij ook."quote:Als ik tegen mijn ASM zou zeggen 'joh, loop niet zo te huilen' dan zou hij naar Amerika gaan, daar net zo lang wonen tot ie een wapenvergunnning krijgen kan, een shotgun kopen, een boot huren om weer terug naar Nederland te komen en mijn kapot schieten met zijn pipa.
Hebben wij ook, wel idioot eigenlijk. Wel leuk en aardig overal een slot op hebben maar dan de sleutelbos op een plek neer hangen/leggen waar iedereen in principe bij kan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij ook, maar laten de sleutel ten minste niet rondslingeren. Ja, wel een beetje, maar een willekeurig vulploegert/caissiere weet echt niet waar die ligt.
[..]
Het is meer zo van "Wat jullie kunnen, kunnen wij ook."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |