Aflevering nummer 5quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:
Eind februari pas weer een kan ik je helpen filmpje
Hele winkelquote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef exelletor het volgende:
Een quizvraag van de dag:
Er worden in een filiaal foto's gemaakt voor een ah(waren allemaal ah producten, dus ik denk dat het voor ah was) reclame(mogelijk ook een filmpje, maar volgens mij niet). Hoeveel wordt er gespiegeld?
450 meter.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef exelletor het volgende:
Een quizvraag van de dag:
Er worden in een filiaal foto's gemaakt voor een ah(waren allemaal ah producten, dus ik denk dat het voor ah was) reclame(mogelijk ook een filmpje, maar volgens mij niet). Hoeveel wordt er gespiegeld?
Niks?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:30 schreef exelletor het volgende:
Jullie zitten alle twee ernaast.Nog een poging wagen?
En dan zijn we ook nog eens een Baarn II winkel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Wel een eerlijk beeld van de gemiddelde winkel
Niks gehadquote:Winnaars ‘Ken jij de nieuwe Bonuskaart?’ quiz
Win1000euro.jpg
Afgelopen december konden alle medewerkers van Ahold Nederland meedoen aan de quiz over de nieuwe Bonuskaart en daarmee kans maken op een cadeaukaart van vijftig, tweehonderdvijftig of zelfs duizend euro. We willen jullie bedanken voor jullie enthousiaste deelname aan de quiz. Er is massaal meegedaan, ruim 2500 inzendingen kregen we binnen!
De winnaars van de quiz zijn bekend en zijn hiervan vandaag per e-mail op de hoogte gebracht. Zij hadden alle 15 vragen goed beantwoord en zijn getrokken uit de vele goede inzendingen. Er zijn in totaal 45 winnaars met de volgende prijzen:
1 hoofdprijs – Cadeaukaart naar keuze twv ¤ 1000,-
4 weekprijzen – Cadeaukaart naar keuze twv ¤ 250,-
40 dagprijzen – Cadeaukaart naar keuze twv ¤ 50,-
Op 21 oktober 2013 is de nieuwe Bonuskaart voor Albert Heijn geïntroduceerd. Dit jaar wordt het persoonlijke Bonuskaartprogramma van Albert Heijn nog veel meer waard. We houden je op de hoogte!
We wensen de prijswinnaars veel plezier met hun prijs!
Afzender: Afdeling Loyalty Albert Heijn
Zal ik morgen ff mijn excel sheet sturen? Binnenkort is er ook een tooltje voor maar dan moet je even bij mujentas zijn, ik heb geen motivatiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:39 schreef OudeBok het volgende:
Ben er eindelijk achter, wat die kerstcheques precies waren. Inderdaad eigen cheques, van de franchiser zelf. Zagen er wel fancy uit, trouwens.
Pfft. Werk nu aan m'n urenadministratie in Excel en het ding tript als de malle. Voeg uren voor donderdag toe, springt m'n totaal teller uit het niets op 0:00 -_-. Voordat ik dit heb uitgevogeld..
Zou wel chill zijn. Ik ga mijn bestandje ook wel even laten checken in het Excel-topic, maar er eentje achter de hand hebben is nooit verkeerd. Zou het waarderen, in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal ik morgen ff mijn excel sheet sturen? Binnenkort is er ook een tooltje voor maar dan moet je even bij mujentas zijn, ik heb geen motivatie
zie DMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn. Ik ga mijn bestandje ook wel even laten checken in het Excel-topic, maar er eentje achter de hand hebben is nooit verkeerd. Zou het waarderen, in ieder geval.
Moet deze periode even goed in de gaten houden (v.a 30-12 tm 27-1 bij ons ongeveer). Zal uiteindelijk zo rond de 32 uur moeten krijgen, maar ik hoor dat salarissen nog wel eens fout willen gaan bij veel invaldiensten. Ben echt alle ruilbevestigingen e.d. aan het bewaren, zodat ik het kan laten rechttreken, mocht dat nodig zijn.
yes thanks!quote:
Ik ben benieuwd of ze nu eindelijk wel binnen komen. Vanaf afgelopen zaterdag zouden ze al geleverd moeten zijn, maar we hebben er +- 0 binnengekregen tot op heden.quote:814023 pedigree adult rund 15kg Vandaag beperkt leverbaar, vanaf morgen volledig leverbaar
813969 pedigree adult lam 15kg Vandaag beperkt leverbaar, vanaf morgen volledig leverbaar
Wij hadden zondag 3 karren initieel binnen gekregenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:20 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nu eindelijk wel binnen komen. Vanaf afgelopen zaterdag zouden ze al geleverd moeten zijn, maar we hebben er +- 0 binnengekregen tot op heden.
Anders maar wat anders neergooien.
Ruilen tegen 5 karren lotusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wij hadden zondag 3 karren initieel binnen gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |