Same.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:44 schreef OudeBok het volgende:
[..]
7-21? What the actual.. mag je 14u werken op een dag?
Mijn lengterecord is 9-21 overigens, bij de C1000. Ook niet geheel volgens regels, maar was in vakantie en had geld nodig ookal was ik 16.
Tof! Deden ze dat bij ons maar, er zou in zo'n geval meteen een andere TL uit een ander filiaal naar ons toe gestuurd worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:11 schreef einschtein het volgende:
Vandaag eerste shift als vervanging voor de TL die weggaat.
als je een ouder iemand een contract wil geven voor 9 uur in de week en ot moet het afhankelijk van het moment dat diegene werkt wel kunnen. Maar uiteraard is het zo dat omdat het om een bijbaan gaat verstandig is als ze studeren en dus op den duur weg gaan ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:37 schreef Balsam het volgende:
[..]
Inderdaad dat is dus het hele punt, ze willen juist dat er doorstroming is omdat het een bijbaan betreft.
toch bijzonder want dan heeft jullie franchise organisatie daar dus blijkbaar allemaal een overschot in. Anders raakt die mogelijkheid toch ook wel een keer op van overplaatsingen van caissière b en teamleiders e.d.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:55 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Tof! Deden ze dat bij ons maar, er zou in zo'n geval meteen een andere TL uit een ander filiaal naar ons toe gestuurd worden.
Lijkt te kloppen, tot nu toe. Misschien, dat ze een ander filiaal als opleidingsfiliaal gebruiken, kan ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
toch bijzonder want dan heeft jullie franchise organisatie daar dus blijkbaar allemaal een overschot in. Anders raakt die mogelijkheid toch ook wel een keer op van overplaatsingen van caissière b en teamleiders e.d.
Als er een Lidl komt, berg je dan maar. Een tijdje geleden zag in het krantje wat we elke keer op het werk krijgen een foto: Lidl pal naast de AH. Je kon pijnlijk duidelijk zien wie betere zaken deedquote:Op maandag 13 januari 2014 09:08 schreef Kadooosh het volgende:
Wij gaan over 2 maanden verhuizen en worden dan 2,5x zo groot...
Alleen nu komt er een Lidl in de buurt, Vomar er zogoed als naast en Dirk vlakbij.
Ben heel benieuwd of wij het gaan "redden".
1/3 heeft nu al voor de Dirk gekozen die vorige jaar open ging...
Wat moet dat kosten?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:38 schreef UncleSam het volgende:
Iemand al het nieuwe AH Guarana energy drink al gespot?
Ik vind m net als de Basic smaken.
Hoe duur is die? Ik schrijf wel een review en stuur hem op naar de Ahá gr grquote:Op maandag 13 januari 2014 11:38 schreef UncleSam het volgende:
Iemand al het nieuwe AH Guarana energy drink al gespot?
Ik vind m net als de Basic smaken.
De dingen die Sharon heeft gedaan waren ook niet allemaal even toepasselijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze reclame is niet echt toepasselijk voor het bijbehorende nieuwsfragment
Dat meen je niet... Pasen is laat... 3 maanden aan paasspul?!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef mujentas het volgende:
Vanaf 27 januari staan de paasdisplays weer in de winkel
een container die achter de winkel staat.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is t nou de winkel of een (afval)container?
Hopelijk slaat t niet over danquote:Op maandag 13 januari 2014 15:09 schreef Loll het volgende:
[..]
een container die achter de winkel staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |