Inderdaad, best raar. Ik heb ook ooit een filiaal overgenomen met een soortgelijk gebruik. Had nog best wat voeten in de aarde voordat ik iedereen (en met name de hoka) ervan had overtuigd dat dat echt niet zo handig was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef einschtein het volgende:
Hebben wij ook, wel idioot eigenlijk. Wel leuk en aardig overal een slot op hebben maar dan de sleutelbos op een plek neer hangen/leggen waar iedereen in principe bij kan.
Gegokt? Die codes waren zó simpel? En de achterlijkheid er dan ook nog niet van inzien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Inderdaad, best raar. Ik heb ook ooit een filiaal overgenomen met een soortgelijk gebruik. Had nog best wat voeten in de aarde voordat ik iedereen (en met name de hoka) ervan had overtuigd dat dat echt niet zo handig was.
Maar het kan nog erger. Ik heb mezelf in twee verschillende winkels de kluis in gegokt.
Nieuwe SM kwam met het idee om al die dingen in een speciaal kluisje te leggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:42 schreef einschtein het volgende:
Ik zou trouwens niet zo 1, 2, 3, een oplossing kunnen bedenken voor die sleutels. Ja, een extra kluis waar de sleutels in komen te liggen. Maar dat zou nog een extra code of extra sleutel betekenen.
Dat gaat bij ons geheid fout denk ik. Extra sleutel of extra code. Als ze nu al niet fatsoenlijk met hun sleutels om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nieuwe SM kwam met het idee om al die dingen in een speciaal kluisje te leggen.En dat wordt nu ook gedaan...
Ah, ja, het sleutelkluisje. Ook die staat altijd wagenwijd bij ons open.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
Hokabos op het telkantoor, sleutel telkantoor alleen in bezit van SM, ASM en de ft-TLVA en de laatste in het sleutelkluisje op het SMM-kantoor. Teamleiders die openen of sluiten op kassa krijgen de sleutel van het sleutelkluisje.
Niet waterdicht, maar wel afdoende en goedkoop.
Herkenbaar. Of de sleutels van sleutelkastjes zitten er gewoon in.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:56 schreef einschtein het volgende:
Ah, ja, het sleutelkluisje. Ook die staat altijd wagenwijd bij ons open.![]()
Mijn functie is caissière A, maar in de praktijk doe ik veel B dingen. Ik werd op de hoogte gesteld door een caissière B die 1 TL inlichtte. Uiteindelijk wisten er dus 3 mensen van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kijk, resultaat van goed werk.
Dat van je ASM begrijp ik wel. Mag ik vragen wat jouw functie is? TL, nee toch? Deze hele actie, was daar wel een TL bij, of?
Dat komt dan omdat mensen hun verantwoordelijkheid niet nemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:56 schreef einschtein het volgende:
Ben bang dat we daar nog een extra sleutel voor gaan geven, dat we binnen de kortste keren niet fatsoenlijk open kunnen omdat de lades er niet zijn omdat ze de sleutel vergeten zijn.
He, he, wat dacht je van beide?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Herkenbaar. Of de sleutels van sleutelkastjes zitten er gewoon in.
Ik vind het dan niet meer dan logisch dat jij de (A)SM niet persoonlijk hebt ingelicht. Jij bent niet diegene die moet communiceren met je (A)SM over dat soort onderwerpen, maar je TL.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn functie is caissière A, maar in de praktijk doe ik veel B dingen. Ik werd op de hoogte gesteld door een caissière B die 1 TL inlichtte. Uiteindelijk wisten er dus 3 mensen van.
Ik denk nu dat dit vorige week gebeurd is, terwijl deze asm aanwezig was, en dat hij deels baalt dat het hem niet is opgevallen. Waar de TL was steeds vraag ik me ook af, maar je kunt nu eenmaal niet bij je hele team tegelijk staan.
Ah, dat, ja. Erg herkenbaar. TLVKK maakte ondanks nog de opmerking tijdens een 'slecht nieuws'-gesprek: 'ja, er zijn genoeg mensen die je weg willen zien gaan'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat komt dan omdat mensen hun verantwoordelijkheid niet nemen.
Euhm, ik snap even niet wat dat te maken heeft met de post van mij die je quote.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef einschtein het volgende:
Ah, dat, ja. Erg herkenbaar. TLVKK maakte ondanks nog de opmerking tijdens een 'slecht nieuws'-gesprek: 'ja, er zijn genoeg mensen die je weg willen zien gaan'.
Dat noem ik gewoon schijnheilig gedrag. Hij stond op nummer 1 die de collega weg wilde, voor de rest kan ik mij niet iemand bedenken. Wees dan eerlijk en zeg dan dat ie zijn werk niet goed doet.
Verantwoordelijkheid nemen. Vind ik er mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Euhm, ik snap even niet wat dat te maken heeft met de post van mij die je quote.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef einschtein het volgende:
De loonstroken werken trouwens ook weer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |