SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Opbouwen en er daarna een hekwerk met 100000 volt omheen zetten.
Idemquote:Op maandag 13 januari 2014 00:41 schreef mujentas het volgende:
De enige lokale acties die wij meestal hebben zijn van bijvoorbeeld waar er een droevige 10 cent van een zakje Haribo snoep afgaat
Yup.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je bedoeld dus een ondernemer met 1 filiaal waarin hij zelf de SM is?
had ik maar eerder bij ahold gewerktquote:Op maandag 13 januari 2014 00:43 schreef ikbenschipper het volgende:
We mogen inderdaad medewerkers die in het ideaal plaatje passen weer een ot geven. Vooral in het kader van de beste bijbaanwerkgever van Nederland. Loonsom en gewerkte uurloon zijn daarom dit jaar ook hoger weggezet in de budgetten.
Nee. Ook geen MVP.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:01 schreef mujentas het volgende:
Krijg je trouwens winstuitkering bij Bun?
Geen idee. Toen ik het vroeg, wisten ze het ook niet echt. Geen MVP, geen Plaza, geen WUK, niks.quote:
Je krijgt toch wel salaris hoop ik?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik het vroeg, wisten ze het ook niet echt. Geen MVP, geen Plaza, geen WUK, niks.
En een kerstgeschenk in de vorm van een cadeaubon alleen uit te geven in je eigen winkel en niet aan cadeaubonnen?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik het vroeg, wisten ze het ook niet echt. Geen MVP, geen Plaza, geen WUK, niks.
Binnen 2 dagen te bestedenquote:Op maandag 13 januari 2014 01:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En een kerstgeschenk in de vorm van een cadeaubon alleen uit te geven in je eigen winkel en niet aan cadeaubonnen?
Honden zijn het.
Dat wel!quote:Op maandag 13 januari 2014 01:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel salaris hoop ik?
Oh ja, dat ding moet ik nog ophalenquote:Op maandag 13 januari 2014 01:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En een kerstgeschenk in de vorm van een cadeaubon alleen uit te geven in je eigen winkel en niet aan cadeaubonnen?
Honden zijn het.
Is het hiervoor niet verplicht dat de persoon in kwestie moet studeren of van plan is een studie te gaan volgen om weer in aanmerking te mogen komen voor een OT?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:43 schreef ikbenschipper het volgende:
We mogen inderdaad medewerkers die in het ideaal plaatje passen weer een ot geven. Vooral in het kader van de beste bijbaanwerkgever van Nederland. Loonsom en gewerkte uurloon zijn daarom dit jaar ook hoger weggezet in de budgetten.
Is geen landelijke verplichting. Maar wel slim, weet je dat ze niet eeuwig blijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:25 schreef Balsam het volgende:
[..]
Is het hiervoor niet verplicht dat de persoon in kwestie moet studeren of van plan is een studie te gaan volgen om weer in aanmerking te mogen komen voor een OT?
Of gelden in de winkels een andere regelgeving hiervoor?
Inderdaad dat is dus het hele punt, ze willen juist dat er doorstroming is omdat het een bijbaan betreft.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is geen landelijke verplichting. Maar wel slim, weet je dat ze niet eeuwig blijven.
Wij krijgen ook geen winstuitkering. Bij ons kan ook bijna niemand op plaza komen :p Vind het niet heel slim, want als mensen vragen hebben moeten ze het meteen aan iemand vragen in plaats van dat ze eerst de handboeken kunnen raadplegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:11 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Handboeken, wazijnda.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wij krijgen ook geen winstuitkering. Bij ons kan ook bijna niemand op plaza komen :p Vind het niet heel slim, want als mensen vragen hebben moeten ze het meteen aan iemand vragen in plaats van dat ze eerst de handboeken kunnen raadplegen.
Handboeken staan op plaza. Daarin staat bijna alles uitgelegd. Opleidingsprogramma ben ik ook niet bekend mee :pquote:Op maandag 13 januari 2014 01:43 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Handboeken, wazijnda.
Het is dat ik jullie hier heb, anders had ik die hele AH terminologie en dingetjes überhaupt nooit gekend. Heb nooit kort 'opleidingsprogramma' hoeven volgen.
TL's hebben gewoon plaza zeiden ze toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:52 schreef mujentas het volgende:
Hoe kom je dan in momo en de lokale toepassingen?
Niet :p Waarom zou iedereen in momo moeten kunnen?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:52 schreef mujentas het volgende:
Plaza krijgen alleen TL's en baliemedewerkers (zouden officieel caissière B moeten zijn). Was ik even vergeten te melden.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:52 schreef mujentas het volgende:
En dit, ja. Heb niks te zoeken in momo :p.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Niet :p Waarom zou iedereen in momo moeten kunnen?
Ah, jij ook al 6:00? Same here.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:05 schreef jffry101 het volgende:
Ik begin zo om 6:00, denk niet dat dromenland nog op mij hoeft te wachten.
19:00 pas..quote:Op maandag 13 januari 2014 02:03 schreef SLP_ het volgende:
Wat zijn jullie trouwens allemaal nog laat wakkerNiemand hoeft vroeg te beginnen? :p
Nicequote:Op maandag 13 januari 2014 02:11 schreef einschtein het volgende:
Vandaag eerste shift als vervanging voor de TL die weggaat.
Succesquote:Op maandag 13 januari 2014 02:11 schreef einschtein het volgende:
Vandaag eerste shift als vervanging voor de TL die weggaat.
Helaas nog niet. Ik doe mijn stinkende best, maar ik weet niet of het zijn vruchten af gaat werpen. Mijn favoriete collega, die toevallig achter de balie staat, zei me laatst dat het de grootste fout in de tijd dat ze daar alweer werkt zou zijn, als ze mijn contract niet zouden verlengen. Van TL VKA mag ik ook erg veel, mag veel op eigen initiatief (zonder toest. vragen dus) en allerlei dingetjes, maar goed. Ik heb de TL een motivatiebrief gestuurd wat betreft doorgroeien, beschikbaarheid flink vergroot, etc. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen, om uiteindelijk als er weer eentje weggaat bik de balie, dat gat op te mogen vullenquote:[img]http://i.fokzine.img] Op maandag 13 januari 2014 02:00 schreef mujentas het volgende:
Ah ik dacht dat je al achter de balie stond. Misschien dat ik het een keer verkeerd gelezen heb ofzo.
Ik moet vier dagen achter elkaar om 7 beginnen huilhuilquote:Op maandag 13 januari 2014 02:15 schreef d4v1d het volgende:
Wat ben ik blij dag ik nooit zo vroeg hoef
Ja, David is niet voor 10.00 uur beschikbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 02:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik moet vier dagen achter elkaar om 7 beginnen
Tenzij je een frikandellenbroodje voor zijn houdt.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, David is niet voor 10.00 uur beschikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil je me denk ik ook niet aan het werk hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, David is niet voor 10.00 uur beschikbaar
Ik vind het ook niet heel erg om vroeg te beginnen, maar na een paar dagen begint het toch op te breken :p Vooral als je wat langere dagen werkt (morgen 7-21 :p)quote:Op maandag 13 januari 2014 02:29 schreef OudeBok het volgende:
Maakt mij normaal geen zak uit wanneer ik begin. Als niet naar de uni moet, begin ik net zo goed om acht 's morgens. Vaak alleen wat minder leuk, de FT ploeg is toch flink ouder, hadden mijn ouders kunnen zijn, dus is wat anders in de omgang.
7-21? What the actual.. mag je 14u werken op een dag?quote:[img]httactualfokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 13 januari 2014 02:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet heel erg om vroeg te beginnen, maar na een paar dagen begint het toch op te breken :p Vooral als je wat langere dagen werkt (morgen 7-21 :p)
Gebeurt regelmatig dat ik die uren draai :p De asm's en sm draaien die uren ook vaak :p Is redelijk normaal bij ons hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 02:44 schreef OudeBok het volgende:
[..]
7-21? What the actual.. mag je 14u werken op een dag?
Mijn lengterecord is 9-21 overigens, bij de C1000. Ook niet geheel volgens regels, maar was in vakantie en had geld nodig ookal was ik 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |