He, he, wat dacht je van beide?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Herkenbaar. Of de sleutels van sleutelkastjes zitten er gewoon in.
Ik vind het dan niet meer dan logisch dat jij de (A)SM niet persoonlijk hebt ingelicht. Jij bent niet diegene die moet communiceren met je (A)SM over dat soort onderwerpen, maar je TL.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn functie is caissière A, maar in de praktijk doe ik veel B dingen. Ik werd op de hoogte gesteld door een caissière B die 1 TL inlichtte. Uiteindelijk wisten er dus 3 mensen van.
Ik denk nu dat dit vorige week gebeurd is, terwijl deze asm aanwezig was, en dat hij deels baalt dat het hem niet is opgevallen. Waar de TL was steeds vraag ik me ook af, maar je kunt nu eenmaal niet bij je hele team tegelijk staan.
Ah, dat, ja. Erg herkenbaar. TLVKK maakte ondanks nog de opmerking tijdens een 'slecht nieuws'-gesprek: 'ja, er zijn genoeg mensen die je weg willen zien gaan'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat komt dan omdat mensen hun verantwoordelijkheid niet nemen.
Euhm, ik snap even niet wat dat te maken heeft met de post van mij die je quote.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef einschtein het volgende:
Ah, dat, ja. Erg herkenbaar. TLVKK maakte ondanks nog de opmerking tijdens een 'slecht nieuws'-gesprek: 'ja, er zijn genoeg mensen die je weg willen zien gaan'.
Dat noem ik gewoon schijnheilig gedrag. Hij stond op nummer 1 die de collega weg wilde, voor de rest kan ik mij niet iemand bedenken. Wees dan eerlijk en zeg dan dat ie zijn werk niet goed doet.
Verantwoordelijkheid nemen. Vind ik er mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Euhm, ik snap even niet wat dat te maken heeft met de post van mij die je quote.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef einschtein het volgende:
De loonstroken werken trouwens ook weer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Nog leuker als ze iets op DC laten staan en dan vervolgens een vrachtwagen met twee rolcontainers naar je filiaal sturen(was bij ons op kerstavond gebeurd). Geen deelleveringen enzo in.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Over retouren gesproken. Vanavond een opdracht verwerkt en klaargezet voor 1 doosje Ariel pods. Hele rolcontainer, 1 23cm fust, blauwe zak en dat voor 1 doosje
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Over retouren gesproken. Vanavond een opdracht verwerkt en klaargezet voor 1 doosje Ariel pods. Hele rolcontainer, 1 23cm fust, blauwe zak en dat voor 1 doosje
1 doosje kost minder dan 7 euro. De kosten van het doosje en de kosten voor het klaarmaken en transporteren van dit doosje staan niet echt in verhouding met elkaarquote:
Jup. Rest hebben we vorige week (?) op verzoek van HK allemaal uitverkocht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef UncleSam het volgende:
1 doosje maar? Denk dat ik er n stuk of 30 heb klaargezet.
Dit gebeurd er als wij missende lading dragers hebben in het DC en deze niet meer mee kunnen met een andere levering door houdbaar of vers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nog leuker als ze iets op DC laten staan en dan vervolgens een vrachtwagen met twee rolcontainers naar je filiaal sturen(was bij ons op kerstavond gebeurd). Geen deelleveringen enzo in.
Niet echt de bedoeling bij een code 666 hèquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef Balsam het volgende:
[..]
Luiheid van overstapelen op een andere rolcontainer
Was 24 december, 18:00 uur. Laatste hb/vers wagens waren toen al van dc vertrokken, dus dan zou het met kerst op het dc moeten blijven denk ik... Dus kregen we om 19:15 mooi een vrachtwagen aan de deur...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Balsam het volgende:
Dit gebeurd er als wij missende lading dragers hebben in het DC en deze niet meer mee kunnen met een andere levering door houdbaar of vers.
Tenzij er staat dat je het via regeling retouren reststoffen moet terugsturen.quote:Niet echt de bedoeling bij een code 666 hè
Dan gaat het inderdaad gewoon in een random krat bij de vernietigingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Was 24 december, 18:00 uur. Laatste hb/vers wagens waren toen al van dc vertrokken, dus dan zou het met kerst op het dc moeten blijven denk ik... Dus kregen we om 19:15 mooi een vrachtwagen aan de deur...
[..]
Tenzij er staat dat je het via regeling retouren reststoffen moet terugsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |