Aflevering nummer 5quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:
Eind februari pas weer een kan ik je helpen filmpje
Hele winkelquote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef exelletor het volgende:
Een quizvraag van de dag:
Er worden in een filiaal foto's gemaakt voor een ah(waren allemaal ah producten, dus ik denk dat het voor ah was) reclame(mogelijk ook een filmpje, maar volgens mij niet). Hoeveel wordt er gespiegeld?
450 meter.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef exelletor het volgende:
Een quizvraag van de dag:
Er worden in een filiaal foto's gemaakt voor een ah(waren allemaal ah producten, dus ik denk dat het voor ah was) reclame(mogelijk ook een filmpje, maar volgens mij niet). Hoeveel wordt er gespiegeld?
Niks?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:30 schreef exelletor het volgende:
Jullie zitten alle twee ernaast.Nog een poging wagen?
En dan zijn we ook nog eens een Baarn II winkel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Wel een eerlijk beeld van de gemiddelde winkel
Niks gehadquote:Winnaars ‘Ken jij de nieuwe Bonuskaart?’ quiz
Win1000euro.jpg
Afgelopen december konden alle medewerkers van Ahold Nederland meedoen aan de quiz over de nieuwe Bonuskaart en daarmee kans maken op een cadeaukaart van vijftig, tweehonderdvijftig of zelfs duizend euro. We willen jullie bedanken voor jullie enthousiaste deelname aan de quiz. Er is massaal meegedaan, ruim 2500 inzendingen kregen we binnen!
De winnaars van de quiz zijn bekend en zijn hiervan vandaag per e-mail op de hoogte gebracht. Zij hadden alle 15 vragen goed beantwoord en zijn getrokken uit de vele goede inzendingen. Er zijn in totaal 45 winnaars met de volgende prijzen:
1 hoofdprijs – Cadeaukaart naar keuze twv ¤ 1000,-
4 weekprijzen – Cadeaukaart naar keuze twv ¤ 250,-
40 dagprijzen – Cadeaukaart naar keuze twv ¤ 50,-
Op 21 oktober 2013 is de nieuwe Bonuskaart voor Albert Heijn geïntroduceerd. Dit jaar wordt het persoonlijke Bonuskaartprogramma van Albert Heijn nog veel meer waard. We houden je op de hoogte!
We wensen de prijswinnaars veel plezier met hun prijs!
Afzender: Afdeling Loyalty Albert Heijn
Zal ik morgen ff mijn excel sheet sturen? Binnenkort is er ook een tooltje voor maar dan moet je even bij mujentas zijn, ik heb geen motivatiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:39 schreef OudeBok het volgende:
Ben er eindelijk achter, wat die kerstcheques precies waren. Inderdaad eigen cheques, van de franchiser zelf. Zagen er wel fancy uit, trouwens.
Pfft. Werk nu aan m'n urenadministratie in Excel en het ding tript als de malle. Voeg uren voor donderdag toe, springt m'n totaal teller uit het niets op 0:00 -_-. Voordat ik dit heb uitgevogeld..
Zou wel chill zijn. Ik ga mijn bestandje ook wel even laten checken in het Excel-topic, maar er eentje achter de hand hebben is nooit verkeerd. Zou het waarderen, in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal ik morgen ff mijn excel sheet sturen? Binnenkort is er ook een tooltje voor maar dan moet je even bij mujentas zijn, ik heb geen motivatie
zie DMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn. Ik ga mijn bestandje ook wel even laten checken in het Excel-topic, maar er eentje achter de hand hebben is nooit verkeerd. Zou het waarderen, in ieder geval.
Moet deze periode even goed in de gaten houden (v.a 30-12 tm 27-1 bij ons ongeveer). Zal uiteindelijk zo rond de 32 uur moeten krijgen, maar ik hoor dat salarissen nog wel eens fout willen gaan bij veel invaldiensten. Ben echt alle ruilbevestigingen e.d. aan het bewaren, zodat ik het kan laten rechttreken, mocht dat nodig zijn.
yes thanks!quote:
Ik ben benieuwd of ze nu eindelijk wel binnen komen. Vanaf afgelopen zaterdag zouden ze al geleverd moeten zijn, maar we hebben er +- 0 binnengekregen tot op heden.quote:814023 pedigree adult rund 15kg Vandaag beperkt leverbaar, vanaf morgen volledig leverbaar
813969 pedigree adult lam 15kg Vandaag beperkt leverbaar, vanaf morgen volledig leverbaar
Wij hadden zondag 3 karren initieel binnen gekregenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:20 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nu eindelijk wel binnen komen. Vanaf afgelopen zaterdag zouden ze al geleverd moeten zijn, maar we hebben er +- 0 binnengekregen tot op heden.
Anders maar wat anders neergooien.
Ruilen tegen 5 karren lotusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wij hadden zondag 3 karren initieel binnen gekregen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef mujentas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n vent zijn hele winkelwagen volgeladen met Mona toetjes, vraagt hij 'deze zijn toch 3 cent?' Umm nee![]()
Alles weer eruit en weer terug
Het gewoon ook proberen hèquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef mujentas het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n vent zijn hele winkelwagen volgeladen met Mona toetjes, vraagt hij 'deze zijn toch 3 cent?' Umm nee![]()
Er staat niet eens 3 cent. Er staat 30 cent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef mujentas het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, indd!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Er staat niet eens 3 cent. Er staat 30 cent.
Wat is er zo leuk aan openen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef SLP_ het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik morgen voor het eerst ga openenBeetje onverwachts, maar wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan openen?Ja datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat je gewoon gezellig je ding kan doen (werken, maar ook socializen) zonder dat je op hoeft te letten of sm/asm in de buurt rondloopt
![]()
Geef je weinig kans, zeker als je het op je werk doet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef Nickskuh het volgende:
Vanavond loonheffingsformulier inleveren, is dat bij de eerst volgende uitbetaling al geregeld denken jullie?
En krijg ik dan het geld van deze maand met terugwerkende kracht nog terug of volgend jaar pas weer?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Geef je weinig kans, zeker als je het op je werk doet.
Iets zegt me, dat je het pas bij belastingaangifte terugkrijgt. Loonheffing gaat via de Belastingdienst, niet via AH.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
En krijg ik dan het geld van deze maand met terugwerkende kracht nog terug of volgend jaar pas weer?
Ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef OudeBok het volgende:
Is er een limiet aan het aantal dagen, dat je achtereenvolgens mag werken?
Jij was al 18, toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef OudeBok het volgende:
Is er een limiet aan het aantal dagen, dat je achtereenvolgens mag werken?
Ik wilde vandaag weer invallen voor een collega, die ziek geworden is, maar het mocht niet. Tot en met gisteren heb ik zes dagen achter elkaar gewerkt, en morgen, donderdag, vrijdag en zaterdag mag ik ook weer aan de bak. Ik heb echter geen moer te doen, en heb het naar me zin.
Ik heb nu niet echt een duidelijke, concrete reden gekregen, behalve dat ze het echt niet willen. Apart, voor mijn gevoel.
Ik heb het een paar jaar geleden allemaal in 1x gekregen nadat het formulier was verstuurd. Dus als dat niet veranderd is zou dat nog steeds zo moeten gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:23 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Iets zegt me, dat je het pas bij belastingaangifte terugkrijgt. Loonheffing gaat via de Belastingdienst, niet via AH.
- of zeg ik nu iets TOTAAL verkeerds *kruipt in hoekje*?-
Ook dan mag je geen 11 dagen op rij werken.quote:
Toch verplicht 1 dag per week vrij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ook dan mag je geen 11 dagen op rij werken.
Franchiser ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:11 schreef mujentas het volgende:
Is dat een franchiser?
Best wel treurig om als enigste AH in Nederland geen es energy te verkopen
Kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Dat is die franchiser op de straatweg toch?
Energydrank van 32 cent jattenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef jffry101 het volgende:
Als die zooi zoveel gejat wordt plaats je die zooi toch bij de counter (als er ruimte is)?!
ES Energy jatten snap ik nooit zo goed. Net als ES Bier trouwens. Als je dan toch de crimineel gaat uithangen, dan neem je toch gewoon RedBull en Hertog Jan mee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:13 schreef jffry101 het volgende:
Als die zooi zoveel gejat wordt plaats je die zooi toch bij de counter (als er ruimte is)?!
Huh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Energydrank van 32 cent jatten
Sterke drank staat al achter een kassa. Als de reden idd diefstal is plaats je de energydrank daar lekker bij.
Ik zie dat ze 2 filialen hebben, deze foto komt uit Utrecht?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Franchiser ja.
Ik gok dat ze gewoon een bepaald publiek willen weren.. Volgens mij verkocht het helemaal niet slecht
Dan maar de bullit die 30 cent duurder is.
Ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef mujentas het volgende:
Ik zie dat ze 2 filialen hebben, deze foto komt uit Utrecht?
Denk dat hij Malibu en Smirnoff bedoelt. Wordt hier ook vaak meegenomen, maar niet afgerekend.quote:
Vraag het me af,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef mujentas het volgende:
Je kunt niet alles achter de counter zetten, maar om nou meteen de energydrank te saneren gaat wat ver. Is diefstal eigenlijk wel de werkelijke reden?
Ik zie hem af en toe ook als David reageren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef mujentas het volgende:
Doe als Piet een klacht op de AH Facebook.
Ja, maakt hij iemand uit België belachelijk omdat hij geen Nederlands spreektquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik zie hem af en toe ook als David reageren.
De huidige hype om over de herkomst van bloemkool te zeiken ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:29 schreef mujentas het volgende:
Ja, maar hij iemand uit België belachelijk omdat hij geen Nederlands spreekt
Mijn ASM zou een shotgun van de muur pakken en mij ter plekke doodschieten, mocht ik zo'n opmerking maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:45 schreef marsipilamie het volgende:
Onze nieuwe asm io wil ook graag alles achter de counter zetten bijv medicijnen vitamines, batterijen bepaalde wijnen. Ook wil hij dat wij zelf een worp bloemen maken, want hij vind de bestaande worp niet mooi staan.
Mijn reactie is Ik stuur wel een scc of ze alles in de volgende worp voor jou willen wijzigen
Hij kon er nog net om lachen
GEWERKT en je TVTquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:48 schreef Fredjes het volgende:
Hey mensen, ik had een vraagje met betrekking tot mijn salarisstrook.
Je ziet allemaal verschillende dingen staan, maar welke van deze uren heb ik nou daadwerkelijk gewerkt?
GEWERKT
TOESLAGUREN
TVT-UREN UITBETAALD KPT
ADV-UREN UITBETAALD KPT
VAKANTIE-UREN UITBET. KPT
VOORSCHOT WUK KPT
VOORSCHOT VAK.TOESLAG KPT
Voorschot wuk en vakantie toeslag neem ik aan niet.
Zou iemand mij hier een beetje bij kunnen helpen?
Franchiser heeft ook een eigen FB, maar ik denk niet dat ze daar iets mee gaan doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef mujentas het volgende:
Doe als Piet een klacht op de AH Facebook.
Gewerkt + tvt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:48 schreef Fredjes het volgende:
Hey mensen, ik had een vraagje met betrekking tot mijn salarisstrook.
Je ziet allemaal verschillende dingen staan, maar welke van deze uren heb ik nou daadwerkelijk gewerkt?
GEWERKT
TOESLAGUREN
TVT-UREN UITBETAALD KPT
ADV-UREN UITBETAALD KPT
VAKANTIE-UREN UITBET. KPT
VOORSCHOT WUK KPT
VOORSCHOT VAK.TOESLAG KPT
Voorschot wuk en vakantie toeslag neem ik aan niet.
Zou iemand mij hier een beetje bij kunnen helpen?
Tip de politie voor verboden wapenbezitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mijn ASM zou een shotgun van de muur pakken en mij ter plekke doodschieten, mocht ik zo'n opmerking maken.
Hij heeft vergunning.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:52 schreef mujentas het volgende:
Tip de politie voor verboden wapenbezit
Haha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:54 schreef mujentas het volgende:
Voor een shotgun? Lijkt mij sterk
Te zwaar kaliber.
Yes, bijna 19.quote:
Ook niet, met eigen goedkeuring?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ook dan mag je geen 11 dagen op rij werken.
Opmerking was wel volledig terecht..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mijn ASM zou een shotgun van de muur pakken en mij ter plekke doodschieten, mocht ik zo'n opmerking maken.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:03 schreef mujentas het volgende:
Piet heeft gepost op Facebook.
Is het vak half leeg, of half vol?
Maar hoe krijg ik mijn energy dan terug?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:06 schreef exelletor het volgende:
Die Piet bakt er ook niks van, zeg! Echte klagers vermelden geen filiaal om vervolgens te zeggen dat ze het personeel niet willen naaien.
Je krijgt het sws niet. Of ga klagen zodat ze elke dag een tray'tje voor je opzij zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:08 schreef d4v1d het volgende:
Maar hoe krijg ik mijn energy dan terug?
Mijn energyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar hoe krijg ik mijn energy dan terug?Ze kunnen moeilijk 900+ winkels aflopen
Zit nu bij 1:25 en ik vraag me nogsteeds af waarom ze lachenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef exelletor het volgende:
Even een leuk ah video tussendoor:
Is niet mijn winkel, maar wel heel herkenbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |